Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > SC Pendolino vs. Regiojet

SC Pendolino vs. Regiojet

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petr Dolanský
Šetření:02. 04. 2013 - 09. 04. 2013
Počet respondentů:44
Počet otázek (max/průměr):14 / 13.55
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:61,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:36
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

jsem student VOŠ Ahol v Ostravě arád bych vás touto cestou požádal o vyplnění následujícího dotazníku, jehož výsledky bych rád zpracoval do své závěrečné práce.

 

Děkuji za Vaši ochotu a čas.

 

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena2863,64 %63,64 %  
Muž1636,36 %36,36 %  

Graf

2. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-303477,27 %77,27 %  
31-60818,18 %18,18 %  
0-1824,55 %4,55 %  

Graf

3. Odkud pocházíte

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Moravskoslezský kraj1431,82 %31,82 %  
Hlavní město Praha920,45 %20,45 %  
Zlínský kraj613,64 %13,64 %  
Olomoucký kraj36,82 %6,82 %  
Středočeský kraj24,55 %4,55 %  
Liberecký kraj24,55 %4,55 %  
Jihočeský kraj24,55 %4,55 %  
Pardubický kraj12,27 %2,27 %  
Ústecký kraj12,27 %2,27 %  
Plzeňský kraj12,27 %2,27 %  
Jihomoravský kraj12,27 %2,27 %  
Slovensko12,27 %2,27 %  
Královéhradecký kraj12,27 %2,27 %  

Graf

4. Dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské2454,55 %54,55 %  
Středoškolské1840,91 %40,91 %  
Základní24,55 %4,55 %  

Graf

5. Využíváte často železniční dopravu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano3272,73 %72,73 %  
Ne1227,27 %27,27 %  

Graf

6. Co nejvíce vyžadujete u železniční dopravy?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Pohodlí a čistota v soupravě2.6362.368
Jízda bez zpoždění2.5452.202
Slevy, bonusy4.0912.992
Příjemný personál4.2731.471
Bezpečnost2.9091.992
WiFi připojení4.5452.43

Graf

7. Využili jste službu RegioJet a SC Pendolino?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano obě2761,36 %61,36 %  
Pouze RegioJet818,18 %18,18 %  
Pouze Pendolino511,36 %11,36 %  
Ne49,09 %9,09 %  

Graf

8. Jaký bul účel Vaší cesty?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Výlet nebo návštěva2151,22 %47,73 %  
Práce1024,39 %22,73 %  
Škola717,07 %15,91 %  
Jiný37,32 %6,82 %  

Graf

Jen pokud jste službu využili.

9. Oznámkujte kvalitu služby SC Pendolino. (5- nejlepší)

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena2.4441.58
Rychlost3.6942.212
Dodržení jízdního řádu3.52.139
Ochota personálu3.4441.08
Čistota v soupravě3.5831.465
Čistota WC3.3431.368
Pohodlí2.9442.052
Služby zpříjemňující cestu (časopisy, pití...)2.7141.233

Graf

Jen pokud jste službu využili.

10. Oznámkujte kvalitu služby RegioJet. (5- nejlepší)

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena3.4862.878
Rychlost3.0571.825
Dodržení jízdního řádu3.3142.387
Ochota personálu3.4863.05
Čistota v soupravě3.42.754
Čistota WC3.42.754
Pohodlí3.3432.797
Služby zpříjemňující cestu (časopisy, pití...)3.4573.162

Graf

11. Poměr cena/ kvalita u společnosti . (5- nejlepší)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
RegioJet3.6592.407
ČD2.8640.936

Graf

12. Co vám chybí u služeb společnosti ČD?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
-36,98 %6,82 %  
čistota36,98 %6,82 %  
nic24,65 %4,55 %  
nevím24,65 %4,55 %  
Čistota.12,33 %2,27 %  
g12,33 %2,27 %  
x12,33 %2,27 %  
asi nic12,33 %2,27 %  
vše, co nabízí Regiojet12,33 %2,27 %  
Lepší ceny12,33 %2,27 %  
ostatní odpovědi spolehlivost, pohodlné a čisté vozy
ještě nižší ceny
mohli by zrušit poplatek za místenky do pendolina u In-Gold
nic, vadí mi jako státní ortganizace, již ji nevyužívám
levnější doplňkové služby
spolehlivost, topení v zimních měsících
provoz bez dotací z daní
Wi-Fi připojení, lepší přístup personálu, jízda včas
pěkné WC, jízda bez zpoždění, wifi připojení
lepší ceny, modernější vlakové soupravy
Malé místo na nohy. Spolehlivost. Měli by zrušit povinný místenkový systém v SC Pendolinu.
lepší cena, dostupné jídlo
Personál, který se o vás stara, po celou cestu. Osobně nechápu za co chtějí tak vysoké jízdné.
čistota, spolehlivost, přesnost, doplnkove sluzby zdarma, prijemny a mily personal, ...
levnější jízdné
...
kafe zdarma
často neochotný personál, se zaměstnanci čd v menších zastávkách raději vůbec nechci přicházet do styku kvůli jejich hulvátství
Spolehlivý internet, sedadla pohodlná i pro osoby menší než 185 cm, dobrá káva,
Jednoducha prerezervace a sprava jizdenek, jednodussi kod jizdenky jak je tomu u SA
lepší cena, větší místo na sezemí, levnější bufet
levnější ceny - drahá místenka
nižší cena
rychlost
večerní pendolíno Ostrava - Praha
dochvilnost
Všechno
2762,79 %61,36 % 

Graf

13. Co vám chybí u služeb společnosti RegioJet?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nic1125 %25 %  
-24,55 %4,55 %  
nevím24,55 %4,55 %  
Možnost přepravy psů.12,27 %2,27 %  
x12,27 %2,27 %  
neznám12,27 %2,27 %  
nemůžu soudit12,27 %2,27 %  
další trasy12,27 %2,27 %  
nemohu posoudit12,27 %2,27 %  
nic, nevyužívám služeb této společnosti12,27 %2,27 %  
ostatní odpovědi více spojů
spoje na více trasách
nevím, nevyužila jsem ji
více spojů, resp více kapacity v důležitých časech, často vyprodáno několik dnů předem
Větší četnost spojů
zastávka na stanici Praha-Libeň
rozšíření i na jiné trasy
Zatím jsem nic nezaznamenala.
asi nic
vyprodání míst ve vlaku v pátek a v neděli
dostupnost
vetsi fekrvence spoju, garnace zvoleneho typu mista (kupe, volne sedadla, ...)
čistota
...
lepší wifi
niv
Donedávna mi chybělo více tras, ale nyní už se začínají zakládat nové.
lepší záchody
Celodenni listek
možnost jízdy s kočárkem
kvalitnější wifi a rychlejší jízda
nejel jsem
2250 %50 % 

Graf

14. Kterou společnost využíváte raději a proč?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
RegioJet818,18 %18,18 %  
Regiojet na trase Ostrava-Praha. Jsou levnější a nabízejí občerstvení zdarma. Dopravce ale střídám.12,27 %2,27 %  
regiojet, je levnější12,27 %2,27 %  
RJ12,27 %2,27 %  
Pendolino12,27 %2,27 %  
ČD - do cílové stanice jiná společnost nejezdí12,27 %2,27 %  
Regiojet, protože p.Jančura je skvělý podnikatel12,27 %2,27 %  
Regiojet levnější12,27 %2,27 %  
využívám (bohužel) pouze ČD12,27 %2,27 %  
LEO express, nejnižší ceny12,27 %2,27 %  
ostatní odpovědi Regiojet, má lepší price/performance ratio.
RJ - nemají státní doatce, nejsou státním a z tím pádem zbytečným molochem
RegioJet pro lepší servis i cenu
ČD zvyk
RegioJet, soukromá společnost poskytuje lepší služby než státní moloch
Regiojet, příjemnější cestování
RegioJet- je levnější a má internet
regiojet pro jejich ceny a modernější vlaky
RegioJet. Levnější-pohodlnější.
regiojet - pohodlí, cena
Regio jet oproti CD je cesta příjemnější, protože dé o vás personál stará po celou dobu cesty, dostanete vodu zdarma, všude jsou zásuvky a cena je o dost nižší
RJ, kvůli penězům
RegioJet - rychlost, pohodli, cistota, sluzby, cena
žádnou
RegioJet - nabízí levné ceny pro studenty
pendolíno, protože je rychlé a pohodlné a čisté
RegioJet - o mnoho kvalitnější služby, jediný důvod proč čd začalo se zlepšováním služeb je jejich konkurence
RegioJet, jezdí stejně často, mají lepší registrační systém a všeobecně kvalitnější doprovodné služby.
ČD, vyšší kvalita
CD flexibilita ohledne zvoleni odjezdu vlaku
jednoznačně RegioJet - lepší cena, krásné prostředí, úslužný personál, výborné levné jídlo a další věci zdarma v ceně
čd - je dostupnější
RJ - je levnější
RegioJet, příjemná cena, příjemný personál, lepší poměr ceny a výkon
regiojet, rychlejší
pendolíno - ze zvyku
Regio
2761,36 %61,36 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Využili jste službu RegioJet a SC Pendolino?

  • odpověď Ano obě:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pohodlí=4 na otázku 10. Oznámkujte kvalitu služby RegioJet. (5- nejlepší)

9. Oznámkujte kvalitu služby SC Pendolino. (5- nejlepší)

  • odpověď Rychlost=5:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dodržení jízdního řádu=5 na otázku 9. Oznámkujte kvalitu služby SC Pendolino. (5- nejlepší)

10. Oznámkujte kvalitu služby RegioJet. (5- nejlepší)

  • odpověď Ochota personálu=1:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pohodlí=1 na otázku 10. Oznámkujte kvalitu služby RegioJet. (5- nejlepší)
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Služby zpříjemňující cestu (časopisy, pití...)=1 na otázku 10. Oznámkujte kvalitu služby RegioJet. (5- nejlepší)
  • odpověď Ochota personálu=5:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Čistota v soupravě=5 na otázku 10. Oznámkujte kvalitu služby RegioJet. (5- nejlepší)
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dodržení jízdního řádu=5 na otázku 10. Oznámkujte kvalitu služby RegioJet. (5- nejlepší)
  • odpověď Pohodlí=1:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ochota personálu=1 na otázku 10. Oznámkujte kvalitu služby RegioJet. (5- nejlepší)
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Služby zpříjemňující cestu (časopisy, pití...)=1 na otázku 10. Oznámkujte kvalitu služby RegioJet. (5- nejlepší)
  • odpověď Služby zpříjemňující cestu (časopisy, pití...)=1:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ochota personálu=1 na otázku 10. Oznámkujte kvalitu služby RegioJet. (5- nejlepší)
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pohodlí=1 na otázku 10. Oznámkujte kvalitu služby RegioJet. (5- nejlepší)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Odkud pocházíte

4. Dosažené vzdělání

5. Využíváte často železniční dopravu?

6. Co nejvíce vyžadujete u železniční dopravy?

7. Využili jste službu RegioJet a SC Pendolino?

8. Jaký bul účel Vaší cesty?

9. Oznámkujte kvalitu služby SC Pendolino. (5- nejlepší)

10. Oznámkujte kvalitu služby RegioJet. (5- nejlepší)

11. Poměr cena/ kvalita u společnosti . (5- nejlepší)

13. Co vám chybí u služeb společnosti RegioJet?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Odkud pocházíte

4. Dosažené vzdělání

5. Využíváte často železniční dopravu?

6. Co nejvíce vyžadujete u železniční dopravy?

7. Využili jste službu RegioJet a SC Pendolino?

8. Jaký bul účel Vaší cesty?

9. Oznámkujte kvalitu služby SC Pendolino. (5- nejlepší)

10. Oznámkujte kvalitu služby RegioJet. (5- nejlepší)

11. Poměr cena/ kvalita u společnosti . (5- nejlepší)

13. Co vám chybí u služeb společnosti RegioJet?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Dolanský, P.SC Pendolino vs. Regiojet (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://sc-pendolino-vs-regiojet.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.