Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Sdílení kol v Příbrami
Sdílení kol v Příbrami
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Tomáš Mičian |
---|---|
Šetření: | 22. 09. 2017 - 19. 10. 2017 |
Počet respondentů: | 215 |
Počet otázek (max/průměr): | 16 / 13.48 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 82,6 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:00 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den, tímto bych Vás chtěl poprosit o vyplnění dotazníku, který Vám zabere maximálně 5 minut a pomůže mi s vyhotovením mojí bakalářské práce na fakultě dopravní, ČVUT.
Výsledky této ankety poslouží ke zhodnocení možností zavedení systému sdílení kol v Příbrami ( Bikesharing) Pokud je Vám termín sdílení kol, popřípadě bikesharing neznámý, můžete si přečíst více na tomto odkazu: https://cs.wikipedia.org/wiki/Systém_sdílení_kol
Odpovědi respondentů
1. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 128 | 59,53 % | 59,53 % |
Muž | 87 | 40,47 % | 40,47 % |
2. Věková kategorie
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
26 - 65 let | 132 | 61,4 % | 61,4 % |
15-26 let | 73 | 33,95 % | 33,95 % |
65+ let | 10 | 4,65 % | 4,65 % |
3. Jste z Příbrami nebo z blízkého okolí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 193 | 89,77 % | 89,77 % |
Ne | 22 | 10,23 % | 10,23 % |
4. Vlastníte jízdní kolo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 183 | 85,12 % | 85,12 % |
Ne | 32 | 14,88 % | 14,88 % |
5. Pokud ano, jak často ho využíváte?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Občas | 121 | 60,8 % | 56,28 % |
Často | 45 | 22,61 % | 20,93 % |
Nikdy | 33 | 16,58 % | 15,35 % |
6. Slyšel/a jste někdy o bikesharingu (systém sdílení kol)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 153 | 71,16 % | 71,16 % |
Ne | 62 | 28,84 % | 28,84 % |
7. Využil/a jste někdy bikesharingový systém?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 194 | 90,23 % | 90,23 % |
Ano | 21 | 9,77 % | 9,77 % |
8. Jakým způsobem se dopravujete do Vašeho školy/zaměstnání, popřípadě jiného místa zájmu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Automobilem | 121 | 56,28 % | 56,28 % |
Pěšky | 92 | 42,79 % | 42,79 % |
MHD | 90 | 41,86 % | 41,86 % |
Na jízdním kole (koloběžce) | 29 | 13,49 % | 13,49 % |
Vlakem | 14 | 6,51 % | 6,51 % |
9. Jak daleko je Vaše škola/zaměstnání, popřípadě jiný cíl Vaší cesty?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
10+ km | 71 | 33,65 % | 33,02 % |
Do 5 km | 66 | 31,28 % | 30,7 % |
Do 2 km | 32 | 15,17 % | 14,88 % |
Do 10 km | 23 | 10,9 % | 10,7 % |
Do 1 km | 19 | 9 % | 8,84 % |
10. Využíval/a byste systém sdílení kol v případě jeho zavedení v Příbrami?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevím | 75 | 34,88 % | 34,88 % |
ano | 70 | 32,56 % | 32,56 % |
ne | 70 | 32,56 % | 32,56 % |
11. Jak často byste systém sdílení kol využíval?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Občas | 110 | 51,16 % | 51,16 % |
Nikdy | 77 | 35,81 % | 35,81 % |
Často | 26 | 12,09 % | 12,09 % |
Denně | 2 | 0,93 % | 0,93 % |
12. Pokud jste zaškrtli, že bikesharing v Příbrami nebudete využívat, vyberte prosím hlavní důvody:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Jiné důvody | 53 | 56,99 % | 24,65 % |
Bezpečnost | 22 | 23,66 % | 10,23 % |
Nedostatečná cyklo-infrastruktura | 20 | 21,51 % | 9,3 % |
Vliv počasí | 19 | 20,43 % | 8,84 % |
Fyzická námaha | 18 | 19,35 % | 8,37 % |
Kopcovitý terén | 12 | 12,9 % | 5,58 % |
Neovládám jízdu na kole | 3 | 3,23 % | 1,4 % |
13. Kolik Kč jste ochoten/a investovat za hodinovou výpůjčku jízdního kola?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
10,- | 89 | 46,6 % | 41,4 % |
14,- | 47 | 24,61 % | 21,86 % |
Nic | 39 | 20,42 % | 18,14 % |
5,- | 38 | 19,9 % | 17,67 % |
14. Jste spokojen/a se stávající cyklistickou infrastrukturou v Příbrami?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 114 | 53,02 % | 53,02 % |
nevím | 72 | 33,49 % | 33,49 % |
ano | 29 | 13,49 % | 13,49 % |
15. Pokud máte nějaké nápady, či připomínky, tak je zde můžete napsat:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
.
Cyklistická stezka by se měla protáhnout do průmyslové zony Balonka. Je zde hodně zaměstnaných lidí, ale jízda na kole do této oblasti je dost nebezpečná.
Chabí návaznost cyklo stezky trasa Brdy (míněno směr Drkolnov, absence trasy směr Podlesí), absence trasy směr Háje.. Cyklo trasa začíná Obora, končí Drkolnov a to bez jakýchkoli vnějších návazností.
Je to dobrý nápad, ale já s manželem věříme jen svému kolu. Ale pro mladší kategorii je to dobrá věc.
Je to kravina. Příbram je dost kopcovitá. Cyklošílenci si berou příklady z měst, které jsou na rovině. Já jsem třeba z Hlásné Třebaně. Baví mě jezdit po cyklostezce do Berouna nebo do Prahy. Ale vyjet na Brdy už jde jen těžko. Najivové!!!
Málo tras městem, na silnici by mě auta nejradši srazili
Myslím si, že Příbram je na tento projekt hodně malé město, ale kdo ví, třeba to vyjde.
nedostatečné značení cyklotras
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, já jsem princezna.
Některé cyklotrasy vedou od někud někam a nenavazují na stávající.
nemam
Pro sílení kol bude nutné vybudovat cyklotrasy, které budou spojovat periférie Příbrami s centrem.
Přála bych si více cyklotras v Příbrami a okolí.
Příbram je podle mě příliš malé město pro využití domorodým obyvatelem: kopcovité , v některých částech města zcela chybí bezpečná cyklostezka . Pro dopravu do zaměstnání z jednoho konce města na druhý je dost důvodů proč ne: bezpečnost , omezení jen na část roku, MHD vyjde zřejmě levněji, nástupní místa. Pro vyjížďky po okolí použiji vlastní kolo. Spíše může být využito návštěvníky Příbrami, kteří budou chtít poznat Příbram a okolí.
Trump by měl zakázat anime
určitě by to chtělo rozšířit stojany na kola, možná zavést i placenou verzi (resp. na zálohu jako vozík u obchodu), v některých částech města vytvořit pruh pro cyklisty (kruháč u obory je za trest!)
uvažuje se do budouctnosti o elektrokolech - starší generace, vidět tento projekt v širší souvislosti - infrastruktůra ve městě nedostatečná spíš katastrfální ! podpora z vedení města bez toho nemá tento projekt šanci, Příbram neleží v rovině (např. Hradec Králové )
už aby to bylo,snad na jaře
V Praze už takovýto bikesharing podle mých informací existuje a celkem funguje. Myslím si, že je to dobrý nápad, ale spíš mám názor takový, že kola moc nevydrží. Buď je někdo zničí nebo ukradne.
V příštím roce bude v Příbrami podle uvažovaného jízdního řádu stavět vlak s návštěvníky BRD. Proč se nepokusit využít příležitost pro půjčovnu kol?
Velikou roli hraje také čas a vzdálenost. Těžko někdo z administrativy bude jezdit na kole a přijede do zaměstnání celý uřícený, např. v České spořitelně a bankovnictví vůbec jsou nastaveny standardy nejen na oblékání, tak v těchto profesích je to bezpředmětné. Ne pro každého je to vhodné. Na druhou stranu zaměstnanec fitka, prodavač v tabáku, kiosku apod...proč ne?
Větší ohleduplnost šoférů
Vsicky kradnu kola
16. Chcete, aby Vám chodily novinky ohledně tohoto projektu? Uveďte email, na který Vám budou novinky zasílány
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 2 | 6,25 % | 0,93 % |
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee | 1 | 3,13 % | 0,47 % |
jiri.rehka@seznam.cz | 1 | 3,13 % | 0,47 % |
olga.vohradska@centrum.cz | 1 | 3,13 % | 0,47 % |
kunova@zonaplus.cz | 1 | 3,13 % | 0,47 % |
petr.srain@realcontrols.cz | 1 | 3,13 % | 0,47 % |
karpik@seznam.cz | 1 | 3,13 % | 0,47 % |
hana.vopi@seznam.cz | 1 | 3,13 % | 0,47 % |
jar.kupkova@post | 1 | 3,13 % | 0,47 % |
Ne, můžu se zeptat kamaráda, který to má jako bakalářskou práci :) | 1 | 3,13 % | 0,47 % |
ostatní odpovědi | 21 | 65,63 % | 9,77 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.