Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Sdílení obsahu na sociálních sítích

Sdílení obsahu na sociálních sítích

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Peter Lukáč
Šetření:23. 03. 2014 - 05. 04. 2014
Počet respondentů:263
Počet otázek (max/průměr):26 / 24.77
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:82,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:54
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti, 

tímto bych Vás chtěl požádat o vyplnění krátkého dotazníku s tematikou sociálních sítí, jehož výsledky poslouží k dokončení mé diplomové práce. 

Předem děkuji za vyplnění,

PL

 

 

Odpovědi respondentů

1. Kolik času denně přibližně strávíte na internetu obecně? (web, sociální sítě atd.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5 hodin a více9636,5 %36,5 %  
3 až 4 hodiny7528,52 %28,52 %  
2 až 3 hodiny5219,77 %19,77 %  
1 až 2 hodiny3111,79 %11,79 %  
Méně než 1 hodinu93,42 %3,42 %  

Graf

2. Sledujete (alespoň sporadicky) nějaký blog?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano14253,99 %53,99 %  
Ne12146,01 %46,01 %  

Graf

3. Používáte některé ze sociálních sítí? (Facebook, Twitter atd.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 4, Neotázka č. 23].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano25596,96 %96,96 %  
Ne83,04 %3,04 %  

Graf

4. Jaké sociální sítě používáte?

(možnost výběru více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook25298,82 %95,82 %  
YouTube17970,2 %68,06 %  
Google+8533,33 %32,32 %  
Instagram8232,16 %31,18 %  
Twitter4316,86 %16,35 %  
LinkedIn259,8 %9,51 %  
Pinterest228,63 %8,37 %  
Foursquare218,24 %7,98 %  
Tumblr135,1 %4,94 %  
Ask10,39 %0,38 %  
Vk.com10,39 %0,38 %  
www.Badoo.com 10,39 %0,38 %  
votočvohoz10,39 %0,38 %  
Goodreads10,39 %0,38 %  
Blog.cz 10,39 %0,38 %  
MySpace10,39 %0,38 %  
blogger, lookbook, ask.fm10,39 %0,38 %  
Flickr10,39 %0,38 %  
ameba10,39 %0,38 %  
Emimino10,39 %0,38 %  
soundcloud10,39 %0,38 %  

Graf

5. Jak často používáte sociální sítě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Denně22789,02 %86,31 %  
Obden155,88 %5,7 %  
Pouze několikrát za týden62,35 %2,28 %  
Velice zřídka51,96 %1,9 %  
Pouze několikrát za měsíc20,78 %0,76 %  

Graf

6. Kolik času denně přibližně strávíte na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 až 2 hodiny6826,67 %25,86 %  
Méně než 1 hodinu6726,27 %25,48 %  
2 až 3 hodiny4417,25 %16,73 %  
3 až 4 hodiny4116,08 %15,59 %  
5 hodin a více3513,73 %13,31 %  

Graf

7. Ovlivňuje Vás internetová reklama? (bannery, sponzorované odkazy atd.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne12348,24 %46,77 %  
Vůbec ne7127,84 %27 %  
Spíše ano3011,76 %11,41 %  
Nevím228,63 %8,37 %  
Ano, velmi93,53 %3,42 %  

Graf

8. Mají na Vás větší vliv negativní komentáře o produktech/službách než ty pozitivní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano11344,31 %42,97 %  
Nevím5019,61 %19,01 %  
Spíše ne4818,82 %18,25 %  
Určitě ano2610,2 %9,89 %  
Určitě ne187,06 %6,84 %  

Graf

9. Existují na sociálních sítích lidé, jejichž sdílený obsah (videa, obrázky atd.) Vám přijde vždy zajímavý?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 10, Neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano17669,02 %66,92 %  
Ne7930,98 %30,04 %  

Graf

10. Máte u těchto lidí větší tendenci sdílet jimi sdílený obsah dál?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano6134,27 %23,19 %  
Spíše ne4625,84 %17,49 %  
Určitě ne3519,66 %13,31 %  
Určitě ano2111,8 %7,98 %  
Nevím158,43 %5,7 %  

Graf

11. Šíříte informace o produktech/službách, o kterých se sami domníváte, že jsou dobré?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, občas11344,31 %42,97 %  
Obvykle ne7830,59 %29,66 %  
Nikdy4015,69 %15,21 %  
Ano, často187,06 %6,84 %  
Nevím62,35 %2,28 %  

Graf

12. Jak často se dovídáte o nových produktech/službách prostřednictvím sociálních sítí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas13552,94 %51,33 %  
Zřídkakdy6324,71 %23,95 %  
Velice často3312,94 %12,55 %  
Nevím145,49 %5,32 %  
Nikdy103,92 %3,8 %  

Graf

13. Koupili jste si někdy produkt poté, co jste se o něm dozvěděli od někoho prostřednictvím sociální sítě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne10340,39 %39,16 %  
Ano9637,65 %36,5 %  
Nevím5621,96 %21,29 %  

Graf

14. Pokud uživatelé na sociálních sítích hovoří o produktu/službě, ovlivňuje to Váš názor na danou značku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano8834,51 %33,46 %  
Spíše ne7930,98 %30,04 %  
Nevím3814,9 %14,45 %  
Určitě ano2610,2 %9,89 %  
Určitě ne249,41 %9,13 %  

Graf

15. Které z následujících forem komunikace mají vliv na tvorbu Vašeho názoru o produktu/službě?

(možnost výběru více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reference lidí, které znáte21383,53 %80,99 %  
Názory reálných uživatelů na internetu (blogy, recenze atd.)14757,65 %55,89 %  
Firemní webové stránky8533,33 %32,32 %  
Reklama (televize, rozhlas, tisk, internet)8432,94 %31,94 %  
Stránky na sociálních sítích4818,82 %18,25 %  
já sama10,39 %0,38 %  
Svůj názor si vytvořím až po vlastním vyzkoušení.10,39 %0,38 %  
názor si tvořím podle sebe10,39 %0,38 %  
Guerillová reklama, osobní prezentace zaměstnanců firmy10,39 %0,38 %  
Peťo, na to ti nikdo normální mimo obor neodpoví.10,39 %0,38 %  
rekama také, ale minimálně a spíš v negativním smyslu (např. po opravdu hloupé reklamě nebudu kupovat daný produkt, i kdyby byl sebelepší)10,39 %0,38 %  
odborné weby10,39 %0,38 %  

Graf

16. Sdílíte, alespoň někdy, obsah na sociálních sítích? (videa, obrázky atd.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 17, Neotázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano22487,84 %85,17 %  
Ne3112,16 %11,79 %  

Graf

17. Za jakým účelem obvykle sdílíte obsah na sociálních sítích?

(možnost výběru více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Abyste ostatní pobavili14765,63 %55,89 %  
Abyste ostatním ukázali, co Vás zajímá13359,38 %50,57 %  
Šíření informací, které by mohly být užitečné pro ostatní uživatele10948,66 %41,44 %  
Šíření povědomí o prospěšných věcech (charitativní projekty atd.)6428,57 %24,33 %  
Abyste získali pozornost ostatních5223,21 %19,77 %  
Abyste ostatní šokovali3515,63 %13,31 %  
Za pracovním účelem3113,84 %11,79 %  
Abyste rozpoutali veřejnou diskuzi3013,39 %11,41 %  
Pracovní10,45 %0,38 %  
podeliť sa o peknú pieseň10,45 %0,38 %  
jen tak10,45 %0,38 %  
Aby lidé přestali být ovce a mysleli10,45 %0,38 %  
informace tueistického klubu10,45 %0,38 %  

Graf

18. V průměru jak často sdílíte obsah na sociálních sítích

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pouze několikrát za měsíc8337,05 %31,56 %  
Velice zřídka6428,57 %24,33 %  
Pouze několikrát za týden5122,77 %19,39 %  
Obden188,04 %6,84 %  
Denně83,57 %3,04 %  

Graf

19. Ohodnoťte, jak často sdílíte jednotlivé formy obsahu.

(známkujte jako ve škole: 1 - velice často, 5 - nikdy)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Obrázky2.6431.239
Gify4.3711.198
Videa3.2191.483
Webové stránky3.4961.527
Elektronické články3.5271.615
Hudba2.6831.949
Zvukové nahrávky4.421.154
Interaktivní obsah (hry atd.)4.541.061
Mobilní/PC aplikace4.4961.187
Jiné4.1791.29

Graf

20. Jaký charakter má obsah, který Vás na internetu zajímá?

(možnost výběru více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Humor21082,35 %79,85 %  
Informativní (vědomosti, vzdělání atd.)16163,14 %61,22 %  
Poučný11745,88 %44,49 %  
Radost10942,75 %41,44 %  
Motiv překvapení6927,06 %26,24 %  
Sex a erotika6123,92 %23,19 %  
Kontroverznost6123,92 %23,19 %  
Smutek197,45 %7,22 %  
Strach124,71 %4,56 %  
Odpor62,35 %2,28 %  
umění20,78 %0,76 %  
pracovní20,78 %0,76 %  
vzdělání10,39 %0,38 %  
věcnost, konkrétnost10,39 %0,38 %  
Poučení10,39 %0,38 %  
Hlavně informace10,39 %0,38 %  
veda10,39 %0,38 %  
sex se Starým Brunou10,39 %0,38 %  
Gastronomie10,39 %0,38 %  
kulturní10,39 %0,38 %  
sport, zdravy zivotni styl10,39 %0,38 %  
hudba10,39 %0,38 %  
k zamyšlení10,39 %0,38 %  
Sport10,39 %0,38 %  
různé nic z výše uvedeno10,39 %0,38 %  
Odhalování pravdy (NWO, opravdové zdraví, opravdové dějiny,..)10,39 %0,38 %  
myšlenky které mě zaujmou a učí.10,39 %0,38 %  
-10,39 %0,38 %  

Graf

21. Co je předmětem obsahu, sdíleného ostatními uživateli, který je pro Vás zajímavý?

(možnost výběru více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Návody a praktické rady15159,22 %57,41 %  
Kuriozity11745,88 %44,49 %  
Zvířata8031,37 %30,42 %  
Rekordy a sportovní výkony6525,49 %24,71 %  
Autentické záběry, skrytá kamera6123,92 %23,19 %  
Tajemno5521,57 %20,91 %  
Celebrity4818,82 %18,25 %  
Děti3513,73 %13,31 %  
hudba62,35 %2,28 %  
diskuse, myšlenka10,39 %0,38 %  
Společenské dění, duchovní oblast10,39 %0,38 %  
soukromí10,39 %0,38 %  
Zprávy, odborné informace10,39 %0,38 %  
věda, hudba10,39 %0,38 %  
humor10,39 %0,38 %  
fitness10,39 %0,38 %  
literatura a názory na ni10,39 %0,38 %  
cestování10,39 %0,38 %  
tanec, pohyb10,39 %0,38 %  
hudba, kulturní akce10,39 %0,38 %  
nic10,39 %0,38 %  
odborné informace, zkušenosti10,39 %0,38 %  
sport, fitness10,39 %0,38 %  
móda10,39 %0,38 %  
křesťanství10,39 %0,38 %  
hudba, literatura, filmy, věda10,39 %0,38 %  
pozvánky na akce, zajímavé myšlenky, fotografie přírody10,39 %0,38 %  
móda, životní styl10,39 %0,38 %  
politika10,39 %0,38 %  
různé nic z výše uvedeno10,39 %0,38 %  
žádný10,39 %0,38 %  
Odhalování pravdy (NWO, opravdové zdraví, opravdové dějiny,..)10,39 %0,38 %  
myšlenky k zamyšlení10,39 %0,38 %  
Zajímavé informace10,39 %0,38 %  
vaření10,39 %0,38 %  
vtipnost10,39 %0,38 %  
cestování, fotografie10,39 %0,38 %  
Vesmír10,39 %0,38 %  
Odborne clanky a blogy10,39 %0,38 %  
-10,39 %0,38 %  
vtipy10,39 %0,38 %  
lifestyle10,39 %0,38 %  

Graf

22. Používáte, kromě sociálních sítí, k posílání zajímavých zpráv (obrázky, články atd.) email?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano12850,2 %48,67 %  
Ne12749,8 %48,29 %  

Graf

23. Víte, co znamená termín "virální reklama"?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne13953,05 %52,85 %  
...20,76 %0,76 %  
samovolně se šířící reklama10,38 %0,38 %  
rychle šířená reklama samotnými uživateli10,38 %0,38 %  
reklama šířená pomocí sociálních sítí velmi rychle, jako viry10,38 %0,38 %  
reklama šířená sociálními sítěmi prostřednictvím samotných uživatelů10,38 %0,38 %  
šokující upozornění na produkt10,38 %0,38 %  
šířená mezi uživateli formou sdílení10,38 %0,38 %  
reklama na netu10,38 %0,38 %  
ano10,38 %0,38 %  
webová reklama na sociální síti10,38 %0,38 %  
reklama, kterou si uživatelé dobrovolně šíří mezi sebou10,38 %0,38 %  
viral brothers10,38 %0,38 %  
reklama šířící se "samovolně" internetem10,38 %0,38 %  
něco vesměs hrozně pitomého bez jakéhokoliv vztahu k propagované službě, většinou třeskutě humorného. Například ten pablb Václav.10,38 %0,38 %  
x10,38 %0,38 %  
reklama sdilena pomoci soc. siti10,38 %0,38 %  
příjemci reklamy si ji mezi sebou samy posílají - šíří se jako virus10,38 %0,38 %  
Šíří se mezi lidmi prostřednictvím internetu, sdílení a sledování10,38 %0,38 %  
.10,38 %0,38 %  
šíření reklamy na soc. sítích 10,38 %0,38 %  
Samovolně se šíří mezi lidmi - prostřednictvím přeposílání např. videí nebo i jen tím, že o tom lidé mluví.10,38 %0,38 %  
reklama šířená prostřednictvím soc. sítí10,38 %0,38 %  
reklama, která se šíří téměř sama10,38 %0,38 %  
samošíriaca sa10,38 %0,38 %  
je to dosah.. sdílení přátel.. prostě kolik lidí vidí určitou reklamu10,38 %0,38 %  
šíření daného obsahu mezi uživateli na sociálních sítích 10,38 %0,38 %  
vir...víš jak...a pak máš z toho nemoc to je jasný...jsi nemocen a je ti špatně....dostaneš VIRální reklamu10,38 %0,38 %  
reklama šířící se po síti10,38 %0,38 %  
Ta, která s edíky zajímavému pojetí šíří mezi uživateli témeř "sama", resp. nemusíte platit za prostor v mediích, uživatelé ji sdílí mezi sebou a zadarmo, čistě proto, že je dobrá/zábavná/šokující.10,38 %0,38 %  
Reklama, která je pro uživatele natolik zajímavá, že je dále šířena jimi a "žije si vlastním životem".10,38 %0,38 %  
Vtipná reklama šířící se mezi lidmi pomocí sdílení na soc. síťi10,38 %0,38 %  
skrytá reklama10,38 %0,38 %  
Virální reklama využívá šíření po sociálních sítích jejich samotnými uživateli, často "vtipná" videa atp., kde například ani polovina sdílejících vůbec nepostřehne, že se jedná o reklamu (natož o reklamu na co)10,38 %0,38 %  
reklama šířená prostřednictvím internetu10,38 %0,38 %  
obecně rozšířená, uživatel má pak určitý zisk z návštěvnosti atd...10,38 %0,38 %  
skrytá reklama např. ve videu10,38 %0,38 %  
spontánně se šíří mezi uživateli10,38 %0,38 %  
siri se sama skrze socialni site10,38 %0,38 %  
virální reklama10,38 %0,38 %  
reklama rozšířená mezi masy lidí10,38 %0,38 %  
ViralBrothers10,38 %0,38 %  
za účelem rychlého šíření mezi lidmi10,38 %0,38 %  
reklama, která se šíří pomocí sociálních sítí.10,38 %0,38 %  
reklama šířící se jako vir napříč světem10,38 %0,38 %  
reklamní sdělení šířené samovolně10,38 %0,38 %  
reklama, co se šíří samovolně po internetu10,38 %0,38 %  
šíření sdělní mezi lidmi10,38 %0,38 %  
Reklama šířená mezi lidmi, nekoordinovaně10,38 %0,38 %  
internetová reklama10,38 %0,38 %  
:-) nakažlivá reklama, infekční reklama10,38 %0,38 %  
šíření sdělení10,38 %0,38 %  
taková reklama, kterou uživatelé dobrovolně šíří ( např. díky vtipnosti reklamy) 10,38 %0,38 %  
reklama, která ke zviditelnění používá sociální sítě - většinou se šíří ve formě virálních videí10,38 %0,38 %  
virová10,38 %0,38 %  
marketing, který působí na soc.sítích 10,38 %0,38 %  
zábavné video, které každý přepošle, ale jeho součástí je reklama 10,38 %0,38 %  
Promoční činnost s účelem šířit se mezi uživateli soc. sítí/internetu obecně na základě jejich vlastního sdílení z důvodu určitého zaujetí jejím obsahem, který je k tomu přiměje10,38 %0,38 %  
masivní reklama10,38 %0,38 %  
Reklama, kterou uzivatele socialni site siri mezi sebou10,38 %0,38 %  
je marketingový tah, který využívá ke svému šíření sociálních sítí10,38 %0,38 %  
kratke vtipne video s reklamním sdelenim10,38 %0,38 %  
Reklama, která se šíří "sama" prostřednictvím ostatních uživatelů internetu, kteří danou reklamu sdílejí, posílají dál.10,38 %0,38 %  
reklama, která se šíří sama tím jak je zajímavá, lidé ji sdílí10,38 %0,38 %  
sama se šíří po soc sítích10,38 %0,38 %  
Něco, co lidi nějakým způsobem baví nebo šokuje a vzbuzuje to v nich potřebu to sdílet s ostatními nebo jim to přeposílat. taková reklama se pak velice rychle šíří v cílové skupině10,38 %0,38 %  
nééééééééééééééé10,38 %0,38 %  
reklama šířící se přes uživatele soc. sítí, často skrytá (viralbrothers)10,38 %0,38 %  
reklama prostřednictvím internetu(soc. sítí)10,38 %0,38 %  
zdanlive sehrana10,38 %0,38 %  
šíří se beznákladově mezi lidmi jako virus10,38 %0,38 %  
zprávy, které posíláme více příjemcům ve snaze, aby oni sdíleli dál.10,38 %0,38 %  
reklama spontánně sdílená uživateli10,38 %0,38 %  
reklama, která se nejdřív tváří jako realita10,38 %0,38 %  
reklama, která se musí vetřít divoce pdod kůži10,38 %0,38 %  
Reklama šířící se prostřednictvím internetu jako virus, většinou bez pomoci tvůrce10,38 %0,38 %  
reklama šířená řetězově sdílením10,38 %0,38 %  
oslovení velkého množství lidí pomocí sociálních sítí - rozšíření mezi lidmi svévolně - nízké náklady pro firmu10,38 %0,38 %  
šířící se pomocí úživatelů10,38 %0,38 %  
samovolně se šířící reklama v prostředí internetu10,38 %0,38 %  
Zasahne velke mnozstvi lidi10,38 %0,38 %  
Reklama skrze skryté video, příběh.10,38 %0,38 %  
reklama s využitím sociálních sítích, založená na šíření uživatelů10,38 %0,38 %  
posílaná po e-mailech10,38 %0,38 %  
reklama šířená prostřednictvím sociálních sítích10,38 %0,38 %  
Je to jedna z forem marketingu, u které se předpokládá, že se příjemce stane šiřitelem. ( líp nevím, takhle se to teď učím k maturitě :D )10,38 %0,38 %  
šíří se samovolně sociálními sítěmi10,38 %0,38 %  
reklama šířící se pomocí např. virálních videí, či jen tak na internetu10,38 %0,38 %  
Reklama, která se šíří po internetu10,38 %0,38 %  
rychle se šířící reklama10,38 %0,38 %  
něco, co se tváří, že není reklama10,38 %0,38 %  
vtipná reklama10,38 %0,38 %  
šíření reklamy mezi lidmi prostřednictvím sdílení10,38 %0,38 %  
reklama, která se šíří internetem tím, že ji lidé sdílejí10,38 %0,38 %  
samošířící se virální video (např. líbající se neznámí lidé), které má veliký úspěch u lidí, nakonec zjistíte, že jde např. o reklamu na džíny 10,38 %0,38 %  
reklama, která se šíří díky uživatelům soc. sítí - jeden sdílí, následně sdílí další a tak to postupuje10,38 %0,38 %  
reklama, která je tam dobře propracovaná, že jí lidé šíří dál až pomalu ztrácí funkci reklamy10,38 %0,38 %  
reklama, ktera ma jakysi svuj pribeh, svuj humor, svoje tema, ktera zaujme sama o sobe a zije tak "vlastnim zivotem" v ramci sdileni, preposilani odkazu apod. - produkt/sluzba neni v popredi jako hlavni tema10,38 %0,38 %  
Reklama přes sociální sítě.10,38 %0,38 %  
šířící se reklama na internetu10,38 %0,38 %  
sdílená a sledovaná masami, nakažlivá10,38 %0,38 %  
reklama sirena samotnymi uzivateli10,38 %0,38 %  
reklama šířící sdílením na internetu10,38 %0,38 %  
reklama,ktera “neni“ sirena danou spolecnosti. neco co nema vypadat jako reklama. lede si o tom povidaji a sdili mezi sebou10,38 %0,38 %  
no time to do that10,38 %0,38 %  
mělo by to být nšco zajímavého co lidé budou šírit sami10,38 %0,38 %  
šíří se jako virus10,38 %0,38 %  
video vytvořené za účelem, aby se co nejrychleji rozšířilo se skrytou nebo veřejnou reklamou 10,38 %0,38 %  
reklama, jež je nenápadně zašitá do videa/obrázku/media, šířící se přes sociální sítě10,38 %0,38 %  
reklama, která je šířena za pomocí uživatelů webu/soc. síti, povětšinou má kontroverzní nádech10,38 %0,38 %  
šíření komerčních sdělení10,38 %0,38 %  
reklama za použití sociálních sítí.10,38 %0,38 %  
reklama rozesílána mezi lidmi(kratší,vtipná)10,38 %0,38 %  
reklama na sociálních sítí šířena uživatelem10,38 %0,38 %  
reklama, která se sama šíří pomocí internetu10,38 %0,38 %  
zajímavá, vtipná nebo šokující reklama, většinou nebývá hned zřejmé, že jde o reklamu, šíří se nekontrolovaně a měla by být natolim zajímavá, že budou uživatelé ochotni ji sami sdílet10,38 %0,38 %  
Samovolne sirena strela. :)10,38 %0,38 %  
-10,38 %0,38 %  
virtuální reklama10,38 %0,38 %  
něco poutavého, co lidé rádi a dobrovolně sdílí, protože je to velmi zaujme/pohorší/pobaví apod.10,38 %0,38 %  
šíření reklamy pomocí samotných uživatelů často bez vědomí toho, že se jedná o reklamu například Pade jede10,38 %0,38 %  
prostřednictvím mluveného slova, takže něco jako WOM10,38 %0,38 %  
Marketinková reklama, využívající pro šíření sociální sitě.10,38 %0,38 %  

Graf

24. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena20276,81 %76,81 %  
Muž6123,19 %23,19 %  

Graf

25. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou13250,19 %50,19 %  
Vysokoškolské7528,52 %28,52 %  
Základní3011,41 %11,41 %  
Středoškolské bez maturity166,08 %6,08 %  
Vyšší odborné103,8 %3,8 %  

Graf

26. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 – 23 let12246,39 %46,39 %  
24 – 28 let7428,14 %28,14 %  
15 – 18 let269,89 %9,89 %  
29 – 35 let197,22 %7,22 %  
36 – 45 let166,08 %6,08 %  
49 let a více51,9 %1,9 %  
Méně než 1510,38 %0,38 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Kolik času denně přibližně strávíte na internetu obecně? (web, sociální sítě atd.)

  • odpověď 5 hodin a více:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 hodin a více na otázku 6. Kolik času denně přibližně strávíte na sociálních sítích?

4. Jaké sociální sítě používáte?

  • odpověď Instagram:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Foursquare na otázku 4. Jaké sociální sítě používáte?

13. Koupili jste si někdy produkt poté, co jste se o něm dozvěděli od někoho prostřednictvím sociální sítě?

  • odpověď Ne:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nikdy na otázku 12. Jak často se dovídáte o nových produktech/službách prostřednictvím sociálních sítí?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určitě ne na otázku 14. Pokud uživatelé na sociálních sítích hovoří o produktu/službě, ovlivňuje to Váš názor na danou značku?

17. Za jakým účelem obvykle sdílíte obsah na sociálních sítích?

  • odpověď Abyste ostatní pobavili:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Gify=4 na otázku 19. Ohodnoťte, jak často sdílíte jednotlivé formy obsahu.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Abyste ostatní šokovali na otázku 17. Za jakým účelem obvykle sdílíte obsah na sociálních sítích?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kolik času denně přibližně strávíte na internetu obecně? (web, sociální sítě atd.)

2. Sledujete (alespoň sporadicky) nějaký blog?

3. Používáte některé ze sociálních sítí? (Facebook, Twitter atd.)

4. Jaké sociální sítě používáte?

5. Jak často používáte sociální sítě?

6. Kolik času denně přibližně strávíte na sociálních sítích?

7. Ovlivňuje Vás internetová reklama? (bannery, sponzorované odkazy atd.)

8. Mají na Vás větší vliv negativní komentáře o produktech/službách než ty pozitivní?

9. Existují na sociálních sítích lidé, jejichž sdílený obsah (videa, obrázky atd.) Vám přijde vždy zajímavý?

10. Máte u těchto lidí větší tendenci sdílet jimi sdílený obsah dál?

11. Šíříte informace o produktech/službách, o kterých se sami domníváte, že jsou dobré?

12. Jak často se dovídáte o nových produktech/službách prostřednictvím sociálních sítí?

13. Koupili jste si někdy produkt poté, co jste se o něm dozvěděli od někoho prostřednictvím sociální sítě?

14. Pokud uživatelé na sociálních sítích hovoří o produktu/službě, ovlivňuje to Váš názor na danou značku?

15. Které z následujících forem komunikace mají vliv na tvorbu Vašeho názoru o produktu/službě?

16. Sdílíte, alespoň někdy, obsah na sociálních sítích? (videa, obrázky atd.)

17. Za jakým účelem obvykle sdílíte obsah na sociálních sítích?

18. V průměru jak často sdílíte obsah na sociálních sítích

19. Ohodnoťte, jak často sdílíte jednotlivé formy obsahu.

20. Jaký charakter má obsah, který Vás na internetu zajímá?

21. Co je předmětem obsahu, sdíleného ostatními uživateli, který je pro Vás zajímavý?

22. Používáte, kromě sociálních sítí, k posílání zajímavých zpráv (obrázky, články atd.) email?

23. Víte, co znamená termín "virální reklama"?

24. Jakého jste pohlaví?

25. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

26. Jaký je Váš věk?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kolik času denně přibližně strávíte na internetu obecně? (web, sociální sítě atd.)

2. Sledujete (alespoň sporadicky) nějaký blog?

3. Používáte některé ze sociálních sítí? (Facebook, Twitter atd.)

4. Jaké sociální sítě používáte?

5. Jak často používáte sociální sítě?

6. Kolik času denně přibližně strávíte na sociálních sítích?

7. Ovlivňuje Vás internetová reklama? (bannery, sponzorované odkazy atd.)

8. Mají na Vás větší vliv negativní komentáře o produktech/službách než ty pozitivní?

9. Existují na sociálních sítích lidé, jejichž sdílený obsah (videa, obrázky atd.) Vám přijde vždy zajímavý?

10. Máte u těchto lidí větší tendenci sdílet jimi sdílený obsah dál?

11. Šíříte informace o produktech/službách, o kterých se sami domníváte, že jsou dobré?

12. Jak často se dovídáte o nových produktech/službách prostřednictvím sociálních sítí?

13. Koupili jste si někdy produkt poté, co jste se o něm dozvěděli od někoho prostřednictvím sociální sítě?

14. Pokud uživatelé na sociálních sítích hovoří o produktu/službě, ovlivňuje to Váš názor na danou značku?

15. Které z následujících forem komunikace mají vliv na tvorbu Vašeho názoru o produktu/službě?

16. Sdílíte, alespoň někdy, obsah na sociálních sítích? (videa, obrázky atd.)

17. Za jakým účelem obvykle sdílíte obsah na sociálních sítích?

18. V průměru jak často sdílíte obsah na sociálních sítích

19. Ohodnoťte, jak často sdílíte jednotlivé formy obsahu.

20. Jaký charakter má obsah, který Vás na internetu zajímá?

21. Co je předmětem obsahu, sdíleného ostatními uživateli, který je pro Vás zajímavý?

22. Používáte, kromě sociálních sítí, k posílání zajímavých zpráv (obrázky, články atd.) email?

23. Víte, co znamená termín "virální reklama"?

24. Jakého jste pohlaví?

25. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

26. Jaký je Váš věk?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Lukáč, P.Sdílení obsahu na sociálních sítích (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://sdileni-obsahu-na-socialnich.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.