Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > SECONDLIFE-VIRTUÁLNÍ REALITA

SECONDLIFE-VIRTUÁLNÍ REALITA

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Realita Virtuální
Šetření:10. 04. 2009 - 12. 04. 2009
Počet respondentů:8
Počet otázek (max/průměr):15 / 14.75
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:nelze zjistit
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:44
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ahojky!

 

Jsme studenti VŠE a píšeme seminární práci do psychologie na téma Virtuální realita a rozvoj osobnosti. Tento dotazník je o virtuální hře SECONDLIFE. Dotazník nám velmi pomůže.

Odpovědi respondentů

1. Odkud znáš second-life? (zdroj)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

internet

Internet, přátele

kurz psychologie na vše

neznám

neznám

Rodina

z časopisů, televize

z televize

2. Hraje tvoje osoba v second-life stejnou životní roli jako v reálném životě?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

moje ne-nechodím na second life, ale obecně záleží na uživateli, může i nemusí

ne

ne

ne

ne

ne, profesní uplatnění je jiné

ne, v reálném životě jsem studentkou ekonomické školy. V secondlife chci být doktorkou. ale zatím nejsem. rozhodně chci být někým jiným např. herečkou, zpěvačkou atd.

nehraji

3. Čeho chceš dosáhnout v této hře?(např. kariéra, vzdělání,sláva)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

chci zkusit něco jiného. rozhodně dosáhnout hvězdné kariéry

nehraji

nehraju second life

nic

ničeho

ničeho

stesti

zatim nevim

4. Proč ji hraješ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
relax450 %50 %  
z nudy337,5 %37,5 %  
chci poznát nové lidi225 %25 %  
abych nemusel/a pracovat/učit se...225 %25 %  
pokecat112,5 %12,5 %  

Graf

5. Kolik času trávíš hrou second-life?(hodin/denně)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0562,5 %62,5 %  
1112,5 %12,5 %  
0.25112,5 %12,5 %  
8112,5 %12,5 %  
Statistická polohaHodnota
Průměr:1.16
Minimum:0
Maximum:8
Variační rozpětí:8
Rozptyl:7.77
Směrodatná odchylka:2.79
Medián:0
Modus:0

Graf

6. Znáš v blízkosti svého okolí osobu, která je závislá na internetu nebo internetové hře?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne562,5 %62,5 %  
ano337,5 %37,5 %  

Graf

7. Hraješ jinou hru po internetu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano562,5 %62,5 %  
ne337,5 %37,5 %  

Graf

8. pokud ano jakou?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nehraju112,5 %12,5 %  
-112,5 %12,5 %  
Metin112,5 %12,5 %  
žádnou112,5 %12,5 %  
travian112,5 %12,5 %  
ikariam112,5 %12,5 %  
guitar hero112,5 %12,5 %  
houno ti je po tom112,5 %12,5 %  

Graf

9. Kolik času věnuješ této hře?(hodin/denně)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0450 %50 %  
1225 %25 %  
0.5112,5 %12,5 %  
0.217112,5 %12,5 %  
Statistická polohaHodnota
Průměr:0.34
Minimum:0
Maximum:1
Variační rozpětí:1
Rozptyl:0.2
Směrodatná odchylka:0.44
Medián:0.11
Modus:0

Graf

10. Znáš v blízkosti svého okolí osobu, která je závislá na internetu nebo internetové hře?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano450 %50 %  
ne450 %50 %  

Graf

11. Myslíš si, že virtuální realita (hry, internet,…) má vliv u člověka na rozvoj osobnosti?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

ano

Ano

ano

ano,

ano, pro debilní chudáky to jej jediný ,,skutečný´´ život

myslím, že člověk utíká z reality do jiného světa, protože například nemá dost jiného smysluplnějšího vyžití a snaží se navázat vztahy virtuálně

ne

rozhodně má. člověk se nachází v kontaktu s virtuální realitou každý den.

12. vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž562,5 %62,5 %  
žena337,5 %37,5 %  

Graf

13. Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-25787,5 %87,5 %  
30-60112,5 %12,5 %  

Graf

14. nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední škola s maturitou675 %75 %  
vyšší odborná škola112,5 %12,5 %  
základní škola112,5 %12,5 %  

Graf

15. vaše povolání

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
studentka233,33 %25 %  
student233,33 %25 %  
studentka VŠ116,67 %12,5 %  
popelář/servisní technik116,67 %12,5 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Virtuální, R.SECONDLIFE-VIRTUÁLNÍ REALITA (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://secondlife-virtualni-realita.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.