Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Segmentace pivního trhu 2009

Segmentace pivního trhu 2009

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jan Broz
Šetření:20. 11. 2009 - 01. 12. 2009
Počet respondentů:90
Počet otázek (max/průměr):37 / 29.91
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:65,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:47
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

jen krátce na úvod. Tento dotazník slouží ke sběru primárních dat pro semestrální práci na předmět Segmentace trhu, který je součástí vedlejší specializace Marketing na pražské VŠE. Cílem je odhalit různé segmenty spotřebitelů piva. Dotazník je určen výhradně pro MUŽE.

 

Děkujeme Vám, že jste si našli čas na jeho vyplnění.

 

Honza a Vašek

Odpovědi respondentů

1. Pijete pivo?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8695,56 %95,56 %  
ne44,44 %4,44 %  

Graf

2. Jaké je podle Vás dobré pivo?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hořké6981,18 %76,67 %  
Sladké1618,82 %17,78 %  

Graf

3. Jaké je podle Vás dobré pivo?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Lehké5369,74 %58,89 %  
Těžké2330,26 %25,56 %  

Graf

4. Pijete pivo sám?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6070,59 %66,67 %  
ano2529,41 %27,78 %  

Graf

5. S kým pijete pivo?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
S přáteli6573,86 %72,22 %  
Je mi to jedno1112,5 %12,22 %  
S rodinou33,41 %3,33 %  
se všemi11,14 %1,11 %  
se všemi zmíněnými11,14 %1,11 %  
s rodinou, přáteli, sám11,14 %1,11 %  
Všechny výše zmíněné odpovědi.11,14 %1,11 %  
nepiju :§11,14 %1,11 %  
Vice moznosti11,14 %1,11 %  
s partnérkou11,14 %1,11 %  
s kurvama11,14 %1,11 %  
se spolužáky11,14 %1,11 %  

Graf

6. Pivo piji:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Setkání s přáteli4449,44 %48,89 %  
Pro osvěžení1213,48 %13,33 %  
Ze zvyku66,74 %6,67 %  
Po aktivitě44,49 %4,44 %  
K jídlu44,49 %4,44 %  
Pro zdraví33,37 %3,33 %  
vše22,25 %2,22 %  
Jiná možnost22,25 %2,22 %  
abych byl opitý11,12 %1,11 %  
ke všemu11,12 %1,11 %  
z ekonomických důvodů a pro chuť11,12 %1,11 %  
Při setkání, k jídlu, kvůli ceně11,12 %1,11 %  
nepiju :?11,12 %1,11 %  
protože mi chutná11,12 %1,11 %  
Vice moznosti11,12 %1,11 %  
1.,2.,4.,6.11,12 %1,11 %  
Prakticky vsechny moznosti11,12 %1,11 %  
závislost11,12 %1,11 %  
Chutná mi to11,12 %1,11 %  
po sexu11,12 %1,11 %  

Graf

7. Kterou značku piva považujete za nejlepší z hlediska chuti?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pilsner Urquell4857,14 %53,33 %  
Stella Artois910,71 %10 %  
Budvar44,76 %4,44 %  
Heineken22,38 %2,22 %  
Svijany22,38 %2,22 %  
Bernard22,38 %2,22 %  
Carlsberg11,19 %1,11 %  
gambrinus11,19 %1,11 %  
Regent kvasnicové11,19 %1,11 %  
žádnou ze zmíněných jsou to podvodníci11,19 %1,11 %  
Lobkowicz 15°11,19 %1,11 %  
Přijdou mi stejné11,19 %1,11 %  
Černý kozel11,19 %1,11 %  
Primátor Premium - světlý ležák 12% z Náchoda11,19 %1,11 %  
Neni preference11,19 %1,11 %  
Pardál11,19 %1,11 %  
Kozel, Svijany11,19 %1,11 %  
Braník ležák11,19 %1,11 %  
Vendelín11,19 %1,11 %  
blbá otázka, tady jsou většinou menšinová piva. 11,19 %1,11 %  
staropramen11,19 %1,11 %  
Braník11,19 %1,11 %  
Ostravar11,19 %1,11 %  

Graf

8. Kterou značku piva považujete za nejlepší z hlediska kvality?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pilsner Urquell6170,11 %67,78 %  
Stella Artois89,2 %8,89 %  
Budvar44,6 %4,44 %  
Svijany22,3 %2,22 %  
Franziskaner11,15 %1,11 %  
nevím, piju to co mi chutí a není drahé11,15 %1,11 %  
jako ot. č. 811,15 %1,11 %  
Přijdou mi stejné11,15 %1,11 %  
Bernard11,15 %1,11 %  
viz 711,15 %1,11 %  
Pardál11,15 %1,11 %  
Vendelín11,15 %1,11 %  
blbá otázka, viz nahoře11,15 %1,11 %  
Heineken11,15 %1,11 %  
Braník11,15 %1,11 %  
Ostravar11,15 %1,11 %  

Graf

9. Kterou značku piva považujete za nejlepší z hlediska prestiže?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pilsner Urquell4753,41 %52,22 %  
Stella Artois2123,86 %23,33 %  
Heineken1517,05 %16,67 %  
Radeberger11,14 %1,11 %  
Carlsberg11,14 %1,11 %  
Co je prestiz?11,14 %1,11 %  
Vendelín11,14 %1,11 %  
tak to by zase bylo úplně jiné pivo11,14 %1,11 %  

Graf

10. Kterou značku piva považujete za nejlepší z hlediska reklamy?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pilsner Urquell3036,59 %33,33 %  
Heineken2125,61 %23,33 %  
Stella Artois1315,85 %14,44 %  
Staropramen44,88 %4,44 %  
Carlsberg22,44 %2,22 %  
Bernard22,44 %2,22 %  
Gambrinus22,44 %2,22 %  
Radeberger11,22 %1,11 %  
Guiness11,22 %1,11 %  
Nepamatuji si reklamy na tato piva11,22 %1,11 %  
Nevim11,22 %1,11 %  
Budejovicky Budvar a Heineken11,22 %1,11 %  
u nás gambrinus11,22 %1,11 %  
Primátor11,22 %1,11 %  
Krušovice11,22 %1,11 %  

Graf

11. Kterou značku piva považujete za nejlepší z hlediska image?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pilsner Urquell3440 %37,78 %  
Heineken2225,88 %24,44 %  
Stella Artois1618,82 %17,78 %  
Staropramen33,53 %3,33 %  
guinness11,18 %1,11 %  
Budvar11,18 %1,11 %  
Bernad11,18 %1,11 %  
Neni11,18 %1,11 %  
Carlsberg11,18 %1,11 %  
Bernard11,18 %1,11 %  
Opat11,18 %1,11 %  
belgická piva z malých pivovarů11,18 %1,11 %  
kozel11,18 %1,11 %  
Braník11,18 %1,11 %  

Graf

12. Kterou značku piva preferujete při nákupu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pilsner Urquell4451,16 %48,89 %  
Stella Artois910,47 %10 %  
Budvar44,65 %4,44 %  
Svijany33,49 %3,33 %  
Kozel33,49 %3,33 %  
bernard33,49 %3,33 %  
gambrinus22,33 %2,22 %  
Staropramen22,33 %2,22 %  
Braník22,33 %2,22 %  
Heineken11,16 %1,11 %  
roli hraje cena (příp. výhodná sleva)11,16 %1,11 %  
Hohegaarden11,16 %1,11 %  
Jinou značku11,16 %1,11 %  
Kozel, Braník11,16 %1,11 %  
Žádnou.11,16 %1,11 %  
Primátor Premium - světlý ležák 12% z Náchoda11,16 %1,11 %  
Ambrosius11,16 %1,11 %  
Kronenburg11,16 %1,11 %  
Kozlik11,16 %1,11 %  
Pardál11,16 %1,11 %  
Žamberecký kanec11,16 %1,11 %  
svijany, rampušák, piva z malých pivovarů11,16 %1,11 %  
Ostravar11,16 %1,11 %  

Graf

13. Změnil jste v posledních 12 měsících svoji oblíbenou značku piva?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7384,88 %81,11 %  
ano1315,12 %14,44 %  

Graf

14. Co bylo důvodem změny značky Vašeho oblíbeného piva?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Braník se zlepšil...

Cena

Dobra chut piva Primátor Premium - světlý ležák 12% z Náchoda

chuť

Chuť, změna chuti k horšímu, nová, lepší piva z menších pivovarů

Chybějící 0,3 l-plechovky (pro pití single k jídlu)

Informace o výrobě a kvalitě nápoje

je vinikající

Nepřítomnost oblíbené značky, chuť vyzkoušet novou značku

Prestehovani do Nemecka:-).

Střídám, zkouším, nemám pouze jednu oblíbenou značku...

vyšší příjem

Zajímavější chuť.

zmena

zmena chuti nebo kvality

zmena je zivot

15. Pokud jste změnil, z jaké značky?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pilsner Urquell736,84 %7,78 %  
gambrinus421,05 %4,44 %  
Stella Artois210,53 %2,22 %  
Heineken15,26 %1,11 %  
Staropramen15,26 %1,11 %  
Piju ruzne znacky15,26 %1,11 %  
Krušovice15,26 %1,11 %  
ve všech průmyslových moček15,26 %1,11 %  
Klostermann15,26 %1,11 %  

Graf

16. Pokud jste změnil, na jakou značku?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pilsner Urquell320 %3,33 %  
Stella Artois213,33 %2,22 %  
Bernard213,33 %2,22 %  
Desperados16,67 %1,11 %  
Ruppaner, Andechser16,67 %1,11 %  
Braník16,67 %1,11 %  
bernard, kozel16,67 %1,11 %  
Svijany16,67 %1,11 %  
Opat16,67 %1,11 %  
Gambrinus/Radegast16,67 %1,11 %  
různé značky16,67 %1,11 %  

Graf

17. Jaká je Vaše nejoblíbenější značka piva?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pilsner urquell1621,92 %17,78 %  
Svijany68,22 %6,67 %  
Kozel56,85 %5,56 %  
Budvar45,48 %4,44 %  
Stella Artois34,11 %3,33 %  
Pilsner34,11 %3,33 %  
Bernard34,11 %3,33 %  
gambrinus22,74 %2,22 %  
Pilsner Urquel22,74 %2,22 %  
plzen22,74 %2,22 %  
ostatní odpovědi Ostravar
Braník
Gabina
Třebonské např. regent
Hogarden
Andechser
Kozel, Pilsner, Heineken
Regent, Braník, Gambrinus
Hohegaarden
Je jich více. Většinou piva z menších pivovarů.
Pilsner Urquell, Harpoon UFO :)
Corona
Pilsner ty vole
Velkopopovický kozel
Primátor Premium - světlý ležák 12% z Náchoda
viz 12
Kozlik
Pardál
hoegaarden
Vendelín
Kácovské
rychtář, svijany
PU
staropramen
Heineken
2736,99 %30 % 

Graf

18. Moje hlavní zdroje příjmů pocházejí z:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Z peněz získaných z plného pracovního poměru3845,24 %42,22 %  
Z peněz získaných z částečného pracovního poměru2125 %23,33 %  
Z příležitostné brigády910,71 %10 %  
Kapesného od rodičů910,71 %10 %  
důchod11,19 %1,11 %  
z IMPORTa :-D11,19 %1,11 %  
stipendium11,19 %1,11 %  
Ze státní sociální podpory11,19 %1,11 %  
kradu a dělám reklamu11,19 %1,11 %  
z openěz zaslouženého důchodu11,19 %1,11 %  
normální práce, voe:-)11,19 %1,11 %  

Graf

19. Jste otevřen novinkám a změnám?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Změny mi nevadí, ale nevyhledávám je4347,78 %47,78 %  
Vítám změny a nové věci4246,67 %46,67 %  
Změny nemám příliš rád, ale dokážu se vyrovnat44,44 %4,44 %  
Změny či novinky mi velmi vadí11,11 %1,11 %  

Graf

20. Pijete alespoň občas pivo Pilsner Urquell

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7892,86 %86,67 %  
ne67,14 %6,67 %  

Graf

21. Pilsner Urquell piji:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Setkání s přáteli4251,85 %46,67 %  
Pro osvěžení1012,35 %11,11 %  
K jídlu89,88 %8,89 %  
Ze zvyku56,17 %5,56 %  
Po aktivitě22,47 %2,22 %  
vše11,23 %1,11 %  
abych se opil11,23 %1,11 %  
ke všemu11,23 %1,11 %  
Pro zdraví11,23 %1,11 %  
Kdyz nemaji Hohegaarden11,23 %1,11 %  
k pití11,23 %1,11 %  
Není-li zbytí11,23 %1,11 %  
když ho zrovna točí11,23 %1,11 %  
nepiju :/11,23 %1,11 %  
Ruzne11,23 %1,11 %  
pokud není Pardál11,23 %1,11 %  
Když není na výběr11,23 %1,11 %  
při výjimečné události11,23 %1,11 %  
nepiji11,23 %1,11 %  

Graf

22. Cena piva Pilsner Urquell vám připadá

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše vyšší4451,16 %48,89 %  
Přiměřená4046,51 %44,44 %  
Spíše nižší22,33 %2,22 %  

Graf

23. Jako piják Pilsner Urquell:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Se necítím být odlišný od pijáků jiných značekotázka č. 24, Se cítím být odlišný od pijáků jiných značekotázka č. 24].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Se necítím být odlišný od pijáků jiných značek7785,56 %85,56 %  
Se cítím být odlišný od pijáků jiných značek1314,44 %14,44 %  

Graf

24. Pokud se jako piják Pilsner Urquell cítíte být odlišní od pijáků jiných značek uveďte proč.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

nechutná mi natolik

Nekteri si mysli, ze je toto pivo drahe a nezvazuji pomer cena/kvalita. Nekteri lide maji radeji tzv. desitku. Nepripadam si jako setrilek. :)

Other beers suck!

Pivo Pilsne Urquell mi připadá lepší.

Plzen si vychutnavam...

Protože Broži piju pivo a ne limonádu :-D RQ

vyšší status, dražší, silnější

25. Když piji Pilsner Urquell:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mám lepší pocit, než když piji jinou značku3242,11 %35,56 %  
Je to stejné, jako když piji jakoukoliv jinou značku2431,58 %26,67 %  
Nedokážu odpovědět1823,68 %20 %  
Mám lepší pocit při pití jiných značek22,63 %2,22 %  

Graf

26. Kdy obvykle pijete pivo Pilsner Urquell?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Celoročně bez ohledu na svátky a roční období5369,74 %58,89 %  
Jiné společenské a kulturní události1722,37 %18,89 %  
vubec, kde to chces v Konstanz sehnat;-)11,32 %1,11 %  
O Velikonocích11,32 %1,11 %  
kdyz se chci opít11,32 %1,11 %  
Při rodinných oslavách11,32 %1,11 %  
O Vánocích11,32 %1,11 %  
pokud dojde Pardál11,32 %1,11 %  

Graf

27. Kdy obvykle v průběhu dne pijete pivo Pilsner Urquell?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Večer až v noci5068,49 %55,56 %  
Odpoledne až navečer1317,81 %14,44 %  
K obědu79,59 %7,78 %  
kdykoli11,37 %1,11 %  
K jídlu (oběd a večeře)11,37 %1,11 %  
Kdykoliv11,37 %1,11 %  

Graf

28. Kde nejčastěji pijete pivo Pilsner Urquell?:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V hospodě5168 %56,67 %  
V restauraci při jídle1013,33 %11,11 %  
Ve sportovním baru56,67 %5,56 %  
Doma34 %3,33 %  
Sportovní areál22,67 %2,22 %  
všude11,33 %1,11 %  
Kdekoli11,33 %1,11 %  
kdekoliv11,33 %1,11 %  
Ve škole11,33 %1,11 %  

Graf

29. Kde nejčastěji kupujete pivo Pilsner Urquell (láhev, plech)?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V hypermarketech4057,14 %44,44 %  
V malých samoobsluhách1318,57 %14,44 %  
nekupuji57,14 %5,56 %  
Na benzínových pumpách34,29 %3,33 %  
Lahvový nepiju, jen čepping!11,43 %1,11 %  
Pouze točené11,43 %1,11 %  
V nonstopech11,43 %1,11 %  
jen v hospodě11,43 %1,11 %  
nekupuji v obchodě11,43 %1,11 %  
nikdé11,43 %1,11 %  
kupujem len capovane ;)11,43 %1,11 %  
nepiju lahvové11,43 %1,11 %  
Pouze v hospodě11,43 %1,11 %  

Graf

30. Jak vás ovlivňuje reklama ve vztahu k pivu Pilsner Urquell?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neovlivňuje mě6993,24 %76,67 %  
Po zhlédnutí piji více piva Pilsner Urquell56,76 %5,56 %  

Graf

31. 29. Jak vás ovlivňují speciální akce (soutěže, dárky aj.) ve vztahu k pivu Pilsner Urquell?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neovlivňují mě6791,78 %74,44 %  
Po jejich uskutečnění piji více piva Pilsner Urquell68,22 %6,67 %  

Graf

32. Který sport si spojujete se značkou Pilsner Urquell:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádný920,45 %10 %  
hokej511,36 %5,56 %  
golf36,82 %3,33 %  
fotbal36,82 %3,33 %  
nevim24,55 %2,22 %  
Zadny24,55 %2,22 %  
možná golf12,27 %1,11 %  
pivni sporty12,27 %1,11 %  
žádný :-)12,27 %1,11 %  
Všechny12,27 %1,11 %  
ostatní odpovědi Lední hokej
rybolov
Nevím, žádný
Golf ( nejlepší je když se nese a vy už víte.....
lyzovani nebo obecne olympiadu
poker
hokej? olympiáda?
tenis
Olympiádu
Olympiáda
šerm
leda tak šachy v hospodě
ziadny, ale dufam ze zacnu sponzorovat vodne polo
mistrovství evropy a světa
pivní kulturistika
"pivní sport"
1636,36 %17,78 % 

Graf

33. Jak velké je místo Vašeho bydliště?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
200 001 a více obyvatel5974,68 %65,56 %  
0 – 10 000 obyvatel810,13 %8,89 %  
50 001 – 200 000 obyvatel67,59 %6,67 %  
10 001 – 50 000 obyvatel67,59 %6,67 %  

Graf

34. Jste ve věkovém rozmezí 18 - 29 let?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7188,75 %78,89 %  
ne911,25 %10 %  

Graf

35. Jsem:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Svobodný6684,62 %73,33 %  
Ženatý78,97 %7,78 %  
Rozvedený11,28 %1,11 %  
zadaný11,28 %1,11 %  
registrovaný11,28 %1,11 %  
zasnoubeny11,28 %1,11 %  
vdovec11,28 %1,11 %  

Graf

36. Jsem:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
studentem VŠ4860 %53,33 %  
pracující2531,25 %27,78 %  
studentem SŠ45 %4,44 %  
pracující student VŠ11,25 %1,11 %  
pracující + student VŠ11,25 %1,11 %  
pensista11,25 %1,11 %  

Graf

37. Pokud studujete, jedná se o zaměření:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ekonomické3865,52 %42,22 %  
Technické1118,97 %12,22 %  
Humanitní58,62 %5,56 %  
Lékařské23,45 %2,22 %  
gastro11,72 %1,11 %  
všeobecné (gympl)11,72 %1,11 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Kterou značku piva považujete za nejlepší z hlediska chuti?

  • odpověď Pilsner Urquell:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi pilsner urquell na otázku 17. Jaká je Vaše nejoblíbenější značka piva?

12. Kterou značku piva preferujete při nákupu?

  • odpověď Pilsner Urquell:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi pilsner urquell na otázku 17. Jaká je Vaše nejoblíbenější značka piva?

27. Kdy obvykle v průběhu dne pijete pivo Pilsner Urquell?

  • odpověď Večer až v noci:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Technické na otázku 37. Pokud studujete, jedná se o zaměření:

36. Jsem:

  • odpověď studentem VŠ:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Z peněz získaných z částečného pracovního poměru na otázku 18. Moje hlavní zdroje příjmů pocházejí z:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pijete pivo?

2. Jaké je podle Vás dobré pivo?

4. Pijete pivo sám?

5. S kým pijete pivo?

6. Pivo piji:

7. Kterou značku piva považujete za nejlepší z hlediska chuti?

8. Kterou značku piva považujete za nejlepší z hlediska kvality?

9. Kterou značku piva považujete za nejlepší z hlediska prestiže?

10. Kterou značku piva považujete za nejlepší z hlediska reklamy?

11. Kterou značku piva považujete za nejlepší z hlediska image?

12. Kterou značku piva preferujete při nákupu?

13. Změnil jste v posledních 12 měsících svoji oblíbenou značku piva?

17. Jaká je Vaše nejoblíbenější značka piva?

18. Moje hlavní zdroje příjmů pocházejí z:

19. Jste otevřen novinkám a změnám?

20. Pijete alespoň občas pivo Pilsner Urquell

21. Pilsner Urquell piji:

22. Cena piva Pilsner Urquell vám připadá

23. Jako piják Pilsner Urquell:

25. Když piji Pilsner Urquell:

26. Kdy obvykle pijete pivo Pilsner Urquell?

27. Kdy obvykle v průběhu dne pijete pivo Pilsner Urquell?

28. Kde nejčastěji pijete pivo Pilsner Urquell?:

29. Kde nejčastěji kupujete pivo Pilsner Urquell (láhev, plech)?

30. Jak vás ovlivňuje reklama ve vztahu k pivu Pilsner Urquell?

31. 29. Jak vás ovlivňují speciální akce (soutěže, dárky aj.) ve vztahu k pivu Pilsner Urquell?

33. Jak velké je místo Vašeho bydliště?

34. Jste ve věkovém rozmezí 18 - 29 let?

35. Jsem:

37. Pokud studujete, jedná se o zaměření:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pijete pivo?

2. Jaké je podle Vás dobré pivo?

4. Pijete pivo sám?

5. S kým pijete pivo?

6. Pivo piji:

7. Kterou značku piva považujete za nejlepší z hlediska chuti?

8. Kterou značku piva považujete za nejlepší z hlediska kvality?

9. Kterou značku piva považujete za nejlepší z hlediska prestiže?

10. Kterou značku piva považujete za nejlepší z hlediska reklamy?

11. Kterou značku piva považujete za nejlepší z hlediska image?

12. Kterou značku piva preferujete při nákupu?

13. Změnil jste v posledních 12 měsících svoji oblíbenou značku piva?

17. Jaká je Vaše nejoblíbenější značka piva?

18. Moje hlavní zdroje příjmů pocházejí z:

19. Jste otevřen novinkám a změnám?

20. Pijete alespoň občas pivo Pilsner Urquell

21. Pilsner Urquell piji:

22. Cena piva Pilsner Urquell vám připadá

23. Jako piják Pilsner Urquell:

25. Když piji Pilsner Urquell:

26. Kdy obvykle pijete pivo Pilsner Urquell?

27. Kdy obvykle v průběhu dne pijete pivo Pilsner Urquell?

28. Kde nejčastěji pijete pivo Pilsner Urquell?:

29. Kde nejčastěji kupujete pivo Pilsner Urquell (láhev, plech)?

30. Jak vás ovlivňuje reklama ve vztahu k pivu Pilsner Urquell?

31. 29. Jak vás ovlivňují speciální akce (soutěže, dárky aj.) ve vztahu k pivu Pilsner Urquell?

33. Jak velké je místo Vašeho bydliště?

34. Jste ve věkovém rozmezí 18 - 29 let?

35. Jsem:

37. Pokud studujete, jedná se o zaměření:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Broz, J.Segmentace pivního trhu 2009 (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://segmentace-pivniho-trhu-2009.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.