Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Segmentační výzkum trhu kávy

Segmentační výzkum trhu kávy

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Irena Karasova
Šetření:10. 04. 2010 - 12. 04. 2010
Počet respondentů:40
Počet otázek (max/průměr):18 / 15.58
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:56 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:08
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

ráda bych Vás požádala o vyplnění následujícího dotazníku týkajícího se segmentace trhu kávy. Vyplnění Vám zabere jen několik minut a mně velmi pomůže při tvorbě seminární práce, která se na toto téma zaměřuje.

 

Děkuji

Odpovědi respondentů

1. Pijete kávu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3687,8 %90 %  
ne512,2 %12,5 %  

Graf

2. Jakou kávu pijete nejraději?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
espresso, capuccino, caffe latte2158,33 %52,5 %  
instantní kávu1233,33 %30 %  
překapávanou kávu25,56 %5 %  
tureckou kávu12,78 %2,5 %  

Graf

3. Jak často pijete kávu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2-6krát týdně1130,56 %27,5 %  
dvakrát až třikrát denně925 %22,5 %  
alespoň jednou denně822,22 %20 %  
čtyřikrát denně a více411,11 %10 %  
jednou týdně a méně411,11 %10 %  

Graf

4. Kde nejčastěji pijete kávu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v práci1438,89 %35 %  
doma1233,33 %30 %  
v kavárně či restauraci616,67 %15 %  
všude12,78 %2,5 %  
kdekoliv ráno, bud doma nebo v práci12,78 %2,5 %  
doma, v práci i v restauraci12,78 %2,5 %  
ve škole12,78 %2,5 %  

Graf

5. V kterou denní dobu pijete kávu nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ráno2055,56 %50 %  
odpoledne925 %22,5 %  
v poledne616,67 %15 %  
večer12,78 %2,5 %  

Graf

6. Kávu pijete více...

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nedělám rozdíly1952,78 %47,5 %  
v pracovní dny1541,67 %37,5 %  
o víkendu25,56 %5 %  

Graf

7. Proč nejčastěji pijete kávu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
proti únavě1644,44 %40 %  
chutná mi1336,11 %32,5 %  
ze zvyku513,89 %12,5 %  
z jiného důvodu25,56 %5 %  

Graf

8. Preferujete nějakou značku kávy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 9, neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2158,33 %52,5 %  
ano1541,67 %37,5 %  

Graf

9. Pokud ano, kterou?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nescafe321,43 %7,5 %  
Lavazza321,43 %7,5 %  
Davidoff17,14 %2,5 %  
Tchibo - Gold17,14 %2,5 %  
Jihlavanka extra speciál17,14 %2,5 %  
Jihlavanka standart17,14 %2,5 %  
Lavazza, Segafredo17,14 %2,5 %  
Carte Noir17,14 %2,5 %  
CARTE NOIRE17,14 %2,5 %  
Henri, Nescafé17,14 %2,5 %  

Graf

10. Které značky kávy znáte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

arabica, nescafé, Lavazza. illy. Fair Trade- BIO Café Sereno a další

d.egbert, dadák, tchibo

Davidoff, Nescafe, Chibo, Dadák

Douwe Egberts, Lavazza

Douwg egberts Jacobs Kronung Davidoff Nescafé Tchibo

Eduscho, Nescafe, Lavazza, Jacobs, Mokarabia, Popradska kava, Carte Noire, Tchibo, Starbuck, Hausbrandt, Douwe Egberts, La Festa, Segafredo, Illy, Lucaffe, Dallmayr, Compagnia Dell Arabica

Henri, Nescafé, Tchibo, Jacobs, Jihlavanka, Illy, Segafredo...

Illy Nescafe Tchibo Segafredo Lazzara Dough Egberts

illy, davidoff, segafredo, nescafe, tchibo

Illy, Luccafe, Dallmayer, Coffe Co, Lavaza, Nescafe, Tchibo, Jacobs, Jihlavanka

Jacobs

Jacobs, Edusho, Tchibo, Davidoff, Jihlavanka, Lavazza

Jacobs, Jihlavanka,

Jacobs, Jihlavanka, Tchibo

jacobs, nescafe,

Jacobs, Tchibo, Nescafe

jacobs, tchibo, nescafe

Lavaza, Jacobs, Nescafé, Jihlavanka:-)

Lavazza

Lavazza, Illy, Segafredo, Bristot

Lavazza, Segafredo, Starbucks, Jihlavanka, Nescaffé,

Moc jich neni

Nescafe Davidof Tchibo Jacobs Jihlavanka Espresso

Nescafé, Jacobs, Tchibo, Davidoff

Nescafé, Jasobs, Douwe Egberts, Jihlavanka, Segafredo Zanetti, CARTE NOIRE

Nescafe, Tchibo

Nescafe, Tchibo, Jihlavanka

Nescafe, Tchibo, Jihlavanka

nescafé, tchibo, jihlavanka, dolce gusto

Tchibo Nescafe Jihlavanka Dadák etc

tchibo, jacobs, jihlavanka, nescafé

tchibo, nescafe

Tchibo, Nescafe, Jakobs

Tchibo,Jacobs,Jihlavanka,Carte Noire,Dadák,Julius Meinl,

xx

11. Který z následujících faktorů je pro Vás u kávy nejdůležitější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chuť kávy3288,89 %80 %  
značka kávy12,78 %2,5 %  
nevybiram si12,78 %2,5 %  
chuť kávy, často charakteristická svým původem12,78 %2,5 %  
země původu12,78 %2,5 %  

Graf

12. Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž1850 %45 %  
žena1850 %45 %  

Graf

13. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-25 let2466,67 %60 %  
26-35 let719,44 %17,5 %  
36-45 let513,89 %12,5 %  

Graf

14. Vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1850 %45 %  
SŠ, VOŠ1541,67 %37,5 %  
vyučen25,56 %5 %  
vyučen s maturitou12,78 %2,5 %  

Graf

15. Vaše povolání:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student2158,33 %52,5 %  
úředník411,11 %10 %  
manager38,33 %7,5 %  
manuálně pracující38,33 %7,5 %  
nic25,56 %5 %  
podnikatel12,78 %2,5 %  
technik12,78 %2,5 %  
vyučující12,78 %2,5 %  

Graf

16. Počet členů domácnosti

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
41233,33 %30 %  
21027,78 %25 %  
3616,67 %15 %  
1513,89 %12,5 %  
525,56 %5 %  
612,78 %2,5 %  

Graf

17. Čistý příjem domácnosti

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nad 50 - 75 000 Kč825,81 %20 %  
nad 10 000 - 20 000 Kč722,58 %17,5 %  
nad 20 000 - 30 000 Kč619,35 %15 %  
nad 40 000 - 50 000 Kč516,13 %12,5 %  
nad 30 000 - 40 000 Kč412,9 %10 %  
více než 75 000 Kč13,23 %2,5 %  

Graf

18. Velikost Vašeho bydliště

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
více než 100 tisíc obyvatel2470,59 %60 %  
20 - 100 tisíc obyvatel514,71 %12,5 %  
do 1000 obyvatel38,82 %7,5 %  
5-20 tisíc obyvatel25,88 %5 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Karasova, I.Segmentační výzkum trhu kávy (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://segmentacni-vyzkum-trhu-kavy.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.