Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Showbusiness 2

Showbusiness 2

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Geis Shtjefni
Šetření:15. 04. 2009 - 22. 04. 2009
Počet respondentů:73
Počet otázek (max/průměr):15 / 13.59
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:43,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:24
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Zdravím všechny,

kdo se tohoto průzkumu zúčastní a zárověň Vám tímto děkuji.

Tento dotazník je součástí seminární práce, která pojednává o médiích, celebritách a celkově showbusinessu.

 

Doufám, že vás to nebude nudit

Geis

Odpovědi respondentů

1. Sledujete svět celebrit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas, když na to narazím3953,42 %53,42 %  
Nesleduji, nezajímá mne to2331,51 %31,51 %  
Denně vyhledávám čerstvé drby68,22 %8,22 %  
Nesleduji, protože to nesnáším56,85 %6,85 %  

Graf

2. Necháváte se jím ovlivnit, inspirovat?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6284,93 %84,93 %  
ano1115,07 %15,07 %  

Graf

3. Pokud jste odpověděli ano v předchozí otázce (Necháváte se jím ovlivnit, inspirovat?), v čem konkrétně

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Oblékání1178,57 %15,07 %  
nic321,43 %4,11 %  
Aktivity ve volném čase 321,43 %4,11 %  
Chování17,14 %1,37 %  
Jiné17,14 %1,37 %  

Graf

4. Kdo je podle Vás u nás nevětší celebrita

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Karel Gott1317,81 %17,81 %  
Lucie Bílá56,85 %6,85 %  
Gott45,48 %5,48 %  
Leoš Mareš34,11 %4,11 %  
agata hanychova34,11 %4,11 %  
karel got22,74 %2,74 %  
Karel Gott, Taťána Kuchařová11,37 %1,37 %  
hanička zagorová11,37 %1,37 %  
vaclav havel11,37 %1,37 %  
Jiří Paroubek11,37 %1,37 %  
ostatní odpovědi karel gott a lucie bílá
Eva Herzigová
třeba Leoš Mareš
Vojta Kotek
mistr Karel
Každý, kdo to o sobě netvrdí
Lucka Bílá
kája gott
Topolánek
Tereza Maxova
roman holy
Hanychová
kdo se dokáže chovat aniž by plnil stránky bulváru
Taťána Kuchařová
Jirka Paroubek
nevím, nesleduji
ten kdo něco v živote dokázal
Politik který prosazuje dobro lidu. Takže nikdo.

Švejk
Brad Pitt
Dulce María
Keira Knightley
Leoš Marš
Leos Mareš
největší?! nejpopulárnější,....ženymuži
Maxová
Lucie Bílá, Karel Gott
Bílá, Gott, Čech...
newim
Já :)
nevim
Václav Klaus
Petra Němcová
Madonna
Havel, Kundera, Jagr - mysleno jako ceske celebrit
nevím, nezajímá mě to
Joey Jordison
Karel Gott a Jaromír Jágr
3953,42 %53,42 % 

Graf

5. Kdo do tohoto světa naopak nepatří

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

"rychlokvasky" jeste k otazce c. 4. Co se tyka vnimani ceskych celebrit Cechy, tezko rict. Asi Gott, ktereh zna kazdy.

Agáta Hanychová

agata hanychova

Agáta Hanychová

Agáta Hanychová

Agata Hanychova,Hana Maslikova, Dominika Mesarosova,Dominika Kadlckova a vsechny radoby modelky a missky

Bigh brother, Vyvolení

Bohouš Matuš

celebrity preslávené zlou povesťou

celebrity typu superstar, rádoby modelky a redaktorky. ejich popularita je založena jen na aférách, nikoliv na tom co dokázali

Daniel Holovský?

Daniel Landa

dominika mesarosova

dominika mesaroszova

Dominika Mesárošová

Ewa Farna

Hanychová

hanychová

Hanychová

Hanychová

Helena Vondráčková

Helena Vondráčková

Ja

Jirka Paroubek

Karel Gott

Každý, kdo to o sobě tvrdí

Majkl Jackson

Mašlíková

Mesárošová

modelky

muj pes

muži

Nekonečný

Některé české rádoby modelky....

nevim

nevim

nevím, nesleduji

nevím, nezajímá mě to

nevím, podlě me se celebritou může stát každý

newim

neznámé tváře

obyčejní lidé.

Paris Hilton

Paris Hilton a jí podobné

paroubek

Paroubek

Paroubek a Rath

pitomoučký modelky

politici

politici

rádoby celebrity-Hanychová, Mesarošová, Issa a jim podobní

Rihanna

rychlokvašky ze superstar

Sámer Issa

Sámer Issa

Sámer Issa, Agáta Hanychová

Těch je více. . .

televizní moderátoři

teroristé

ti z reality show, superstar a podobných "zábavních" programů lidé snažící se zvýraznit (pouze) prostřednictvím skandálů

Tina Pletánková

To by bylo na dlouho...

třeba Hanychová

Účastníci reality show a podobných pořadů...př. Zvěřina

Václav Klaus

vědci, duchovní

Většina Superstar nebo X-Factor a lidi s podobných soutěží

vsichni ty idioti, co ukradnounekomu jednupisnicku, s kterou si myslej, ze udelaj diru do sveta a ono jo, ale jenom na dva mesice a pak o nich nikdo nevi...

všechny modelky a přehypovaní sportovci

vymatlánci

Zvěřina

6. Chtěli byste se stát celebritou?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4561,64 %61,64 %  
ano2838,36 %38,36 %  

Graf

7. Pokud jste odpověděli ano na předchozí otázku (Chtěli byste se stát celebritou?) tak z důvodu:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Peníze1758,62 %23,29 %  
Prestiž1241,38 %16,44 %  
Sláva1241,38 %16,44 %  
Kontakty931,03 %12,33 %  

Graf

8. Máte nějakou svou oblíbenou celebritu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4156,16 %56,16 %  
ne3243,84 %43,84 %  

Graf

9. Jakým prostředkem nejvíce vnímáte svět showbusinessu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet5271,23 %71,23 %  
Televize1317,81 %17,81 %  
Noviny45,48 %5,48 %  
Radio 34,11 %4,11 %  
Billboardy11,37 %1,37 %  

Graf

10. Mají podle vás celebrity snadný život?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6183,56 %83,56 %  
ano1216,44 %16,44 %  

Graf

11. Myslíte si, že se celebrity v soukromí chovají jinak?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6183,56 %83,56 %  
ne1216,44 %16,44 %  

Graf

12. Věříte médiím?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíš ne4561,64 %61,64 %  
Spíše ano1824,66 %24,66 %  
Ne912,33 %12,33 %  
Ano11,37 %1,37 %  

Graf

13. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
212230,14 %30,14 %  
201317,81 %17,81 %  
22912,33 %12,33 %  
2356,85 %6,85 %  
2556,85 %6,85 %  
2434,11 %4,11 %  
1834,11 %4,11 %  
2622,74 %2,74 %  
1922,74 %2,74 %  
2811,37 %1,37 %  
ostatní odpovědi 38
17
43
44
14
15
13
27
810,96 %10,96 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:21.61
Minimum:17
Maximum:28
Variační rozpětí:11
Rozptyl:4.7
Směrodatná odchylka:2.17
Medián:21
Modus:21

Graf

14. Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena4561,64 %61,64 %  
Muž 2838,36 %38,36 %  

Graf

15. Vaše vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Studuji vysokou školu4054,79 %54,79 %  
Středoškolské1824,66 %24,66 %  
Vysokoškolské912,33 %12,33 %  
Základní68,22 %8,22 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Necháváte se jím ovlivnit, inspirovat?

  • odpověď ano:
    • 6.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oblékání na otázku 3. Pokud jste odpověděli ano v předchozí otázce (Necháváte se jím ovlivnit, inspirovat?), v čem konkrétně

3. Pokud jste odpověděli ano v předchozí otázce (Necháváte se jím ovlivnit, inspirovat?), v čem konkrétně

  • odpověď Oblékání:
    • 6.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 2. Necháváte se jím ovlivnit, inspirovat?

6. Chtěli byste se stát celebritou?

  • odpověď ano:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prestiž na otázku 7. Pokud jste odpověděli ano na předchozí otázku (Chtěli byste se stát celebritou?) tak z důvodu:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sláva na otázku 7. Pokud jste odpověděli ano na předchozí otázku (Chtěli byste se stát celebritou?) tak z důvodu:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Peníze na otázku 7. Pokud jste odpověděli ano na předchozí otázku (Chtěli byste se stát celebritou?) tak z důvodu:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Sledujete svět celebrit?

2. Necháváte se jím ovlivnit, inspirovat?

3. Pokud jste odpověděli ano v předchozí otázce (Necháváte se jím ovlivnit, inspirovat?), v čem konkrétně

4. Kdo je podle Vás u nás nevětší celebrita

6. Chtěli byste se stát celebritou?

7. Pokud jste odpověděli ano na předchozí otázku (Chtěli byste se stát celebritou?) tak z důvodu:

8. Máte nějakou svou oblíbenou celebritu?

9. Jakým prostředkem nejvíce vnímáte svět showbusinessu?

10. Mají podle vás celebrity snadný život?

11. Myslíte si, že se celebrity v soukromí chovají jinak?

12. Věříte médiím?

13. Váš věk

14. Vaše pohlaví

15. Vaše vzdělání

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Sledujete svět celebrit?

2. Necháváte se jím ovlivnit, inspirovat?

3. Pokud jste odpověděli ano v předchozí otázce (Necháváte se jím ovlivnit, inspirovat?), v čem konkrétně

4. Kdo je podle Vás u nás nevětší celebrita

6. Chtěli byste se stát celebritou?

7. Pokud jste odpověděli ano na předchozí otázku (Chtěli byste se stát celebritou?) tak z důvodu:

8. Máte nějakou svou oblíbenou celebritu?

9. Jakým prostředkem nejvíce vnímáte svět showbusinessu?

10. Mají podle vás celebrity snadný život?

11. Myslíte si, že se celebrity v soukromí chovají jinak?

12. Věříte médiím?

13. Váš věk

14. Vaše pohlaví

15. Vaše vzdělání

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Shtjefni, G.Showbusiness 2 (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://showbusiness-2.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.