Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Síťový marketing na trhu s kosmetikou

Síťový marketing na trhu s kosmetikou

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Patricie Müllerová
Šetření:16. 04. 2013 - 23. 04. 2013
Počet respondentů:176
Počet otázek (max/průměr):32 / 23.75
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:84,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:21
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

jsem studentka Vysoké školy ekonomické v Praze a v současné době píši bakalářskou práci na téma "Síťový marketing na trhu s kosmetikou". V tomto dotazníku mne bude především zajímat povědomí o síťovém marketingu obecně a znalost konkrétních společností, které své produkty nabízejí touto formou prodeje.

Tímto bych Vás chtěla požádat o vyplnění tohoto dotazníku, který je určen k vyplnění pro širokou veřejnost. Předem děkuji za Váš čas.

 

Patricie Müllerová

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena13777,84 %77,84 %  
Muž3922,16 %22,16 %  

Graf

2. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 25 let12973,3 %73,3 %  
26 - 45 let2815,91 %15,91 %  
45 - 60 let137,39 %7,39 %  
do 18 let42,27 %2,27 %  
nad 60 let21,14 %1,14 %  

Graf

3. Nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední s maturitou11565,34 %65,34 %  
vysokoškolské4626,14 %26,14 %  
střední bez maturity/vyučen105,68 %5,68 %  
základní52,84 %2,84 %  

Graf

4. Znáte pojem multi-level marketing (=síťový marketing)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10760,8 %60,8 %  
ne6939,2 %39,2 %  

Graf

5. Jak na Vás tento pojem působí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neutrátně8850 %50 %  
spíše negativně4726,7 %26,7 %  
spíše pozitivně2111,93 %11,93 %  
negativně116,25 %6,25 %  
pozitivně95,11 %5,11 %  

Graf

6. Víte co pojem multi-level marketing (=síťový marketing) znamená?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9755,11 %55,11 %  
ne7944,89 %44,89 %  

Graf

7. Síťový marketing neboli multi-level marketing (víceúrovňový) je forma přímého prodeje, kdy jsou zboží nebo služby nabízeny nezávislými distributory a je využíván hlavně osobní prodej a kontakt. Produkty nabízené touto formou prodeje nejsou dostupné v běžných maloobchodních řetězcích, ale pouze přes distrubutory, kteří se společností spolupracují. Znáte nějaké společnosti, které své produkty nabízejí touto formou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 8, neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13978,98 %78,98 %  
ne3721,02 %21,02 %  

Graf

8. Jaké? Dokážete vyjmenovat konkrétní společnosti?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Avon, Oriflame2618,71 %14,77 %  
Avon1510,79 %8,52 %  
Oriflame, Avon85,76 %4,55 %  
Avon, Oriflame, Mary Kay64,32 %3,41 %  
AVON, ORIFLAME, AMWAY53,6 %2,84 %  
amway53,6 %2,84 %  
Avon,Oriflame32,16 %1,7 %  
Oriflame, Avon, Mary Kay21,44 %1,14 %  
Avon, Amway21,44 %1,14 %  
Oriflame, Avon, Amway21,44 %1,14 %  
ostatní odpovědi Avon, LR
oriflame
Amway, Oriflame, Avon, Mary Kay, Nu Skin, LR
zepter, avon
mary-kay
Avon, Oriflame, ZFP, OVB,AMWAY
Avon, Oriflame, Fleur de Santé, Tupperware
NuSkin, Finanční poradenství, LR, Herba Life
oriflame, avon, amway, LR
NUskin - je jedynamičtější, Avon, Mery Key, Orifain
Avon, Amway, OVB
oriflame.avon,amway,mary kay
Oriflame, Avon, Just, Dedra, Amway
Avon, Oriflaime,
Amway,Avon,Oriflame,Mary Kay
Oriflame,Avon,Dedra,Amway
Dedra, Mary Kay, Amway,
Avon, Oriflame, Amway, OVB
Avon,
Amway, další není třeba jmenovat
AFK v.o.s.
NO
program pro životní pojištění (jméno si již nepamatuji), Herbalife
LR
Amway - nejradši mám jejich pastu Glister od Amway ( hádej kdo jsem)
Mary Kay, Amway, Oriflame, Avon
-
oriflame,avon,mary kay
avon, oriflame, OVB, Partners, amway
OVB, Amway, Avon, Oriflame
OVB, Office depot
RWE, Eon
Avon, Oriflame, Mary-Kay
AVON, Oriflame, OVB, Partners
LR Health & Beauty Systems
nechci uvádět
oriflame, LR, Avon
Avon, Oriflame, Amway.
avon, amway, oriflame atd...
avon, oriflame, mary kay, amway
Avon, Herbalife
Oriflame, Avon, Herbalife,
OVB, Partners, E&S, AMWAY
mary kay, avon
Avon, MeryKay, Oriflame
mary kay, lr, avon...
chytré hračky, avon, oriflame
Avon, Chytré hračky
Avon, Oriflame, LR
kosmetické ( Oriflame, Avon) , Zepter, Amway, Dedra
avon, oriflame, fm group, essence
Amway ČR, Herbalife, Avon, Oriflame, Just, a další
AVON, ORIFLAME, SWAROVSKY
avon oriflame fleur de sante
avon, nilfisk....
ZFP
Amway, Herbalife, Teleshopping
tehneah
Oriflame,Avon
avon,oriflame,RL
Zepter International, Oriflame
Mary Kay, LR, Avon, Oriflame
pojišťovací agenti
6546,76 %36,93 % 

Graf

9. Pracoval/a jste Vy osobně někdy v oblasti síťového marketingu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 10, neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne14481,82 %81,82 %  
ano3218,18 %18,18 %  

Graf

10. Pro jakou společnost?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Oriflame928,13 %5,11 %  
Avon618,75 %3,41 %  
NuSkin26,25 %1,14 %  
OVB26,25 %1,14 %  
amway26,25 %1,14 %  
chytré hračky26,25 %1,14 %  
Amway, Herbalife, Avon13,13 %0,57 %  
oriflame, avon13,13 %0,57 %  
AFK v.o.s.13,13 %0,57 %  
-13,13 %0,57 %  
ostatní odpovědi nechci uvádět
Avon, Oriflame
Amway ČR - nejedná se o "práci", ale o partnerský vztah
ZFP
Prodej parfémů
515,63 %2,84 % 

Graf

11. Znáte někoho ve svém okolí, kdo v oblasti síťového marketingu pracuje?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13576,7 %76,7 %  
ne4123,3 %23,3 %  

Graf

12. Znáte společnost AVON?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano17398,3 %98,3 %  
ne31,7 %1,7 %  

Graf

13. Zkoušel/a jste někdy produkty od AVONU?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 14, neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano14682,95 %82,95 %  
ne3017,05 %17,05 %  

Graf

14. Byl/a jste s produkty spokojen/á?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano9363,7 %52,84 %  
ano2517,12 %14,2 %  
spíše ne1510,27 %8,52 %  
nevzpomínám si85,48 %4,55 %  
ne53,42 %2,84 %  

Graf

15. Nakupujete produkty společnosti AVON?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano - pravidelněotázka č. 16, ano - občasotázka č. 16, neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano - občas7450,68 %42,05 %  
ne6343,15 %35,8 %  
ano - pravidelně96,16 %5,11 %  

Graf

16. Jak produkty nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
mám svou Avon lady6578,31 %36,93 %  
jsem registrovaný/á78,43 %3,98 %  
přes známou22,41 %1,14 %  
¨rodiče11,2 %0,57 %  
přes známé11,2 %0,57 %  
přes internet11,2 %0,57 %  
přes kamarádku11,2 %0,57 %  
soukr.11,2 %0,57 %  
jsem Avon lady11,2 %0,57 %  
příležitostně, spíše ještě požívám produkty, které jsem nakoupila, když jsem byla sama AVON Lady11,2 %0,57 %  
Na internetu.11,2 %0,57 %  
maminka má Avon lady11,2 %0,57 %  

Graf

17. Znáte společnost ORIFLAME?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano17398,3 %98,3 %  
ne31,7 %1,7 %  

Graf

18. Zkoušel/a jste někdy produkty od ORIFLAME?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 19, neotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13576,7 %76,7 %  
ne4123,3 %23,3 %  

Graf

19. Byl/a jste s produkty spokojen/á?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano7757,04 %43,75 %  
ano3425,19 %19,32 %  
spíše ne107,41 %5,68 %  
nevzpomínám si107,41 %5,68 %  
ne42,96 %2,27 %  

Graf

20. Nakupujete produkty společnosti ORIFLAME?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano - pravidelněotázka č. 21, ano - občasotázka č. 21, neotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6850,37 %38,64 %  
ano - občas5540,74 %31,25 %  
ano - pravidelně128,89 %6,82 %  

Graf

21. Jak produkty nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
mám svou kosmetickou poradkyni4160,29 %23,3 %  
jsem registrovaný/á1319,12 %7,39 %  
příležitostně22,94 %1,14 %  
přes známou11,47 %0,57 %  
drogerie11,47 %0,57 %  
přes známé11,47 %0,57 %  
v kamenné pobočce11,47 %0,57 %  
přes kamarádku11,47 %0,57 %  
přes studio oriflame v místě bydliště11,47 %0,57 %  
kamarádka11,47 %0,57 %  
kdyz neco potrebuji, objedna mi to kamaradka11,47 %0,57 %  
kdyz se ke me dostane katalog( vetsinou koluje od 1 distr. mezi vice lidma)11,47 %0,57 %  
náhodná nabídka zboží 11,47 %0,57 %  
dostala jsem je darem11,47 %0,57 %  
pres kolegyni11,47 %0,57 %  

Graf

22. Znáte společnost MARY KAY?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano12772,16 %72,16 %  
ne4927,84 %27,84 %  

Graf

23. Zkoušel/a jste někdy produkty od MARY KAY?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 24, neotázka č. 27].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne13677,27 %77,27 %  
ano4022,73 %22,73 %  

Graf

24. Byl/a jste s produkty spokojen/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano2255 %12,5 %  
ano1025 %5,68 %  
ne410 %2,27 %  
spíše ne37,5 %1,7 %  
nevzpomínám si12,5 %0,57 %  

Graf

25. Nakupujete produkty od MARY KAY?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano - pravidelněotázka č. 26, ano - občasotázka č. 26, neotázka č. 27].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2665 %14,77 %  
ano - občas1435 %7,95 %  

Graf

26. Jak produkty nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
mám svou kosmetickou poradkyni1178,57 %6,25 %  
přes kamarádku17,14 %0,57 %  
přes internet17,14 %0,57 %  
obchod, kosmetický salon17,14 %0,57 %  

Graf

27. Znáte společnost AMWAY?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9352,84 %52,84 %  
ne8347,16 %47,16 %  

Graf

28. Znáte kosmetiku značky ARTISTRY, kterou AMWAY nabízí?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne14884,09 %84,09 %  
ano2815,91 %15,91 %  

Graf

29. Zkoušel/a jste někdy produkty značky ARTISTRY?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 30, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne16392,61 %92,61 %  
ano137,39 %7,39 %  

Graf

30. Byl/a jste s produkty spokojen/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano646,15 %3,41 %  
spíše ano538,46 %2,84 %  
spíše ne17,69 %0,57 %  
ne17,69 %0,57 %  

Graf

31. Nakupujete produkty značky ARTISTRY?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano - pravidelněotázka č. 32, ano - občasotázka č. 32, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne750 %3,98 %  
ano - pravidelně428,57 %2,27 %  
ano - občas321,43 %1,7 %  

Graf

32. Jak produkty nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jsem zaregistrovaný/á u Amway457,14 %2,27 %  
Nuskin114,29 %0,57 %  
uz nemam distributora a nevim jak koupit114,29 %0,57 %  
soukr.114,29 %0,57 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Znáte pojem multi-level marketing (=síťový marketing)?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 6. Víte co pojem multi-level marketing (=síťový marketing) znamená?

6. Víte co pojem multi-level marketing (=síťový marketing) znamená?

  • odpověď ne:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 4. Znáte pojem multi-level marketing (=síťový marketing)?

15. Nakupujete produkty společnosti AVON?

  • odpověď ano - občas:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi mám svou Avon lady na otázku 16. Jak produkty nakupujete?

20. Nakupujete produkty společnosti ORIFLAME?

  • odpověď ano - občas:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi mám svou kosmetickou poradkyni na otázku 21. Jak produkty nakupujete?
  • odpověď ne:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevzpomínám si na otázku 19. Byl/a jste s produkty spokojen/á?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 19. Byl/a jste s produkty spokojen/á?

23. Zkoušel/a jste někdy produkty od MARY KAY?

  • odpověď ano:
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 24. Byl/a jste s produkty spokojen/a?
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 24. Byl/a jste s produkty spokojen/a?
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano - občas na otázku 25. Nakupujete produkty od MARY KAY?
    • zobrazit další souvislosti
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 25. Nakupujete produkty od MARY KAY?
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi mám svou kosmetickou poradkyni na otázku 26. Jak produkty nakupujete?

25. Nakupujete produkty od MARY KAY?

  • odpověď ano - občas:
    • 12.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi mám svou kosmetickou poradkyni na otázku 26. Jak produkty nakupujete?

27. Znáte společnost AMWAY?

  • odpověď ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 29. Zkoušel/a jste někdy produkty značky ARTISTRY?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 45 - 60 let na otázku 2. Věk:

28. Znáte kosmetiku značky ARTISTRY, kterou AMWAY nabízí?

  • odpověď ano:
    • 6.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 29. Zkoušel/a jste někdy produkty značky ARTISTRY?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Nejvyšší dosažené vzdělání:

4. Znáte pojem multi-level marketing (=síťový marketing)?

5. Jak na Vás tento pojem působí?

6. Víte co pojem multi-level marketing (=síťový marketing) znamená?

7. Síťový marketing neboli multi-level marketing (víceúrovňový) je forma přímého prodeje, kdy jsou zboží nebo služby nabízeny nezávislými distributory a je využíván hlavně osobní prodej a kontakt. Produkty nabízené touto formou prodeje nejsou dostupné v běžných maloobchodních řetězcích, ale pouze přes distrubutory, kteří se společností spolupracují. Znáte nějaké společnosti, které své produkty nabízejí touto formou?

8. Jaké? Dokážete vyjmenovat konkrétní společnosti?

9. Pracoval/a jste Vy osobně někdy v oblasti síťového marketingu?

11. Znáte někoho ve svém okolí, kdo v oblasti síťového marketingu pracuje?

12. Znáte společnost AVON?

13. Zkoušel/a jste někdy produkty od AVONU?

14. Byl/a jste s produkty spokojen/á?

15. Nakupujete produkty společnosti AVON?

16. Jak produkty nakupujete?

17. Znáte společnost ORIFLAME?

18. Zkoušel/a jste někdy produkty od ORIFLAME?

19. Byl/a jste s produkty spokojen/á?

20. Nakupujete produkty společnosti ORIFLAME?

21. Jak produkty nakupujete?

22. Znáte společnost MARY KAY?

23. Zkoušel/a jste někdy produkty od MARY KAY?

24. Byl/a jste s produkty spokojen/a?

25. Nakupujete produkty od MARY KAY?

26. Jak produkty nakupujete?

27. Znáte společnost AMWAY?

28. Znáte kosmetiku značky ARTISTRY, kterou AMWAY nabízí?

29. Zkoušel/a jste někdy produkty značky ARTISTRY?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Nejvyšší dosažené vzdělání:

4. Znáte pojem multi-level marketing (=síťový marketing)?

5. Jak na Vás tento pojem působí?

6. Víte co pojem multi-level marketing (=síťový marketing) znamená?

7. Síťový marketing neboli multi-level marketing (víceúrovňový) je forma přímého prodeje, kdy jsou zboží nebo služby nabízeny nezávislými distributory a je využíván hlavně osobní prodej a kontakt. Produkty nabízené touto formou prodeje nejsou dostupné v běžných maloobchodních řetězcích, ale pouze přes distrubutory, kteří se společností spolupracují. Znáte nějaké společnosti, které své produkty nabízejí touto formou?

8. Jaké? Dokážete vyjmenovat konkrétní společnosti?

9. Pracoval/a jste Vy osobně někdy v oblasti síťového marketingu?

11. Znáte někoho ve svém okolí, kdo v oblasti síťového marketingu pracuje?

12. Znáte společnost AVON?

13. Zkoušel/a jste někdy produkty od AVONU?

14. Byl/a jste s produkty spokojen/á?

15. Nakupujete produkty společnosti AVON?

16. Jak produkty nakupujete?

17. Znáte společnost ORIFLAME?

18. Zkoušel/a jste někdy produkty od ORIFLAME?

19. Byl/a jste s produkty spokojen/á?

20. Nakupujete produkty společnosti ORIFLAME?

21. Jak produkty nakupujete?

22. Znáte společnost MARY KAY?

23. Zkoušel/a jste někdy produkty od MARY KAY?

24. Byl/a jste s produkty spokojen/a?

25. Nakupujete produkty od MARY KAY?

26. Jak produkty nakupujete?

27. Znáte společnost AMWAY?

28. Znáte kosmetiku značky ARTISTRY, kterou AMWAY nabízí?

29. Zkoušel/a jste někdy produkty značky ARTISTRY?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Müllerová, P.Síťový marketing na trhu s kosmetikou (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://sitovy-marketing-kosmetika.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.