Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Lyžování

Lyžování

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ondřej Kadoch
Šetření:02. 10. 2015 - 16. 10. 2015
Počet respondentů:173
Počet otázek (max/průměr):27 / 27
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:37
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Rád bych Vás požádal o vyplnění anonymního dotazníku, který slouží k průzkumu rozhodování spotřebitele při výběru vybavení pro sjezdové lyžování.

Dotazník je určen pro moji závěrečnou diplomovou práci, která se nazývá ,,Chování spotřebitele při nákupu lyžařského vybavení".

Dotazník je zaměřen jak na profesionální lyžaře, tak i na příležitostné nadšence sjezdového lyžování.

 

Předem Vám děkuji za čas, který strávíte vyplněním.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena12672,83 %72,83 %  
muž4727,17 %27,17 %  

Graf

2. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-259152,6 %52,6 %  
26- 354827,75 %27,75 %  
36- 452212,72 %12,72 %  
46- 55116,36 %6,36 %  
56 a více10,58 %0,58 %  

Graf

3. Z kterého pocházíte kraje:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha6537,57 %37,57 %  
Středočeský kraj3017,34 %17,34 %  
Moravskoslezský kraj148,09 %8,09 %  
Ústecký kraj116,36 %6,36 %  
Liberecký kraj84,62 %4,62 %  
Jihomoravský kraj84,62 %4,62 %  
Zlínský kraj74,05 %4,05 %  
Jihočeský kraj74,05 %4,05 %  
Olomoucký kraj52,89 %2,89 %  
Kraj Vysočina42,31 %2,31 %  
Pardubický kraj42,31 %2,31 %  
Plzeňský kraj42,31 %2,31 %  
Karlovarský kraj31,73 %1,73 %  
Královéhradecký kraj31,73 %1,73 %  

Graf

4. Jaká je velikost Vaší obce/města?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nad 1 000 001 obyvatel6336,42 %36,42 %  
501- 10 000 obyvatel4123,7 %23,7 %  
10 001- 50 000 obyvatel2313,29 %13,29 %  
do 500 obyvatel1810,4 %10,4 %  
50 001- 100 000 obyvatel148,09 %8,09 %  
100 001- 1 000 000 obyvatel148,09 %8,09 %  

Graf

5. Jaká je Vaše ekonomická aktivita?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student9052,02 %52,02 %  
zaměstnanec8850,87 %50,87 %  
živnostník/podnikatel137,51 %7,51 %  
nezaměstnaný42,31 %2,31 %  
rodičovská dovolená31,73 %1,73 %  
v domácnosti21,16 %1,16 %  
důchodce10,58 %0,58 %  

Graf

6. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské9454,34 %54,34 %  
středoškolské5431,21 %31,21 %  
základní1910,98 %10,98 %  
vyšší odborné63,47 %3,47 %  

Graf

7. Jsem lyžař:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
rekreační9756,07 %56,07 %  
příležitostný6235,84 %35,84 %  
na sportovní úrovni148,09 %8,09 %  

Graf

8. Jak často nakupujete lyžařské zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jedenkrát za 5 let7342,2 %42,2 %  
jedenkrát za 10 let4626,59 %26,59 %  
jedenkrát za 2 roky3319,08 %19,08 %  
jedenkrát za rok169,25 %9,25 %  
častěji než jedenkrát za rok52,89 %2,89 %  

Graf

9. Jaké je maximální částku, kterou jste ochotni zaplatit za celkové lyžařské vybavení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5001 Kč- 10000 Kč6436,99 %36,99 %  
10001 Kč- 15000 Kč4023,12 %23,12 %  
15001 Kč- 20000 Kč2615,03 %15,03 %  
3000 Kč- 5000 Kč179,83 %9,83 %  
20001 Kč- 25000 Kč116,36 %6,36 %  
25001 Kč a více95,2 %5,2 %  
0- 3000 Kč63,47 %3,47 %  

Graf

10. Co je pro Vás rozhodující při výběru lyžařského vybavení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita zboží15287,86 %87,86 %  
cena10359,54 %59,54 %  
design zboží6839,31 %39,31 %  
možnost vyzkoušení zboží5934,1 %34,1 %  
dostupnost zboží2112,14 %12,14 %  
snadnost reklamace1910,98 %10,98 %  
původ zboží158,67 %8,67 %  

Graf

11. Je pro Vás důležitá značka lyžařského vybavení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano6537,57 %37,57 %  
spíše ne6436,99 %36,99 %  
ano2413,87 %13,87 %  
ne2011,56 %11,56 %  

Graf

12. Pokud jste se stávajícím zbožím spokojen, vyhledáváte nové zboží stejné značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano9152,6 %52,6 %  
ano5632,37 %32,37 %  
spíše ne1910,98 %10,98 %  
ne74,05 %4,05 %  

Graf

13. Jsou pro Vás rozhodující akční nabídky a slevy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano8146,82 %46,82 %  
ano4928,32 %28,32 %  
spíše ne3721,39 %21,39 %  
ne63,47 %3,47 %  

Graf

14. Je ovlivněn Vás výběr, pokud se v reklamě na lyžařské zboží objeví známá osobnost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne11767,63 %67,63 %  
spíše ne4626,59 %26,59 %  
spíše ano74,05 %4,05 %  
ano31,73 %1,73 %  

Graf

15. Vyhledáváte předváděcí a propagační akce lyžařského zboží přímo v lyžařských areálech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne11667,05 %67,05 %  
spíše ne4526,01 %26,01 %  
spíše ano84,62 %4,62 %  
ano42,31 %2,31 %  

Graf

16. Sledujete Vy sám/sama současné lyžařské trendy v lyžařské vybavení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8347,98 %47,98 %  
spíše ne5330,64 %30,64 %  
spíše ano2313,29 %13,29 %  
ano148,09 %8,09 %  

Graf

17. Využíváte před nákupem lyžařské výbavy informace (recenze, srovnání atd.) ze specializovaných webových stránek, odborných časopisů apod.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano7040,46 %40,46 %  
ano4324,86 %24,86 %  
ne3319,08 %19,08 %  
spíše ne2715,61 %15,61 %  

Graf

18. Jaký druh prodeje preferujete při nákupu lyžařského vybavení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
specializované lyžařské prodejny ve městech8951,45 %51,45 %  
sportovní prodejny se všeobecným sportovním zaměřením6738,73 %38,73 %  
internetový prodej137,51 %7,51 %  
specializované lyžařské prodejny v lyžařských areálech42,31 %2,31 %  

Graf

19. Jak jste spokojen se současnou nabídkou a dostupností lyžařského vybavení v ČR?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano10057,8 %57,8 %  
ano5330,64 %30,64 %  
spíše ne95,2 %5,2 %  
nevím21,16 %1,16 %  
ne21,16 %1,16 %  
momentálně netuším, nesledovala jsem10,58 %0,58 %  
v porovnání s Německem je zde malý výběr kvalitních značek10,58 %0,58 %  
Nalupuji i v cizine v kamennych obchodech10,58 %0,58 %  
nedokážu posoudit10,58 %0,58 %  
Ještě nikdy jsem vybavení nenakupovala10,58 %0,58 %  
momentálně nemám přehled10,58 %0,58 %  
nakupuji především v zahraničí10,58 %0,58 %  

Graf

20. Vyhovuje vám současná síť prodejen s lyžařským zbožím v ČR vzhledem k jejich umístění?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano8549,13 %49,13 %  
ano7342,2 %42,2 %  
spíše ne148,09 %8,09 %  
ne10,58 %0,58 %  

Graf

21. Je pro Vás současná lyžařský sortiment cenově dostupný?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano9052,02 %52,02 %  
ano4928,32 %28,32 %  
spíše ne2916,76 %16,76 %  
ne52,89 %2,89 %  

Graf

22. Jak jsou pro Vás důležité rady prodavaček a jejich doporučení v prodejně lyžařského vybavení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano7543,35 %43,35 %  
ano5230,06 %30,06 %  
spíše ne3721,39 %21,39 %  
ne95,2 %5,2 %  

Graf

23. Považujete obsluhující personál prodejen za dostatečně znalý v současných lyžařských trendech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano8850,87 %50,87 %  
spíše ne5330,64 %30,64 %  
ano179,83 %9,83 %  
ne158,67 %8,67 %  

Graf

24. Je pro Vás důležité, aby prodejna poskytovala i lyžařský servis:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6738,73 %38,73 %  
spíše ano6638,15 %38,15 %  
spíše ne2615,03 %15,03 %  
ne148,09 %8,09 %  

Graf

25. Upřednostnil/a byste prodejnu, která by zároveň s nákupem nového zboží umožňovala odkup použitého lyžařského zboží (lyže, boty)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8247,4 %47,4 %  
spíše ano5833,53 %33,53 %  
spíše ne2212,72 %12,72 %  
ne116,36 %6,36 %  

Graf

26. Nakupujete i použité lyžařské zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7845,09 %45,09 %  
spíše ne4123,7 %23,7 %  
spíše ano2816,18 %16,18 %  
ano2615,03 %15,03 %  

Graf

27. Použité lyžařské vybavení nejčastěji (zejména lyže a boty):

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
daruji8649,71 %49,71 %  
odprodáván do bazaru6939,88 %39,88 %  
likviduji1810,4 %10,4 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Věk:

  • odpověď 15-25:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi základní na otázku 6. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

3. Z kterého pocházíte kraje:

  • odpověď Praha:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nad 1 000 001 obyvatel na otázku 4. Jaká je velikost Vaší obce/města?

4. Jaká je velikost Vaší obce/města?

  • odpověď nad 1 000 001 obyvatel:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Praha na otázku 3. Z kterého pocházíte kraje:

5. Jaká je Vaše ekonomická aktivita?

  • odpověď student:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi základní na otázku 6. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

19. Jak jste spokojen se současnou nabídkou a dostupností lyžařského vybavení v ČR?

  • odpověď spíše ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 100 001- 1 000 000 obyvatel na otázku 4. Jaká je velikost Vaší obce/města?

26. Nakupujete i použité lyžařské zboží?

  • odpověď ne:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 25. Upřednostnil/a byste prodejnu, která by zároveň s nákupem nového zboží umožňovala odkup použitého lyžařského zboží (lyže, boty)?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Z kterého pocházíte kraje:

4. Jaká je velikost Vaší obce/města?

5. Jaká je Vaše ekonomická aktivita?

6. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

7. Jsem lyžař:

8. Jak často nakupujete lyžařské zboží?

9. Jaké je maximální částku, kterou jste ochotni zaplatit za celkové lyžařské vybavení?

10. Co je pro Vás rozhodující při výběru lyžařského vybavení?

11. Je pro Vás důležitá značka lyžařského vybavení?

12. Pokud jste se stávajícím zbožím spokojen, vyhledáváte nové zboží stejné značky?

13. Jsou pro Vás rozhodující akční nabídky a slevy?

14. Je ovlivněn Vás výběr, pokud se v reklamě na lyžařské zboží objeví známá osobnost?

15. Vyhledáváte předváděcí a propagační akce lyžařského zboží přímo v lyžařských areálech?

16. Sledujete Vy sám/sama současné lyžařské trendy v lyžařské vybavení?

17. Využíváte před nákupem lyžařské výbavy informace (recenze, srovnání atd.) ze specializovaných webových stránek, odborných časopisů apod.?

18. Jaký druh prodeje preferujete při nákupu lyžařského vybavení?

19. Jak jste spokojen se současnou nabídkou a dostupností lyžařského vybavení v ČR?

20. Vyhovuje vám současná síť prodejen s lyžařským zbožím v ČR vzhledem k jejich umístění?

21. Je pro Vás současná lyžařský sortiment cenově dostupný?

22. Jak jsou pro Vás důležité rady prodavaček a jejich doporučení v prodejně lyžařského vybavení?

23. Považujete obsluhující personál prodejen za dostatečně znalý v současných lyžařských trendech?

24. Je pro Vás důležité, aby prodejna poskytovala i lyžařský servis:

25. Upřednostnil/a byste prodejnu, která by zároveň s nákupem nového zboží umožňovala odkup použitého lyžařského zboží (lyže, boty)?

26. Nakupujete i použité lyžařské zboží?

27. Použité lyžařské vybavení nejčastěji (zejména lyže a boty):

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Z kterého pocházíte kraje:

4. Jaká je velikost Vaší obce/města?

5. Jaká je Vaše ekonomická aktivita?

6. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

7. Jsem lyžař:

8. Jak často nakupujete lyžařské zboží?

9. Jaké je maximální částku, kterou jste ochotni zaplatit za celkové lyžařské vybavení?

10. Co je pro Vás rozhodující při výběru lyžařského vybavení?

11. Je pro Vás důležitá značka lyžařského vybavení?

12. Pokud jste se stávajícím zbožím spokojen, vyhledáváte nové zboží stejné značky?

13. Jsou pro Vás rozhodující akční nabídky a slevy?

14. Je ovlivněn Vás výběr, pokud se v reklamě na lyžařské zboží objeví známá osobnost?

15. Vyhledáváte předváděcí a propagační akce lyžařského zboží přímo v lyžařských areálech?

16. Sledujete Vy sám/sama současné lyžařské trendy v lyžařské vybavení?

17. Využíváte před nákupem lyžařské výbavy informace (recenze, srovnání atd.) ze specializovaných webových stránek, odborných časopisů apod.?

18. Jaký druh prodeje preferujete při nákupu lyžařského vybavení?

19. Jak jste spokojen se současnou nabídkou a dostupností lyžařského vybavení v ČR?

20. Vyhovuje vám současná síť prodejen s lyžařským zbožím v ČR vzhledem k jejich umístění?

21. Je pro Vás současná lyžařský sortiment cenově dostupný?

22. Jak jsou pro Vás důležité rady prodavaček a jejich doporučení v prodejně lyžařského vybavení?

23. Považujete obsluhující personál prodejen za dostatečně znalý v současných lyžařských trendech?

24. Je pro Vás důležité, aby prodejna poskytovala i lyžařský servis:

25. Upřednostnil/a byste prodejnu, která by zároveň s nákupem nového zboží umožňovala odkup použitého lyžařského zboží (lyže, boty)?

26. Nakupujete i použité lyžařské zboží?

27. Použité lyžařské vybavení nejčastěji (zejména lyže a boty):

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kadoch, O.Lyžování (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://sjezdove-lyzovani.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.