Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > ŠKODA - Customer Digital Journey

ŠKODA - Customer Digital Journey

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:R.Tománková
Šetření:09. 11. 2021 - 14. 11. 2021
Počet respondentů:30
Počet otázek (max/průměr):20 / 11.4
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:79,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:34
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

náš projekt je zaměřen na pochopení a případného vylepšení současného "digital customer journey" společnosti ŠKODA. Jde o snahu porozumět chování a potřebám zákazníka, a to od samotného počátku zákaznické cesty, tj. od výběru auta, koupě, samotné používání auta až po ukočení zákaznické cesty a zda je v některých oblastech nutná digitalizace.
 
Dotazník by neměl zabrat více než pár minutek, předem děkujeme za vyplnění!

Odpovědi respondentů

1. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž1963,33 %63,33 %  
Žena1136,67 %36,67 %  

Graf

2. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
36-45 let930 %30 %  
26-35 let930 %30 %  
do 25 let723,33 %23,33 %  
46-55 let413,33 %13,33 %  
nad 56 let13,33 %3,33 %  

Graf

3. Vlastníte auto?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 4, Neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1963,33 %63,33 %  
Ne1136,67 %36,67 %  

Graf

4. Jakým způsobem jste si pořídili auto?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
od autorizovaného prodejce1263,16 %40 %  
přímo od lidí - např. bazoš, sbazar atd.631,58 %20 %  
byl to dar15,26 %3,33 %  

Graf

5. Jakým způsobem jste si zjistili informace ohledně auta před jeho koupí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
z oficiálních webových stránek1157,89 %36,67 %  
přímo na pobočce autorizovaného prodejce631,58 %20 %  
přes známé315,79 %10 %  
Internet15,26 %3,33 %  
nijak, šlo o známý vůz15,26 %3,33 %  
poté, co jsem auto dostala, z oficiálního webu15,26 %3,33 %  
motoristické webové stránky a diskuzní fora15,26 %3,33 %  
Youtube15,26 %3,33 %  
inzerát, prodejce, ověření z výpisu historie vozidla (Cebia)15,26 %3,33 %  
z internetu, stranky tretich stran, na webu vyrobcu nebyvaji dulezite informace15,26 %3,33 %  
osobní prohlídka vozu15,26 %3,33 %  

Graf

6. Jakou sociální síť nebo komunikační kanál jste využili při vyhledávání informací před nákupem auta?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
webové stránky1578,95 %50 %  
žádnou315,79 %10 %  
Facebook210,53 %6,67 %  
žádné informace jsem nevyhledával15,26 %3,33 %  
Youtube15,26 %3,33 %  
Instagram15,26 %3,33 %  

Graf

7. Oficiální webové stránky www.skoda-auto.cz nabízí objednání si zkušební jízdy všech vozů zdarma. Využili jste nebo využili byste tuto službu před koupí vozu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1368,42 %43,33 %  
Ne631,58 %20 %  

Graf

8. Dále nabízí webové stránky www.skoda-auto.cz i individuální konfiguraci nového vozu. K čemu byste ji primárně využili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zjistit přibližnou cenu auta1473,68 %46,67 %  
k informování se o modelu auta včetně dostupného příslušenství1263,16 %40 %  
porovnat s jinými vozy842,11 %26,67 %  
k ničemu, nabídka "hotovek" stačí15,26 %3,33 %  

Graf

9. K jakým příležitostem byste navštívili webové stránky www.skoda-auto.cz?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
informovat se před nákupem auta1368,42 %43,33 %  
pro konfiguraci nově vyšlého modelu auta; udělat si obrázek o autě a ceně1368,42 %43,33 %  
sjednání testovací jízdy736,84 %23,33 %  
k vyhledání autorizovaného prodejce631,58 %20 %  
k vyhledání autorizovaného servisu421,05 %13,33 %  
informovat se o nejnovějších aktualizacích ohledně společnosti ŠKODA210,53 %6,67 %  
nenavštěvuji webové stránky škody ani před koupí auta, není to potřeba 15,26 %3,33 %  
K ničemu 15,26 %3,33 %  

Graf

10. ŠKODA má také mobilní aplikaci, která je ale využitelná pouze po přihlášení se do aplikace s VIN kódem auta. Uvítali byste v aplikaci i funkce, které se netýkají vámi vlastněného auta? (např. různá informační videa, konfigurátor aut, možnost objednání konzultace, testové jízdy atd.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne1578,95 %50 %  
Ano421,05 %13,33 %  

Graf

11. Odpověděli jste, že v současné chvíli nevlastníte auto, jaký je pro to důvod?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neřídím654,55 %20 %  
nedostatečné finance327,27 %10 %  
řídím, ale ne své vlastní auto (např. auto rodičů, kamarádů atd.)19,09 %3,33 %  
Jsem v autoškole 19,09 %3,33 %  

Graf

12. Chtěli byste do budoucna vlastnit auto?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano763,64 %23,33 %  
Ne436,36 %13,33 %  

Graf

13. Pokud byste si chtěli koupit nový vůz ŠKODA, jakým způsobem byste si o něm zjistili informace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přímo na pobočce autorizovaného prodejce436,36 %13,33 %  
z oficiálních webových stránek436,36 %13,33 %  
přes známé218,18 %6,67 %  
Youtube19,09 %3,33 %  

Graf

14. Jakou sociální síť nebo komunikační kanál byste nejpravděpodobnějí využili při vyhledávání informací před nákupem auta?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
webové stránky1090,91 %33,33 %  
Facebook19,09 %3,33 %  
Youtube19,09 %3,33 %  

Graf

15. Oficiální webové stránky www.skoda-auto.cz nabízí objednání si zkušební jízdy všech vozů zdarma. Využili byste tuto službu před koupí vozu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano763,64 %23,33 %  
Ne436,36 %13,33 %  

Graf

16. Dále nabízí webové stránky www.skoda-auto.cz i individuální konfiguraci nového vozu. K čemu byste ji primárně využili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zjistit přibližnou cenu auta654,55 %20 %  
k informování se o modelu auta včetně dostupného příslu545,45 %16,67 %  
porovnat s jinými vozy545,45 %16,67 %  
nevím19,09 %3,33 %  

Graf

17. K jakým příležitostem byste navštívili webové stránky www.skoda-auto.cz?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
informovat se před nákupem auta981,82 %30 %  
k vyhledání autorizovaného prodejce545,45 %16,67 %  
pro konfiguraci nově vyšlého modelu auta; udělat si obrázek o autě a ceně545,45 %16,67 %  
k vyhledání autorizovaného servisu327,27 %10 %  
sjednání testovací jízdy327,27 %10 %  
koupení auta online přes webové stránky218,18 %6,67 %  
informovat se o nejnovějších aktualizacích ohledně společnosti ŠKODA218,18 %6,67 %  

Graf

18. ŠKODA má také mobilní aplikaci, která je ale využitelná pouze po přihlášení se do aplikace s VIN kódem auta. Uvítali byste v aplikaci i funkce, které se netýkají vámi vlastněného auta? (např. různá informační videa, konfigurátor aut, možnost objednání konzultace, testové jízdy atd.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne763,64 %23,33 %  
Ano436,36 %13,33 %  

Graf

19. Které z následujících služeb/věcí byste uvítali, kdyby je společnost ŠKODA poskytovala?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sjednání testovací jízdy pomocí chytrého kalendáře (vyberete si rovnou datum a časový slot a jen potvrdíte rezervaci)1963,33 %63,33 %  
více praktických videí (např. návody na využití různých funcí v autě, samotná ukázka či představení nových modelů atd.)1343,33 %43,33 %  
online konzultace před nákupem auta723,33 %23,33 %  
vylepšení mobilní aplikace - využití nejenom pro statistiku a funkce pro vlastněný vůz26,67 %6,67 %  
asi nic, nevyužívám ani to co poskytuje dnes13,33 %3,33 %  
nic13,33 %3,33 %  
zadnou13,33 %3,33 %  

Graf

20. Zde necháváme prostor pro možnost vyjádření Vašeho názoru na digitalizaci zákaznické cesty u značky ŠKODA. Je něco, čeho si opravdu ceníte nebo naopak něco, co vám v celém procesu chybí? (začátekem procesu je nákup auta, pak využívání auta a následný prodej/výměna za nové auto)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Škoda je podle mého názoru především škoda peněz....

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

, R.ŠKODA - Customer Digital Journey (výsledky průzkumu), 2021. Dostupné online na https://skoda-customer-digital-journ.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.