Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Škoda nebo Hyundai
Škoda nebo Hyundai
→ Máte zkušenosti s distančním vzděláváním (jako žák/student, učitel nebo rodič)? Jaké vidíte výhody a nevýhody tohoto způsobu výuky? Jsou předměty, pro které se hodí více? ←
(veřejné výsledky)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Veronika Frejová |
---|---|
Šetření: | 28. 10. 2010 - 04. 11. 2010 |
Počet respondentů: | 31 |
Počet otázek (max/průměr): | 8 / 8 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 68,1 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:26 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Výsledky dotazníku budou použity a zpracování jako výstup k mé absolventské práci Prezentace firem. Zůstanete při výběru auta věrni české značce nebo vsadíte na korejskou kvalitu?
Odpovědi respondentů
1. Co je pro Vás při výběru auta rozhodující?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vlastnosti auta | 21 | 67,74 % | 67,74 % |
Značka | 15 | 48,39 % | 48,39 % |
Cena | 15 | 48,39 % | 48,39 % |
Design | 14 | 45,16 % | 45,16 % |
2. Jakou značku byste si vybrali?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Škoda | 17 | 54,84 % | 54,84 % |
Jiná | 17 | 54,84 % | 54,84 % |
Hyundai | 4 | 12,9 % | 12,9 % |
3. Pokud jste vybrali Škoda tak proč?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevybral | 3 | 9,68 % | 9,68 % |
Mám k Česku velký vztah. | 1 | 3,23 % | 3,23 % |
kvalita | 1 | 3,23 % | 3,23 % |
nevybrala | 1 | 3,23 % | 3,23 % |
Nevybral bych si ji | 1 | 3,23 % | 3,23 % |
a | 1 | 3,23 % | 3,23 % |
ověřená kvalita | 1 | 3,23 % | 3,23 % |
vyzkoušené VW technologie | 1 | 3,23 % | 3,23 % |
zkrátka je to Škoda | 1 | 3,23 % | 3,23 % |
nevybrala jsem | 1 | 3,23 % | 3,23 % |
ostatní odpovědi | 19 | 61,29 % | 61,29 % |
4. Pokud jste vybrali Hyundai tak proč?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevybral | 5 | 16,13 % | 16,13 % |
nevybrala | 5 | 16,13 % | 16,13 % |
ne | 2 | 6,45 % | 6,45 % |
nevybrali | 2 | 6,45 % | 6,45 % |
Nevybral jsem si Hyundai | 1 | 3,23 % | 3,23 % |
Nevybral bych si ji | 1 | 3,23 % | 3,23 % |
a | 1 | 3,23 % | 3,23 % |
vybral jsem škodu | 1 | 3,23 % | 3,23 % |
0 | 1 | 3,23 % | 3,23 % |
nevybrala jsem | 1 | 3,23 % | 3,23 % |
ostatní odpovědi | 11 | 35,48 % | 35,48 % |
5. Kolik jste ochotni utratit za nové auto?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do 400 000 | 15 | 48,39 % | 48,39 % |
do 200 000 | 11 | 35,48 % | 35,48 % |
více | 7 | 22,58 % | 22,58 % |
do 100 000 | 2 | 6,45 % | 6,45 % |
více | 1 | 3,23 % | 3,23 % |
6. Jste vlastníkem řidičského průkazu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 23 | 74,19 % | 74,19 % |
ne | 8 | 25,81 % | 25,81 % |
7. Plánujete koupit auto?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 16 | 51,61 % | 51,61 % |
ano | 15 | 48,39 % | 48,39 % |
8. Jste muž nebo žena?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 15 | 48,39 % | 48,39 % |
muž | 13 | 41,94 % | 41,94 % |
krasny mladenec :) | 1 | 3,23 % | 3,23 % |
chlap jak hora | 1 | 3,23 % | 3,23 % |
muz | 1 | 3,23 % | 3,23 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (61,1 %)
- facebook.com (30,6 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.