Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Škola třetí generace

Škola třetí generace

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Barbora Fučíková
Šetření:10. 04. 2015 - 24. 04. 2015
Počet respondentů:21
Počet otázek (max/průměr):11 / 11
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:42,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:51
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Jsme studenti VŠE a vytvořili jsme tento dotazník kvůli seminární práci z psychologie. Vyplněním nám moc pomůžete! :)

Tento dotazník je pouze pro starší 30 let. 

Zkuste se na chvilku v paměti přenést na svá studentská léta a odpovězte nám na pár otázek, které nám budou sloužit jako zdrojová data k naší seminární práci s názvem Zapojení mladých lidí na trhu práce a jejich motivace a porovnání s dřívější generací.

Odpovědi respondentů

1. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena1780,95 %80,95 %  
Muž419,05 %19,05 %  

Graf

2. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
30 – 401152,38 %52,38 %  
51 – 60628,57 %28,57 %  
41 – 50419,05 %19,05 %  

Graf

3. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou1047,62 %47,62 %  
Vysokoškolské1047,62 %47,62 %  
Středoškolské bez maturity14,76 %4,76 %  

Graf

4. Myslíte si, že ve vašich studentských letech jste měli větší motivaci k práci než má dnešní generace studentů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1466,67 %66,67 %  
Ne733,33 %33,33 %  

Graf

5. Proč si tak myslíte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
bo mám studenta doma, tak to vidím na vlastní oči14,76 %4,76 %  
byla lepsi nabidka prace vice moznosti i brigad14,76 %4,76 %  
dnes je mnohem více možností, ovšem také více (mnohdy nesmyslných) nároků14,76 %4,76 %  
vyšší vzdělání zaručoval vyšší výdělek14,76 %4,76 %  
Bylo tam příliš té negativní bolševické ideologie a snahy o vymývání mozků, nebyl prostor pro sebeprosazení (pokud jste nekolaborovali).14,76 %4,76 %  
nevím14,76 %4,76 %  
moji spolužáci vesměs plánovali dostudovat a nastoupit do práce, moji o 10 let mladší kamarádi zpravidla plánují co nejdéle studovat, užívat si bezstarostnost14,76 %4,76 %  
byla vetsi touha se osamostatnit, jiny rezim a mezilidske vztahy jak partnersle tak rodicovske14,76 %4,76 %  
jiná disciplína14,76 %4,76 %  
Domnívám se, že jsme měli více prostoru k praxi na střední škole.14,76 %4,76 %  
ostatní odpovědi vzdělání nebylo tak snadno dosažitelné, nedalo se koupitv - soukromé školy
dostupnost prac. mist
Dnes myslím, že většinou jsou rodiče schopni zajistit alespoň základní potřeby svých studujících dětí sami. Za nás to nebyla jako samozřejmost a na zábavu či jiné kulturní vyžití jsme si většina museli vydělat sami. Někteří i na bydlení.
protože nejsou vychováváni ke smyslu pro zodpovědnost
jsou to kreteni
dnes mají mladí mnohem lepší možnosti uplatnění
snad to bylo dobou
je to stejne
protože jsem chtěl něco dokázat a dosáhnout vytýčeného cíle
chtěli jsme svobodu, nezávislost
Nevím, moc se o současné studenty nezajímám...
1152,38 %52,38 % 

Graf

6. Pracovali jste při studiu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, musel/a jsem si vydělat na živobytí942,86 %42,86 %  
Ne, nepracoval/a jsem838,1 %38,1 %  
Ano, ale v rodinném podnikání419,05 %19,05 %  

Graf

7. Mohli jste si vybrat, kam půjdete pracovat či jakou brigádu si zvolíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, dostal/a jsem pár nabídek k práci1361,9 %61,9 %  
Ano, měl/a jsem mnoho možností kam jít pracovat733,33 %33,33 %  
Ne, dostal/a jsem p14,76 %4,76 %  

Graf

8. Pracovali jste v oboru studia nebo v úplně jiném odvětví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pracoval/a jsem tam, kde byla možnost, hlavně kvůli penězům1361,9 %61,9 %  
Pracoval/a jsem v oboru838,1 %38,1 %  

Graf

9. Co bylo Vaší největší motivací k práci ve vašem studentském životě? (můžete zvolit více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Především výdělek1257,14 %57,14 %  
Získání praxe419,05 %19,05 %  
Přínos společnosti314,29 %14,29 %  
Jiné29,52 %9,52 %  

Graf

10. Co vás vedlo se k tomu, se nyní vzdělávat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Seberozvoj1257,14 %57,14 %  
Poznat nové věci523,81 %23,81 %  
Procvičit paměť29,52 %9,52 %  
Jiné14,76 %4,76 %  
Zaplnit volný čas14,76 %4,76 %  

Graf

11. V čem vidíte největší rozdíl, když byste měli porovnat Vaše studium v mladých letech a studium nyní?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
více gůůglu méně biflování zpaměti (nyní)14,76 %4,76 %  
lepsi info na internetu na druhou stranu je nyni tech technologii az moc14,76 %4,76 %  
hm, to nevím, v mládí jsem byl na sš, teď na vš14,76 %4,76 %  
využítí počítče, jiný styl studia14,76 %4,76 %  
Dnes zmizely (snad) totalitní praktiky nesvobody, je víc prostoru pro seberealizaci.14,76 %4,76 %  
větší možnosti, více oborů14,76 %4,76 %  
ve svém současném věku mám lepší představu, které učivo je prakticky využitelné a co jsou jen teoretické "kecy", více si uvědomuji svou zodpovědnost za to, co se naučím14,76 %4,76 %  
presyceni trhu prace, prilis mnoho vysokych skol a pokles jejich prestize v ramci ziskaneho vzdelani a titulu, chut ucit se novym vecem dnesnich mladych lidi, ale take moznost rozvijet sve schopnosti mimo hranoce statu, studovat mimo rodnou zemi i jazyk. 14,76 %4,76 %  
dřív byla lepší paměť14,76 %4,76 %  
V současné době studuji při zaměstnání a vychovám 2 děti. Studium je velice náročně.14,76 %4,76 %  
ostatní odpovědi mozek už nepracuje jak má, vše jde hůře
paměť, náročnost, volny čas
ve schopnosti naučit se a vzhledem k tomu, že pracuji a mám rodinu, tak mám na učení a přípravě na studium i mnohem méně času
větší možnost zapojení poznatků do praxe
daleko náročnější
mnohem více příležitostí- nové obory
jsem více spolehlivější
vážil si toho vic
získání praxe a dovedností ktré se nedají naučit
nyní je mi k ničemu, jen pro zábavu
Větší zodpovědnost, větší stres...
1152,38 %52,38 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Fučíková, B.Škola třetí generace (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://skola-treti-generace.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.