Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Školní hodnocení žáků/studentů

Školní hodnocení žáků/studentů

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Zuzana Budačová
Šetření:17. 04. 2011 - 18. 04. 2011
Počet respondentů:187
Počet otázek (max/průměr):17 / 15.81
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:67,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:31
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, tímto bychom vás chtěli požádat o vyplnění krátkého dotazníku, který se zabývá hodnocením na školách. Dotazníkem bychom chtěli zmapovat zkušenosti se školním hodnocením a jeho efektivitu v rámci školního vzdělávání žáků/studentů. Dotazník je naprosto anonymní. Děkujeme.

Odpovědi respondentů

1. Setkal/a jste se někdy s učitelem, který na první pohled působil, že ho daný obor nezajímá a jen si odříkal co měl a šel?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Párkrát ano12265,24 %65,24 %  
Jednou ano2814,97 %14,97 %  
Ano, velmi často2312,3 %12,3 %  
Ne147,49 %7,49 %  

Graf

2. Stalo se vám někdy to, že vám učitel dával známky podle toho, kdo jste, místo toho, aby vás známkoval podle vědomostí/dovedností?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Párkrát ano9048,13 %48,13 %  
Ne3619,25 %19,25 %  
Ano, velmi často3619,25 %19,25 %  
Jednou ano2513,37 %13,37 %  

Graf

3. Pokud ano, bylo učitelovo hodnocení lepší, než váš výkon nebo horší?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

ano jeho hodnoceni bylo horsi

byl to maďar a po prvních pár testech známkoval poté jen podle xichtů, takže každej měl ze všech písemek stejné známky =)

bylo lepší - závisí to na pověsti žáka

Daleko horší

Hodnocení bylo horší

hodnocení bylo horší , vzheldem k tomu že prý při hodině kecám :)

hodnocení bylo lepší i horší, mám obě zkušenosti

Hodnocení horší než výkon

hodnocení lepší

horší

horší

horší

Horší

horší

horší

horší

horší

horší

horší

horší

horší

Horší

horší

Horší

horší

Horší

horší

horší

horší

Horší

Horší

horší

Horší

horší

horší

Horší

horší

horší

horší

Horší

horší

horší

horší

Horší

Horší

horší i lepší

horší i lepší

horší, prostě jsem nebyla šprt, takže na jedničku jsem toho musela vědět víc než on:)

horší, tak o dva stupně

jak kdy

jak kdy

jak kdy

Jak kdy

jak kdy

Jak kdy , dle toho jak jsem ho vytáčel X podkuřoval

jak kdy a jak u kterého učitele

jak kdy,někdo mi nadržoval,někdo naopak zhoršoval

jak který učitel

Jak u koho.

Jak u kterého předmětu.

Jak u kterého učitele.

kdysi lepší :D

lep39

lepší

lepší

lepší

LEPŠÍ

lepší

lepší

lepší

lepší

lepší

Lepší

lepší

Lepší

lepší

lepší

lepší

lepší

lepší

lepší

lepší ;-)

lepší hodnocení,než výkon

lepší i horší

Lepší.

Na střední se mi párkrát stalo, že bylo hodnocení lepší. Na nižší základce se mi naopak několikrát stalo, že bylo horší.

ne, hodnotí podle jak se mu líbí...

O 2 známky horší, pravidelně

Občas bylo lepší, občas horší, nejde to jednoznačně říct...

Obě varianty. Asi 60% horší hodnocení, 40% lepší hodnocení.

Obě verze

Oboje... záleželo na učiteli

obojí zkušenost

Obvykle horší...

Párkrát se mi stalo, že bylo hodnocení lepší než můj výkon. Ale i naopak.

Pokaždé jinak. Někdy ano a někdy ne.

Přijde na to, zda to byla žena nebo muž, ale vesměs jejich známkování bylo různé.

setkala jsem se s obojím

Setkala jsem se s obojím.

spise horsi

spíš horší, ale někdy mi i známku zlepšil

Spíš horší. Učitel nezkoumal, co umím, ale to, co neumím.

spíš lepší .... nebo spíš podle toho jakou měl učitel náladu :-D když špatnu, byla špatná známka a když měl dobrou náladu, byla dobrá :)

Spíše lepší

spíše záleží jakou má učitel náladu

Střídavě, podle učitele

U dvou ucitelek horsi, u jedny lepsi.

U nás se stává, že učitel dá jednomu žákovi lepší známku než má mít, protože ho má rád.. A minulý školní rok kamarádovi chtěl dát dvojku na vysvědčení, když tam měl známky 1,1,1,1- a kdyby si to nevyřval tak by mu tu dvojku dal.. Mě měl dát 2, ale protože mě nemá moc v oblibě tak mi dal 3

u někoho horší,u někoho lepší

u někoho lepší, u druhého horší

učitelovo hodnocení bylo lepší než můj výkon

určitě horší

určitě horší

většinou horsí podle nálady.

většinou horší

většinou horší, málokdy lepší

většinou horší..

většinou lepší

Vždy horší.

záležilo na vzájemných simpatiích

Zažila jsem obě varianty. Častěji však bylo hodnocení lepší.

4. Učil/a jste se raději předmět, jehož učitele jste měl/a rád/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano16387,17 %87,17 %  
Ne1910,16 %10,16 %  
jak kdy10,53 %0,53 %  
JAK CO10,53 %0,53 %  
učila jsem se předmět, který mě bavil10,53 %0,53 %  
nerozhoduje tolik učitel,spíše přímo daný předmět10,53 %0,53 %  
nedovedu určit10,53 %0,53 %  

Graf

5. Stalo se vám někdy, že jste dostal/a určitou známku a nevěděl/a proč?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Párkrát ano13471,66 %71,66 %  
Ano, velmi často2312,3 %12,3 %  
Ne189,63 %9,63 %  
Jednou ano126,42 %6,42 %  

Graf

6. Setkal/a jste se někdy s učitelem, u kterého jste měl/a pocit, že se o vás zajímá a že mu na vás záleží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Párkrát ano11963,64 %63,64 %  
Jednou ano3116,58 %16,58 %  
Ano, velmi často2312,3 %12,3 %  
Ne147,49 %7,49 %  

Graf

7. Když jste ve škole dostal/a 4 nebo 5, motivovalo vás to k tomu, si známku opravit nebo se příště lépe připravit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Někdy 8243,85 %43,85 %  
Většinou ano7037,43 %37,43 %  
Téměř nikdy3217,11 %17,11 %  
takový známky sem nedostávala :)10,53 %0,53 %  
ne, byla neadekvátní, lépe se to naučit nešlo10,53 %0,53 %  
pokud je učitel v právu, tak ano10,53 %0,53 %  

Graf

8. Když jste ve škole dostal/a 1, motivovalo vás to k tomu, se na daný předmět dále pečlivě připravovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Někdy 8143,32 %43,32 %  
Většinou ano6032,09 %32,09 %  
Téměř nikdy4524,06 %24,06 %  
Někdy, záleželo na předmětu 10,53 %0,53 %  

Graf

9. Co vás nejvíce motivovalo k učení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Chtěl/a jsem mít pěkné známky5529,41 %29,41 %  
Snaha o zlepšení špatných známek4423,53 %23,53 %  
Bavilo mě to3920,86 %20,86 %  
Chtěl/a jsem udělat radost rodičům2312,3 %12,3 %  
nic21,07 %1,07 %  
musel jsem10,53 %0,53 %  
osobní zájem o daný předmět10,53 %0,53 %  
Dokázat sobě a ostatním, že na to mám.10,53 %0,53 %  
dělám to přeci pro sebe10,53 %0,53 %  
Bavilo mě to a chtěla jsem udělat radost rodičům10,53 %0,53 %  
Udělat maturitu a mít pokoj od školy.10,53 %0,53 %  
abych splnil pozadovane znalosti10,53 %0,53 %  
nikdy jsem nebyli motiván k učení10,53 %0,53 %  
Učím se pro sebe a ne kvůli ostatním.10,53 %0,53 %  
Nikdy mě nic nemotivovalo10,53 %0,53 %  
Chtěl/a jsem udělat učiteli radost10,53 %0,53 %  
jak kdy, někdy mě to bavilo, jindy kuli zlepšení10,53 %0,53 %  
dělala jsem to pro sebe10,53 %0,53 %  
zájem o daný předmět10,53 %0,53 %  
já sama, snaha dokončit školu10,53 %0,53 %  
Chtěla sem být na sebe pyšná, že něco dokáži10,53 %0,53 %  
že bych mohla být dobrá10,53 %0,53 %  
chtěla jsem prolézt a utéct....10,53 %0,53 %  
Dostala jsem za lepší vysvědčení dárek10,53 %0,53 %  
Všechno jsem se naučila z knih, ve škole nic moc.10,53 %0,53 %  
nechtěla jsem propadnout10,53 %0,53 %  
neučim se10,53 %0,53 %  
dostat se na VS 10,53 %0,53 %  
Chtěl jsem dokázat, že to prostě jde10,53 %0,53 %  

Graf

10. Jak se vaši rodiče zachovali, když jste přinesl/a ze školy špatnou známku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vynadali mi6936,9 %36,9 %  
Pomohli mi, abych si známku opravil5529,41 %29,41 %  
Bylo jim to jedno3317,65 %17,65 %  
Udělili mi trest115,88 %5,88 %  
jak kdy21,07 %1,07 %  
nic21,07 %1,07 %  
jak kdy, ale pomohli, když jsem si o to řekla.10,53 %0,53 %  
vynadali a zaroven pomohli10,53 %0,53 %  
Utěšili mě, že se nic neděje a motivovali k opravě10,53 %0,53 %  
Někdy mi vynadali, obvykle jim to bylo jedno.10,53 %0,53 %  
1-3 dl enálady10,53 %0,53 %  
domluvili mi10,53 %0,53 %  
JEDNOU ZA ČAS SE TO STANE10,53 %0,53 %  
nenadávat, jen si promluvit proč byla špatná známk10,53 %0,53 %  
nevadilo jim to-nedostávala jsem je často10,53 %0,53 %  
ne že úplně jedno, ale žádný tresty nebyly:)10,53 %0,53 %  
Tvářili se kysele jak konve od mléka10,53 %0,53 %  
Byli naštvaní a rozzlobení10,53 %0,53 %  
se známkami se nesvěřuji10,53 %0,53 %  
záleží na předmětu a na škole10,53 %0,53 %  
chtěla, abych si známky opravila10,53 %0,53 %  

Graf

11. A jak se zachovali, když jste naopak přinesl/a jedničku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pochválili mě12667,38 %67,38 %  
Nic na to neřekli, v podstatě reagovali jen na špatné známky5428,88 %28,88 %  
nic21,07 %1,07 %  
Odměnili mě10,53 %0,53 %  
asi byli rádi,ale že by to dali nějak najevo,to ne10,53 %0,53 %  
byla to samozřejmost10,53 %0,53 %  
Kulili oči10,53 %0,53 %  
se známkami se nesvěřuji10,53 %0,53 %  

Graf

12. Setkal/a jste se někdy ve škole se slovním hodnocením místo klasifikace?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne13371,12 %71,12 %  
ano5428,88 %28,88 %  

Graf

13. Pokud ano, jak byste tuto zkušenost hodnotil/a?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

.

Byl to velmi osobní přístup učitele... zažila jsem to pouze v zahraničí.

cool

dobrý, lepší než známky.

jako zajimavou

Je to daleko lepsi. Clovek pak vi na co se soustredit.

je to více individuální způsob což je potřeba

kladně

kladně,je to lepší než známky

kladně. slovní hodnocení řeklo mnohem více o tom, proč je takové, jaké je.

ne moc kladně, podle mého názoru mnoho práce navíc

Negativně, nemělo to žádný přínos, hodnocení se dalo vyložit více způsoby. Je to ale z části rozhodně tím, že samotná škola neměla úroveň a vyučující byli z velké části nekvalifikovaní (opravdu :))

Nejednalo se přímo o slovní hodnocení, dostávali jsme od jednoho učitele barevné puntíky, přičemž nikdo nevěděl, co znamenají.

Není to špatný.

nevidím v tom rozdíl

nevím

nevim

nevím, moc mě to nenadchlo

Pokud se nejedná o fráze, tak hodnocení slovy vypoví daleko více než nějaké číslo.

Rozhodně kladně. Slovní hodnocení žákovi dá mnohem více než nicneříkající známka. U slovního hodnocení jsou nám zděleny chyby konkrétně a tím se můžeme zlepšovat a také jsou nám konkrétně zděleny klady a to je výborná motivace.

rozhodně lepší než normální známkování, více subjekivní, a větší možnost poukázat na skutečné chyby a jejich napravení (nejvhodnější mi to přišlo v jazycích)

Setkala jsme se s tím např. u slohové práce,že učitel oznámkoval práci a napsal svůj názor. U slohové práce mi to přišlo jako plus,ale v jiných předmětech by mi to přišlo hloupé a zbytečné

Slovní hodnocení může vystihnout i detaily, které známka nemůže.

Spíše pozitivně

Strašné

špatně, v tomto hodnocení se mohou žáci a studenti hůře orientovat

V podstatě v tom nebyl rozdíl, člověk věděl přesně, co změnit, ale to mi bylo celkem jasné i ze známek

Velmi prijemne,na praxi dostava casto slovni hodnoceni a jsem spokojena

více mi to vyhovovalo, je to individuálnější přístup, lépe se dají oddělit zrna od plév

Výborně, učitel přesně slovně vystihne hodnocení žáka v předmětu, je to občas lepší než známky.

zajímavé, ale v českém prostředí to nemá tradici a tak učitelé většinou spíš tápou. Vhodné zatím jen jako doplňové hodnocení ke klasickému známkování

Zbytečnost

14. Když vám učitel za něco dával známku, okomentoval váš výkon i slovně (pochválil, co bylo dobře, co bylo špatně, čím jste mu udělal/a radost,…..)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jen některý učitel10556,15 %56,15 %  
Jen výjimečně5328,34 %28,34 %  
Téměř vždy1910,16 %10,16 %  
Nikdy84,28 %4,28 %  
vždy, pokud jsem po tom pátrala10,53 %0,53 %  
nic10,53 %0,53 %  

Graf

15. Jak byste celkově okomentoval/a způsob hodnocení, se kterým jste se setkal/a (jak na vás působil, jak vás to ovlivnilo, co byste zlepšili, co se vám naopak líbilo,….) ?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

:)

:)

?

.

.

.

..

..

...

...

.....

"škola" je špatně postavený systém na předávání znalostí mladé části civilizace a jde prakticky vetšinou o drcení předem daných informací různým charaterům...měla by být z větší části individuální (někdo má větší vlohy pro jiné věci) a učit se důležitější věci o planetě než, které nám jsou doslova cpány...myslím že je to dnes už dosti zastaralý systém

3

asi jak u kterých učitelů...na střední bych řekla, že to bylo dobrý..většinou ty známky odpovídali tomu, co bylo na papíře..teď na VŠ si kolikrát myslim, že učitelé dávají zápočty a zkoušky podle toho, jak se vyspí

Asi jsem měla štěstí na učitele, protože prosto ke zlepšení nevidím

Asi mi celkově známkování vyhovovalo, ale určitě bych ho častěji doplnila o slovní hodnocení, abych věděla, proč jsem tu onu známku dostala...

Az na nektera individua vcelku spravedlivy, ale malo informativni.

Až na jednu učitelku na cele skole,mi prijde hodnoceni spravedlive vhodne a vystizne..Jedna vyjimka se najde ktera hodnoti podle toho jak ji student padl do oko nebo jak se vyspala...Ja jsem ucitelce do oka nepadla a jeji chovani ke me me velmi ovlivniilo na psychice kdyz mame mit hodiny sni jsem vynervovana a pred ni mi vsechny vedomosti "vypadnout" a ji to dela dobre.

bez komentáře

Byl vcelku spravedlivý.

byla jsem spokojena

byla jsem většinou vždy spravedlivě ohodnocena

bylo mi to celkem jedno, myslel jsem si cosi o p*deli a byl sticha..

casto ne moc konkretni

Celkem spravedlivý systém, i když někteří učitelé jsou výjimka a dávají si známky takřka "jak chtějí". Co mi vadí v hodnocení písemných prací, a to z jazyků, je minimálních 60% na čtyřku a za 50% už je pětka. Ale přece není to samé, jestli mám polovinu testu, nebo nic, ne?

Celkově považuji systém známkování za dobrý. Je jistá hranice, jisté rozmezí, které prostě musí být. Byl bych nakloněn variantě, kdy bude známka a k tomu například slovní ohodnocení.

Často se setkávám s bodovým hodnocením, které je méně stresující, než hodnocení známkami, jelikož člověk dostane určitý počet bodů a již nemůže tento počet snížit, kdežto průměr se zhoršit může. Hodnocení známkami se mi zdá nedostačující a někdy neférově hodnocené. Celoroční prospěch žára se nedá rozělit do 5 stupňů. Nejlepší by bylo zavedení možnosti psát na vysvědčení možnost - (1-,2-,aatd.)

dobré, motivující

dobrý

dobrý mi přijde způsob známkování, kdy se známky rozloží rovnoměrně po třídě srovnáním výkonů, tak aby bylo málo 1, více 2, nejvíc 3, více 4, málo 5...naopak špatný mi přijde způsob známkování podle procent

docela dobrý

dosud se setkávám spíše s hodnocením, kdy je mi zdělena známka, ale vlastně ani nevím proč je dobrá nebo špatná. většinou nemám ani možnost nahlédnou do své písemné práce.

hm

hmmmm

hodnocení by mělo zahrnovat více složek ( chování při hodině, snaha, docházka atd.) ne jenom předvedený výkon na papíře či u tabule

Hodnocení bylo pouze známkou a ta toho moc neřekne. Myslím, že slovní hodnocení je o mnoho lepší.

hodnoceni bylo vzdy objektivni a zcela presne vystihovalo muj vykon

Hodnocení bývá často individuální podle hodnot a představ učitele. Osobně dávám větší přednost slovnímu hodnocení, které lépe dokáže vystihnout schopnosti a znalosti žáka.

hodnoceni dle prumeru znamek, slovni hodnoceni mi prijde lepsi

hodnocení je někdy nespravedlivé a někdy by si učitelé měli udělat jasno při známkování písemek

Hodnocení každého učitele je jiné a individuální, takže to shrnout v nějaký závěr je dost složité.

hodnocení mě hodně ovlivnilo na základní škole při výběru střední školy, kde byl důležitým a rozhodujícím aspektem průměr vysvědčení. v případě střední školy mě hodnocení nijak zvlášť neovlivnilo, ani si nevzpomínám na nějaké zvláštnosti v systému hodnocení. Na vysoké škole je to již polemizující otázka a systém hodnocení jednotlivce je často ovlivněn, jaké sympatie k němu profesor sdílí.

Hodnocení písemného projevu jednodušší. Při ústním zkoušení často učitel zapomene, na co se ptal apod.

hodnocení spíš bez důvodu proč zrovna tahle známka a tak (zejména na VŠ) - chtělo by to vědět ten důvod ikdyž chápu že na to není moc čas

Hodnocení učitelů byly z velké části objektivní, ačkoliv si myslím, že ne vždy. Celkem mě to neovlivnilo ale je těžké říci, co se mi líbilo a nelíbilo. Určitě bych zavedla nějaké konzultační hodiny, které by byly povinné.

Hodnocení záleží na učiteli, i našprtaný jedničkář může dostat pětku, pokud narazí na špatného zkoušejícího.

hodnocení známkami je často nespravedlivé a nicneříkající, ocenila bych spíše slovní hodnocení, ze kterého se můžu i poučit

jde o to na jaké škole ale myslím si, že na učňáku to bylo nejhorší ze strany učitelů. Věděli, že jsme jenom učňovský obor, tudíž nám nevěnovali takovou pozornost.

JE DOBRÉ SLYŠE I NÁZOR UČITELE

je mi to jedno

Je to velice individuální. Každý profesor hodnotí jinak a chová se jinak. A je rozdíl hodnocení a známkování na střední škole a na vysoké škole.

je velký rozdíl mezi "znákováním" na střední a vysoké škole, na vysoké si nedovolíte moc remcat na střední jsou děcka drzá a nebojí se. nejde o to změnit hodnocení ale mentalitu žáků a hlavně jejich přístup k učení. To je ten největší problém.

Jsem docela spokojena s tím, jak to ve škole chodí. Myslím, že momentální známkovací systém na mě nezanechal žádné trauma. Nelíbilo se mi pouze, že někteří známí v první třídě nebo dokonce od 1. do 5. třídy dostávali na vysvědčení jednu velkou známku a neměli to rozepsáno jako to měla naše škola. Výpis známek je určitě více vypovídající o tom, co dítě zvládá a kde má mezery a rodiče s tím pak mohou něco dělat hned v počátcích.

Jsem spokojená. Samozřejmě najdou se i horší učitele a jejich známkování se mi taky někdy nelíbilo, ale stejně si myslím, že pokud vy máte snahu a nechováte se k nim špatně nebo tak jak vy byste nechtěli, aby se chovali k vám, tak se známkami nemáte problém.

každý učitel byl jiný, někteří hodnotili férově, jiní čekali hnidopišsky na jednu věc, kterou, když člověk nevěděl, tak měl smůlu... u férových lidí špatná známka motivuje k lepší přípravě, naopak u hnidopichů se člověk neučí nic, protože to stejně neovlivní....otázka je, jestli lze učitele donutit jednat fér, někteří si to ani neuvědomují..

Každý učitel hodnotí jinak, u jiného za daný výkon mohu mít za 4 a u druhého za 2. Každý považuje za důležité něco jiného. Líbí se mi, když mi učitel řekne co mi ch

Když by se moc nepřistupovalo k prospěchu podle námek. Na test se dovede každý naučit. Ale po týdnu si spousta lidí nic nepamatuje....

kladně. další motivace

Klasický způsob hodnocení (známkování) mi naprosto vyhovoval. Jde spíš o učitele, jak ke známkování a celkovému hodnocení žáka přistupují. Nemám ráda zákeřnosti a používání špatných známek jako "zbraní" proti žákům. To mi nepřijde fér. Pokud učitel hodnotí výkony co možná nejspravedlivěji, je to podle mě bez problému.

klasifikace studentů či žáků záleží na náladě učitelů a o tom jak se studenti chovají- ale je dobré když někdo řekne že tohle je to hlavní atd

klasika

klasika

líbí se mi procentuální vyjádření známky a jasné hodnocení dané studentům předem

Mělo by být jednotné.

Myslím si, že by se způsob hodnocení měl zlepšit. Pokud jsem dostala špatnou známku a byla neprávem, velmi mé sebevědomí kleslo. Velmi často sem se setkávala s hodnocením fyzična lidí, než jejich vědomostí a to si myslím, že by se v žádném případě stávat nemělo a stává se to stále.

myslím že tento způsob klasifikace byl dobrý, nijak mě to neovlivnilo, zlepšil bych přístup učitelů některých ke svým předmětům

Myslím, že hlavní slovo v hodnocení má učitel, záleží především na jeho spravedlnosti a přístupu k žákům. Dobré je, když se učitel k výsledku žáka později ještě slovně vyjádří a objasní mu, co se mu povedlo a co měl naopak špatně.

Myslím, že nejlepší způsob klasifikace je známkování spojené se slovním hodnocením. Setakala jsem se však jen s klasickým známkováním, pár učitelů ho doprovázelo ústním komentářem.

myslím, že není co vylepšovat

Na bodové známkování 1-5 jsem byla zvyklá už od první třídy, takže mi nevadilo, myslím si ale, že při ústním zkoušení by měl učitel vysvětlit žákovi, proč mu tuto známku dává. Více hodnotit...co se mu líbilo, co se mu nelíbilo, když látku uplně popletl, tak mu to vysvětlit, když se zamotá, tak být trpělivý a trochu mu pomoci a ne hned ho zavrhnout.

Na Praxi se spíše setkávám s mluveným ohodnocením než se známkami, ty učitelé si dělají poznámky a nakonec nám dají nějakou výchozí známku. Ale vadí mi, pokud se většíně třídě podaří napsat nějaký test je ohodnocen asi takto: Bylo to moc lehký do klasifikace se to nepočítá. Dostane ovšem polovina třídy za 5 test se okamžitě započítává.

Na průměrné úrovni.

na základní škole to bylo celkem v pohodě akorát když jsem měl na angličtinu slečnu která měla jen státnici a neuměla učit tak to bylo takový blbí neměla žádnou praxi nic :-(, dost mi tu angličtinu znechutila, na střední i na nástavbě to bylo fajn učitelé i my sme byli zaměřený na obor a podle toho se brala látka, ted na vošce ve volyni je to super, máme tam jednoho učitele a ten i na svůj vysoký věk (okolo 70) si pamatuje spoustu věcí a potom u zkoušky bud vám to dá sežrat nebo vás podrží, jinak učitelé co jsem měl byli a jsou fajn a až na pár bych je nikdy neměnil

Nadržování a věnování se jen určitým lidem ze třídy

Naučila jsem se chovat slušně i k lidem, kteří si podle mě nezaslouží slušnost, protože sami žádnou nemají. Umím plynule anglicky a stejně jsem na celé střední měla z angličtiny 4 a to jen proto, že jsem neuznávala přístup ani jazykové schopnosti dané učitelky. A tak se mi mstila.

nebudu sprostý, takže na hovno

nebylo spravedlivé mezi stejnými známkami byl velký rozdíl v odvedené práci

nejlépe mi vyhovovali hodnocení na základní škole - u zkoušení jsme dostali 8 otázek, pokud jsme věděli tak to bylo za +, pokud ne tak - a když sme věděli část otázky, tak kolečko a pak se udělal "průměr" . Rozhodně to podle mého bylo objektivnější a ne podle toho, jak je jakému učiteli kdo sympatický..

Nejlepší je asi bodové hodnocení, či procentuální - je více objektivní než to, že si učitel dá známku podle toho, jak se mu test líbí.

Někdo si komentáře k testům a písemkám neodpustí, jiný profesor neřekne nic-někdy je lepší když neříkaj nic, ale zpravidla jsem raději, když se k tomu ještě vyjádří, potom vím na čem jsem :-)

Někdy je známkování spravedlivé, někdy není :(, ale co se dá dělat.

Někdy mě dokázalo hodnocení, ať už kladné či nikoli, motivovat k dalšímu studiu.

někdy nespravedlivě

někteří učitelé chodí do školy,aby si odseděli čas za který mají zaplaceno.Podle toho potom vyppadají výsledky žáků když je ten předmět taky nezajímá.jiní učitelé si zase vyberou určité žáky kterým pomáhají a naopak které nemají rádi a shazují je např. písemkami.....hodocení bych asi vylepšila tím,že by učitelé probírali s žáky opravy testů a všechno by jim vysvětlili jak co má být...

Někteří učitelé nejsou objektivní.

Někteří učitelé zhorší známku, pokud do odpovědi napíšu víc, než na co se konkrétně ptali. To se ale většinou dozvím až o testu.

Nelibí se mi lidi,kteří si vybrečí lepší známky!

nelíbí se mi přímé otázky, náhodou jednu ze 100 možných otázek nevím úplně přesně a vyletím na tom

Nelíbí se mi, když mě učitel nutí abych se ohodnotila sama a pak mé hodnocení komentuje.

nelíbí se mi, když učitel žáky shazuje

Nelíbilo se mi když nějaký učitel vytyčil známky pouze po jednotlivých stupních tedy neexistovala např. 1- , 2- atd to potom částečně stíralo rozdíly mezi vědomostmi žáků. Uvítal bych více malých známek nebo plusů za projevení vlastní iniciativy nebo za to když žák dovede dané poznatky aplikovat v praxi a třeba to ukáže ve třídě. To může ostatní inspirovat k vlastní činnosti a trochu by to mohlo potlačit klasické biflování na kterém drtivá většina škol u nás stojí.A to je špatně.

není co dodat

Není jednoduché hodnotit.Vím že to učitelé nemají jednoduché ohodnotit tak,aby to bylo spravedlivé pro všechny.Ne vždy se to samozdřejmě může každému líbit.Ale jinak bych asi hodnocení nějak neměnila ,,

Není přípiš dobrý. Často nespravedlivý.

neovlivnilo mě..

nespravedlnost

NEVIM

nevím

nevim

Nevím.

nezaujatost učitelů

nic bych neměnila

Nic moc, ale na druhou stranu jak jinak? :-)

Nic moc.

nijak

Nijak mě způsob školního hodnocení zvlášť nemotivoval,vždycky to bylo jedno, co to bylo za známku, hlavně, že člověk nebyl na propadnutí....

Normální způsob hodnocení, žádné výjimečnosti jsem nezaznamenala

občas by asi bylo lepší slovní hodnocení - protože podle známky nevím co mi chybí doplnit

Občas bych vyměnil známky za slovní hodnocení.

Ocenila bych, kdyby učitelé dokázali nezávisle hodnotit test podle vědomostí a ne podle jména napsaného na papíře.

odpovídající mým znalostem

Odůvodnění proč vůbec taková známka, trošku víc vstřícnosti v tomto od učitelů.

ok

ok

plně vyhovující

podle učitele, u některých bylo hodnocení nespravedlivé a bez vysvětlení i po opakovaném dotazování proč to tak je. u jiných spravedlivé i když třeba přísné

pohoda

Pokud má učitel špatnou náladu a dáva kvůli tomu špatné známky, tak to je na nic.

Pokud na vás nezapůssobí učitel, je vám svým způsobem ukradeno i jeho hodnocení. Jse pro fér hodnocení všech strudentů a to podle dovedností apod., ne, podle oblíbenosti.

Pomáhá mi, když mi profesor řekne, na co se více zaměřit

prumer

příliš stručné

Ráda bych, kdyby učitelé komentovali, co bylo v daném testu/zkoušení dobře a co špatně. Myslím, že by takové hodnocení mohlo motivovat k lepším výkonu a pomohlo by dotyčnému v učení tím, že by mu dalo odpověď na to, kde má mezery. Hodnocení 1-5 mi připadá dosti nespravedlivé, protože stupnice je velmi uzká. Myslím, že lepším hodnocením jsou procenta jako mají například v Belgii, kde za každý test dostanou určitý počet bodů, které se na konci roku sečtou a učitelé z nich dostanou procento. Byl by to asi nejspravedlivější systém.

radši bych nekomentovala

rozšířil bych stupnice známkování.. není pětka jako pětka... a libí se mi hodnocení ústně než známkovitě

řekl co sem řekl špatně a pak co dobře co bych se měl doučit a tak

řekla bych že většinou jsem byla hodnocena spravedlivě, bohužel ale musím říct, že pokud učitel chce, vždy může žáka "potopit"..toto se mi stalo u maturity, kde mne zkoušela profesorka, se kterou jsme se neměly v lásce a nebýt přísedícího, zkoušku bych zřejmě nesložila, přestože jsem danou otázku uměla velmi dobře

s hodnocením jsem byla téměř vždy spokojená... Učitelé nás hodnotily příslušnými známkami podle našich výkonů. Vždy nám učitelé ujasňovali, proč určitou známku udělují.

Se systémem známkování jsem vcelku spokojen, jediné co se mi nelíbí je to, že někteří učitelé prostě známkovat neumí...

Se způsobem hodnocení nemám žádné problémy. Je dobré, když vyučující při zkoušení řekne co bylo řečeno špatně popř. dobře, jelikož tím student zjistí, za co získal danou známku a co by se měl např. ještě doučit. Díky slovnímu komentáři student nebude mít dojem, že nevěděl co ještě více po něm vyučující chtěl, aby získal lepší známku.

Setkala jsem se s mnoha hodnoceními. Nějak mě to neovlivnilo. Musela jsem se jen naučit, co na jakého učitele platí. :)

Setkala jsem se s různými způsoby hodnocení. Nejhorší způsob hodnocení pro mě bylo hodnocení "snahy v hodině a celkovému přístupu" (1 až 5), které bylo na vysvědčení (střední škola) uvedeno téměř jako plnohodnotná známka vedle klasické klasifikace. Velice neobjektivní, různí vyučující měli různé měřítka, uráželo mě to.

slovní hodnocení by se mi líbilo víc.

Slovní hodnocení mi přijde dobré u odborných předmětů.

spise bych vyzdvihla to, co zak umel a nejak ho v tom podporila, nez rikat: no jo, zase nic neumis a tak..a nesnasim ten postoj- muj predmet je nejdulezitejsi

spokojenost - bez výtek, ovlivnilo mě to kladně

spravedlivé

Střední škola otřesné, většinou studenti byli chytřejší než učitelé. Na vysoké je to značný rozdíl k lepšímu.

system znamkovani mi vyhovuje-nabizi srovnani vysledku, ovlivnilo mne pouze neobjektivni znamkovani par ucitelu-ktere systemove zlepsit nejde

Škatulkování, které mi činilo později velké problémy. Bohužel, řada učitelů stále používá klasifikaci známkami a zapomíná na základní didaktickou poučku- doplnit komentářem! Tušila jsem, proč jsem byla ohodnocena tak jak jsem byla. Ale obvykle mi neřekli, co ještě případně zlepšit a poukazovali na výsledky premiantů. Což mě vedlo spíše k demotivaci.

tak hodnocení mi zatim sedí , vzheldem k tomu že to máme z 10 bodů . Na známkovánbí mi nekdy dá motivaci moji spolužáci .

Tak pokud mi bylo i slovně řečeno ,co jsem napsala spatne,tak mi bylo i receno ,co bylo spravne,abych si na to priste dala pozor.Slovně se toho dozvite vice,ikdyz jsou znamky dulezitejsi,pro ucitele jsou dulezite obe dve,jen oni vedi,proc tu znamku dali ...pokud dostaneme horsi znamku,je lepsi pro kazdeho,kdyz se dozvi i v cem byla ta chyba,aby to mohl priste opravit...

těžko říct takhle z hlavy...asi to byl standard. Každý učitel má jinou laťku a co je pro jednoho dvojka nemusí u druhého stačit na čtyřku...ale to není věc systému hodnoc

U každého učitele je způsob hodnocení individuální.. Nejlépe v hodnocení na mě působí body. Má to řád a není to vůbec subjektivně založené.

Učitelé spíše vyzdvihli výkon před třídou. Velice se mi to líbilo. Komu ne.

Upřímně řečeno záleží vyloženě na učiteli, ať už se dávají známky, body nebo slovní ohodnocení.... mě osobně vyhovuje bodový systém, kde vždycky víte na čem jste, neexistuje známka 2-3 :)

Upřímný slovní projev, někdy jen mezi čtyřma očima. Namotivovalo mě to k dalšímu výkonu.

Už to ani neřeším...

V době kamené kdy jsem studoval to bylo vcelku spravedlivé, samozřejmě pokud člověk pedagogovi peklo, vrátilo se mu to jako bumerang - což je asi taky správně. Dnes je má zkušenost taková , že je na většině škol (až na vyjímky - gymply apod) totální nezájem pedagogů o to něco studentům předat a chodí si hodiny "odsedet"

v pohodě

v pořádku

v pořádku

V systému hodnocení nevidím problém (absolutní spravedlnost ve známkování určitě neexistuje nikde), problémy mohou působit učitelé - učení je nebaví, chtějí to mít rychle z krku, jsou zaujatí, atd..Všechno je to o lidech.

V6dz y8le6elo na u4iteli a jeho59stupu

vcelku sem byla hodnocená spravedlivě

vcelku spokiojená

Věděl jsem v čem mám více přidat.

Vetšinou bylo hodnocení správné, ale občas učitel známkoval podle toho jak se vyspal nebo podle toho jaké bylo počasí. Určitě by měli učitelé hodnotis spravedlivě

většinou férové

většinou odpovídal vědomostím, myslím že by to tak mělo i zůstat

Většinou spravedlivý, ale málokdy učitelé skutečně vysvětlili, proč mi dali takovou známku.

více méně v pořádku, možná by bylo třeba občas více slovního hodnocení, známkou se nedá vyjádřit všechno

víceméně spokojená

Vždy jsem byla považovaná za slušnou a pečlivou studentku jedničkářku, takže hodnocení učitelů bylo jak na ZŠ tak i gymnáziu vždy nadhocnocené a málokdo hodnotil opravdu to, co jsem uměla. Myslím, že systém hodnocení 1-5 úplně nevystihuje, co žák umí, ideální by bylo doplnit ho vždy slovním hodnocením, které by mělo stejnou váhu jako známka, víc by odráželo osobnost studenta.

záleží na konkretních učitelích,nelze to shrnout

záleží na učiteli; někteří byli spravedliví a objektivní. A jiní naopak.

zatím jen s hodnocení 1-5 a jednou se slovním. Neovlivňuje mě to vůbec, snažím se tak nějak prospívat s trojkami, moc to s učením nepřeháním, ale ani to moc neflákám.

Zatim jsem problém s hodnocením učitelů neměl.

Změnil bych zaběhlé koleje některých profesorů, kteří i přes snahu být objektivní často své žáky škatulkují, což je pro řadu studentů těžké - dostat se zní.

Znám učitele, kteří umí pochválit i za pětku. Vysvětlí co jsem měl v testu špatně a co dobře. Naopak jsem nesnášel když některý učitel řekl ať povstanu a ukazoval na mě jako na odstrašující případ před celou třídou, když sem dostal pětku.

Známka podle mě není objektivní hodnocení širšího okruhu znalostí v daném předmětu. Většina učitelů hodnotí pouze dílčí fakta (např. letopočty), nikoli celkové povědomí o předmětu.

Známkovalo se většinou jen za rychlé naučení se zpaměti poslední látky, moji bývalí spolužáci si do jednoho nepamatují ani desetinu toho, z čeho dostali jedničky. Já si pamatuji všechno, za co jsem dostávala trojky a umím to aplikovat i v životě.

Známkování - nemyslím, že by to byl špatný způsob. Myslím, že je mnohem víc motivující než slovní hodnocení, nicméně pokud by se do budoucna uvažovalo o změnách, tak bych se přikláněla k propojení obou variant. Když člověk dostane 5, tak ho to mrzí i motivuje mnohem víc, než když je mu sděleno, že se mu to "nepovedlo"... Pravdou je, že je mnoho učitelů, kteří jsou podle mě učiteli jen proto, že je nic lepšího nenapadlo, když si vybírali vysokou školu a to je škoda, protože platí a podle mě platit bude, že nejvězší motivací je dobrý učitel.

známky absolutně nevypovídají o kvalitě studenta, lepší by bylo slovní hodnocení a nebo procentuální - tam už má každá známka jinou váhu a je to spravedlivější (všichni jsou měřeni stejným metrem)

Známky jsou moc jednoznačné.

způsob hodnocení je velmi individuální.. někdy dobrý a jindy horší

způsob hodnocení na mě působil někdy zmatačně, vytvořilo to ve mě negativní vztah ke školství, chtělo by to přehodnotil celý systém, zbytečné biflování informací které jsou naprosto nepoužitelné

Způsob hodnocení občas nechápu, ale většina učitelů je férová.

Způsob hodnocení záleží na učitelích. Někdy jsem absolutně spokojená, někdy je to trochu nefér, ale to se zas dá brát jako příprava na realitu.

Způsob hodnocení, se kterým jsem se setkala byl dobrý - vždy jsem věděla za co známku dostávám, kde jsem udělala chybu. Při hodnocení jsem neměla pocit, že učitel někomu nadržuje, či naopak. Za učitelem jsem mohla kdykoli dojít a test/ustí zkoušení s ním probrat, to co mi nebylo jasné. Tento způsob hodnocení měl na mě velmi dobrý vliv - motivoval mě, že když se budu snažit, dostanu za to adekvátní známku. Toto platilo na většinu učitelů, ale setkala jsem se s jedním učitelem,který děti při zkoušení i trošku zesměsnoval před třídou a řval na nás. Což u mě mělo úplně opačný ofekt, než přístup ostatních učitelů. Toho předmětu jsem se začala bát a trošku sjem se v něm zhoršila

způsob hodnocení, se kterým jsem se setkala, byl povětšinou zcela tradiční, ale musím uznat, že většinou zcela spravedlivý, nicméně myslím, že současný způsob hodnocení žáky nemotivuje a příliš málo se klade důraz na fakt, že děti by se neměly učit kvůli dobrým známkám, a také myslím, že zbytečně moc současný systém podporuje nezdravou soutěživost

způsob hodnocení: v podobě známek 1-5 tento způsob mi přijde naprosto vhodný, rozhodně vhodnější, než slovní ohodnocení. zlepšení: stejné hodnocení na všech školách

zrušit čtvrtletní testy

zvedla bych slovní hodnocení

žáci pořádně neví, co vlastně učitel hodnotí, a proto se potom diví.

16. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena12566,84 %66,84 %  
Muž6233,16 %33,16 %  

Graf

17. Kolik vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 3010757,22 %57,22 %  
16 - 197540,11 %40,11 %  
31 - 4021,07 %1,07 %  
41 - 5010,53 %0,53 %  
51 a výš10,53 %0,53 %  
0 - 1510,53 %0,53 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Setkal/a jste se někdy s učitelem, který na první pohled působil, že ho daný obor nezajímá a jen si odříkal co měl a šel?

2. Stalo se vám někdy to, že vám učitel dával známky podle toho, kdo jste, místo toho, aby vás známkoval podle vědomostí/dovedností?

3. Pokud ano, bylo učitelovo hodnocení lepší, než váš výkon nebo horší?

4. Učil/a jste se raději předmět, jehož učitele jste měl/a rád/a?

5. Stalo se vám někdy, že jste dostal/a určitou známku a nevěděl/a proč?

6. Setkal/a jste se někdy s učitelem, u kterého jste měl/a pocit, že se o vás zajímá a že mu na vás záleží?

7. Když jste ve škole dostal/a 4 nebo 5, motivovalo vás to k tomu, si známku opravit nebo se příště lépe připravit?

8. Když jste ve škole dostal/a 1, motivovalo vás to k tomu, se na daný předmět dále pečlivě připravovat?

9. Co vás nejvíce motivovalo k učení?

10. Jak se vaši rodiče zachovali, když jste přinesl/a ze školy špatnou známku?

11. A jak se zachovali, když jste naopak přinesl/a jedničku?

12. Setkal/a jste se někdy ve škole se slovním hodnocením místo klasifikace?

14. Když vám učitel za něco dával známku, okomentoval váš výkon i slovně (pochválil, co bylo dobře, co bylo špatně, čím jste mu udělal/a radost,…..)?

16. Jste:

17. Kolik vám je let?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Setkal/a jste se někdy s učitelem, který na první pohled působil, že ho daný obor nezajímá a jen si odříkal co měl a šel?

2. Stalo se vám někdy to, že vám učitel dával známky podle toho, kdo jste, místo toho, aby vás známkoval podle vědomostí/dovedností?

3. Pokud ano, bylo učitelovo hodnocení lepší, než váš výkon nebo horší?

4. Učil/a jste se raději předmět, jehož učitele jste měl/a rád/a?

5. Stalo se vám někdy, že jste dostal/a určitou známku a nevěděl/a proč?

6. Setkal/a jste se někdy s učitelem, u kterého jste měl/a pocit, že se o vás zajímá a že mu na vás záleží?

7. Když jste ve škole dostal/a 4 nebo 5, motivovalo vás to k tomu, si známku opravit nebo se příště lépe připravit?

8. Když jste ve škole dostal/a 1, motivovalo vás to k tomu, se na daný předmět dále pečlivě připravovat?

9. Co vás nejvíce motivovalo k učení?

10. Jak se vaši rodiče zachovali, když jste přinesl/a ze školy špatnou známku?

11. A jak se zachovali, když jste naopak přinesl/a jedničku?

12. Setkal/a jste se někdy ve škole se slovním hodnocením místo klasifikace?

14. Když vám učitel za něco dával známku, okomentoval váš výkon i slovně (pochválil, co bylo dobře, co bylo špatně, čím jste mu udělal/a radost,…..)?

16. Jste:

17. Kolik vám je let?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Budačová, Z.Školní hodnocení žáků/studentů (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://skolni-hodnoceni-zaku-studen.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.