Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Školní výjezdy do Německa

Školní výjezdy do Německa

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Štěpánka Fráňová
Šetření:16. 03. 2014 - 31. 03. 2014
Počet respondentů:60
Počet otázek (max/průměr):13 / 7.77
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:78,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:16
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosím Vás o vyplnění anonymního dotazníku, který potřebuji do své diplomové práce. Jsem studentka pedagogické fakulty UHK a moje diplomová práce je zaměřena na zefektivnění školních výjezdů do Německa. Cílem tohoto dotazníku je zmapování zájmu učitelů Německého jazyka, ale i žáků a veřejnosti, na pořádání školních výjezdů do Německa.

Dotazník nezabere více jak 5 minut.

Děkuji všem za vyplnění mého dotazníku.

Štěpánka Fráňová

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5286,67 %86,67 %  
muž813,33 %13,33 %  

Graf

2. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-262948,33 %48,33 %  
16-201830 %30 %  
26 a více1220 %20 %  
6-1511,67 %1,67 %  

Graf

3. Žiji v kraji:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hlavní město Praha1220 %20 %  
Středočeský915 %15 %  
Ústeckém813,33 %13,33 %  
Pardubickém610 %10 %  
Jihomoravském610 %10 %  
Vysočina46,67 %6,67 %  
Plzeňský35 %5 %  
Moravskoslezském35 %5 %  
Libereckém23,33 %3,33 %  
Olomouckém23,33 %3,33 %  
Jihočeský23,33 %3,33 %  
Zlínském23,33 %3,33 %  
Královehradeckém11,67 %1,67 %  

Graf

4. Stav, který Vás charakterizuje nejlépe:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [žákotázka č. 5, student učitelství NJotázka č. 10, učitel NJotázka č. 11, veřejnostotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
veřejnost2948,33 %48,33 %  
žák2135 %35 %  
student učitelství NJ1016,67 %16,67 %  

Graf

5. Jako žák na ZŠ jsem se školou do Německa:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [jezdil/a (alespoň 1x)otázka č. 6, nejezdil/aotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nejezdil/a3162 %51,67 %  
jezdil/a (alespoň 1x)1938 %31,67 %  

Graf

6. Do jakýho města či měst?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Drážďany736,84 %11,67 %  
Pasov, Wiemar15,26 %1,67 %  
Zittau, Dresden, Berlin15,26 %1,67 %  
Dresden15,26 %1,67 %  
Berlín,Passau 15,26 %1,67 %  
Stuttgart, Norimberk15,26 %1,67 %  
Norimberk, Salzburk, Mnichov15,26 %1,67 %  
berlín15,26 %1,67 %  
drazdany a berlin15,26 %1,67 %  
Berlin, Wien15,26 %1,67 %  
ostatní odpovědi nevzpomínám si, pohraničí.
Berlín, Drážďany
Mislým si, že to bilo Kladno
315,79 %5 % 

Graf

7. Kdyby Vám byl takový výjezd nabídnut, zajímalo by Vás to (jako žáka ZŠ)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím1651,61 %26,67 %  
spíše souhlasím722,58 %11,67 %  
nevím516,13 %8,33 %  
spíše nesouhlasím39,68 %5 %  

Graf

8. Kdybyste si mohl/a vybrat 1 německé město, které chcete navštívit, jaké by to bylo?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Berlín 2244 %36,67 %  
Mnichov510 %8,33 %  
Hamburg48 %6,67 %  
Regensburg24 %3,33 %  
Brémy12 %1,67 %  
berlín nebo mnichov12 %1,67 %  
Dresden12 %1,67 %  
Norimberk12 %1,67 %  
Lipsko12 %1,67 %  
například Budyšín,ale je jich mnoho12 %1,67 %  
ostatní odpovědi Drážďany
Hamburk
Erfurt
strasburg
kolín
Frankfurt
Münich
Norinberg
Annaberg - Buchholz
Bautzen
Možná ten jak tam jezděj ty rychlý auta ... formule
1122 %18,33 % 

Graf

9. Proč jste si toto město vybral/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
historie (památky)3672 %60 %  
kulturní akce (Vánoční trhy, Bierfest,...)714 %11,67 %  
mám tam známého z Internetu12 %1,67 %  
Je to tam hezké a je toho tam hodně co dělat.12 %1,67 %  
..12 %1,67 %  
známé osobnosti12 %1,67 %  
nevím12 %1,67 %  
lužičtí Srbové12 %1,67 %  
Narodil se tam Gott12 %1,67 %  

Graf

10. Jako budoucí vyučující NJ byste chtěli organizovat pro žáky výjezdy do Německa?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 12, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano880 %13,33 %  
ne220 %3,33 %  

Graf

11. Jako vyučující NJ organizujete pro žáky výjezdy do Německa?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 12, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

12. Do jakého města?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Drážďany112,5 %1,67 %  
Berlín, Kiel, Drážďany, Kolín nad Rýnem, Konstanz...112,5 %1,67 %  
Wien112,5 %1,67 %  
Berlin, München112,5 %1,67 %  
Norimberk112,5 %1,67 %  
Berlín, Drážďany, Heidelberg112,5 %1,67 %  
berlin112,5 %1,67 %  
Mnichov, Berlín, Drážďany, atd.112,5 %1,67 %  

Graf

13. S jakým cílem organizujete tento výjezd?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
poznání historie225 %3,33 %  
rozvoj komunikační kompetence žáků112,5 %1,67 %  
všechny 3112,5 %1,67 %  
poznat kulturu a německý jazyk v realitě, nejen ve škole112,5 %1,67 %  
samozřejmě nelze určit pouze jediný cíl, k výše zmíněným bych se přihlásil ke všem 112,5 %1,67 %  
Od všeho něco, aby se dozvěděli trochu o historii města, poznali tamní kulturu a i kvůli zlepšení jejich němčiny112,5 %1,67 %  
a rovněž rozvoj komunikační kompetence žáků112,5 %1,67 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Věk:

  • odpověď 21-26:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi student učitelství NJ na otázku 4. Stav, který Vás charakterizuje nejlépe:

4. Stav, který Vás charakterizuje nejlépe:

  • odpověď veřejnost:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 26 a více na otázku 2. Věk:

5. Jako žák na ZŠ jsem se školou do Německa:

  • odpověď nejezdil/a:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 7. Kdyby Vám byl takový výjezd nabídnut, zajímalo by Vás to (jako žáka ZŠ)?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Žiji v kraji:

4. Stav, který Vás charakterizuje nejlépe:

5. Jako žák na ZŠ jsem se školou do Německa:

7. Kdyby Vám byl takový výjezd nabídnut, zajímalo by Vás to (jako žáka ZŠ)?

8. Kdybyste si mohl/a vybrat 1 německé město, které chcete navštívit, jaké by to bylo?

9. Proč jste si toto město vybral/a?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Žiji v kraji:

4. Stav, který Vás charakterizuje nejlépe:

5. Jako žák na ZŠ jsem se školou do Německa:

7. Kdyby Vám byl takový výjezd nabídnut, zajímalo by Vás to (jako žáka ZŠ)?

8. Kdybyste si mohl/a vybrat 1 německé město, které chcete navštívit, jaké by to bylo?

9. Proč jste si toto město vybral/a?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Fráňová, Š.Školní výjezdy do Německa (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://skolni-vyjezdy-do-nemecka.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.