Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Školní výlety na školách - pro učitele

Školní výlety na školách - pro učitele

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Iveta Pražáková
Šetření:07. 11. 2012 - 16. 11. 2012
Počet respondentů:109
Počet otázek (max/průměr):12 / 12
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:78 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:55
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážená/ý paní/pane,
jsem studentka 3. ročníku Vyšší odborné školy a studuji obor Rozvoj a řízení regionální turistiky. V rámci vytváření své absolventské práce zjišťuji informace o školních výletech základních i středních škol.
Návod: Vyberte jednu z nabízených možností a označte (pokud není v závorce u otázky uvedeno jinak).
Děkuji za Váš čas.
 

Odpovědi respondentů

1. Vaše škola:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední škola6458,72 %58,72 %  
Základní škola4541,28 %41,28 %  

Graf

2. Jaký typ výletu byste uvítali pro Vaše žáky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
turistický, poznávací i sportovní4036,7 %36,7 %  
turisticko-poznávací3935,78 %35,78 %  
poznávací1513,76 %13,76 %  
sportovně-turistický76,42 %6,42 %  
sportovně-poznávací54,59 %4,59 %  
sportovní21,83 %1,83 %  
turistický10,92 %0,92 %  

Graf

3. Kde se informujete o možných výletech pro vaše žáky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Předchozí zkušenosti8880,73 %80,73 %  
Internet7568,81 %68,81 %  
Informační letáky3935,78 %35,78 %  
Známí, příbuzní3431,19 %31,19 %  
Cestovní kancelář/agentura1614,68 %14,68 %  
Katalog CK/CA65,5 %5,5 %  
Telefon43,67 %3,67 %  

Graf

4. Už jste někdy byl/a se třídou na výletě po Pardubickém kraji?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8880,73 %80,73 %  
ne2119,27 %19,27 %  

Graf

5. Jaký program byste preferovali při školním výletě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
návštěva přírodních atraktivit, jeskyní, vodopádů8577,98 %77,98 %  
návštěva hor a pohoří7770,64 %70,64 %  
sportovní aktivity5146,79 %46,79 %  
návštěva historických památek4944,95 %44,95 %  
prohlídka hradu, zámku4440,37 %40,37 %  
návštěva technických památek3330,28 %30,28 %  
prohlídka měst, center měst3128,44 %28,44 %  
návštěva muzea1513,76 %13,76 %  
návštěva lázeňských destinací32,75 %2,75 %  

Graf

6. Které z těchto oborů byste rádi navštívili jako exkurzi na školním výletě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
řemeslnictví – kovářství, truhlářství, stolařství6761,47 %61,47 %  
potravinářství – pekárna, mlékárna, výroba cukrovinek5045,87 %45,87 %  
strojírenství – dopravní prostředky, elektronika3027,52 %27,52 %  
krajský soud2119,27 %19,27 %  
ubytovací zařízení65,5 %5,5 %  
žádný21,83 %1,83 %  
Ukažte mi deváťáka kterého zajímá mlíkárna ?????10,92 %0,92 %  
A mimochodem, co má tento "dotazník" přinést ? 10,92 %0,92 %  
Vypadá jako seminárka s nulovou hodnotou.10,92 %0,92 %  
např. předníška horské služby nebo první pomoc10,92 %0,92 %  
média (televize, rozhlas)10,92 %0,92 %  
literárněpoznávací10,92 %0,92 %  
organizaci poskytující sociální službu, neziskovky10,92 %0,92 %  
zdravotnické zařízení10,92 %0,92 %  
zdravotnictví10,92 %0,92 %  
zábavné centrum - lasergame, paintball atd.10,92 %0,92 %  

Graf

7. Které volnočasové aktivity byste zařadil/a do programu výletu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
míčové hry7366,97 %66,97 %  
vědomostní soutěž4944,95 %44,95 %  
geocaching3733,94 %33,94 %  
aquapark3532,11 %32,11 %  
stezka odvahy3128,44 %28,44 %  
finská stezka1110,09 %10,09 %  
To je ale kravina... Ale už to dodělám.10,92 %0,92 %  
A není tam chyba - finská vodka a ne stezka ?10,92 %0,92 %  
Slečno Pražáková, udělejte něco smysluplnějšího.10,92 %0,92 %  
lanové překážky10,92 %0,92 %  
turistika a orientace v terénu10,92 %0,92 %  
volný program10,92 %0,92 %  
sportovní aktivity a pohybové aktivity10,92 %0,92 %  
výroba nějakého předmětu10,92 %0,92 %  
žádnou z výše uvedených10,92 %0,92 %  
posezení u ohně za zpěvu písní10,92 %0,92 %  

Graf

8. Jakou formu dopravy využíváte nejčastěji pro školní výlety?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kombinace4642,2 %42,2 %  
vlak4642,2 %42,2 %  
autobus1715,6 %15,6 %  

Graf

9. Jaký typ ubytování byste preferovali pro školní výlet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chatky7669,72 %69,72 %  
penzion2321,1 %21,1 %  
hostel109,17 %9,17 %  

Graf

10. Jaký typ stravování byste preferovali při školním výletě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
polopenze – snídaně, večeře6862,39 %62,39 %  
plná penze – s možností balíčku místo oběda2825,69 %25,69 %  
polopenze – snídaně, oběd v podobě balíčku87,34 %7,34 %  
pouze snídaně54,59 %4,59 %  

Graf

11. Kolikadenní výlet byste preferovali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2denní6055,05 %55,05 %  
3denní4238,53 %38,53 %  
1denní76,42 %6,42 %  

Graf

12. Jakou částku považujete za optimální za jednoho žáka na 2 denním výletě s plnou penzí (oběd - balíčky), ubytování v chatkách, doprava autobusem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
401 Kč - 600 Kč6761,47 %61,47 %  
601 Kč – 800 Kč3229,36 %29,36 %  
400 Kč a méně109,17 %9,17 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Jaký program byste preferovali při školním výletě?

  • odpověď prohlídka hradu, zámku:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi návštěva muzea na otázku 5. Jaký program byste preferovali při školním výletě?

12. Jakou částku považujete za optimální za jednoho žáka na 2 denním výletě s plnou penzí (oběd - balíčky), ubytování v chatkách, doprava autobusem?

  • odpověď 401 Kč - 600 Kč:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi poznávací na otázku 2. Jaký typ výletu byste uvítali pro Vaše žáky?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Vaše škola:

2. Jaký typ výletu byste uvítali pro Vaše žáky?

3. Kde se informujete o možných výletech pro vaše žáky?

4. Už jste někdy byl/a se třídou na výletě po Pardubickém kraji?

5. Jaký program byste preferovali při školním výletě?

6. Které z těchto oborů byste rádi navštívili jako exkurzi na školním výletě?

7. Které volnočasové aktivity byste zařadil/a do programu výletu?

8. Jakou formu dopravy využíváte nejčastěji pro školní výlety?

9. Jaký typ ubytování byste preferovali pro školní výlet?

10. Jaký typ stravování byste preferovali při školním výletě?

11. Kolikadenní výlet byste preferovali?

12. Jakou částku považujete za optimální za jednoho žáka na 2 denním výletě s plnou penzí (oběd - balíčky), ubytování v chatkách, doprava autobusem?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Vaše škola:

2. Jaký typ výletu byste uvítali pro Vaše žáky?

3. Kde se informujete o možných výletech pro vaše žáky?

4. Už jste někdy byl/a se třídou na výletě po Pardubickém kraji?

5. Jaký program byste preferovali při školním výletě?

6. Které z těchto oborů byste rádi navštívili jako exkurzi na školním výletě?

7. Které volnočasové aktivity byste zařadil/a do programu výletu?

8. Jakou formu dopravy využíváte nejčastěji pro školní výlety?

9. Jaký typ ubytování byste preferovali pro školní výlet?

10. Jaký typ stravování byste preferovali při školním výletě?

11. Kolikadenní výlet byste preferovali?

12. Jakou částku považujete za optimální za jednoho žáka na 2 denním výletě s plnou penzí (oběd - balíčky), ubytování v chatkách, doprava autobusem?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Pražáková, I.Školní výlety na školách - pro učitele (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://skolni-vylety-na-skolach-pro.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.