Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Skrytá reklama a vy

Skrytá reklama a vy

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:-
Šetření:22. 04. 2010 - 29. 04. 2010
Počet respondentů:136
Počet otázek (max/průměr):16 / 13.7
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:69,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:28
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník slouží jako podklad pro mou bakalářskou práci na téma Problematika skryté reklamy v médiích. Velmi děkuji za vyplnění a váš čas! S přáním pěkného dne Veronika Horská

Odpovědi respondentů

1. Stalo se vám někdy, že jste narazil/a v časopise/novinách na text, který vypadal stejně jako běžný redakční článek, ale poté jste si uvědomil/a, že jde o reklamní text?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 8, Nejsem si jistý/áotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano10677,94 %77,94 %  
Nejsem si jistý/á2316,91 %16,91 %  
Ne75,15 %5,15 %  

Graf

2. V jakém časopise/novinách jste na takový typ reklamy narazil/a? (Možno více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
metro65,66 %4,41 %  
MF Dnes32,83 %2,21 %  
deník32,83 %2,21 %  
Marianne21,89 %1,47 %  
nevím21,89 %1,47 %  
Respekt21,89 %1,47 %  
Právo21,89 %1,47 %  
blesk21,89 %1,47 %  
TV magazín21,89 %1,47 %  
už nevím21,89 %1,47 %  
ostatní odpovědi nevzpomínám si
rytmus života
všechny
Lifestylové magazíny pro ženy
Ona dnes
Mf dnes,novinky.cz
obecně téměř ve všech typech
MF Dnes, odborný časopis
EMMA, EVA, BREJK, vlastne všetky
většina tištěných médií
DIGI foto, Digitální foto
Nepamatuji si.
Blesk, MF Dnes
blesk, ona dnes,
Prostějovský Večerník
Tina, Právo
Run, Ooutdoor
V life-stylových časopisech
stavební časopisy
Blesk magazín
právo, (příloha bydlení)
Žena a život, Glanc
Reflex, MF Dnes, Sport, Deník Rovnost
InStyle, MF Dnes
Maxim
nepamatuji se
Žena a život
Deník, časopisy pro ženy (Elle a pod.), Reflex
Enigma, Metro, další
MF Dnes, Deník
asi v každém příklad Marie Claire, Maxim
moto časopisy, ženské magazíny
nepamatuji se, snad v Blesku.
Lifestylové časopisy a magazíny denníků
obecně v lifestylových časopisech pro ženy
nějaký časopis, ted si nevzpomenu
cosmopolitan
netuším
Marketing a média
Mladá fronta
Markíza, Plus 7 dní, Adam...
asi Chvilka pro tebe, Týdeník televize
Vademecum
obecně life-stylové časopisy
časopis Joy
nepamatuji si
nevzpomínám si :-)
nespomínam si presne
v mnoha
Betinka- Na Sunar
denní tisk, odborné časopisy
Dámské časopisy a drbárny
zdravi a vy (a jemu podobne tiskoviny)
už si nevzpomínám
nevím nepamatuju si
Autocar, Juicy, Rodinny dum, For men atd...
hn
nepamatuju, asi MF Dnes
metro,
dámské časopisy, moda, kosmetika
Wiener Bezirkszeitung
Zdravie asi, nespomínam si
reflex, noviny
denní tisk, lifestylové magazíny
Elle
Pátek (příloha LN)
cosmopolitan, mladá fronta dnes
časopisy pro ženy
všechny modní a lifestyle časopisy
nepamatuji se, ale myslim, že je to skoro všude
Bbarák
Víceméně ve všech lifestylových, ženských i pánský
magazín MF Dnes,Hair
snad ve všech
to si nevybavím
Nepamatuji se.
deník metro
Magazín Oko
týdenníky z novin
8075,47 %58,82 % 

Graf

3. Jaké byly vaše pocity z takové reklamy? (1- nijaké, 5- silné)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Příjemně překvapen/a?1.6421.041
Nepříjemně překvapen/a?3.0092.028
Cítil/a jste se podveden/a?2.8021.574
Rozzlobila vás maskovaná reklama?2.7081.943

Graf

4. Že se jedná o reklamní sdělení jste si uvědomil/a:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
během četby7267,92 %52,94 %  
ihned (díky označení)3129,25 %22,79 %  
po přečtení díky označení10,94 %0,74 %  
nic10,94 %0,74 %  
většinou dosti rychle, i když označení chybí10,94 %0,74 %  

Graf

5. Všiml/a jste si, že byl reklamní článek označen jako inzertní část novin?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 6, neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6864,15 %50 %  
ne3835,85 %27,94 %  

Graf

6. Označení, že se jedná o inzerci bylo:

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
čitelné vs. nečitelné2-1-0-1-2-0.5291.573
výrazné vs. nevýrazné2-1-0-1-20.9711.029
velké vs. malé2-1-0-1-21.1180.898
v českém jazyce vs. v anglickém jazyce1-0-1-0.6760.395

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

7. Myslíte, že jste věnoval/a jste takové fromě reklamy více času než reklamě, která běžně kontrastuje s redakční částí?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím3534,31 %25,74 %  
souhlasím2423,53 %17,65 %  
spíše nesouhlasím1716,67 %12,5 %  
nesouhlasím1413,73 %10,29 %  
nevím1211,76 %8,82 %  

Graf

8. Jak vnímáte používání výrobků konkrétních značek ve filmech/pořadech? (++ ano, + spíše ano, 0 nevím, - spíše ne, -- ne)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Jako přirozenou součást0.4191.685
Jako reklamu1.3010.696
přehnané0.0591.452
rušivé-0.2131.388
nápadné0.6991.152

Graf

9. Vzpomenete si na některý film, kde jste si všiml/a používání značek konkrétního výrobku? Pokud ano, uvěďte název filmu.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ženy v pokušení65,88 %4,41 %  
james bond65,88 %4,41 %  
Vratné lahve65,88 %4,41 %  
Román pro ženy65,88 %4,41 %  
rafťáci54,9 %3,68 %  
Kameňák32,94 %2,21 %  
snowborďáci21,96 %1,47 %  
Sex ve městě21,96 %1,47 %  
Snowboarďáci, Mazaný Filip, Vratné lahve,...10,98 %0,74 %  
Snowboarďáci, Mazaný filip, Vratné lahve, Básníci10,98 %0,74 %  
ostatní odpovědi evoluce
bobule, raftaci
Gossip girl
vratné lahve, ženy v pokušení, snowboarďáci atd.
CSI Las Vegas, Dexter - Nikon
Mamas and Papas, Román pro ženy
seriál Dr. House - Apple, Nike, Converse
Bondovky
Vratné láhve, Nestyda
ženy v pokušení, jogurt muller
Ostrov, Casino Royal
Cellular
Big Bang Theory
Účasníci zájezdu
Rafťáci, James Bond
Poslední Básníci, Mission Imposible, Román pro žen
Casino Royale
Kvaska - Chládek a Tintěra
Každý James Bond, Trosečník, Sex ve městě, atd atd
Román pro ženy, Snowboardáci
Snowboarďáci, Rafťáci
Yes Man (Red Bull)
Jak se krotí krokodýli, Vy nán taky šéfa, Snowboar
Ano, mnoho, např. James Bond
naposledy The Road
Transformers
každý od roku 2006, Bestiář, Román pro ženy
james bond, přešlapy
Snad ve všech.
Bobule, James Bond...
Star Trek
Kráska v nesnázích
Snowboarďáci!!! Všechny český jsou s tím otravný!!
scéna, kde projede kamion Camel. tuším forest gump
Rafťáci, hudební videoklipy
Ordinace v růžové zahradě
Bobule 2
skoro ve všech novodobých filmech
Medvídek
české za posledních 10 let
vratné lahve - mattoni, Ať žijí duchové - pribinák
Trosečník - Fedex
sex v meste
-
bondovky, byl jednou jeden polda,....
prilis mnoho filmu, napr. Limonadovy Joe (S+W)
filmy a seriály, tv pořady
taxi
madagascar "rozbil jsem ti ipod"
James Bond; Román pro ženy
truman show, post coitum, superman, james bondATD.
skoro všetky novšie filmy, napr. seriál House
james bond, skoro všechny nové
Raftaci - sprite, nokia, Frekvence 1
Bobule
Exmanželka za odměnu
snad ve všech filmech poslední doby vyjma Avataru
Děti noci, jinak je to ale ve všech filmech
Vratné lahve
Účastníci zájezdu, Román pro ženy
snowboarďáci
Ulice
Rafťáci, poslední díl Básníků, Vratné lahve,....
Transformers:Vzpoura poražeých
6462,75 %47,06 % 

Graf

10. V některých televizních pořadech (zprávy, pořady o vaření aj.) jsou značky výrobků často cenzurované. Upoutá cenzura vaši pozornost?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím5338,97 %38,97 %  
souhlasím4533,09 %33,09 %  
spíše nesouhlasím1913,97 %13,97 %  
nevím1712,5 %12,5 %  
nesouhlasím21,47 %1,47 %  

Graf

11. Poznáte i přes cenzuru loga, o jakou značku výrobku se jedná?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím6447,41 %47,06 %  
souhlasím3324,44 %24,26 %  
nevím2317,04 %16,91 %  
spíše nesouhlasím1410,37 %10,29 %  
nesouhlasím10,74 %0,74 %  

Graf

12. Posloucháte rádio

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 13, neotázka č. 15, občasotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6245,59 %45,59 %  
občas5137,5 %37,5 %  
ne2316,91 %16,91 %  

Graf

13. Jaké stanice posloucháte?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Evropa 298,74 %6,62 %  
impuls43,88 %2,94 %  
Frekvence 132,91 %2,21 %  
radiožurnál32,91 %2,21 %  
F121,94 %1,47 %  
rádio Hey21,94 %1,47 %  
city21,94 %1,47 %  
Frekvenc e110,97 %0,74 %  
Evropa 2, Haná10,97 %0,74 %  
Impuls, Kiss Radio, Ruby, Orion10,97 %0,74 %  
ostatní odpovědi ČR Radiožurnál
Radiožurnál, Impuls, BBC
Frekvence1
KISS PUBLIKUM, Evropa 2
SPIN, RADIO_FM
černá hora
Express
Evropa 2, Rádio Vysočina
Frekvence 1, Evropa 2
Impuls, Fajn Radio Hity, Haná Rádio, Rádio Rubi
Frekvence 1, Rádio Faktor
Vysočina, Radiožurnál
petrov, český rozhlas 1
Radio 1, Radio R
Rádio Impuls
ČRo, Frekvence 1
Orion, Impuls
ČRo Region, ČRo Radiožurnál, Evropa 2, Vysočina
Rádio Kiss Morava, Rádio Rubi, E2
Evropa 2, Free Radio
Helax
Evropa 2, Country rádio, Impuls
BBC
Impuls, Apollo, Čas
Jih, RockMax, BBC, Cesky Rozhlas, Beat
radio orion
SPIN, Frekvence 1
dyje
Rádio Zlín, Rádio Kiss publikum, Rádio Impuls
Evropa 2, Frekvence 1
Stanice Českého rozhlasu
Evropa 2, Impuls
Kiss publiku, Evropa 2
to, co běží v obchodech atp.
Expres
Pulsradio, Fun radio
Kiss publikum, E2, Rádio čas
City, Evropa-2, Fajn
Hey, Rock max
kiss, frekvence1, evropa2
BBC world service
Evropa 2, Rádio Zlín...
kiss publikum, resp. čo je naladené, prepínam
Rock Max
F1, Impuls
EVROPA 2, iMPULS, fREKVENCE 1
Frekvence
House Time FM, Radio 1, Ibiza radio, Music Club
ČRo 6, Praha
Krokodýl, Evropa 2
radiožurnál, radio 1
Radio FM, WEfunk
čro, bonton, relax,
Radio Wien, Radio Arrabella, Ö3, Radio FM, Express
Rádio Zlín, Expres, Slovenský rozhlas
Hey, F1, CR1
Evropa 2, Impuls, Krokodýl, Kiss Hády
Dance radio
Evropa 2, rádio Kiss, Rádio Zlín, Frekvence 1
Evropa 2, regionální rádio Dragon
rádio1
Fajn rádio a City
Hitrádio Vysočiny, F1
Frekvence 1, Oldies, Regina, Kiss, City, Evropa2
kiss publikum
LABE
rádio Faktor, rádio Krokodýl
Radio 1, Radio Beat
Blaník, Impuls
český rozhlas 1, 2, Impuls
Radio 1.
Impuls, Český rozhlas Plzeň
Beat
lokální - Rock Radio, Radio Faktor, atd.
Radio Krokodýl, Evropa 2, Impuls, Fajn radio
7572,82 %55,15 % 

Graf

14. Měli jste někdy pocit, jakoby se hlasatel snažil propagovat některý produkt/službu apod. během vysílání?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím2925,66 %21,32 %  
spíše nesouhlasím2723,89 %19,85 %  
nesouhlasím2017,7 %14,71 %  
souhlasím1916,81 %13,97 %  
spíše souhlasím1815,93 %13,24 %  

Graf

15. Vaše pohlaví

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena9872,06 %72,06 %  
muž3827,94 %27,94 %  

Graf

16. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 - 259267,65 %67,65 %  
31 - 402719,85 %19,85 %  
26 - 30118,09 %8,09 %  
41 - 5053,68 %3,68 %  
61 a více10,74 %0,74 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Jaké byly vaše pocity z takové reklamy? (1- nijaké, 5- silné)

  • odpověď Příjemně překvapen/a?=1:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 7. Myslíte, že jste věnoval/a jste takové fromě reklamy více času než reklamě, která běžně kontrastuje s redakční částí?

4. Že se jedná o reklamní sdělení jste si uvědomil/a:

  • odpověď během četby:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 5. Všiml/a jste si, že byl reklamní článek označen jako inzertní část novin?

5. Všiml/a jste si, že byl reklamní článek označen jako inzertní část novin?

  • odpověď ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi čitelné [2-1-0-1-2] nečitelné: -2 na otázku 6. Označení, že se jedná o inzerci bylo:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi čitelné [2-1-0-1-2] nečitelné: -1 na otázku 6. Označení, že se jedná o inzerci bylo:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi čitelné [2-1-0-1-2] nečitelné: 0 na otázku 6. Označení, že se jedná o inzerci bylo:
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi čitelné [2-1-0-1-2] nečitelné: 1 na otázku 6. Označení, že se jedná o inzerci bylo:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi výrazné [2-1-0-1-2] nevýrazné: 1 na otázku 6. Označení, že se jedná o inzerci bylo:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi výrazné [2-1-0-1-2] nevýrazné: 2 na otázku 6. Označení, že se jedná o inzerci bylo:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi velké [2-1-0-1-2] malé: 1 na otázku 6. Označení, že se jedná o inzerci bylo:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi velké [2-1-0-1-2] malé: 2 na otázku 6. Označení, že se jedná o inzerci bylo:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi v českém jazyce [1-0-1] v anglickém jazyce: -1 na otázku 6. Označení, že se jedná o inzerci bylo:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi v českém jazyce [1-0-1] v anglickém jazyce: 0 na otázku 6. Označení, že se jedná o inzerci bylo:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ihned (díky označení) na otázku 4. Že se jedná o reklamní sdělení jste si uvědomil/a:

6. Označení, že se jedná o inzerci bylo:

  • odpověď v českém jazyce [1-0-1] v anglickém jazyce: -1:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi velké [2-1-0-1-2] malé: 2 na otázku 6. Označení, že se jedná o inzerci bylo:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi čitelné [2-1-0-1-2] nečitelné: 1 na otázku 6. Označení, že se jedná o inzerci bylo:

8. Jak vnímáte používání výrobků konkrétních značek ve filmech/pořadech? (++ ano, + spíše ano, 0 nevím, - spíše ne, -- ne)

  • odpověď Jako reklamu=2:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jako přirozenou součást=-2 na otázku 8. Jak vnímáte používání výrobků konkrétních značek ve filmech/pořadech? (++ ano, + spíše ano, 0 nevím, - spíše ne, -- ne)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi rušivé=2 na otázku 8. Jak vnímáte používání výrobků konkrétních značek ve filmech/pořadech? (++ ano, + spíše ano, 0 nevím, - spíše ne, -- ne)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi přehnané=2 na otázku 8. Jak vnímáte používání výrobků konkrétních značek ve filmech/pořadech? (++ ano, + spíše ano, 0 nevím, - spíše ne, -- ne)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Stalo se vám někdy, že jste narazil/a v časopise/novinách na text, který vypadal stejně jako běžný redakční článek, ale poté jste si uvědomil/a, že jde o reklamní text?

3. Jaké byly vaše pocity z takové reklamy? (1- nijaké, 5- silné)

4. Že se jedná o reklamní sdělení jste si uvědomil/a:

5. Všiml/a jste si, že byl reklamní článek označen jako inzertní část novin?

6. Označení, že se jedná o inzerci bylo:

7. Myslíte, že jste věnoval/a jste takové fromě reklamy více času než reklamě, která běžně kontrastuje s redakční částí?

8. Jak vnímáte používání výrobků konkrétních značek ve filmech/pořadech? (++ ano, + spíše ano, 0 nevím, - spíše ne, -- ne)

10. V některých televizních pořadech (zprávy, pořady o vaření aj.) jsou značky výrobků často cenzurované. Upoutá cenzura vaši pozornost?

11. Poznáte i přes cenzuru loga, o jakou značku výrobku se jedná?

12. Posloucháte rádio

14. Měli jste někdy pocit, jakoby se hlasatel snažil propagovat některý produkt/službu apod. během vysílání?

15. Vaše pohlaví

16. Váš věk

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Stalo se vám někdy, že jste narazil/a v časopise/novinách na text, který vypadal stejně jako běžný redakční článek, ale poté jste si uvědomil/a, že jde o reklamní text?

3. Jaké byly vaše pocity z takové reklamy? (1- nijaké, 5- silné)

4. Že se jedná o reklamní sdělení jste si uvědomil/a:

5. Všiml/a jste si, že byl reklamní článek označen jako inzertní část novin?

6. Označení, že se jedná o inzerci bylo:

7. Myslíte, že jste věnoval/a jste takové fromě reklamy více času než reklamě, která běžně kontrastuje s redakční částí?

8. Jak vnímáte používání výrobků konkrétních značek ve filmech/pořadech? (++ ano, + spíše ano, 0 nevím, - spíše ne, -- ne)

10. V některých televizních pořadech (zprávy, pořady o vaření aj.) jsou značky výrobků často cenzurované. Upoutá cenzura vaši pozornost?

11. Poznáte i přes cenzuru loga, o jakou značku výrobku se jedná?

12. Posloucháte rádio

14. Měli jste někdy pocit, jakoby se hlasatel snažil propagovat některý produkt/službu apod. během vysílání?

15. Vaše pohlaví

16. Váš věk

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

, -.Skrytá reklama a vy (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://skryta-reklama-a-vy.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.