Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Skúmanie spokojnosti hotelových hostí (hoteloví hostia)

Skúmanie spokojnosti hotelových hostí (hoteloví hostia)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Silvia Kozáková
Šetření:31. 03. 2015 - 02. 04. 2015
Počet respondentů:12
Počet otázek (max/průměr):20 / 14.08
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:43,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:21
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážený hotelový hosť,

 

prosíme Vás o vyplnenie dotazníka zameraného na metódy skúmania spokojnosti v hoteloch na Slovensku. Získané údaje sú anonymné a budú použité pri spracovaní diplomovej práce "Skúmanie spokojnosti hotelových hostí na Slovensku".

Za vyplnenie dotazníka a spoluprácu vopred ďakujeme.

Bc. Silvia Kozáková
študentka Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici 

Odpovědi respondentů

1. Využívate služby ubytovacích zariadení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ánootázka č. 2, nieotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno866,67 %66,67 %  
nie433,33 %33,33 %  

Graf

2. Ako často poskytujete spätnú väzbu o Vašej spokojnosti / nespokojnosti so službami v hoteloch?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [vždyotázka č. 3, väčšinouotázka č. 3, zriedkaotázka č. 3, iba v prípade, že som úplne spokojná/ýotázka č. 3, iba v prípade, že som nespokojná/ýotázka č. 3, vôbecotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zriedka337,5 %25 %  
vôbec225 %16,67 %  
väčšinou225 %16,67 %  
iba v prípade, že som nespokojná/ý112,5 %8,33 %  

Graf

3. Akým spôsobom najčastejšie poskytujete spätnú väzbu o Vašej spokojnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
počas pobytu vyplním dotazník spokojnosti583,33 %41,67 %  
po ukončení pobytu napíšem recenziu na internetovú stránku hotela alebo na rezervačný portál466,67 %33,33 %  
ak sa vyskytol problém, okamžite sa sťažujem na recepcii350 %25 %  
počas pobytu informujem pracovníkov recepcie o svojej spokojnosti/nespokojnosti233,33 %16,67 %  
svoju spokojnosť/nespokojnosť vyjadrím pri odchode na recepcii116,67 %8,33 %  

Graf

4. Využívate možnosť vyjadriť svoju spokojnosť prostredníctvom online recenzií?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno583,33 %41,67 %  
iba v prípade, že som nespokojná/ý116,67 %8,33 %  

Graf

5. Reagujú hotely na vyjadrenie Vašej spokojnosti prostredníctvom online recenzií?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
väčšinou nie466,67 %33,33 %  
nie233,33 %16,67 %  

Graf

6. Myslíte si, že hotely poskytujú dostatočný priestor na vyjadrenie spokojnosti hostí?

Svoju odpoveď prosím zdôvodnite.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

ano

Ano

Myslím, že áno.

Ne, knihu pochval a stížností jsem nikdy v hotelích neviděla.

Nevim

samotné hotely možno ani nie, ale cez tripadvisor alebo booking.com sa dá tiež napísať recenzia.

7. Aké výhody Vám prináša vyjadrovanie Vašej spokojnosti?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

ak to bolo zlé, tak nádej, že sa polepšia.

Dobrý pocit, vím, že to může pomoci dalším lidem při rohodování

Nevim

pocit, že jsem mohla někoho pochválit

Zlepšení se v oblasti poskytování služeb.

8. Aké nevýhody Vám prináša vyjadrovanie Vašej spokojnosti?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

neviem, asi žiadne.

Nevim

Nevím.

ztráta anonymity

Žádné

9. Čo považujete za nedostatok pri skúmaní spokojnosti v hoteloch na Slovensku?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

?

malý zájem ze strany hotelů vyjádřit svou (ne)spokojenost

Nevim

Nevím

Nevím.

10. Mali by ste záujem o výsledky skúmania spokojnosti hostí hotela, ktorý sa chystáte navštíviť?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno, ovplyvňuje to moje rozhodovanie o kúpe675 %50 %  
nie, moje rozhodovanie o kúpe to neovplyvní112,5 %8,33 %  
áno, ale moje rozhodnutie o kúpe to neovplyvní112,5 %8,33 %  

Graf

11. Akú metódu skúmania spokojnosti v hoteloch preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dotazník spokojnosti675 %50 %  
vyjadrenie spokojnosti na recepcii112,5 %8,33 %  
kniha prianí a sťažností112,5 %8,33 %  

Graf

12. Kedy je pre Vás najvhodnejšia doba na vyjadrenie spokojnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
bezprostredne po poskytnutí služby337,5 %25 %  
po ukončení pobytu (spätne)337,5 %25 %  
pri odchode112,5 %8,33 %  
kedykoľvek počas pobytu112,5 %8,33 %  

Graf

13. Čo by ste odporučili hotelom na zlepšenie skúmania spokojnosti hotelových hostí?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

aby sa o to aktívne zaujímali.

Anonymní / neanonymní dotazníky na pokoj

Dotazník.

možnost vyjádřit se na internetových stránkách, informovat o zájmu formou letáčků (na pokoji, na recepci)

Nevim

nevím

nič

14. Uveďte prosím dôvody, prečo nevyjadrujete Vašu spokojnosť/nespokojnosť.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

(někdy) nedostatek času, nezájem

vyjadrujem.

Vyjadrujo

Vyjadřuji.

Vždy jí vyjádřím.

zákazník

žiadne

15. Pohlavie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž650 %50 %  
žena650 %50 %  

Graf

16. Do akej vekovej kategórie patríte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
27 - 60 rokov650 %50 %  
15 - 26 rokov433,33 %33,33 %  
do 15 rokov18,33 %8,33 %  
61 a viac rokov18,33 %8,33 %  

Graf

17. Dosiahnuté vzdelanie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
stredoškolské s maturitou866,67 %66,67 %  
vysokoškolské325 %25 %  
základné18,33 %8,33 %  

Graf

18. Koľko pobytov priemerne absolvujete v hoteloch na Slovensku za rok?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0650 %50 %  
2216,67 %16,67 %  
1216,67 %16,67 %  
1518,33 %8,33 %  
318,33 %8,33 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:0.9
Minimum:0
Maximum:3
Variační rozpětí:3
Rozptyl:1.21
Směrodatná odchylka:1.1
Medián:0.5
Modus:0

Graf

19. Koľko pobytov priemerne absolvujete v hoteloch v zahraničí za rok?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5325 %25 %  
0216,67 %16,67 %  
10216,67 %16,67 %  
8216,67 %16,67 %  
318,33 %8,33 %  
218,33 %8,33 %  
118,33 %8,33 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.7
Minimum:0
Maximum:10
Variační rozpětí:10
Rozptyl:10.68
Směrodatná odchylka:3.27
Medián:5
Modus:5

Graf

20. Akú triedu hotelov preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
***975 %75 %  
****216,67 %16,67 %  
*****18,33 %8,33 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Kozáková, S.Skúmanie spokojnosti hotelových hostí (hoteloví hostia) (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://skumanie-spokojnosti-hotelov.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.