Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > skupinove nakupovani se slevou

skupinove nakupovani se slevou

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jan Slavík
Šetření:01. 10. 2010 - 15. 10. 2010
Počet respondentů:88
Počet otázek (max/průměr):13 / 12.23
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:65,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:27
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník si klade za úkol zjistit preference zákazníků a bude sloužit k maximalizaci jejich užitku.

Odpovědi respondentů

1. 1)Slyšel jste někdy o skupinovém nakupování se slevou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO5865,91 %65,91 %  
Ne3034,09 %34,09 %  

Graf

2. Jakým způsobem jste se o této možnosti dozvěděl?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet3560,34 %39,77 %  
Od známých1729,31 %19,32 %  
Jiná reklama610,34 %6,82 %  

Graf

3. Které z níže uvedených serverů znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slevomat.cz4652,27 %52,27 %  
žádný z nich3539,77 %39,77 %  
Zapakatel.cz2326,14 %26,14 %  
Slevia.cz33,41 %3,41 %  

Graf

4. Která nabídku se slevou preferujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Gastronomie4756,63 %53,41 %  
Dovolená3440,96 %38,64 %  
kosmetické služby3339,76 %37,5 %  
Kultura3238,55 %36,36 %  
Sport2833,73 %31,82 %  
relax2732,53 %30,68 %  
Jiné1113,25 %12,5 %  
Adrenalinové zážitky910,84 %10,23 %  
hubnutí89,64 %9,09 %  
nic11,2 %1,14 %  

Graf

5. Jste ochotni zaplatit za dárkový poukaz?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano (do 50kč)5360,23 %60,23 %  
Ne3539,77 %39,77 %  

Graf

6. Jaký způsob platby přes internet preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Převod na účet6270,45 %70,45 %  
Platba platební kartou2022,73 %22,73 %  
PayPal66,82 %6,82 %  

Graf

7. Jakou sociální síť upřednostňujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook7888,64 %88,64 %  
Twitter1011,36 %11,36 %  

Graf

8. Využili jste už někdy těchto nabídek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 10, Neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5663,64 %63,64 %  
Ano3236,36 %36,36 %  

Graf

9. Jaký byl důvod nevyužití této nabídky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nabídka mě neoslovila3867,86 %43,18 %  
Nedůvěra 1832,14 %20,45 %  
Nepotřebuji slevy916,07 %10,23 %  

Graf

10. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena6068,18 %68,18 %  
Muž2831,82 %31,82 %  

Graf

11. Věk

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-255462,07 %61,36 %  
26-301314,94 %14,77 %  
31-401314,94 %14,77 %  
0-2066,9 %6,82 %  
41-5011,15 %1,14 %  

Graf

12. Dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední s maturitou5461,36 %61,36 %  
Vysokoškolské2932,95 %32,95 %  
Základní44,55 %4,55 %  
Střední s výučním listem11,14 %1,14 %  

Graf

13. V jakém kraji bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha3539,77 %39,77 %  
Středočeský 1921,59 %21,59 %  
Moravskoslezský 66,82 %6,82 %  
Jihomoravský 66,82 %6,82 %  
Liberecký 55,68 %5,68 %  
Jihočeský 44,55 %4,55 %  
Ústecký 33,41 %3,41 %  
Královehradecký 33,41 %3,41 %  
Olomoucký 22,27 %2,27 %  
Vysočina22,27 %2,27 %  
Pardubický 22,27 %2,27 %  
Karlovarský 11,14 %1,14 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. 1)Slyšel jste někdy o skupinovém nakupování se slevou?

  • odpověď ANO:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internet na otázku 2. Jakým způsobem jste se o této možnosti dozvěděl?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Od známých na otázku 2. Jakým způsobem jste se o této možnosti dozvěděl?

8. Využili jste už někdy těchto nabídek?

  • odpověď Ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Twitter na otázku 7. Jakou sociální síť upřednostňujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nabídka mě neoslovila na otázku 9. Jaký byl důvod nevyužití této nabídky?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nedůvěra na otázku 9. Jaký byl důvod nevyužití této nabídky?

12. Dosažené vzdělání

  • odpověď Střední s maturitou:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Středočeský na otázku 13. V jakém kraji bydlíte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. 1)Slyšel jste někdy o skupinovém nakupování se slevou?

2. Jakým způsobem jste se o této možnosti dozvěděl?

3. Které z níže uvedených serverů znáte?

4. Která nabídku se slevou preferujete?

5. Jste ochotni zaplatit za dárkový poukaz?

6. Jaký způsob platby přes internet preferujete?

7. Jakou sociální síť upřednostňujete?

8. Využili jste už někdy těchto nabídek?

9. Jaký byl důvod nevyužití této nabídky?

10. Pohlaví

11. Věk

12. Dosažené vzdělání

13. V jakém kraji bydlíte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. 1)Slyšel jste někdy o skupinovém nakupování se slevou?

2. Jakým způsobem jste se o této možnosti dozvěděl?

3. Které z níže uvedených serverů znáte?

4. Která nabídku se slevou preferujete?

5. Jste ochotni zaplatit za dárkový poukaz?

6. Jaký způsob platby přes internet preferujete?

7. Jakou sociální síť upřednostňujete?

8. Využili jste už někdy těchto nabídek?

9. Jaký byl důvod nevyužití této nabídky?

10. Pohlaví

11. Věk

12. Dosažené vzdělání

13. V jakém kraji bydlíte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Slavík, J.skupinove nakupovani se slevou (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://skupinove-nakupovani-se-slevou.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.