Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Konzumace sladkostí

Konzumace sladkostí

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Šárka Podrazká
Šetření:20. 10. 2014 - 23. 10. 2014
Počet respondentů:147
Počet otázek (max/průměr):10 / 10
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:83,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:13
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, jsme studentky obchodní akademie a v rámci výuky Vás chceme poprosit o vyplnění našeho krátkého dotazníku.

Odpovědi respondentů

1. Jak často si sladkosti kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
když mám zrovna chuť7148,3 %48,3 %  
jednou týdně2919,73 %19,73 %  
asi 3x týdně2919,73 %19,73 %  
každý den1510,2 %10,2 %  
sladkosti nejím32,04 %2,04 %  

Graf

2. Jaké druhy sladkostí preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
čokolády11477,55 %77,55 %  
sušenky8356,46 %56,46 %  
zmrzliny5034,01 %34,01 %  
bonbony3825,85 %25,85 %  
dorty2819,05 %19,05 %  
lízátka74,76 %4,76 %  
jiné74,76 %4,76 %  
oplatky10,68 %0,68 %  
zákusky10,68 %0,68 %  
sušené ovoce, ořechy v medu, cukru apod.10,68 %0,68 %  
Sladke pecivo10,68 %0,68 %  
Želé, gumídky10,68 %0,68 %  
sladké pečivo10,68 %0,68 %  
jogurtové výrobky10,68 %0,68 %  
Arašídové máslo10,68 %0,68 %  

Graf

3. Hraje u Vás roli značka?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jak u čeho7047,62 %47,62 %  
ne3926,53 %26,53 %  
ano3825,85 %25,85 %  

Graf

4. Dbáte při výběru sladkostí na kvalitu?

5 - znamená nejvíce tomu věnujete pozornost a 1 - vůbec se o to nezajímáte

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
45034,01 %34,01 %  
34631,29 %31,29 %  
53423,13 %23,13 %  
2117,48 %7,48 %  
164,08 %4,08 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.71
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.77
Směrodatná odchylka:0.88
Medián:4
Modus:4

Graf

5. Co u Vás rozhoduje při koupi sladkostí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chuť13591,84 %91,84 %  
cena9262,59 %62,59 %  
velikost balení3221,77 %21,77 %  
původ výrobku3121,09 %21,09 %  
energetická hodnota výrobku138,84 %8,84 %  
obal117,48 %7,48 %  
jiné42,72 %2,72 %  
složení 32,04 %2,04 %  
kvalita21,36 %1,36 %  
předchozí zkušenost10,68 %0,68 %  
složení, kvalita výrobku10,68 %0,68 %  
zloženie10,68 %0,68 %  
složení (kvalita)10,68 %0,68 %  
značka10,68 %0,68 %  
To, co mi chutná.10,68 %0,68 %  

Graf

6. Jaké máte rádi příchutě sladkostí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
čokoládová9765,99 %65,99 %  
ovocná6040,82 %40,82 %  
oříšková5940,14 %40,14 %  
vanilková4832,65 %32,65 %  
skořicová3624,49 %24,49 %  
jiná74,76 %4,76 %  
hořká čokoláda21,36 %1,36 %  
kavova10,68 %0,68 %  
u zmrzliny je to pokaždé jiná, většinou nějaká speciální příchuť10,68 %0,68 %  
mléčná (čokoláda)10,68 %0,68 %  
skoro všechny10,68 %0,68 %  
speciality typu čokoláda s chilli, čokoláda s mořskou solí apod.10,68 %0,68 %  
nevím - DOBRÉ, CHUTNÉ10,68 %0,68 %  
pomerančová10,68 %0,68 %  
Jogurtová 10,68 %0,68 %  
kokos10,68 %0,68 %  
banánová10,68 %0,68 %  
jogurtová zmrzlina10,68 %0,68 %  
Různé10,68 %0,68 %  

Graf

7. Kde kupujete sladké výrobky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
supermarket, hypermaret13189,12 %89,12 %  
samoobsluha5839,46 %39,46 %  
cukrárna5336,05 %36,05 %  
diskontní prodejny2013,61 %13,61 %  
jiné128,16 %8,16 %  
restaurace106,8 %6,8 %  

Graf

8. Dáváte přednost sladkostem bez cukru/light?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9967,35 %67,35 %  
nezáleží mi na tom4027,21 %27,21 %  
ano85,44 %5,44 %  

Graf

9. Jste žena nebo muž?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena11678,91 %78,91 %  
muž3121,09 %21,09 %  

Graf

10. Kolik Vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-257752,38 %52,38 %  
31-402114,29 %14,29 %  
26-301912,93 %12,93 %  
15-181711,56 %11,56 %  
40 a více138,84 %8,84 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často si sladkosti kupujete?

2. Jaké druhy sladkostí preferujete?

3. Hraje u Vás roli značka?

4. Dbáte při výběru sladkostí na kvalitu?

5. Co u Vás rozhoduje při koupi sladkostí?

6. Jaké máte rádi příchutě sladkostí?

7. Kde kupujete sladké výrobky?

8. Dáváte přednost sladkostem bez cukru/light?

9. Jste žena nebo muž?

10. Kolik Vám je let?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často si sladkosti kupujete?

2. Jaké druhy sladkostí preferujete?

3. Hraje u Vás roli značka?

4. Dbáte při výběru sladkostí na kvalitu?

5. Co u Vás rozhoduje při koupi sladkostí?

6. Jaké máte rádi příchutě sladkostí?

7. Kde kupujete sladké výrobky?

8. Dáváte přednost sladkostem bez cukru/light?

9. Jste žena nebo muž?

10. Kolik Vám je let?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Podrazká, Š.Konzumace sladkostí (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://sladkosti-nema-rad-malokdo.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.