Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Slevové portály – využívání a bezpečnost

Slevové portály – využívání a bezpečnost

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petr Šíp
Šetření:22. 03. 2012 - 06. 04. 2012
Počet respondentů:152
Počet otázek (max/průměr):27 / 21.39
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:87,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:10
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

prosím všechny nadšence i odpůrce slevových portálů o vyplnění mého dotazníku, který se týká využívání slevových portálů a bezpečnosti při nakupování na nich.

Výsledky budou použity pro mou bakalářskou práci zabývající se analýzou trhu slevových portálů v ČR z pohledu zákazníka.

Předem děkuji.

Odpovědi respondentů

1. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena10871,05 %71,05 %  
muž4428,95 %28,95 %  

Graf

2. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-25let12179,61 %79,61 %  
26-35let2214,47 %14,47 %  
36-55let74,61 %4,61 %  
15-17let21,32 %1,32 %  

Graf

3. Jaké je Vaše nejvýše dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední s maturitou8656,58 %56,58 %  
bakalářské2818,42 %18,42 %  
vysokoškolské2516,45 %16,45 %  
základní74,61 %4,61 %  
vyšší odborné53,29 %3,29 %  
střední10,66 %0,66 %  

Graf

4. Jak často navštěvujete slevové portály?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [každý denotázka č. 5, týdněotázka č. 5, jednou za měsícotázka č. 5, jednou za rokotázka č. 5, nenavštěvuji → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
týdně5435,53 %35,53 %  
jednou za měsíc3825 %25 %  
nenavštěvuji3019,74 %19,74 %  
každý den1610,53 %10,53 %  
jednou za rok149,21 %9,21 %  

Graf

5. Kolik slev jste již zakoupil na slevových portálech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-24335,25 %28,29 %  
3-53528,69 %23,03 %  
6-102822,95 %18,42 %  
11-20108,2 %6,58 %  
více jak 2064,92 %3,95 %  

Graf

6. Jakým způsobem vyhledáváte slevové portály?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
podle adresy slevového portálu5343,44 %34,87 %  
V internetovém vyhledavači4536,89 %29,61 %  
jinak64,92 %3,95 %  
nevyhledávám32,46 %1,97 %  
skrz.cz32,46 %1,97 %  
vzdy na www.slevynadlani.cz10,82 %0,66 %  
nevyhledávám - mám několik oblíbených a těch se držím10,82 %0,66 %  
server tipynaslevy.cz10,82 %0,66 %  
Přes agregátory slev10,82 %0,66 %  
doporučení od známých10,82 %0,66 %  
sleduji pouze jeden10,82 %0,66 %  
porták, který sdružuje všechny slevy10,82 %0,66 %  
agregátory slev10,82 %0,66 %  
stránka shromažďující jejich nabídky.10,82 %0,66 %  
přeposílání nabídek na email, kde je aktivní hyper.odkaz na konkrétní slevový portál10,82 %0,66 %  
náhodně 10,82 %0,66 %  
když to vidím na banneru, kliknu. Sama aktivně nevyhledávám.10,82 %0,66 %  
agregátory10,82 %0,66 %  
nevyhledávám, nabídky mi chodí na e-mail10,82 %0,66 %  
z newsletteru si vyberu co mě zajímá10,82 %0,66 %  
agregátory (skrz.cz apod)10,82 %0,66 %  
jeden jsem pomahal vytvaret, ostatni nevyuzivam10,82 %0,66 %  
nevyhľadávam10,82 %0,66 %  
nabídky mi chodí na mail10,82 %0,66 %  
e-mailom10,82 %0,66 %  
nabídky jsou mi zasílány na e-mail10,82 %0,66 %  
agregátory (skrz.cz)10,82 %0,66 %  
na slevových agregátorech10,82 %0,66 %  
kamarádi pošlou odkaz na "výhodnou" nabídku10,82 %0,66 %  
slevín nebo tipynaslevy, kde je vše pohromadě10,82 %0,66 %  

Graf

7. Jaký druh platby za nákup by Vám nejvíce vyhovoval?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
bankovní převod5847,54 %38,16 %  
kreditní karta3730,33 %24,34 %  
dobírka1310,66 %8,55 %  
paypal75,74 %4,61 %  
jiný43,28 %2,63 %  
paysec32,46 %1,97 %  

Graf

8. Co Vás nejvíce přiměje vrátit se na slevový portál a provést další nákup?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrá zkušenost s předchozím nákupem5545,08 %36,18 %  
nízké ceny4234,43 %27,63 %  
vysoké slevy1512,3 %9,87 %  
jiné32,46 %1,97 %  
Nabídky z oblastí které mě zajímají a chci je vyzkoušet10,82 %0,66 %  
potřeba nakoupit zboží10,82 %0,66 %  
pre mňa zaujímavé ponuky a cena10,82 %0,66 %  
zažít něco nového10,82 %0,66 %  
široká a aktuální nabídka služeb10,82 %0,66 %  
nemám potřebu se vracet10,82 %0,66 %  
druh zlevněného produktu/služby10,82 %0,66 %  

Graf

9. Jaké doplňkové služby na slevových portálech využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné6049,18 %39,47 %  
zakoupení voucheru jako dárek (bez názvu slevového portálu a ceny)4637,7 %30,26 %  
věrnostní program2419,67 %15,79 %  
vrácení peněz za voucher119,02 %7,24 %  
vrácení voucheru po splatnosti75,74 %4,61 %  

Graf

10. Jaké slevy (na jaký druh zboží) nejvíce nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
gastronomie6553,28 %42,76 %  
móda a wellness4234,43 %27,63 %  
cestování3125,41 %20,39 %  
sport2722,13 %17,76 %  
zážitky1713,93 %11,18 %  
zdraví1310,66 %8,55 %  
oblečení1310,66 %8,55 %  
jiné129,84 %7,89 %  
víno54,1 %3,29 %  
obuv21,64 %1,32 %  
divadlo10,82 %0,66 %  
nič10,82 %0,66 %  
s priateľkou sme si kúpili veľký balíček prezervatívov :)10,82 %0,66 %  
ještě jsem nic nezakoupila, ale portály navštěvuji10,82 %0,66 %  
zboží (fotoplátna,obrazy)10,82 %0,66 %  
kosmetika10,82 %0,66 %  

Graf

11. Je pro Vás důležitý vzhled slevového portálu (webové stránky)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím5847,54 %38,16 %  
souhlasím2822,95 %18,42 %  
spíše nesouhlasím1713,93 %11,18 %  
nevím1512,3 %9,87 %  
nesouhlasím43,28 %2,63 %  

Graf

12. Hledáte na slevových portálech kvalitní zboží či služby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hledám jen co potřebuji, kvalitu nezvažuji dopředu6452,46 %42,11 %  
ano, na slevě a ceně nezáleží4133,61 %26,97 %  
ne, hlavně nejnižší cenu97,38 %5,92 %  
nejvyšší cenu a nejnižší slevu zároveň, kvalitu nezvažuji dopředu43,28 %2,63 %  
ne, hlavně nejvyšší slevu43,28 %2,63 %  

Graf

13. Které služby slevového portálu, nebo slevy na které produkty či služby by Vás přiměli k nákupu či dalšímu nákupu na slevovém portálu?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím610 %3,95 %  
gastronomie23,33 %1,32 %  
cestování23,33 %1,32 %  
wellness11,67 %0,66 %  
Lístky do divadla, nabídky na menu pro dva11,67 %0,66 %  
Nabídky slev, která bude více personalizoavná11,67 %0,66 %  
wellnes11,67 %0,66 %  
Možnost vrácení peněz, pokud by voucher nepřišel nebo by nastaly problémy (např. koupila jsem si zájezd a řekli mi, že v daném hotelu v daném období na které se vztahuje sleva není volné místo), služby ombudsmana portálu11,67 %0,66 %  
Osobní prohlédnutí předmětu, např.11,67 %0,66 %  
určitý tip restaurace11,67 %0,66 %  
ostatní odpovědi možnost platby kartou, slevy na menu v restauraci, která má reprezentativní fotografie a web
slevy na akce (letní festivaly, koncerty, divadla, kina)
Takové služby, které nabízejí relativně kvalitní produkt (službu) za cenu citelně výhodnější, než v bězném prodeji.
slevy na věci, které denně využívám - fitko, kosmetika apod.
Výrazná sleva v kombinaci s dobrou zkušeností - převážně v oblasti gastronomie.
masáže
jídlo, wellness
aby tam byla alespoň 1 nabídka ze všeho (apoň 1x prodloužení řas, 1x....), ne tak moc sezónně
víno, slevy do kosmetických salonu
100% záruka že např při pobytech, wellness atd že nebudou termíny obsazené pár dní po skončení slevy-prodává se příliš mnoho voucherů
elektronika, luxusní zboží
nevím, důležité je, jestli danou věc v daném okamžiku chci/potřebuju.
KADEŘNICTVÍ, PÉČE O TĚLO
serióznosť predajcu
sleva např. na zumbu nebo jiné cvičení
slevy na oblečení nebo potraviny
voucher do restaurace
jídlo
kategorizácia a tým sprehľadnenie ponuky, čím by som si vyberal také zľavy, ktoré ma zaujímajú
vstupenky do sportcentra
kosmetické ošetření pleti, sportovní aktivity
služby na veškeré procedury kolem fotek
slevy pro studenty, hodnocení spokojenosti, diskuze, archiv slev, nabídky dalších slev v podnicích, kde jsem byla
přimělY!
Po několika ne moc dobrých zkušenostech, už zde nakupovat nebudu.
zájezd do atraktivní oblasti
Cestování, adrenalínové zážitky
sleva na dopravu
slea na oblibene kosmeticke osetreni, cviceni
Kdyby nabídka slevových portálů nebyla podvodná, zavádějící a portálů nebylo jak sraček!
slevy na skupinová cvičení
slevy na paintball
nemam tucha
oblečení, kondomy, poukazy do bazénu
zaruky
množstevní slevy
levné vstupenky na formuli 1
wellness pobyt
romantický víkend pro dva
drgf
Donáška až do domu
pobyt na horách
kadeřnictví, kosmetické procedury
4371,67 %28,29 % 

Graf

14. Víte za jakým účelem byla založena Asociace portálů hromadného nakupování?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9880,33 %64,47 %  
ano2419,67 %15,79 %  

Graf

15. Důvěřujete v uplatnění slevy u konečného obchodníka?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím6654,1 %43,42 %  
souhlasím3024,59 %19,74 %  
nevím1713,93 %11,18 %  
spíše nesouhlasím86,56 %5,26 %  
nesouhlasím10,82 %0,66 %  

Graf

16. Důvěřujete v uplatnění slevy v plném rozsahu inzerovaném na slevovém portálu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím5948,36 %38,82 %  
souhlasím3024,59 %19,74 %  
nevím2218,03 %14,47 %  
spíše nesouhlasím97,38 %5,92 %  
nesouhlasím21,64 %1,32 %  

Graf

17. Pokud se Vám někdy již nepodařilo slevu uplatnit, žádali jste náhradu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nežádal/a7479,57 %48,68 %  
žádal/a jsem vrácení peněz úspěšně1313,98 %8,55 %  
žádal/a jsem novou/podobnou slevu úspěšně22,15 %1,32 %  
žádal/a jsem jinou náhradu úspěšně22,15 %1,32 %  
žádal/a jsem vrácení peněž neúspěšně11,08 %0,66 %  
žádal/a jsem novou/podobnou slevu neúspěšně11,08 %0,66 %  
žádal/a jsem jinou náhradu neúspěšně11,08 %0,66 %  

Graf

18. Máte obavu o zneužití osobních údajů při registraci na slevovém portálu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím4133,61 %26,97 %  
spíše nesouhlasím3931,97 %25,66 %  
nevím1814,75 %11,84 %  
souhlasím1411,48 %9,21 %  
nesouhlasím108,2 %6,58 %  

Graf

19. Poskytujete Vaši primární emailovou adresu při registraci na slevovém portálu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6250,82 %40,79 %  
ne používám svoji druhou nebo třetí emailovou adresu4436,07 %28,95 %  
neregistroval/a jsem se ještě nikdy108,2 %6,58 %  
použivám nový, nebo skoro nepoužívaný email64,92 %3,95 %  

Graf

20. Jak silná hesla používáte při registraci na slevovém portálu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
malá, velká písmena a číslice5141,8 %33,55 %  
pouze malá písmena3125,41 %20,39 %  
žádná z možností1512,3 %9,87 %  
alespoň jeden znak v hesle1411,48 %9,21 %  
malá i vleká písmena75,74 %4,61 %  
čísla10,82 %0,66 %  
málá písmena+ číslice10,82 %0,66 %  
kombinácia malých písmen s číslicami a špeciálnymi znakmi, veľké písmená nepoužívam10,82 %0,66 %  
malá a velká písmena, číslice a speciální znaky10,82 %0,66 %  

Graf

21. Sdílíte Váš účet s další osobou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10989,34 %71,71 %  
ano s členy rodiny97,38 %5,92 %  
ano s přáteli21,64 %1,32 %  
ano s přítelem/přítelkyní21,64 %1,32 %  

Graf

22. Zjišťujete, zda slevový portál splňuje podmínky stanovené zákonem v obchodním či občanském zákoníku (například článek 53, odstavec 7 občanského zákoníku, o vrácení zboží do 14dnů od převzetí)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nikdy6754,92 %44,08 %  
zřídka3327,05 %21,71 %  
občas1512,3 %9,87 %  
vždy75,74 %4,61 %  

Graf

23. Zjišťujete dodatečné informace (např.: spokojenost zákazníků, uplatnitelnost slevy u obchodníků) o pro Vás novém slevovém portálu předtím, než se na něm zaregistrujete a nakoupíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nezjišťuji4133,61 %26,97 %  
ano, do deseti minut3931,97 %25,66 %  
ano, až několik desítek minut2419,67 %15,79 %  
ano, maximálně minutu1814,75 %11,84 %  

Graf

24. Čtete informace o slevě kterou se chystáte koupit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
čtu veškeré informace11493,44 %75 %  
ne, přečtu si jen základní informace (místo uplatnění slevy, datum vypršení)64,92 %3,95 %  
nečtu informace o slevě vůbec21,64 %1,32 %  

Graf

25. Zjišťujete zda zboží po slevě je skutečně levné?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano hledám na stránkách prodejce jeho normální cenu8569,67 %55,92 %  
porovnávám s jinými podobnými slevami na stejném slevovém portálu2318,85 %15,13 %  
nezjišťuji2016,39 %13,16 %  
porovnávám se slevami na jiných slevových portálech1814,75 %11,84 %  
porovnávám slevy na agregátorech119,02 %7,24 %  

Graf

26. Nakupujete i v méně známém či zcela novém obchodě, o kterém jste dříve neslyšeli?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím4335,25 %28,29 %  
spíše nesouhlasím3024,59 %19,74 %  
nesouhlasím1915,57 %12,5 %  
souhlasím1512,3 %9,87 %  
nevím1512,3 %9,87 %  

Graf

27. Proč (viz. Předchozí otázka č. 26.)?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

....

abych neco noveho vyzkousel

bl

cena a řeknu si, že to zkusím

dozvídám se o těchto stránkách ze zkušeností jiných lidí

Duvera

důvěřuji prověřeným portálům

důvěřuji známějším firmám

hledám

chci plstit vzdy kartou pokud to nejde nenakupuji

když je dobrá cena, risknu to

když se mi produkt či služba líbí, tak nevidím důvod proč to nekoupit

mám ráda nové věci a záleží na slevě

Mám strach zkoušet nevyzkoušené portály, když se v médiích píše o neustálých problémech s upplatňováním slev

Nakoupím pouze v případě, že mě něco silně zaujme.

Nakupuji zřídka na slevových portálech a když, tak na těch se kterými mám již dobré zkušenosti nebo na doporučení známých

nedůvěra

neduvera

Nedůvěřuji

nedůvěřuji jim

nemám dostatečnou důvěru

Nemam důvěru

nemám na to čas

nemám zatím žádné špatné zkušenosti

neni pro mě důležité jestli obchod znám nebo ne, v dnešní době jich je tolik, že nejde sledovat všechny

nepřemýšlela jsem nad tím

nevadí mi to

nevím

nevím

nevim

nevim

nevím

Nezajímá mě odkud zboží je, ale o konkrétní věc.

Ověřuju si tak podnik, přepočítám si výhodnost slevy, podívám se na fotografie, lokalitu a následně se rozhodnu, jestli o to mám zájem

pocit větší rodinnosti

POKUD BY NE, NIKDY BYCH NIC NEKOUPILA, VŠECHNO JE JEDNOU POPRVE

Pretože je to spoľahlivejšie

proč ne?

Proč ne? :). Nevidím důvod nedat příležitost novým portálům, ale ať už nakoupíte na známém či neznámém portálu, tak stejně záleží na tom, jaká služba vám bude nabízejícím slevy (restaurace, fitness..) poskytnuta a to už nezáleží na portálu.

Proč nevím? :-))) Protože nevím. ;-)

Protože bych mohla narazit při mém štěstí na takový obchod, který by třeba vůbec neexistoval a žádné výrobky by do schránky nedocházely.. :)

protože konečnou slevu neuplatňuju u portálu, ale u konkrétního prodejce

protože mi o portálu většinou někdo řekne

protože mu nevěřím

z důvodu zaujetí nabídky

zajímá mě nabídka samotná a její podmínky, ne portál.

zajímavá nabídka

zajímavá nabídka, nebo služby, zajímavé ceny

zatím nemám špatné zkušenosti s nakupováním přes internet

Žádná reference = žádný nákup!

Že ho neznám, ještě neznamená musí být špatný.


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

14. Víte za jakým účelem byla založena Asociace portálů hromadného nakupování?

  • odpověď ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi zdraví na otázku 10. Jaké slevy (na jaký druh zboží) nejvíce nakupujete?

25. Zjišťujete zda zboží po slevě je skutečně levné?

  • odpověď ano hledám na stránkách prodejce jeho normální cenu:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, až několik desítek minut na otázku 23. Zjišťujete dodatečné informace (např.: spokojenost zákazníků, uplatnitelnost slevy u obchodníků) o pro Vás novém slevovém portálu předtím, než se na něm zaregistrujete a nakoupíte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Jaký je Váš věk?

3. Jaké je Vaše nejvýše dosažené vzdělání?

4. Jak často navštěvujete slevové portály?

5. Kolik slev jste již zakoupil na slevových portálech?

6. Jakým způsobem vyhledáváte slevové portály?

7. Jaký druh platby za nákup by Vám nejvíce vyhovoval?

8. Co Vás nejvíce přiměje vrátit se na slevový portál a provést další nákup?

9. Jaké doplňkové služby na slevových portálech využíváte?

10. Jaké slevy (na jaký druh zboží) nejvíce nakupujete?

11. Je pro Vás důležitý vzhled slevového portálu (webové stránky)?

12. Hledáte na slevových portálech kvalitní zboží či služby?

14. Víte za jakým účelem byla založena Asociace portálů hromadného nakupování?

15. Důvěřujete v uplatnění slevy u konečného obchodníka?

16. Důvěřujete v uplatnění slevy v plném rozsahu inzerovaném na slevovém portálu?

17. Pokud se Vám někdy již nepodařilo slevu uplatnit, žádali jste náhradu?

18. Máte obavu o zneužití osobních údajů při registraci na slevovém portálu?

19. Poskytujete Vaši primární emailovou adresu při registraci na slevovém portálu?

20. Jak silná hesla používáte při registraci na slevovém portálu?

21. Sdílíte Váš účet s další osobou?

22. Zjišťujete, zda slevový portál splňuje podmínky stanovené zákonem v obchodním či občanském zákoníku (například článek 53, odstavec 7 občanského zákoníku, o vrácení zboží do 14dnů od převzetí)?

23. Zjišťujete dodatečné informace (např.: spokojenost zákazníků, uplatnitelnost slevy u obchodníků) o pro Vás novém slevovém portálu předtím, než se na něm zaregistrujete a nakoupíte?

24. Čtete informace o slevě kterou se chystáte koupit?

25. Zjišťujete zda zboží po slevě je skutečně levné?

26. Nakupujete i v méně známém či zcela novém obchodě, o kterém jste dříve neslyšeli?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Jaký je Váš věk?

3. Jaké je Vaše nejvýše dosažené vzdělání?

4. Jak často navštěvujete slevové portály?

5. Kolik slev jste již zakoupil na slevových portálech?

6. Jakým způsobem vyhledáváte slevové portály?

7. Jaký druh platby za nákup by Vám nejvíce vyhovoval?

8. Co Vás nejvíce přiměje vrátit se na slevový portál a provést další nákup?

9. Jaké doplňkové služby na slevových portálech využíváte?

10. Jaké slevy (na jaký druh zboží) nejvíce nakupujete?

11. Je pro Vás důležitý vzhled slevového portálu (webové stránky)?

12. Hledáte na slevových portálech kvalitní zboží či služby?

14. Víte za jakým účelem byla založena Asociace portálů hromadného nakupování?

15. Důvěřujete v uplatnění slevy u konečného obchodníka?

16. Důvěřujete v uplatnění slevy v plném rozsahu inzerovaném na slevovém portálu?

17. Pokud se Vám někdy již nepodařilo slevu uplatnit, žádali jste náhradu?

18. Máte obavu o zneužití osobních údajů při registraci na slevovém portálu?

19. Poskytujete Vaši primární emailovou adresu při registraci na slevovém portálu?

20. Jak silná hesla používáte při registraci na slevovém portálu?

21. Sdílíte Váš účet s další osobou?

22. Zjišťujete, zda slevový portál splňuje podmínky stanovené zákonem v obchodním či občanském zákoníku (například článek 53, odstavec 7 občanského zákoníku, o vrácení zboží do 14dnů od převzetí)?

23. Zjišťujete dodatečné informace (např.: spokojenost zákazníků, uplatnitelnost slevy u obchodníků) o pro Vás novém slevovém portálu předtím, než se na něm zaregistrujete a nakoupíte?

24. Čtete informace o slevě kterou se chystáte koupit?

25. Zjišťujete zda zboží po slevě je skutečně levné?

26. Nakupujete i v méně známém či zcela novém obchodě, o kterém jste dříve neslyšeli?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Šíp, P.Slevové portály – využívání a bezpečnost (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://slevove-portaly--vyuzivani-a.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.