Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nakupujete přes slevové portály?

Nakupujete přes slevové portály?

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Pipeková
Šetření:10. 03. 2014 - 10. 04. 2014
Počet respondentů:211
Počet otázek (max/průměr):21 / 16.52
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:71,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:48
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

chtěla bych vás touto cestou požádat o vyplnění krátkého dotazníku, který poslouží k vypracování mé bakalářské práce v oboru cestovního ruchu. Dotazník je určen osobám, které někdy využili slevový portál.

Předem děkuji za pomoc a za Váš drahocený čas.

 

Odpovědi respondentů

1. Už jste někdy využili slevové portály k nákupu služby cestovního ruchu?

(např. zájezd, pobyt, jídlo a pití, doprava, lístek na kulturní nebo sportovní akci, atd.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano14669,19 %69,19 %  
Ne6530,81 %30,81 %  

Graf

2. Jaký druh služby jste zakoupili/kupujete nejčastěji?

Pokud se kategorie shodují, vyberte hlavní důvod zakoupení:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Wellness4429,73 %20,85 %  
Jídlo a pití4329,05 %20,38 %  
Kultura a poznávání1711,49 %8,06 %  
Akce a zábava149,46 %6,64 %  
Pobyt u moře96,08 %4,27 %  
Romantika96,08 %4,27 %  
Sport a adrenalin85,41 %3,79 %  
Lyžování42,7 %1,9 %  

Graf

3. Kde se uskutečnila/uskutečňuje obvykle Vámi zvolená služba?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

Multimediální soubory v této otázce:


V tuzemsku

V zahraničí

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V tuzemsku11980,41 %56,4 %  
V zahraničí2919,59 %13,74 %  

Graf

4. Jak dlouho jste se v místě služby zdržovali/zdržujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jednodenní návštěva7148,3 %33,65 %  
víkendový pobyt5336,05 %25,12 %  
týdenní pobyt128,16 %5,69 %  
návštěva místa s přenocováním96,12 %4,27 %  
dvoutýdenní pobyt a déle21,36 %0,95 %  

Graf

5. Kolik jste ochotni zaplatit za Vámi vybranou službu na osobu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 001 - 3 000 Kč6443,54 %30,33 %  
101 - 500 Kč3926,53 %18,48 %  
501 - 1 000 Kč2517,01 %11,85 %  
3 001 - 8 000 Kč128,16 %5,69 %  
8 001 - 12 000 Kč53,4 %2,37 %  
více než 12 000 Kč21,36 %0,95 %  

Graf

6. S kým nejraději uskutečňujete zvolený druh služby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ve dvojici (manžel/ka, partner/ka, kamarád/ka)10672,11 %50,24 %  
s přáteli2819,05 %13,27 %  
sám/sama74,76 %3,32 %  
s rodinou64,08 %2,84 %  

Graf

7. Jaký způsob dopravy jste využili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
autem7652,05 %36,02 %  
autobusem2919,86 %13,74 %  
MHD2215,07 %10,43 %  
vlakem106,85 %4,74 %  
letecky85,48 %3,79 %  
nakupuji v místě bydliště10,68 %0,47 %  

Graf

8. Vyzkoušeli byste znovu tuto službu bez využití slevového portálu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
možná - dle situace6343,15 %29,86 %  
ano – byl/a jsem spokojen/a5638,36 %26,54 %  
určitě ano - předčilo to mé očekávání1510,27 %7,11 %  
ne - nesplnilo to má očekávání pro nákup bez slevy85,48 %3,79 %  
určitě ne - byly zde problémy42,74 %1,9 %  

Graf

9. Pokud jste měli nějaké problémy se zakoupenou službou, uveďte své zkušenosti:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné problémy nenastaly11276,71 %53,08 %  
špatná organizace (př. zpoždění, zaplnění kapacit)1610,96 %7,58 %  
nabídka neodpovídala skutečnosti117,53 %5,21 %  
nepříjemný personál96,16 %4,27 %  
jednou bylo nekvalitní stravování10,68 %0,47 %  
problém s reklamací10,68 %0,47 %  
některé fotografie daného hotelu byly poupraveny, aby objekt vypadal lépe10,68 %0,47 %  
Problém s rezervací. Koupili jsme si pobyt v létě na který jsme v létě chtěli jet, ale když jsem si to chtěla rezervovat, bylo mi sděleno, že je volno až v listopadu. Což bylo opravdu nevhodné.10,68 %0,47 %  
rezervace stolu přímo vedle kuchyně - při naklepávání masa nebylo slyšet vlastního slova, zápach - jak z kuchyně, tak kouř i v nekuřácké části10,68 %0,47 %  
chybná rezervace10,68 %0,47 %  
problém s placením10,68 %0,47 %  
problém s rezervací stolu v restauraci10,68 %0,47 %  

Graf

10. Co vás vedlo/vede k návštěvě slevového portálu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zvyk - hledám6443,84 %30,33 %  
reklama na internetu4228,77 %19,91 %  
reference od známých2013,7 %9,48 %  
pravidelný newsletter v e-mailu149,59 %6,64 %  
darek10,68 %0,47 %  
hladal som zajazd10,68 %0,47 %  
cenová dostupnost10,68 %0,47 %  
Jsem z oboru, tak asi zvyk.10,68 %0,47 %  
Podle chuti podniknout pěkný víkend apod.10,68 %0,47 %  
vše dohromady10,68 %0,47 %  

Graf

11. Co u vás hraje největší roli během nákupu přes slevové portály?

Seřaďte dle preferencí (1.-nejvíce; 7.-nejméně)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
slevový portál (mám svůj oblíbený)4.7124.506
výše ceny1.9861.89
výše slevy3.9523.58
široká nabídka služeb4.3082.473
kvalita3.2811.996
reference, zkušenosti druhých, diskuse4.2532.915
příležitost (Vánoce, Valentýn, Silvestr, ...)5.5073.127

Graf

12. Jak často navštěvujete slevové portály?

Uveďte Vám nejbližší odpověď:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
více než 1x měsíčně6242,47 %29,38 %  
více než 1x týdně4631,51 %21,8 %  
více než 1x ročně1913,01 %9 %  
1x denně1510,27 %7,11 %  
nenavštěvuji vůbec – využil/a jsem ho náhodně42,74 %1,9 %  

Graf

13. Kolik voucherů/kuponů jste dosud zakoupili přes slevové portály?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
52117,8 %9,95 %  
31714,41 %8,06 %  
21411,86 %6,64 %  
10119,32 %5,21 %  
497,63 %4,27 %  
2097,63 %4,27 %  
665,08 %2,84 %  
154,24 %2,37 %  
854,24 %2,37 %  
1554,24 %2,37 %  
ostatní odpovědi 7
12
50
30
40
70
9
25
53
1613,56 %7,58 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.58
Minimum:2
Maximum:30
Variační rozpětí:28
Rozptyl:38.9
Směrodatná odchylka:6.24
Medián:5
Modus:5

Graf

14. Proč jste nikdy nezakoupili službu cestovního ruchu přes slevové portály?

Uveďte Vám nejbližší odpověď.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
mám obavy, že nabídka nebude odpovídat skutečnosti2436,36 %11,37 %  
o takovou koupi nejevím vůbec zájem1827,27 %8,53 %  
o této možnosti jsem dosud nevěděl69,09 %2,84 %  
mám obavy, že se konečná cena výrazně zvýší69,09 %2,84 %  
mám obavy ze složitého vyřízení46,06 %1,9 %  
nebyla příležitost11,52 %0,47 %  
Zatím nebyla příležitost11,52 %0,47 %  
Nenašla jsem to pravé 11,52 %0,47 %  
cestuji individuálně, ale již mě pár nabídek zaujalo, zejména na welness pobyty11,52 %0,47 %  
moji známí mají negativní zkušenosti11,52 %0,47 %  
nabídky neodpovídají mým požadavkům11,52 %0,47 %  
zatím nebyl čas, ale nejsem proti11,52 %0,47 %  
nemám rád slevové portály11,52 %0,47 %  

Graf

15. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

Multimediální soubory v této otázce:


žena

muž

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena15975,36 %75,36 %  
muž5224,64 %24,64 %  

Graf

16. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 2515774,41 %74,41 %  
26 - 353416,11 %16,11 %  
36 - 45104,74 %4,74 %  
18 a méně52,37 %2,37 %  
46 - 5531,42 %1,42 %  
56 - 6520,95 %0,95 %  

Graf

17. Kde trávíte nejvíce dní v týdnu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
velkoměsto10951,66 %51,66 %  
střední město5224,64 %24,64 %  
malé město2913,74 %13,74 %  
vesnice219,95 %9,95 %  

Graf

18. Váš zaměstnanecký status:

Lze vybrat více možností:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student14267,3 %67,3 %  
zaměstnanec4621,8 %21,8 %  
OSVČ104,74 %4,74 %  
nezaměstnaný83,79 %3,79 %  
rodičovská dovolená41,9 %1,9 %  
v důchodu10,47 %0,47 %  

Graf

19. Počet členů v domácnosti:

Neuvádějte spolubydlící-kamarády.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
46530,81 %30,81 %  
25827,49 %27,49 %  
34923,22 %23,22 %  
1219,95 %9,95 %  
5 a více188,53 %8,53 %  

Graf

20. Příjem Vaší domácnosti:

Pokud bydlíte s přáteli, uveďte pouze svůj příjem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25 001 - 40 0006430,33 %30,33 %  
15 001 - 25 0005727,01 %27,01 %  
do 10 0004420,85 %20,85 %  
40 001 - 60 000219,95 %9,95 %  
více než 60 000157,11 %7,11 %  
10 001 - 15 000104,74 %4,74 %  

Graf

21. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední vzdělání s maturitní zkouškou14267,3 %67,3 %  
vysokoškolské vzdělání4722,27 %22,27 %  
střední vzdělání s výučním listem115,21 %5,21 %  
základní vzdělání73,32 %3,32 %  
vyšší odborné vzdělání41,9 %1,9 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Už jste někdy využili slevové portály k nákupu služby cestovního ruchu?

  • odpověď Ne:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi mám obavy, že nabídka nebude odpovídat skutečnosti na otázku 14. Proč jste nikdy nezakoupili službu cestovního ruchu přes slevové portály?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi o takovou koupi nejevím vůbec zájem na otázku 14. Proč jste nikdy nezakoupili službu cestovního ruchu přes slevové portály?

3. Kde se uskutečnila/uskutečňuje obvykle Vámi zvolená služba?

  • odpověď V tuzemsku:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jídlo a pití na otázku 2. Jaký druh služby jste zakoupili/kupujete nejčastěji?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi MHD na otázku 7. Jaký způsob dopravy jste využili?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 10 - 50 > na otázku 13. Kolik voucherů/kuponů jste dosud zakoupili přes slevové portály?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi reference, zkušenosti druhých, diskuse=5 na otázku 11. Co u vás hraje největší roli během nákupu přes slevové portály?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Wellness na otázku 2. Jaký druh služby jste zakoupili/kupujete nejčastěji?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Akce a zábava na otázku 2. Jaký druh služby jste zakoupili/kupujete nejčastěji?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi široká nabídka služeb=7 na otázku 11. Co u vás hraje největší roli během nákupu přes slevové portály?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 101 - 500 Kč na otázku 5. Kolik jste ochotni zaplatit za Vámi vybranou službu na osobu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi slevový portál (mám svůj oblíbený)=6 na otázku 11. Co u vás hraje největší roli během nákupu přes slevové portály?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi autem na otázku 7. Jaký způsob dopravy jste využili?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabídka neodpovídala skutečnosti na otázku 9. Pokud jste měli nějaké problémy se zakoupenou službou, uveďte své zkušenosti:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi výše ceny=3 na otázku 11. Co u vás hraje největší roli během nákupu přes slevové portály?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 6 - 10 > na otázku 13. Kolik voucherů/kuponů jste dosud zakoupili přes slevové portály?

4. Jak dlouho jste se v místě služby zdržovali/zdržujete nejčastěji?

  • odpověď jednodenní návštěva:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi MHD na otázku 7. Jaký způsob dopravy jste využili?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 101 - 500 Kč na otázku 5. Kolik jste ochotni zaplatit za Vámi vybranou službu na osobu?

6. S kým nejraději uskutečňujete zvolený druh služby?

  • odpověď ve dvojici (manžel/ka, partner/ka, kamarád/ka):
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi široká nabídka služeb=7 na otázku 11. Co u vás hraje největší roli během nákupu přes slevové portály?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi výše slevy=5 na otázku 11. Co u vás hraje největší roli během nákupu přes slevové portály?

9. Pokud jste měli nějaké problémy se zakoupenou službou, uveďte své zkušenosti:

  • odpověď žádné problémy nenastaly:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ano - předčilo to mé očekávání na otázku 8. Vyzkoušeli byste znovu tuto službu bez využití slevového portálu?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi slevový portál (mám svůj oblíbený)=2 na otázku 11. Co u vás hraje největší roli během nákupu přes slevové portály?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Akce a zábava na otázku 2. Jaký druh služby jste zakoupili/kupujete nejčastěji?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi výše slevy=1 na otázku 11. Co u vás hraje největší roli během nákupu přes slevové portály?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 001 - 8 000 Kč na otázku 5. Kolik jste ochotni zaplatit za Vámi vybranou službu na osobu?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita=5 na otázku 11. Co u vás hraje největší roli během nákupu přes slevové portály?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Už jste někdy využili slevové portály k nákupu služby cestovního ruchu?

2. Jaký druh služby jste zakoupili/kupujete nejčastěji?

3. Kde se uskutečnila/uskutečňuje obvykle Vámi zvolená služba?

4. Jak dlouho jste se v místě služby zdržovali/zdržujete nejčastěji?

5. Kolik jste ochotni zaplatit za Vámi vybranou službu na osobu?

6. S kým nejraději uskutečňujete zvolený druh služby?

7. Jaký způsob dopravy jste využili?

8. Vyzkoušeli byste znovu tuto službu bez využití slevového portálu?

9. Pokud jste měli nějaké problémy se zakoupenou službou, uveďte své zkušenosti:

10. Co vás vedlo/vede k návštěvě slevového portálu?

11. Co u vás hraje největší roli během nákupu přes slevové portály?

12. Jak často navštěvujete slevové portály?

13. Kolik voucherů/kuponů jste dosud zakoupili přes slevové portály?

14. Proč jste nikdy nezakoupili službu cestovního ruchu přes slevové portály?

15. Jste:

16. Váš věk:

17. Kde trávíte nejvíce dní v týdnu?

18. Váš zaměstnanecký status:

19. Počet členů v domácnosti:

20. Příjem Vaší domácnosti:

21. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Už jste někdy využili slevové portály k nákupu služby cestovního ruchu?

2. Jaký druh služby jste zakoupili/kupujete nejčastěji?

3. Kde se uskutečnila/uskutečňuje obvykle Vámi zvolená služba?

4. Jak dlouho jste se v místě služby zdržovali/zdržujete nejčastěji?

5. Kolik jste ochotni zaplatit za Vámi vybranou službu na osobu?

6. S kým nejraději uskutečňujete zvolený druh služby?

7. Jaký způsob dopravy jste využili?

8. Vyzkoušeli byste znovu tuto službu bez využití slevového portálu?

9. Pokud jste měli nějaké problémy se zakoupenou službou, uveďte své zkušenosti:

10. Co vás vedlo/vede k návštěvě slevového portálu?

11. Co u vás hraje největší roli během nákupu přes slevové portály?

12. Jak často navštěvujete slevové portály?

13. Kolik voucherů/kuponů jste dosud zakoupili přes slevové portály?

14. Proč jste nikdy nezakoupili službu cestovního ruchu přes slevové portály?

15. Jste:

16. Váš věk:

17. Kde trávíte nejvíce dní v týdnu?

18. Váš zaměstnanecký status:

19. Počet členů v domácnosti:

20. Příjem Vaší domácnosti:

21. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Pipeková, K.Nakupujete přes slevové portály? (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://slevove-portaly-cestovni-ruc.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.