Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
chtěla bych vás touto cestou požádat o vyplnění krátkého dotazníku, který poslouží k vypracování mé bakalářské práce v oboru cestovního ruchu. Dotazník je určen osobám, které někdy využili slevový portál.
Předem děkuji za pomoc a za Váš drahocený čas.
Odpovědi respondentů
1. Už jste někdy využili slevové portály k nákupu služby cestovního ruchu?
(např. zájezd, pobyt, jídlo a pití, doprava, lístek na kulturní nebo sportovní akci, atd.)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 2, Ne → otázka č. 14].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
146
69,19 %
69,19 %
Ne
65
30,81 %
30,81 %
2. Jaký druh služby jste zakoupili/kupujete nejčastěji?
Pokud se kategorie shodují, vyberte hlavní důvod zakoupení:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Wellness
44
29,73 %
20,85 %
Jídlo a pití
43
29,05 %
20,38 %
Kultura a poznávání
17
11,49 %
8,06 %
Akce a zábava
14
9,46 %
6,64 %
Pobyt u moře
9
6,08 %
4,27 %
Romantika
9
6,08 %
4,27 %
Sport a adrenalin
8
5,41 %
3,79 %
Lyžování
4
2,7 %
1,9 %
3. Kde se uskutečnila/uskutečňuje obvykle Vámi zvolená služba?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Multimediální soubory v této otázce:
V tuzemsku
V zahraničí
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
V tuzemsku
119
80,41 %
56,4 %
V zahraničí
29
19,59 %
13,74 %
4. Jak dlouho jste se v místě služby zdržovali/zdržujete nejčastěji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
jednodenní návštěva
71
48,3 %
33,65 %
víkendový pobyt
53
36,05 %
25,12 %
týdenní pobyt
12
8,16 %
5,69 %
návštěva místa s přenocováním
9
6,12 %
4,27 %
dvoutýdenní pobyt a déle
2
1,36 %
0,95 %
5. Kolik jste ochotni zaplatit za Vámi vybranou službu na osobu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1 001 - 3 000 Kč
64
43,54 %
30,33 %
101 - 500 Kč
39
26,53 %
18,48 %
501 - 1 000 Kč
25
17,01 %
11,85 %
3 001 - 8 000 Kč
12
8,16 %
5,69 %
8 001 - 12 000 Kč
5
3,4 %
2,37 %
více než 12 000 Kč
2
1,36 %
0,95 %
6. S kým nejraději uskutečňujete zvolený druh služby?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ve dvojici (manžel/ka, partner/ka, kamarád/ka)
106
72,11 %
50,24 %
s přáteli
28
19,05 %
13,27 %
sám/sama
7
4,76 %
3,32 %
s rodinou
6
4,08 %
2,84 %
7. Jaký způsob dopravy jste využili?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
autem
76
52,05 %
36,02 %
autobusem
29
19,86 %
13,74 %
MHD
22
15,07 %
10,43 %
vlakem
10
6,85 %
4,74 %
letecky
8
5,48 %
3,79 %
nakupuji v místě bydliště
1
0,68 %
0,47 %
8. Vyzkoušeli byste znovu tuto službu bez využití slevového portálu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
možná - dle situace
63
43,15 %
29,86 %
ano – byl/a jsem spokojen/a
56
38,36 %
26,54 %
určitě ano - předčilo to mé očekávání
15
10,27 %
7,11 %
ne - nesplnilo to má očekávání pro nákup bez slevy
8
5,48 %
3,79 %
určitě ne - byly zde problémy
4
2,74 %
1,9 %
9. Pokud jste měli nějaké problémy se zakoupenou službou, uveďte své zkušenosti:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žádné problémy nenastaly
112
76,71 %
53,08 %
špatná organizace (př. zpoždění, zaplnění kapacit)
16
10,96 %
7,58 %
nabídka neodpovídala skutečnosti
11
7,53 %
5,21 %
nepříjemný personál
9
6,16 %
4,27 %
jednou bylo nekvalitní stravování
1
0,68 %
0,47 %
problém s reklamací
1
0,68 %
0,47 %
některé fotografie daného hotelu byly poupraveny, aby objekt vypadal lépe
1
0,68 %
0,47 %
Problém s rezervací. Koupili jsme si pobyt v létě na který jsme v létě chtěli jet, ale když jsem si to chtěla rezervovat, bylo mi sděleno, že je volno až v listopadu. Což bylo opravdu nevhodné.
1
0,68 %
0,47 %
rezervace stolu přímo vedle kuchyně - při naklepávání masa nebylo slyšet vlastního slova, zápach - jak z kuchyně, tak kouř i v nekuřácké části
1
0,68 %
0,47 %
chybná rezervace
1
0,68 %
0,47 %
problém s placením
1
0,68 %
0,47 %
problém s rezervací stolu v restauraci
1
0,68 %
0,47 %
10. Co vás vedlo/vede k návštěvě slevového portálu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
zvyk - hledám
64
43,84 %
30,33 %
reklama na internetu
42
28,77 %
19,91 %
reference od známých
20
13,7 %
9,48 %
pravidelný newsletter v e-mailu
14
9,59 %
6,64 %
darek
1
0,68 %
0,47 %
hladal som zajazd
1
0,68 %
0,47 %
cenová dostupnost
1
0,68 %
0,47 %
Jsem z oboru, tak asi zvyk.
1
0,68 %
0,47 %
Podle chuti podniknout pěkný víkend apod.
1
0,68 %
0,47 %
vše dohromady
1
0,68 %
0,47 %
11. Co u vás hraje největší roli během nákupu přes slevové portály?
Seřaďte dle preferencí (1.-nejvíce; 7.-nejméně)
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď
Průměrné pořadí
Rozptyl
slevový portál (mám svůj oblíbený)
4.712
4.506
výše ceny
1.986
1.89
výše slevy
3.952
3.58
široká nabídka služeb
4.308
2.473
kvalita
3.281
1.996
reference, zkušenosti druhých, diskuse
4.253
2.915
příležitost (Vánoce, Valentýn, Silvestr, ...)
5.507
3.127
12. Jak často navštěvujete slevové portály?
Uveďte Vám nejbližší odpověď:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
více než 1x měsíčně
62
42,47 %
29,38 %
více než 1x týdně
46
31,51 %
21,8 %
více než 1x ročně
19
13,01 %
9 %
1x denně
15
10,27 %
7,11 %
nenavštěvuji vůbec – využil/a jsem ho náhodně
4
2,74 %
1,9 %
13. Kolik voucherů/kuponů jste dosud zakoupili přes slevové portály?
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
7.58
Minimum:
2
Maximum:
30
Variační rozpětí:
28
Rozptyl:
38.9
Směrodatná odchylka:
6.24
Medián:
5
Modus:
5
14. Proč jste nikdy nezakoupili službu cestovního ruchu přes slevové portály?
Uveďte Vám nejbližší odpověď.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
mám obavy, že nabídka nebude odpovídat skutečnosti
24
36,36 %
11,37 %
o takovou koupi nejevím vůbec zájem
18
27,27 %
8,53 %
o této možnosti jsem dosud nevěděl
6
9,09 %
2,84 %
mám obavy, že se konečná cena výrazně zvýší
6
9,09 %
2,84 %
mám obavy ze složitého vyřízení
4
6,06 %
1,9 %
nebyla příležitost
1
1,52 %
0,47 %
Zatím nebyla příležitost
1
1,52 %
0,47 %
Nenašla jsem to pravé
1
1,52 %
0,47 %
cestuji individuálně, ale již mě pár nabídek zaujalo, zejména na welness pobyty
1
1,52 %
0,47 %
moji známí mají negativní zkušenosti
1
1,52 %
0,47 %
nabídky neodpovídají mým požadavkům
1
1,52 %
0,47 %
zatím nebyl čas, ale nejsem proti
1
1,52 %
0,47 %
nemám rád slevové portály
1
1,52 %
0,47 %
15. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Multimediální soubory v této otázce:
žena
muž
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
159
75,36 %
75,36 %
muž
52
24,64 %
24,64 %
16. Váš věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
19 - 25
157
74,41 %
74,41 %
26 - 35
34
16,11 %
16,11 %
36 - 45
10
4,74 %
4,74 %
18 a méně
5
2,37 %
2,37 %
46 - 55
3
1,42 %
1,42 %
56 - 65
2
0,95 %
0,95 %
17. Kde trávíte nejvíce dní v týdnu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
velkoměsto
109
51,66 %
51,66 %
střední město
52
24,64 %
24,64 %
malé město
29
13,74 %
13,74 %
vesnice
21
9,95 %
9,95 %
18. Váš zaměstnanecký status:
Lze vybrat více možností:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
student
142
67,3 %
67,3 %
zaměstnanec
46
21,8 %
21,8 %
OSVČ
10
4,74 %
4,74 %
nezaměstnaný
8
3,79 %
3,79 %
rodičovská dovolená
4
1,9 %
1,9 %
v důchodu
1
0,47 %
0,47 %
19. Počet členů v domácnosti:
Neuvádějte spolubydlící-kamarády.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
4
65
30,81 %
30,81 %
2
58
27,49 %
27,49 %
3
49
23,22 %
23,22 %
1
21
9,95 %
9,95 %
5 a více
18
8,53 %
8,53 %
20. Příjem Vaší domácnosti:
Pokud bydlíte s přáteli, uveďte pouze svůj příjem:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
25 001 - 40 000
64
30,33 %
30,33 %
15 001 - 25 000
57
27,01 %
27,01 %
do 10 000
44
20,85 %
20,85 %
40 001 - 60 000
21
9,95 %
9,95 %
více než 60 000
15
7,11 %
7,11 %
10 001 - 15 000
10
4,74 %
4,74 %
21. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
střední vzdělání s maturitní zkouškou
142
67,3 %
67,3 %
vysokoškolské vzdělání
47
22,27 %
22,27 %
střední vzdělání s výučním listem
11
5,21 %
5,21 %
základní vzdělání
7
3,32 %
3,32 %
vyšší odborné vzdělání
4
1,9 %
1,9 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1. Už jste někdy využili slevové portály k nákupu služby cestovního ruchu?
odpověď Ne:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi mám obavy, že nabídka nebude odpovídat skutečnosti na otázku 14. Proč jste nikdy nezakoupili službu cestovního ruchu přes slevové portály?
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi o takovou koupi nejevím vůbec zájem na otázku 14. Proč jste nikdy nezakoupili službu cestovního ruchu přes slevové portály?
3. Kde se uskutečnila/uskutečňuje obvykle Vámi zvolená služba?
odpověď V tuzemsku:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jídlo a pití na otázku 2. Jaký druh služby jste zakoupili/kupujete nejčastěji?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi MHD na otázku 7. Jaký způsob dopravy jste využili?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 10 - 50 > na otázku 13. Kolik voucherů/kuponů jste dosud zakoupili přes slevové portály?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi reference, zkušenosti druhých, diskuse=5 na otázku 11. Co u vás hraje největší roli během nákupu přes slevové portály?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Wellness na otázku 2. Jaký druh služby jste zakoupili/kupujete nejčastěji?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Akce a zábava na otázku 2. Jaký druh služby jste zakoupili/kupujete nejčastěji?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi široká nabídka služeb=7 na otázku 11. Co u vás hraje největší roli během nákupu přes slevové portály?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 101 - 500 Kč na otázku 5. Kolik jste ochotni zaplatit za Vámi vybranou službu na osobu?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi slevový portál (mám svůj oblíbený)=6 na otázku 11. Co u vás hraje největší roli během nákupu přes slevové portály?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi autem na otázku 7. Jaký způsob dopravy jste využili?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabídka neodpovídala skutečnosti na otázku 9. Pokud jste měli nějaké problémy se zakoupenou službou, uveďte své zkušenosti:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi výše ceny=3 na otázku 11. Co u vás hraje největší roli během nákupu přes slevové portály?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 6 - 10 > na otázku 13. Kolik voucherů/kuponů jste dosud zakoupili přes slevové portály?
4. Jak dlouho jste se v místě služby zdržovali/zdržujete nejčastěji?
odpověď jednodenní návštěva:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi MHD na otázku 7. Jaký způsob dopravy jste využili?
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 101 - 500 Kč na otázku 5. Kolik jste ochotni zaplatit za Vámi vybranou službu na osobu?
6. S kým nejraději uskutečňujete zvolený druh služby?
odpověď ve dvojici (manžel/ka, partner/ka, kamarád/ka):
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi široká nabídka služeb=7 na otázku 11. Co u vás hraje největší roli během nákupu přes slevové portály?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi výše slevy=5 na otázku 11. Co u vás hraje největší roli během nákupu přes slevové portály?
9. Pokud jste měli nějaké problémy se zakoupenou službou, uveďte své zkušenosti:
odpověď žádné problémy nenastaly:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ano - předčilo to mé očekávání na otázku 8. Vyzkoušeli byste znovu tuto službu bez využití slevového portálu?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi slevový portál (mám svůj oblíbený)=2 na otázku 11. Co u vás hraje největší roli během nákupu přes slevové portály?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Akce a zábava na otázku 2. Jaký druh služby jste zakoupili/kupujete nejčastěji?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi výše slevy=1 na otázku 11. Co u vás hraje největší roli během nákupu přes slevové portály?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 001 - 8 000 Kč na otázku 5. Kolik jste ochotni zaplatit za Vámi vybranou službu na osobu?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita=5 na otázku 11. Co u vás hraje největší roli během nákupu přes slevové portály?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Už jste někdy využili slevové portály k nákupu služby cestovního ruchu?
2. Jaký druh služby jste zakoupili/kupujete nejčastěji?
3. Kde se uskutečnila/uskutečňuje obvykle Vámi zvolená služba?
4. Jak dlouho jste se v místě služby zdržovali/zdržujete nejčastěji?
5. Kolik jste ochotni zaplatit za Vámi vybranou službu na osobu?
6. S kým nejraději uskutečňujete zvolený druh služby?
7. Jaký způsob dopravy jste využili?
8. Vyzkoušeli byste znovu tuto službu bez využití slevového portálu?
9. Pokud jste měli nějaké problémy se zakoupenou službou, uveďte své zkušenosti:
10. Co vás vedlo/vede k návštěvě slevového portálu?
11. Co u vás hraje největší roli během nákupu přes slevové portály?
12. Jak často navštěvujete slevové portály?
13. Kolik voucherů/kuponů jste dosud zakoupili přes slevové portály?
14. Proč jste nikdy nezakoupili službu cestovního ruchu přes slevové portály?
15. Jste:
16. Váš věk:
17. Kde trávíte nejvíce dní v týdnu?
18. Váš zaměstnanecký status:
19. Počet členů v domácnosti:
20. Příjem Vaší domácnosti:
21. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Už jste někdy využili slevové portály k nákupu služby cestovního ruchu?
2. Jaký druh služby jste zakoupili/kupujete nejčastěji?
3. Kde se uskutečnila/uskutečňuje obvykle Vámi zvolená služba?
4. Jak dlouho jste se v místě služby zdržovali/zdržujete nejčastěji?
5. Kolik jste ochotni zaplatit za Vámi vybranou službu na osobu?
6. S kým nejraději uskutečňujete zvolený druh služby?
7. Jaký způsob dopravy jste využili?
8. Vyzkoušeli byste znovu tuto službu bez využití slevového portálu?
9. Pokud jste měli nějaké problémy se zakoupenou službou, uveďte své zkušenosti:
10. Co vás vedlo/vede k návštěvě slevového portálu?
11. Co u vás hraje největší roli během nákupu přes slevové portály?
12. Jak často navštěvujete slevové portály?
13. Kolik voucherů/kuponů jste dosud zakoupili přes slevové portály?
14. Proč jste nikdy nezakoupili službu cestovního ruchu přes slevové portály?
15. Jste:
16. Váš věk:
17. Kde trávíte nejvíce dní v týdnu?
18. Váš zaměstnanecký status:
19. Počet členů v domácnosti:
20. Příjem Vaší domácnosti:
21. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.