Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Slevové portály na českém trhu

Slevové portály na českém trhu

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michaela Peruthová
Šetření:03. 03. 2012 - 01. 04. 2012
Počet respondentů:220
Počet otázek (max/průměr):7 / 5.78
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:89,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:05
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosím o vyplnění krátkého dotazníku na téma Slevové portály na českém trhu. Dotazník a jeho výsledky budou použity pro účely seminární práce z předmětu Manažerská informatika.  

Děkuji.

 

Bc. Michaela Peruthová

Odpovědi respondentů

1. Využíváte hromadných slev posyktovaných prostřednictvím slevových portálů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano15369,55 %69,55 %  
ne6730,45 %30,45 %  

Graf

2. Jak často využíváte nabídek hromadných slev?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Využívám nabídek, ale ne příliš často11676,32 %52,73 %  
Využil/a jsem nabídku jednou2113,82 %9,55 %  
Využívám nabídek velmi často 159,87 %6,82 %  

Graf

3. Jaké nabídky využíváte nejčastěji (co kupujete nejčastěji)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Gastronomie (poukázky do restaurací apod.)6039,22 %27,27 %  
Jednotlivé služby (masáž, lymfodrenáž, kosmetika, styling, přezutí auta apod.)4328,1 %19,55 %  
Nákup zboží (šperky, erotické pomůcky, oblečení apod.)1811,76 %8,18 %  
Pobyty (wellnes, dovolená, romantika apod.)1610,46 %7,27 %  
Zážitky95,88 %4,09 %  
sport21,31 %0,91 %  
permanentky na sport10,65 %0,45 %  
pobyty, gastronomie10,65 %0,45 %  
cvičení a fitness, kosmetika, zboží10,65 %0,45 %  
péče o tělo (slevy do kadeřnictví, na kosmetiku)10,65 %0,45 %  
předplatné časopisu10,65 %0,45 %  

Graf

4. Jaký slevový portál nejčastěji využíváte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slevomat4730,72 %21,36 %  
slevomat.cz138,5 %5,91 %  
vykupto74,58 %3,18 %  
Slevín53,27 %2,27 %  
skrz.cz 53,27 %2,27 %  
Zapakatel42,61 %1,82 %  
slevin.cz42,61 %1,82 %  
slevomat, vykupto42,61 %1,82 %  
slevici.cz31,96 %1,36 %  
slevydnes.cz21,31 %0,91 %  
ostatní odpovědi Hyperslevy.cz
nevím
vykupto.cz
fajnslevy
zlateslevy.cz
zapakatel.cz
slevíci
hypersleva
slevajakbrno.cz a slevomat.cz
slevomat, slevin
nebeslev, slevomat
vykupto, megasleva
zlaté slevy
www.skrz.cz
slevíci.cz, hypersleva.cz, prasatko.cz
vykupto, slevomat, slevin
koukám na slevín, kde jsou všechny portaly..jinak asi zapakatel
slevomat, primasleva
skrz
Mydeals.cz, berslevu.cz, vykupto.cz
žádný..je mi jedno, o který se jedná
Slevomat a Vykupto
takový, kde je většina nabídek na jednom místě - slevín
hafoslevy
slevydnes.cz, kde jsou slevy kompletně zobrazené.
slevy dnes
těžko říct, používám portál skrz.cz který zobrazuje veškeré slevové portály v čechách
nebeslev.cz
nejčastěji asi slevomat, používám ale generátory slev, takže je to různé
slevuj.cz
je to různé
slevomat.cz; slevydnes.cz
žádný nepreferuji
fajnslevy, vykupto, slevomat
slevomat, slevoteka, doluj
Používám agregátor slev, slevový portál samotný mě příliš nezajímá
www.slevin.cz
www.slevomat.cz
POKAŽDÉ JINÝ
zlateslevy.cz - vybírám z dostupných nabídek
nabídku na srkz.cz
méslevy
amplion
vykupto.cz nebo slevomat.cz
prasatko.cz
fdsf
slevydnes a slevomat
slevotéa
slevomat, pepa
www.deallx.at, www.groupon.at
www.slevici.cz
5938,56 %26,82 % 

Graf

5. Jaké jsou Vaše zkušenosti s nákupy prostřednictvím slevových portálů? (Zkušenost s nákupem i s výrobkem/službou samotnou).

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše pozitivní9864,05 %44,55 %  
Jednoznačně pozitivní5032,68 %22,73 %  
Spíše negativní53,27 %2,27 %  

Graf

6. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena17278,18 %78,18 %  
muž4821,82 %21,82 %  

Graf

7. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16-2617579,55 %79,55 %  
27-453515,91 %15,91 %  
46-6094,09 %4,09 %  
61-10010,45 %0,45 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Využíváte hromadných slev posyktovaných prostřednictvím slevových portálů?

2. Jak často využíváte nabídek hromadných slev?

3. Jaké nabídky využíváte nejčastěji (co kupujete nejčastěji)?

4. Jaký slevový portál nejčastěji využíváte?

5. Jaké jsou Vaše zkušenosti s nákupy prostřednictvím slevových portálů? (Zkušenost s nákupem i s výrobkem/službou samotnou).

6. Vaše pohlaví?

7. Kolik je Vám let?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Využíváte hromadných slev posyktovaných prostřednictvím slevových portálů?

2. Jak často využíváte nabídek hromadných slev?

3. Jaké nabídky využíváte nejčastěji (co kupujete nejčastěji)?

4. Jaký slevový portál nejčastěji využíváte?

5. Jaké jsou Vaše zkušenosti s nákupy prostřednictvím slevových portálů? (Zkušenost s nákupem i s výrobkem/službou samotnou).

6. Vaše pohlaví?

7. Kolik je Vám let?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Peruthová, M.Slevové portály na českém trhu (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://slevove-portaly-na-ceskem-tr.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.