Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > slevové portály - pro majitele restaurací

slevové portály - pro majitele restaurací

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:michael kalina
Šetření:06. 02. 2015 - 20. 02. 2015
Počet respondentů:11
Počet otázek (max/průměr):15 / 6.64
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:31,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:28
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Průzkum je především pro majitele restaurací, kteří využívají slevové portály

Tento dotazník je vytvořen pro mojí bakalářskou práci

Odpovědi respondentů

1. Počet míst v restauraci:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 30 míst436,36 %36,36 %  
30 – 50 míst436,36 %36,36 %  
51 a více míst327,27 %27,27 %  

Graf

2. Zaměření kuchyně:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
České kuchyně436,36 %36,36 %  
Steaky a steakhousy327,27 %27,27 %  
Italská kuchyně218,18 %18,18 %  
Jsme zaměření jako cafe/bar19,09 %9,09 %  
mezinárodní19,09 %9,09 %  

Graf

3. Průměrná obsazenost Vaší restaurace za měsíc:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71-80%436,36 %36,36 %  
51-70%327,27 %27,27 %  
31 - 50%327,27 %27,27 %  
81-90%19,09 %9,09 %  

Graf

4. Prezentujete své nabídky na slevových portálech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne872,73 %72,73 %  
ano327,27 %27,27 %  

Graf

5. Jaký portál preferujete/využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slevomat3100 %27,27 %  

Graf

6. Podařilo se Vám, díky slevovým portálům navýšit významně počet hostů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3100 %27,27 %  

Graf

7. Podařilo se Vám díky slevovým portálům navýšit zisk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 8, neotázka č. 9, nesledujiotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne266,67 %18,18 %  
ano133,33 %9,09 %  

Graf

8. O kolik % se Vám podařilo navýšit zisk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
o 10%1100 %9,09 %  

Graf

9. Podařilo se Vám díky slevovým portálům navýšit obrat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 10, neotázka č. 11, nesledujiotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne266,67 %18,18 %  
ano133,33 %9,09 %  

Graf

10. O kolik % se Vám podařilo navýšit obrat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
o 20%1100 %9,09 %  

Graf

11. Kdy je podle Vás nejvhodnější nabízet produkt na slevových portálech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mimo sezonu266,67 %18,18 %  
Při uvedení nového produktu na trh266,67 %18,18 %  
Před očekávaným zánikem produktu266,67 %18,18 %  
Při otevření nové pobočky restaurace133,33 %9,09 %  

Graf

12. Jakou podobu slevy nabízíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sleva již na předem určený produkt3100 %27,27 %  

Graf

13. Kolik poukazů jste schopni na slevovém portálu nabídnout?(za 1 týden)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101 – 500 poukazů266,67 %18,18 %  
501 – 1000 poukazů133,33 %9,09 %  

Graf

14. Plánujete využívat slevový portál i nadále?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne266,67 %18,18 %  
ano133,33 %9,09 %  

Graf

15. Jaká supina lidí podle vás využívá slevové kupony?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Studenti3100 %27,27 %  
Lidé do 30-ti let266,67 %18,18 %  
Důchodci266,67 %18,18 %  
Rodiny s dětmi133,33 %9,09 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

kalina, m.slevové portály - pro majitele restaurací (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://slevove-portaly-pro-majitele.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.