Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > slevové portály - restaurace

slevové portály - restaurace

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:michael kalina
Šetření:07. 12. 2014 - 06. 01. 2015
Počet respondentů:182
Počet otázek (max/průměr):9 / 6.72
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:88,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.00:58
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Prosím o vyplnění dotazníku. Jedná se o to, zda nakupujete na slevových portálech poukazy do restaurací. děkuji

Odpovědi respondentů

1. věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-34 let14479,12 %79,12 %  
35 - 50 let3016,48 %16,48 %  
50 a více let84,4 %4,4 %  

Graf

2. pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena12970,88 %70,88 %  
muž5329,12 %29,12 %  

Graf

3. Místo pobytu

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
obec nad 50.000 obyvatel10557,69 %57,69 %  
obec do 50.000 obyvatel4725,82 %25,82 %  
obec do 2000 obyvatel3016,48 %16,48 %  

Graf

4. Nakupujete na slevových portálech slevy do restaurací?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9954,4 %54,4 %  
ne8345,6 %45,6 %  

Graf

5. Jak často nakupujete na slevových portálech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x za půl roku4949,49 %26,92 %  
2 a vícekrát za půl roku1717,17 %9,34 %  
1x měsíčně1616,16 %8,79 %  
2 a vícekrát za měsíc44,04 %2,2 %  
jednou za rok22,02 %1,1 %  
dříve cca 3x ročně, nyní už ne11,01 %0,55 %  
1x za rok11,01 %0,55 %  
Jen párkrát11,01 %0,55 %  
Jednou jsem zkusila11,01 %0,55 %  
týdně11,01 %0,55 %  
vyjímečně, jako dárek11,01 %0,55 %  
1 za rok11,01 %0,55 %  
loni 2x letos nic11,01 %0,55 %  
občas11,01 %0,55 %  
Koupila jsem jednou11,01 %0,55 %  
jednou v životě11,01 %0,55 %  

Graf

6. Kdy už je pro Vás sleva zajímavá?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
40%3636,36 %19,78 %  
50%2828,28 %15,38 %  
30%2727,27 %14,84 %  
20%66,06 %3,3 %  
10%22,02 %1,1 %  

Graf

7. Co rozhoduje pri nákupu na slevovém portálu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
daný produkt6969,7 %37,91 %  
druh kuchyně6060,61 %32,97 %  
poloha restaurace6060,61 %32,97 %  
sleva4444,44 %24,18 %  
design restaurace1616,16 %8,79 %  
recenzie11,01 %0,55 %  
recenze předchozích zákazníků11,01 %0,55 %  
recenze restaurace11,01 %0,55 %  
degustační menu - prostě něco jiného11,01 %0,55 %  
recenze na jídlo11,01 %0,55 %  
známost restaurace a předchozí dobré zkušenosti - což se někdy vylučuje t.j. slevovky - méně kvalitní restaurace.11,01 %0,55 %  
předchozí zkušenost s restaurací11,01 %0,55 %  

Graf

8. Jaký druh slevy vyhledáváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sleva již na předem určený pokrm5555,56 %30,22 %  
procentuální sleva na pokrm dle vlastního výběru3838,38 %20,88 %  
nezáleží11,01 %0,55 %  
Nemám preferenci11,01 %0,55 %  
obojí podle aktuální nabídky11,01 %0,55 %  
oba11,01 %0,55 %  
dle možností11,01 %0,55 %  
neřeším druh slevy11,01 %0,55 %  

Graf

9. Jaký slevový portál nejčastěji využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slevomat9292,93 %50,55 %  
Vykupto1313,13 %7,14 %  
Hyperslevy99,09 %4,95 %  
Zapakatel88,08 %4,4 %  
NakupVAkci22,02 %1,1 %  
pepa22,02 %1,1 %  
-11,01 %0,55 %  
slevici11,01 %0,55 %  
různé11,01 %0,55 %  
Slevici.cz11,01 %0,55 %  
kupon plus11,01 %0,55 %  
i ostatní portály11,01 %0,55 %  
Slevopol11,01 %0,55 %  
pepa.cz11,01 %0,55 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Nakupujete na slevových portálech slevy do restaurací?

  • odpověď ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x měsíčně na otázku 5. Jak často nakupujete na slevových portálech?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x za půl roku na otázku 5. Jak často nakupujete na slevových portálech?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 a vícekrát za půl roku na otázku 5. Jak často nakupujete na slevových portálech?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 30% na otázku 6. Kdy už je pro Vás sleva zajímavá?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 40% na otázku 6. Kdy už je pro Vás sleva zajímavá?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 50% na otázku 6. Kdy už je pro Vás sleva zajímavá?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi daný produkt na otázku 7. Co rozhoduje pri nákupu na slevovém portálu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi design restaurace na otázku 7. Co rozhoduje pri nákupu na slevovém portálu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi druh kuchyně na otázku 7. Co rozhoduje pri nákupu na slevovém portálu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi poloha restaurace na otázku 7. Co rozhoduje pri nákupu na slevovém portálu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi sleva na otázku 7. Co rozhoduje pri nákupu na slevovém portálu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi procentuální sleva na pokrm dle vlastního výběru na otázku 8. Jaký druh slevy vyhledáváte?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi sleva již na předem určený pokrm na otázku 8. Jaký druh slevy vyhledáváte?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevomat na otázku 9. Jaký slevový portál nejčastěji využíváte?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vykupto na otázku 9. Jaký slevový portál nejčastěji využíváte?

7. Co rozhoduje pri nákupu na slevovém portálu?

  • odpověď druh kuchyně:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi design restaurace na otázku 7. Co rozhoduje pri nákupu na slevovém portálu?

9. Jaký slevový portál nejčastěji využíváte?

  • odpověď Slevomat:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vykupto na otázku 9. Jaký slevový portál nejčastěji využíváte?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi procentuální sleva na pokrm dle vlastního výběru na otázku 8. Jaký druh slevy vyhledáváte?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi druh kuchyně na otázku 7. Co rozhoduje pri nákupu na slevovém portálu?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 50% na otázku 6. Kdy už je pro Vás sleva zajímavá?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi sleva na otázku 7. Co rozhoduje pri nákupu na slevovém portálu?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x za půl roku na otázku 5. Jak často nakupujete na slevových portálech?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x měsíčně na otázku 5. Jak často nakupujete na slevových portálech?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi design restaurace na otázku 7. Co rozhoduje pri nákupu na slevovém portálu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi poloha restaurace na otázku 7. Co rozhoduje pri nákupu na slevovém portálu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 4. Nakupujete na slevových portálech slevy do restaurací?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi daný produkt na otázku 7. Co rozhoduje pri nákupu na slevovém portálu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 30% na otázku 6. Kdy už je pro Vás sleva zajímavá?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 40% na otázku 6. Kdy už je pro Vás sleva zajímavá?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi sleva již na předem určený pokrm na otázku 8. Jaký druh slevy vyhledáváte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. věk

2. pohlaví

3. Místo pobytu

4. Nakupujete na slevových portálech slevy do restaurací?

5. Jak často nakupujete na slevových portálech?

6. Kdy už je pro Vás sleva zajímavá?

7. Co rozhoduje pri nákupu na slevovém portálu?

8. Jaký druh slevy vyhledáváte?

9. Jaký slevový portál nejčastěji využíváte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. věk

2. pohlaví

3. Místo pobytu

4. Nakupujete na slevových portálech slevy do restaurací?

5. Jak často nakupujete na slevových portálech?

6. Kdy už je pro Vás sleva zajímavá?

7. Co rozhoduje pri nákupu na slevovém portálu?

8. Jaký druh slevy vyhledáváte?

9. Jaký slevový portál nejčastěji využíváte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

kalina, m.slevové portály - restaurace (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://slevove-portaly-restaurace.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.