Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Slevové portály - "slevomaty"

Slevové portály - "slevomaty"

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Peter Mesároš
Šetření:18. 03. 2012 - 31. 03. 2012
Počet respondentů:24
Počet otázek (max/průměr):10 / 7.96
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:58,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:31
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

SPOTŘEBITELÉ A SLEVOVÉ PORTÁLY (slevomat.cz a jiné slevové portály)

Dejte mi prosím vědět, co se Vám na spotřebitelských slevových portálech LÍBÍ, nebo naopak NELÍBÍ.

Předem Vám děkuji za Váš čas a spolupráci.

Peter Mesároš
student VOŠ ekonomické v Praze

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

slevomat-2012

Odpovědi respondentů

1. Jste muž nebo žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena1770,83 %70,83 %  
Muž729,17 %29,17 %  

Graf

2. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-26 let1562,5 %62,5 %  
27-50 let937,5 %37,5 %  

Graf

3. Nakupujete přes slevové portály?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1770,83 %70,83 %  
ne729,17 %29,17 %  

Graf

4. Bydlím v obci/městě s počtem obyvatel. Vyberte se seznamu.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 100 000 obyvatel952,94 %37,5 %  
nad 100 000 obyvatel847,06 %33,33 %  

Graf

5. Jaké znáte slevové portály? Z nabídky možno svolit i více portálů, které znáte.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slevomat.cz1270,59 %50 %  
jiné317,65 %12,5 %  
Vykupto.cz211,76 %8,33 %  

Graf

6. Kterým slevovým portálů důvěřujete nebo na Vás působí důvěryhodně? *Z nabídky možno svolit i více portálů kterým důvěřujete nebo na Vás působí důvěryhodně.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slevomat.cz1376,47 %54,17 %  
jiné211,76 %8,33 %  
Vykupto.cz15,88 %4,17 %  
Berslevu.cz15,88 %4,17 %  

Graf

7. Nákup přes slevové portály je OKRÁDANÍ OBCHODNÍKŮ. Obchodníků (podnikatelů) se myslí například: kadeřniků, kosmetiček, majitelů restaurací, cestovních kanceláří a provozovatelů dalších služeb

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím1694,12 %66,67 %  
souhlasím15,88 %4,17 %  

Graf

8. Nákup přes slevové portály je NIČENÍ KULTURY NAKUPOVÁNÍ.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím17100 %70,83 %  

Graf

9. Jste celkově spokojena se spotřebitelskými slevovými portály typu slevomat.cz a další? *Myslí se serióznost obchodníka, způsobu platby a využití koupené služby čí zboží, dostupnost místná, časová, šíře výběru a možností a další..

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano1588,24 %62,5 %  
spíše ne15,88 %4,17 %  
určitě ano15,88 %4,17 %  

Graf

10. Co další se Vám LÍBÍ nebo NELÍBÍ na nakupování přes spotřebitelské slevové portály? Váš osobní názor, zkušenost, spokojenost, stížnost nebo jiný vzkaz či přání.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zajímavé akce, tipy na dárky15,88 %4,17 %  
nevím15,88 %4,17 %  
mnoho nabídek, nízké ceny, možnost vyzkoušet zatím neznámé služby15,88 %4,17 %  
pak vsichni maji v restauraci stejne jidlo. :D15,88 %4,17 %  
výhodné nakupování z tepla domova15,88 %4,17 %  
obvykle zajímavá cena, ale občas nekvalitní služby15,88 %4,17 %  
rychlost, snadnost, dostupnost15,88 %4,17 %  
možnost nakupovat se slevou, co jiného15,88 %4,17 %  
Objevování nových podniků a možnost levného cestování a ubytování. Nelíbi se mi, že mnozí obchodníci nepochopily, jak nabízet atraktívni slevu a neprodělat na tom.15,88 %4,17 %  
nevyužíval jsem to příliš často, ale nesetkal sem se do ted se žádnou negativní zkušeností15,88 %4,17 %  
ostatní odpovědi molo zabezpečené platební transakce
...
jsem spokojena
Chtěla jsem se rozepsat, ale je tu málo místa. Skvělá nabídka, ale někteří prodejci dávají neúplné informace a člověk pak doplácí, aniž by s tím předem počítal. Stalo se mi to už 2x. Jendou jsem se obrátila i na ČOI, voucher už byl ale stažen, takže si to
UPLATNĚNÍ JE NĚKDY DOST SLOŽITÉ
je to levnější než by to bylo bez Slevomatu
Spokojenost
741,18 %29,17 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Mesároš, P.Slevové portály - "slevomaty" (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://slevove-portaly-slevomaty.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.