Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Slevové portály v ČR

Slevové portály v ČR

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Bc. Lucie Liscová
Šetření:24. 11. 2011 - 23. 12. 2011
Počet respondentů:268
Počet otázek (max/průměr):12 / 11.1
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:78,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:48
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsem studentkou 4. ročníku České zemědělské univerzity, obor Informatika. Vyplněním tohoto dotazníku mi pomůžete získat informace k mé připravované diplomové práci. Dotazník je anonymní a je zaměřen na analýzu slevových portálů v České republice. Cílem je zjistit míru informovanosti veřejnosti o slevových portálech a analyzovat, jak je veřejnost využívá.

 

Děkuji, že vyplnění dotazníku věnujete pár minut.

Bc. Lucie Liscová

Odpovědi respondentů

1. Které slevové portály v ČR znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slevomat26498,51 %98,51 %  
Vykupto16461,19 %61,19 %  
Zapakatel16059,7 %59,7 %  
Hyperslevy12145,15 %45,15 %  
NebeSlev10539,18 %39,18 %  
mydeals8431,34 %31,34 %  
BonyBony6624,63 %24,63 %  
Slevopolis6624,63 %24,63 %  
SlevmeTo4115,3 %15,3 %  
FajnSlevy3513,06 %13,06 %  
Pepa3312,31 %12,31 %  
Slever3312,31 %12,31 %  
Kuplon2810,45 %10,45 %  
CityKupon207,46 %7,46 %  
Minasleva155,6 %5,6 %  

Graf

2. Které slevové portály v ČR využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slevomat19974,25 %74,25 %  
Vykupto7929,48 %29,48 %  
Zapakatel6825,37 %25,37 %  
žádný5821,64 %21,64 %  
Hyperslevy4014,93 %14,93 %  
NebeSlev3513,06 %13,06 %  
BonyBony3111,57 %11,57 %  
mydeals269,7 %9,7 %  
Slevopolis145,22 %5,22 %  
Pepa134,85 %4,85 %  
Kuplon82,99 %2,99 %  
FajnSlevy72,61 %2,61 %  
SlevmeTo72,61 %2,61 %  
Slever72,61 %2,61 %  
CityKupon41,49 %1,49 %  
Minasleva41,49 %1,49 %  

Graf

3. Kterých služeb ze slevových portálů využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jídlo12647,01 %47,01 %  
Krása a relax10037,31 %37,31 %  
Zboží9736,19 %36,19 %  
Sport a zážitky7829,1 %29,1 %  
Cestování6925,75 %25,75 %  
Kultura a služby6925,75 %25,75 %  
žádné5721,27 %21,27 %  
Elektro155,6 %5,6 %  

Graf

4. Jak často na slevových portálech nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jednou za měsíc7427,61 %27,61 %  
jednou za půl roku7226,87 %26,87 %  
vůbec6022,39 %22,39 %  
méně často207,46 %7,46 %  
jednou za rok197,09 %7,09 %  
jednou za 14 dní155,6 %5,6 %  
častěji41,49 %1,49 %  
jednou týdně41,49 %1,49 %  

Graf

5. Jaký byl Váš poslední nákup?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jídlo6122,76 %22,76 %  
žádný5219,4 %19,4 %  
Zboží4215,67 %15,67 %  
Krása a relax4215,67 %15,67 %  
Sport a zážitky269,7 %9,7 %  
Cestování217,84 %7,84 %  
Kultura a služby165,97 %5,97 %  
Elektro82,99 %2,99 %  

Graf

6. Z jakého slevového portálu byl nákup proveden?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slevomat11844,03 %44,03 %  
Jiný8330,97 %30,97 %  
Vykupto124,48 %4,48 %  
Zapakatel124,48 %4,48 %  
Hyperslevy82,99 %2,99 %  
mydeals72,61 %2,61 %  
Pepa62,24 %2,24 %  
BonyBony62,24 %2,24 %  
NebeSlev62,24 %2,24 %  
Slevopolis31,12 %1,12 %  
Kuplon31,12 %1,12 %  
Slever20,75 %0,75 %  
Minasleva10,37 %0,37 %  
FajnSlevy10,37 %0,37 %  

Graf

7. Byl/a jste s nákupem spokojen/a? (oznámkujte jako ve škole)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výborný12044,78 %44,78 %  
chvalitebný7226,87 %26,87 %  
dobrý4215,67 %15,67 %  
nedostatečný2910,82 %10,82 %  
dostatečný51,87 %1,87 %  

Graf

8. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena18970,52 %70,52 %  
Muž7929,48 %29,48 %  

Graf

9. V jakém věkovém rozmezí se momentálně nacházíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-2416862,92 %62,69 %  
25-294717,6 %17,54 %  
15-193011,24 %11,19 %  
30-39176,37 %6,34 %  
40-4931,12 %1,12 %  
0-1410,37 %0,37 %  
50-5910,37 %0,37 %  

Graf

10. Nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední s maturitou13951,87 %51,87 %  
vysokoškolské8531,72 %31,72 %  
základní238,58 %8,58 %  
vyšší odborné124,48 %4,48 %  
střední bez maturity93,36 %3,36 %  

Graf

11. V jakém regionu bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hlavní město Praha13148,88 %48,88 %  
Středočeský kraj3513,06 %13,06 %  
Moravskoslezský kraj165,97 %5,97 %  
Jihomoravský kraj124,48 %4,48 %  
Ústecký kraj114,1 %4,1 %  
Jihočeský kraj114,1 %4,1 %  
Olomoucký kraj114,1 %4,1 %  
Plzeňský kraj103,73 %3,73 %  
Královehradecký kraj93,36 %3,36 %  
Liberecký kraj72,61 %2,61 %  
Zlínský kraj62,24 %2,24 %  
Vysočina51,87 %1,87 %  
Pardubický kraj20,75 %0,75 %  
Karlovarský kraj20,75 %0,75 %  

Graf

12. Místo pro Vaše postřehy, které se do dotazníku nevešly.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

(ot. 7 je povinná i pro nenakupující?)

0

6. a 7. otázka je nesmyslná pro člověka, kt. není lowcosťák

A tohle má bejt jako na diplomku...?! :P :D

asi se zeptat, jaké další portály znám...

další slevový server- Slevoterč

Dotazník bude zkreslen tím, že hodnocení nákupu je udáno jako povinná otázka, která se musí vyplnit, i v případě že dotyčný nenakupuje přes slevové portály.

Fakt debilni dotaznik :-)

chybí mi tu amplión.cz

Ještě nikdy jsem si přes slevové portály nic nekupovala. Takže k otázce 6 a 7 jsem dala nějakou odpověď, protože je to chtělo po mě vyplnit.

Jídla jsou většinou výborná. Co se týče např. kadeřnických služeb, tam to doslova odpovídá hodnotě voucheru, jedním slovem HRŮZA! Záleží hodně na nasmlouvaném podniku. Něco podobného jsem slyšela i o zájezdech s ubytováním.

kvalita služeb a výrobků na slevových stránkách se rapidně snižuje nabídka je nedostatečná, stále stejné služby, které osloví malé procento lidí, jenž tyto stránky navštěvují

Na slevy využívám agregátor skrz.cz

nakupuji na skrz.cz - nabídky ze slevových portálů

Navštěvuji i slevové portály ,které nebyly uvedeny

nic

Položit otázku : Jak často sledujete a kontrolujete slevové portály???

portaly nevyuzivam hlavne z duvodu, ze nemam aktivovanou sluzbu plateb pres internet u me banky, coz je potreba, jestli se nemylim

Pravopisné chyby

Provozuju portál www.vasesleva.cz , takže nevím, jestli jsou moje odpovědi přínosné pro Tvou práci :) Ondra

Rád používám zlaté slevy

u šesté otázky chybí možnost "žádný" protože jsem slevové portály ještě nikdy nepoužil :-)

V případě reklamace si slevové portály a dodavatel mezi sebou přehazují odpovědnost, stalo se mi tak několikrát, že jsem si několik měsíců dopisovala s oběma. Jednu rekalmaci řeším doteď a možná to půjde k soudu. Mají alibistické obchodní podmínky, ve kterých jsou často neřešené mezery mezi povinnostmi portálu a dodavatele, obvykle na úkor zákazníka. Zákazník je často nedostatečně informovaný, situaci stěžuje i to, že tyto případy nejsou v kompetenci ČOI a tedy jediným způsobem, jak portál donutit k dodržení závazků je soud. Na slevových portálech už nakupovat nebudu.

Vadí mi slevové servery, které nedisponují telefonickou podporou. Zpravidla jsou to ty, s jejichž produktem/službou jsem měla nějaký problém... snižuje to věrohodnost poskytovatele (slevového serveru) a nahrává to těm velkým jako např. Slevomat.

vsechny je znam, ale nevyuzivam, pac bydlim mimo ceskou republiku

zdravíme Lukyho Buchyho :-D

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Které slevové portály v ČR znáte?

  • odpověď BonyBony:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi BonyBony na otázku 2. Které slevové portály v ČR využíváte?
  • odpověď Hyperslevy:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hyperslevy na otázku 2. Které slevové portály v ČR využíváte?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi CityKupon na otázku 1. Které slevové portály v ČR znáte?
  • odpověď mydeals:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi mydeals na otázku 2. Které slevové portály v ČR využíváte?
  • odpověď NebeSlev:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi NebeSlev na otázku 2. Které slevové portály v ČR využíváte?
  • odpověď Pepa:
    • 8.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pepa na otázku 2. Které slevové portály v ČR využíváte?
  • odpověď Slevopolis:
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevopolis na otázku 2. Které slevové portály v ČR využíváte?
  • odpověď Vykupto:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi jednou za 14 dní na otázku 4. Jak často na slevových portálech nakupujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vykupto na otázku 6. Z jakého slevového portálu byl nákup proveden?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jihomoravský kraj na otázku 11. V jakém regionu bydlíte?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vykupto na otázku 2. Které slevové portály v ČR využíváte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kuplon na otázku 1. Které slevové portály v ČR znáte?
  • odpověď Zapakatel:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zapakatel na otázku 2. Které slevové portály v ČR využíváte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zapakatel na otázku 6. Z jakého slevového portálu byl nákup proveden?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pepa na otázku 1. Které slevové portály v ČR znáte?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kuplon na otázku 1. Které slevové portály v ČR znáte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevopolis na otázku 2. Které slevové portály v ČR využíváte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi BonyBony na otázku 1. Které slevové portály v ČR znáte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pepa na otázku 2. Které slevové portály v ČR využíváte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jihomoravský kraj na otázku 11. V jakém regionu bydlíte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi NebeSlev na otázku 2. Které slevové portály v ČR využíváte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi BonyBony na otázku 2. Které slevové portály v ČR využíváte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hyperslevy na otázku 2. Které slevové portály v ČR využíváte?

2. Které slevové portály v ČR využíváte?

  • odpověď Vykupto:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vykupto na otázku 6. Z jakého slevového portálu byl nákup proveden?
  • odpověď Zapakatel:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zapakatel na otázku 6. Z jakého slevového portálu byl nákup proveden?
  • odpověď žádný:
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádné na otázku 3. Kterých služeb ze slevových portálů využíváte?
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádný na otázku 5. Jaký byl Váš poslední nákup?

3. Kterých služeb ze slevových portálů využíváte?

  • odpověď Cestování:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cestování na otázku 5. Jaký byl Váš poslední nákup?
  • odpověď Jídlo:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jídlo na otázku 5. Jaký byl Váš poslední nákup?
  • odpověď Krása a relax:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Krása a relax na otázku 5. Jaký byl Váš poslední nákup?
  • odpověď Sport a zážitky:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sport a zážitky na otázku 5. Jaký byl Váš poslední nákup?
  • odpověď Zboží:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zboží na otázku 5. Jaký byl Váš poslední nákup?
  • odpověď žádné:
    • 4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádný na otázku 5. Jaký byl Váš poslední nákup?
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádný na otázku 2. Které slevové portály v ČR využíváte?

4. Jak často na slevových portálech nakupujete?

  • odpověď vůbec:
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádný na otázku 5. Jaký byl Váš poslední nákup?
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádné na otázku 3. Kterých služeb ze slevových portálů využíváte?

6. Z jakého slevového portálu byl nákup proveden?

  • odpověď Jiný:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádný na otázku 5. Jaký byl Váš poslední nákup?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi vůbec na otázku 4. Jak často na slevových portálech nakupujete?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádný na otázku 2. Které slevové portály v ČR využíváte?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádné na otázku 3. Kterých služeb ze slevových portálů využíváte?

9. V jakém věkovém rozmezí se momentálně nacházíte?

  • odpověď 15-19:
    • 8.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi základní na otázku 10. Nejvyšší dosažené vzdělání?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Které slevové portály v ČR znáte?

2. Které slevové portály v ČR využíváte?

3. Kterých služeb ze slevových portálů využíváte?

4. Jak často na slevových portálech nakupujete?

5. Jaký byl Váš poslední nákup?

6. Z jakého slevového portálu byl nákup proveden?

7. Byl/a jste s nákupem spokojen/a? (oznámkujte jako ve škole)

8. Jaké je Vaše pohlaví?

9. V jakém věkovém rozmezí se momentálně nacházíte?

10. Nejvyšší dosažené vzdělání?

11. V jakém regionu bydlíte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Které slevové portály v ČR znáte?

2. Které slevové portály v ČR využíváte?

3. Kterých služeb ze slevových portálů využíváte?

4. Jak často na slevových portálech nakupujete?

5. Jaký byl Váš poslední nákup?

6. Z jakého slevového portálu byl nákup proveden?

7. Byl/a jste s nákupem spokojen/a? (oznámkujte jako ve škole)

8. Jaké je Vaše pohlaví?

9. V jakém věkovém rozmezí se momentálně nacházíte?

10. Nejvyšší dosažené vzdělání?

11. V jakém regionu bydlíte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Lucie Liscová, B.Slevové portály v ČR (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://slevove-portaly-v-cr.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.