Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Slevové servery v gastronomii

Slevové servery v gastronomii

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Adéla Horváthová
Šetření:20. 02. 2015 - 06. 03. 2015
Počet respondentů:147
Počet otázek (max/průměr):17 / 15.76
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:57,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:18
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

ráda bych Vás požádala o vyplnění následujícího dotazníku, který bude sloužit jako podklad pro vypracování mé diplomové práce. Dotazník je určen pro respondenty, kteří si alespoň jednou zakoupili slevový voucher do restauračního zařízení a daný podnik již navštívili.

Dotazník je zcela anonymní a nezabere více, než pár minut.

Předem děkuji za ochotu a Váš čas.

Adéla Horváthová

 

 

Odpovědi respondentů

1. Jak často navštěvujete restaurace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Několikrát měsíčně5034,01 %34,01 %  
Méně než 1x za měsíc3423,13 %23,13 %  
1x za měsíc3020,41 %20,41 %  
Několikrát týdně2214,97 %14,97 %  
1x za týden117,48 %7,48 %  

Graf

2. Jak často nakupujete slevové kupóny do restauračních zařízení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně než 1x za měsíc12585,03 %85,03 %  
1x za měsíc1510,2 %10,2 %  
Několikrát měsíčně42,72 %2,72 %  
Několikrát týdně21,36 %1,36 %  
1x za týden10,68 %0,68 %  

Graf

3. Za jakým účelem obvykle nakupujete slevové vouchery do restaurací?

U každé podotázky zvolte, prosím, odpověď v rozpětí 1 - 5.

(5 = nejčastější důvod, 1 = méně častý důvod)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Chci poznávat nová stravovací zařízení2.8981.874
Jedná se o finančně výhodný nákup3.7821.871
Zaujala mne konkrétní nabídka3.8981.479
Kupuji jako dárek2.7622.086
Jiné1.9121.564

Graf

4. Na základě čeho nejčastěji vybíráte slevové nabídky do restaurací?

U každé podotázky zvolte, prosím, odpověď v rozpětí 1 - 5.

(5 = nejčastější důvod, 1 = méně častý důvod)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Podle oblíbeného slevového serveru2.9521.977
Podle výše poskytnuté slevy3.5311.8
Podle doporučení od známé/ho3.2791.807
Podle referencí3.5171.665
Náhodně2.3271.975
Jiné1.9461.793

Graf

5. Prověřujete si při nákupu důvěryhodnost slevového serveru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7248,98 %48,98 %  
Občas4731,97 %31,97 %  
Ne2819,05 %19,05 %  

Graf

6. Pokud navštívíte restauraci se slevovým kupónem, držíte se jeho hodnoty nebo si zakoupíte něco navíc?

(např. nápoj, moučník, apod.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vždy si zakoupím něco nad rámec slevového kupónu6946,94 %46,94 %  
Občas si zakoupím něco nad rámec slevového kupónu5537,41 %37,41 %  
Pouze výjimečně zakoupím něco navíc1812,24 %12,24 %  
Nikdy nemám žádné výdaje navíc53,4 %3,4 %  

Graf

7. Máte pocit, že k Vám personál přistupuje jako k druhořadým klientům, pokud restauraci navštívíte s voucherem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne6644,9 %44,9 %  
Spíše ano5034,01 %34,01 %  
Ne2013,61 %13,61 %  
Ano117,48 %7,48 %  

Graf

8. Navštívil/a jste někdy restauraci opakovaně, i bez slevového voucheru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Téměř vždy restauraci znovu navštívímotázka č. 10, Občas restauraci znovu navštívímotázka č. 10, Nikdy jsem se do restaurace znovu nevrátil/aotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas restauraci znovu navštívím10370,07 %70,07 %  
Nikdy jsem se do restaurace znovu nevrátil/a3523,81 %23,81 %  
Téměř vždy restauraci znovu navštívím96,12 %6,12 %  

Graf

9. Uveďte, prosím, z jakého důvodu jste restauraci znovu nenavštívil/a:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Bez slevy to nemělo cenu

Bez voucherů nechodím do restaurací na jídlo (vyjma obědu v polední pauze a 2 oblíbených restaurací v okolí bydliště).

Bez voucheru radeji navstivim jine svoje oblibene restaurace

cena

Chci poznat vice restauraci.

Jdu zase jinam..

jídlo nebylo dobré

Kvalita neodpovídala původní ceně jídla, nepříjemné prostředí a personal

Máte pocit, že k Vám personál přistupuje jako k druhořadým klientům, pokud restauraci navštívíte s voucherem

navštěvuji bližší restaurace

Nebyl důvod.. ráda zkouším nové restaurace.

Nebyla příležitost, vzdálenost od bydliště.

Nebyly natolik zajímave a ani výhodné.

Nechci platit plnou cenu. Radsi si koupim slevovy voucher do jine restauraci

Nechodím často do restaurací

Některé už pak nebyly cenově dostupné, jiné byly bohužel zrušeny/zavřeny nebo se nenacházejí v blízkém okolí.

Nenadchla mne :)

Není zvláštního důvodu, slečno tazatelko.

Nestála za to, abych ji znovu navštívila-obsluha a kvalita jídla nestála za tu cenu

Nevím

Nezaujala me

Nezaujalo mne prostředí a vysoké ceny

Ničím mě nezaujala

Pokud je restaurace dobrá a je znovu k dispozici voucher tak se do restaurace znovu vrátím.

Porad je co poznávat

protože nedávám dýško tak by mě plivli do jídla

Ráda zkouším nová místa

Restaurace byla "z ruky" :)

restaurace byly v špatné dojezdové vzdálenosti k mému nynějšímu bydlišti, daná kuchyň je jinde lepší v poměru kvalita a cena

Restaurace je vyšší cenové úrovně, na dobrém místě, ale za plnou cenu se mi tam nechce.

Standardni ceny

Šla jsem do jiné - nějaké, kde jsem ještě nebyla.

v dane lokalite se bezne nevyskytuji

Většinou se jedna o drahé restaurace

vzdálenost od místa bydliště

10. Když jste restauraci znovu navštívil/a, lišil se přístup obsluhy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, přístup obsluhy se nelišil7667,86 %51,7 %  
Ano, přístup obsluhy byl lepší3329,46 %22,45 %  
Ano, přístup obsluhy byl horší32,68 %2,04 %  

Graf

11. Když jste restauraci znovu navštívil/a, lišila se kvalita jídla?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, kvalita jídla byla stejná9988,39 %67,35 %  
Ano, připadalo mi lepší119,82 %7,48 %  
Ano, bylo méně chutné21,79 %1,36 %  

Graf

12. Poté, co navštívíte restauraci s voucherem, podáváte zpětnou vazbu na slevovém serveru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6443,54 %43,54 %  
Občas5940,14 %40,14 %  
Ano2416,33 %16,33 %  

Graf

13. Propadl Vám někdy slevový kupón, aniž byste ho stihl/a využít?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7651,7 %51,7 %  
Ne7148,3 %48,3 %  

Graf

14. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena10873,47 %73,47 %  
Muž3926,53 %26,53 %  

Graf

15. V jaké věkové kategorii se nacházíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 2910873,47 %73,47 %  
30 - 391812,24 %12,24 %  
40 - 49117,48 %7,48 %  
Méně než 20 let64,08 %4,08 %  
50 let a více42,72 %2,72 %  

Graf

16. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské8960,54 %60,54 %  
SŠ s maturitou4631,29 %31,29 %  
SŠ bez maturity64,08 %4,08 %  
Vyšší odborné32,04 %2,04 %  
Základní32,04 %2,04 %  

Graf

17. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pracující5738,78 %38,78 %  
Student4429,93 %29,93 %  
Pracující student2617,69 %17,69 %  
Nezaměstnaný117,48 %7,48 %  
OSVC10,68 %0,68 %  
materska dovolena10,68 %0,68 %  
OSVČ10,68 %0,68 %  
materska10,68 %0,68 %  
nepracující student10,68 %0,68 %  
mateřská dovolena10,68 %0,68 %  
inv.důchodce10,68 %0,68 %  
Podnikatel10,68 %0,68 %  
invalidní důchodce10,68 %0,68 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často navštěvujete restaurace?

2. Jak často nakupujete slevové kupóny do restauračních zařízení?

3. Za jakým účelem obvykle nakupujete slevové vouchery do restaurací?

4. Na základě čeho nejčastěji vybíráte slevové nabídky do restaurací?

5. Prověřujete si při nákupu důvěryhodnost slevového serveru?

6. Pokud navštívíte restauraci se slevovým kupónem, držíte se jeho hodnoty nebo si zakoupíte něco navíc?

7. Máte pocit, že k Vám personál přistupuje jako k druhořadým klientům, pokud restauraci navštívíte s voucherem?

8. Navštívil/a jste někdy restauraci opakovaně, i bez slevového voucheru?

10. Když jste restauraci znovu navštívil/a, lišil se přístup obsluhy?

11. Když jste restauraci znovu navštívil/a, lišila se kvalita jídla?

12. Poté, co navštívíte restauraci s voucherem, podáváte zpětnou vazbu na slevovém serveru?

13. Propadl Vám někdy slevový kupón, aniž byste ho stihl/a využít?

14. Jaké je Vaše pohlaví?

15. V jaké věkové kategorii se nacházíte?

16. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

17. Jste:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často navštěvujete restaurace?

2. Jak často nakupujete slevové kupóny do restauračních zařízení?

3. Za jakým účelem obvykle nakupujete slevové vouchery do restaurací?

4. Na základě čeho nejčastěji vybíráte slevové nabídky do restaurací?

5. Prověřujete si při nákupu důvěryhodnost slevového serveru?

6. Pokud navštívíte restauraci se slevovým kupónem, držíte se jeho hodnoty nebo si zakoupíte něco navíc?

7. Máte pocit, že k Vám personál přistupuje jako k druhořadým klientům, pokud restauraci navštívíte s voucherem?

8. Navštívil/a jste někdy restauraci opakovaně, i bez slevového voucheru?

10. Když jste restauraci znovu navštívil/a, lišil se přístup obsluhy?

11. Když jste restauraci znovu navštívil/a, lišila se kvalita jídla?

12. Poté, co navštívíte restauraci s voucherem, podáváte zpětnou vazbu na slevovém serveru?

13. Propadl Vám někdy slevový kupón, aniž byste ho stihl/a využít?

14. Jaké je Vaše pohlaví?

15. V jaké věkové kategorii se nacházíte?

16. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

17. Jste:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Horváthová, A.Slevové servery v gastronomii (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://slevove-servery-v-gastronomi.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.