Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Sluchově postižený žák, integrovaný v běžné škole

Sluchově postižený žák, integrovaný v běžné škole

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tomáš Monhart
Šetření:23. 07. 2013 - 29. 07. 2013
Počet respondentů:33
Počet otázek (max/průměr):2 / 1.3
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:72,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.00:44
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, jsem studentem oboru Aplikovaná Tělesná Výchova na FTK UP v Olomouci. Výsledky použiji ve své bakalářské práci.
Tento dotazník je určen zejména pro učitele TV a další pedagogické pracovníky, nezabere více než 10 sekund Vašeho času, jelikož je v něm pouze 1 povinná a 1 nepovinná otázka.
Nejste-li tělocvikář, otázku si připodobněte své profesi.
Dotazník je zcela anonymní.
Přeji hezký den!
Tomáš M.

Odpovědi respondentů

1. Měl/a byste obavy ze začlenění sluchově postiženého žáka do Vašich hodin tělesné výchovy?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2163,64 %63,64 %  
ano1236,36 %36,36 %  

Graf

2. Můžete se vyjádřit:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Ano Protože se může cokoliv stát.Může na něj letět míč a volání bude zbytečné.Komunikace při hrách by byla obtížnější.

Každý má právo na stejné vzdělání jako každý jiný a není fér když někdo dělá rozdíly

Nemám zkušenosti se sluchově postiženými lidmi, proto bych si musela zvyknout přizpůsobit hodinu tomuto žáku. Nevidím v tom problém, nebránila se dané situaci, nicméně obavu bych samozřejmě měla - v rámci hodiny nejde jen o daného žáka ale i ostatní děti a jejich chování vůču daném indisponovanému žáku.

Není to nic strašného a tito lidé jsou schopni .

Předpokládám, že by ale potřeboval více pozornosti od lektora, aby se předešlo úrazům. Záleží také na druhu provozovaného sportu.

strach ze způsobu komunikace

Špatná komunikace

Tak jakože vůbec by mi to nevadilo, možná že by byl sluchově postižený, ale tak to je uplně jedno ne ? je to člověk jako mi všichni ostatní a podle mě by s ním nebyli žádné problémy.

Určitě by v tom byl trochu problém, ale podle mého názoru by se to dalo zvládnout.

znamená to určitá omezení, především dorozumínání, ale není to na překážku


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Monhart, T.Sluchově postižený žák, integrovaný v běžné škole (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://sluchove-postizeny-zak-integ.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.