Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Sluchově postižený žák
Sluchově postižený žák
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Tomáš Monhart |
---|---|
Šetření: | 19. 06. 2011 - 26. 06. 2011 |
Počet respondentů: | 6 |
Počet otázek (max/průměr): | 20 / 13.17 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | nelze zjistit |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.04:00 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
jsem studentem oboru Aplikovaná tělesná výchova na FTK UP v Olomouci. Výsledky použiji ve své bakalářské práci jakožto metodické příručky integrované výuky pro zlepšení podmínek a hlavně školního zázemí pro žáky se sluchovým postižením na základě legislativy a současných světových integračních trendů.
Tento dotazník je určen pro učitele TV a další pedagogické pracovníky, nezabere více než 5 minut Vašeho času a je zcela anonymní.
Přeji hezký den!
Tomáš M.
Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)
SP- sluchově postižený
TV- Tělesná výchova
Odpovědi respondentů
1. Zařadil/ a byste SP žáka do běžné výuky TV?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 4 | 66,67 % | 66,67 % |
ne | 2 | 33,33 % | 33,33 % |
2. Mohly by ve Vašich hodinách nastat problémy v komunikaci a chápání pokynů? (tělocvična, hřiště, plavecký bazén, v přírodě, …)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 4 | 66,67 % | 66,67 % |
ne | 2 | 33,33 % | 33,33 % |
3. Pokud ANO, prosím, specifikujte:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
nedostatečné přihlédnutí učitele k hendikepu žáka při zadání pokynu.
neslyšel by mě
Spíš než problém v komunikaci bych asi viděla problém v upozornění na nečekané situace nebo tak. A problémy v komunikaci jsou i u slyšících lidí.
4. Jaké dorozumívací a komunikační prostředky/ systémy byste s žákem se SP použil/ a?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Znakový jazyk | 2.333 | 2.556 |
Pantomima | 3.167 | 1.472 |
Gesta, posunky | 2.833 | 1.472 |
Tištěná herní pravidla | 3.5 | 2.25 |
tlumočník | 3.333 | 2.889 |
5. Máte k dispozici asistenta?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 4 | 66,67 % | 66,67 % |
ano | 2 | 33,33 % | 33,33 % |
6. Pokud ANO, jakého? (asistent učitele – osobní asistent)
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
mámu | 1 | 33,33 % | 16,67 % |
osobní | 1 | 33,33 % | 16,67 % |
osobní asistent | 1 | 33,33 % | 16,67 % |
7. Pokud NE, chtěl/a byste asistenta? (asistent učitele – osobní asistent)
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 2 | 100 % | 33,33 % |
8. Pokud nemáte a chtěl/a byste, tak jakého? (asistent učitele – osobní asistent)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
osobní asistent | 4 | 66,67 % | 66,67 % |
mámu | 1 | 16,67 % | 16,67 % |
osobní | 1 | 16,67 % | 16,67 % |
9. Jste si vědom/ a možných kontraindikačních cviků pro žáky se SP?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 5 | 83,33 % | 83,33 % |
ano | 1 | 16,67 % | 16,67 % |
10. Pokud ANO, prosím specifikujte:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
žádné odpovědi
11. Jste informován/ a v problematice a základní obsluze kompenzačních pomůcek pro SP? Připomeneme si je: kochleární implantát; sluchadla: digitální (závěsná / zvukovodová)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 5 | 83,33 % | 83,33 % |
ano | 1 | 16,67 % | 16,67 % |
12. Pokud ANO, prosím specifikujte:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
žádné odpovědi
13. Je dle Vašeho mínění SP žák lepší více v kolektivních sportech nebo spíše v individuálních?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
individuálních | 3 | 50 % | 50 % |
idiv | 1 | 16,67 % | 16,67 % |
Jak který | 1 | 16,67 % | 16,67 % |
záleží na jednotlivci a přístupu skupiny | 1 | 16,67 % | 16,67 % |
14. Zajímal/ a byste se, zda žák provozuje intenzivně nějaký sport?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 5 | 83,33 % | 83,33 % |
ne | 1 | 16,67 % | 16,67 % |
15. Pokud ANO, prosím specifikujte:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Je to normální žák. U každého žáka píši, jestli nějaký sport dělá a i podle toho se prokládá výuka s osnovami.
Žáků s SP bych se ptala, abych měla inspiraci v hodinách TV
16. Máte informace o sportovních klubech a organizacích pro SP ve Vašem městě/ regionu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 5 | 83,33 % | 83,33 % |
ano | 1 | 16,67 % | 16,67 % |
17. Pokud ANO, prosím specifikujte (vypište):
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Záleží na individuálních zájmech daného žáka a domluvě s kluby. Ale většinou jsou přístupni všichni.
18. Jste ochoten/ a dále se vzdělávat v komunikaci se SP na poli školní TV?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 4 | 66,67 % | 66,67 % |
ano | 2 | 33,33 % | 33,33 % |
19. Pokud ANO, prosím specifikujte:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Určitě kurzy znakové řeči. | 1 | 100 % | 16,67 % |
20. Pokud NE, prosím specifikujte:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Mám základy znakové řeči a za 19let praxe 2 slucho | 1 | 100 % | 16,67 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.