Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Služba průzkum trhu nepotravinářského zboží
Služba průzkum trhu nepotravinářského zboží
→ Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali? ←
(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 14. prosince ve 12:00)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Daniel Peterský |
---|---|
Šetření: | 19. 02. 2011 - 19. 03. 2011 |
Počet respondentů: | 31 |
Počet otázek (max/průměr): | 8 / 6.03 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 38,6 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.04:46 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Vážení respodenti,
pomocí dat získaných z tohoto dotazníku se pokusím zanalyzovat český trh společností nabízející službu průzkum trhu. Zajímám se o cenovou dostupnost této služby, její využití v podniku a dostupnost v rámci podmínek českého trhu.
Výsledky použiji ve své maturitní práci.
Děkuji za Vaše upřímné odpovědi.
Odpovědi respondentů
1. Vaše firma se zabývá prodejem:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
služeb | 18 | 64,29 % | 58,06 % |
zboží | 10 | 35,71 % | 32,26 % |
2. Využila někdy vaše firma službu průzkum trhu?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 16 | 55,17 % | 51,61 % |
ano | 13 | 44,83 % | 41,94 % |
3. Tuto službu jste pořídili/nepořídili a z jakého důvodu?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
abychom zjistili nepokrytou poptávku na trhu služeb
děláme si vlastní průzkumy (bez zprostředkovatele)
finance
máme vlastní zdroje
My jsme takovou firmou
nebyl důvod
nebyl záje prozatím
Nejmenovaná firma nám tuto službu poskytla. Službu jsme pořídili za účelem zjistit poptávku po novém typu výrobku.
neporidili
plýtvání peněz, v mém případě.
Potřebovali jsme průzkum trhu
Pracujeme téměř výhradně na základě okamžité či dlouhodobé poptávky z konkrétních zdrojů. Při zavádění nové možnosti spíše kontaktujeme staré kontakty, zda mají zájem, popřípadě žádáme o zprostředkování.
pravděpodobně chtěli zjistit své postavení na trhu - jsem jen zaměstnanec
Spokojenost a přání zákazníků
větší informovanosti o poptávce služeb
Začínám s podnikáním a dosud jsem o tuto službu neměl zájem.
Zkvalitnění služeb
4. Uvítali byste možnost zakoupení služby průzkum trhu vedenou přes internet?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 20 | 68,97 % | 64,52 % |
ne | 9 | 31,03 % | 29,03 % |
5. Služba – průzkum trhu na internetu by byla cenově dostupnější než klasický průzkum trhu. Kterou z následujících cen považujete pro vaši firmu za dostupnou?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1000 – 4999,-/produkt | 17 | 62,96 % | 54,84 % |
10 000 – 19 999,-/produkt | 5 | 18,52 % | 16,13 % |
5000 – 9999,-/produkt | 4 | 14,81 % | 12,9 % |
více než 20 000,-/produkt | 1 | 3,7 % | 3,23 % |
6. U této služby byste upřednostňovali:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
kvalitu | 21 | 77,78 % | 67,74 % |
cenu | 6 | 22,22 % | 19,35 % |
7. Máte nějakou vlastní představu, jak by tento průzkum trhu měl být provozován? Uveďte prosím své vlastní požadavky na tuto službu.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
- cena by měla odpovídat kvalitě služby - možnost zasáhnout do organizace průzkumu
Naše zaměření je velmi specifické, proto bychom před zadáním museli vědět, zda by firma provádějící průzkum vůbec měla dostatek respondentů z dané cílové oblasti, aby se nám vyplatilo průzkum objednat.
ne
Nejsem si jist, zda by byly získané informace relevantní. Myslím, že na internetu by ho vyplňoval nestandardní vzorek respondentů. Dalo by se však dotazovat například stávajících klientů, potenciálních klientů, spokojenosti s poskytnutými službami, požadavků na služby, apod.
Nemám konkrétní představu,ale o nabídkách bych se odborně poradil,za náměty děkuji.
nemám vlastní představu
Tak, aby byl spolehlivě zaměřen na cílovou skupinu. Např. u cílové skupiny "mládež" využít existující komunity partcipující na on-line hrách nebo souvisejících diskusních fór. Samotný efektivní rozbor existujících dostupných diskusních fór může přinést relevantní data.
8. Jak dlouho působí vaše firma na trhu?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
10 | 2 | 8,7 % | 6,45 % |
20 | 1 | 4,35 % | 3,23 % |
45 let | 1 | 4,35 % | 3,23 % |
od roku 1992 | 1 | 4,35 % | 3,23 % |
1 rok | 1 | 4,35 % | 3,23 % |
5 | 1 | 4,35 % | 3,23 % |
25 | 1 | 4,35 % | 3,23 % |
8 let | 1 | 4,35 % | 3,23 % |
15 | 1 | 4,35 % | 3,23 % |
9 let | 1 | 4,35 % | 3,23 % |
ostatní odpovědi | 12 | 52,17 % | 38,71 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.