Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Služby MHD v Praze

Služby MHD v Praze

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Linda Kleňhová
Šetření:23. 03. 2013 - 30. 03. 2013
Počet respondentů:147
Počet otázek (max/průměr):20 / 18.32
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:80,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:21
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

 

jsem studentka Vysoké školy obchodní v Praze a ráda bych Vás tímto poprosila o vyplnění dotazníku zaměřeného na služby MHD v Praze. Dotazník je určen především pro respondenty, kteří služeb MHD využívají, ale není to podmínkou. Výsledky dotazníku budou použity v praktické částí mé diplomové práce.

 

Předem Vám děkuji za Váš čas:-)

 

Bc. Linda kleňhová

Odpovědi respondentů

1. Využíváte služeb MHD v Praze?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 2, NEotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO14296,6 %96,6 %  
NE53,4 %3,4 %  

Graf

2. Jak často služeb využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Denně6847,89 %46,26 %  
Téměř denně3625,35 %24,49 %  
Méně2517,61 %17,01 %  
2-3 týdně139,15 %8,84 %  

Graf

3. Kolik měsíčně utratíte za MHD?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
150-300 Kč7955,63 %53,74 %  
300-600 Kč3222,54 %21,77 %  
Do 150 Kč2618,31 %17,69 %  
Více53,52 %3,4 %  

Graf

4. Myslíte si, že je částka relevantní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8861,97 %59,86 %  
Ne5438,03 %36,73 %  

Graf

5. Přijde Vám cena 110 Kč za 24hod. jízdenku využívající zejména turisty přijatelná?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8056,34 %54,42 %  
Ne6243,66 %42,18 %  

Graf

6. Jaký způsob jízdného preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Opencard8459,15 %57,14 %  
Kupony MHD v tištěné podobě2316,2 %15,65 %  
SMS jízdenky1913,38 %12,93 %  
Jízdenky117,75 %7,48 %  
Jezdím na černo :-)53,52 %3,4 %  

Graf

7. Jaké dopravní prostředky k přepravě používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Prostředky MHD (autobus, metro, vlak, tramvaj)otázka č. 8, Automobilotázka č. 18, Motocyklotázka č. 18, Kolootázka č. 18, Jinéotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Prostředky MHD (autobus, metro, vlak, tramvaj)12585,03 %85,03 %  
Automobil2013,61 %13,61 %  
Kolo21,36 %1,36 %  

Graf

8. Které používáte nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Metro6350,4 %42,86 %  
Tramvaj3427,2 %23,13 %  
Autobus2419,2 %16,33 %  
Vlak43,2 %2,72 %  

Graf

9. Jste spokojeni s návazností spojů a přesností příjezdů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8769,6 %59,18 %  
Ne3830,4 %25,85 %  

Graf

10. Co si myslíte, že patří mezi hlavní přednosti MHD?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rychlost6552 %44,22 %  
Cena4132,8 %27,89 %  
Přesnost3326,4 %22,45 %  
Nemá žádné přednosti2923,2 %19,73 %  
Komfort97,2 %6,12 %  

Graf

11. Myslíte si, že je MHD v Praze dobře dostupné a srozumitelné pro turisty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano6350,4 %42,86 %  
Ano3528 %23,81 %  
Spíše ne2116,8 %14,29 %  
Ne64,8 %4,08 %  

Graf

12. Co si myslíte, že by bylo vhodné zlepšit a čím tak zpestřit dosavadní nabídku?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

nevim

-

-

...

...

A

aby pracovníci v MHD uměli anglicky

Automaticky vyhazovat bezdomovce z mhd.

Bus/tram jede do každé prdele, takže bych nic nezlepšovala. Možná ve špičce by bylo dobré některé spoje posílit. Občas mám pocit, že v tom davu stojím na jedné noze a ještě ani ne na vlastní.

castejsi spoje metra

cena jízdného

Cena,množství linek

Častá kontrola vozů a minimalizovat tak např. výskyt bezdomovců v MHD. Větší péče o čistotu v MHD (např. čistota textilních sedaček)

častěji umývat tyče na držení, občas se k ni přilepíte jak ke žvýkačce

čistota

čistota

Čistota

čistota v MHD

čistota, snížit počet bezdomovců

čistotu

čistotu dopravních prostředků, více informačních prostředků

Čistotu v MHD, eliminovat přítomnost bezdomovců

čistotu,

dostačující

dostavet konečně trasu D

elektronické tabule po celé Praze (tabule ukáže, za kolik jaká tramvaj a autobus pojede, nebo zda má tram. nebo bus zpoždění)

Hlaseni v mhd i v anglickem jazyce

Hlavní by bylo neklamat lidé, že tramvaje ve špičce jezdí každé 3 min. např. 22 - jezdí jednou za 10 min a pak jedou 2 za sebou. Další je aby nerušily některé linky (nekrátily).

Hodiny na zastávkách a displej se zobrazením dalšího autobusu, vlaku, tram,...

hospodaření DPP

Chování řidičů v autobusech příměstských linek (3XX)

Chtělo by to zlepšit čas příjezdů a odjezdů autobusů a chování jejich řidičů. Známá klasika, kdy řidič schválně čeká, až celý uřícení doběhnete ke dveřím a těsně před nosem Vám zavře, už prostě není vtipná ani cokoli jiného. A MHD v Praze si jezdí kdy chce, ne podle jízdního řádu.

Komfort

komfortnější vozy, rozhodně nějaké plánky dopravy pro turisty společně s vysvětlením jak funguje systém jízdenek, snížení cen kuponů/opencard pro rezidenty

Kvalitu a vzhled zastavek

Lepší návaznost některých spojů ve večerních hodinách.

lepší návaznost spojů, levnější jízdné

Lepší podmínky pro studenty

méně bezdomovců v dopravních prostředcích, více kontrolorů

méně bezdomovců v tramvajích.

metro D

mnevím

Modernější vchody, eskalátory, nástupiště

modernější vozidla, kvalitnější informace na zastávkách hlavně u odjezdů

modernizace MHD (tramvají)

mutace do min. anglického jazyka

Myslím si, že by mělo jezdit více nízkopodlažných spojů. Především u autobusů regionálních.

myslím že ničím

nabídka se mi jeví jako dostačující :)

Nabizet slevy pro podnikatele, kteri zajistuji zamestnani lidem z prahy

např. návaznost spojů - někdy se zdá velmi dobrá, ale kvůli zpožďování spojů a také kvůli neochotě řidičů (vyjíždění ze zastávek dříve atp.)je často nevyhovující...

návaznost

Návaznost spojů, čistotu v dopravních prostředcích a také kontroly přepravujících, jelikož já za to platím a velmi často se se mnou vozí bezdomovci, kteří neplatí a ještě velmi silně jízdu znepřijemňují!

Neevim

nemenit tak zasadne trasy mhd, jak k tomu ted doslo. zajistit vetsi bezpecnost. metro o vikendu po pulnoci.

nevím

Nevim

NEVÍM

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

Nevím, kde je chyba, ale často se na mě obracejí zmatení turisté a mám problém, že já v zahraničních metropolích se dokážu zorientovat lépe než oni v Praze. Možná by to chtělo více distribuovat takové mapy, ve kterých by schématicky byly vidět jak trasy dopravních prostředků, tak podklad (= mapa Prahy s ulicemi a označenými pamětihodnostmi). Zajímavý mi přijde děs cizinců z přestupování v metru, o kterém se domnívám, že je v Praze zcela jednoduché.

nevím, turisty v Praze nerada potkávám

nevim,a le u otázky č.3 chybí možnost že neplatim :)

nicim

Nižší ceny, čistší dopravní prostředky

no idea

obnovit bus 152 v plnem rezimu

Obnovit zrušené spoje, zlevnit jízdné

orientace

Osobně mi více vyhovovali starší typy vozů - hlavně tramvají. Nové typy vozů jsou velice nepraktické pro cestující, kteří jsou nuceni při cestě stát, sedačky se dle mého názoru lépe udržují na čistě dřevěných sedačkách ve strarších typech tramvají než ty, které jsou potaženy látkou, které mi přijdou nahygienické.

Po zavedení posledních úspor už je hodně znát, že intervaly jsou delší a návaznost horší, než před úsporami

pohodlí

pomocná síla u dveří pro pomoc s kočárky atd.

popisky v angličtině, možnost zakoupení sms jízdenky i pro cizince, přítomnost policie v nočních spojích (alespoň v centru Prahy)

pořád se dá co zlepšovat, více tras

Posílit nejvíce vytížené spoje, tam kde je to nejvíce potřeba.

Prodlouzila bych o vikendu provozni dobu metra do rannich hodin.

Prodloužit metro (myslím časově v noci) V otázce 10. bych uvítala možnost Jiné... a odpověděla bych hustota sítě MHD a její dostupnost.

propojení krátkodobých jízdenek pro turisty s dalšími možnostmi (slevy na vstupy stejně jako u opencard)

Přehledné označení zastávky autobusu na letiště i v jiných jazycích

přeložit do angličtiny

přesnost , připravenost na zimu a eliminovat bezdomovce v MHD

přesnost linek, a lepší větrání když tam jede bezdomovec tak je to mazec

Přistavět trasu D a snížit intervaly ve večerních hodinách.

Přístroje prodávající jízdenky, pracovní doba prodejních míst

rozhodně by bylo vhodné zvýšit čistotu, pořádek a bezpečnost

rozšířít autobusové spoje do nových sídlišť

Rozšířit trasy metra. Doladit návaznost některých spojů na frekventovaných (přestupních) zastávkách.

řidičské umění některých řidičů autobusu, dostat z vagonu bezdomovce

Slevové akce

snížení ceny, zlepšení návaznosti spojů, obnovení některých linek, také nechápu náhlé změny názvů zastávek, je to matoucí

tabule s on - line informacemi, kdy metro/tramvaj přijede

televize ve vagonech metra (jako mají v např. v Berlíně)

turnikety v metru, snažit se více neumožnit jízdu bezdomovcům

týdenní jízdenky

určitě nakoupit nové tramvaje, přehlednější informační letáky a značení v MHD

V MHD jezdím po Praze zatím jen za pohovory, takže pro mě jakou nezaměstnanou určitě SNÍŽIT CENU!!! Nebo by se alespoň mělo nezaměstnaným proplácet jízdné při shánění práce.

v podstatě je to vyhovující..občas je zpoždění, ale nic hrozného, snaží se popřípadě nahradit spoje, jinými

vice orientačních prvků interaktivní mapy vice variabilní jízdné lepsi pece o turisty

více spojů, čistota

Více spojů, noční provoz metra

Víkendové intervaly. Přijde mi, že když je v Praze plno lidí o víkendu.. výlety, cizinci atd... že je blbost aby to jezdilo tak málo.

vrátit původní systém

vrátit se k rozložení spojů tak jak to bylo !

Vyhnat bezdomovce z dopravních prostředků

Vyměnit nehygienické polstrované sedačky za plastové, či dřevěné.

Vzhled a čistotu MHD a dostat pryč bezdomovce

wifi připojení, klimatizace

wifi v mhd

zakazat aromatickym neplatiacim spoluobcanom pristup!

Zakázat vstup bezdomovcům :-D

zamezit vstup bezdomovců do MHD

Zlepšit by se dala především cena. Nechápu proč se sleva pro studenty dá uplatnit pouze na nulté pásmo a na první už ne.

zlepšit cestování po Praze vlakem

Zlepšit prostředí ve stanicích metra.

zlepšit údržbu a čistotu v mhd

Zlevnění ceny za dospělé, zákaz bezdomovcům do mhd

Zlevnění jízdného

Zlevnit, zvýšit počet spojů, dodržovat jízdní řády, vyhazovat bezdomovce, zvýšit čistotu

13. Myslíte si, že MHD nabízí dostatek vedlejších služeb využívající zejména turisty? Např. okružní jízdy po Praze apod.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne8265,6 %55,78 %  
Ano4334,4 %29,25 %  

Graf

14. Myslíte si, že stránky Dopravního podniku "www.dpp.cz" nabízejí dostatek přehledných a užitečných informací pro turisty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7761,6 %52,38 %  
Ne4838,4 %32,65 %  

Graf

15. Myslíte si, že by bylo vhodné rozšířit jazykovou mutaci stránek DPP o další jazyky kromě anglického a německého jazyka?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano10080 %68,03 %  
Ne2520 %17,01 %  

Graf

16. Jazykovou vybavenost zaměstnanců DPP, kteří přicházejí do přímého kontaktu s cestujícími, považujete za:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nezbytně nutnou, alespoň co se týká anglického jazyka8164,8 %55,1 %  
Spíše ano, ale není to prioritní3931,2 %26,53 %  
Ne, není to důležité54 %3,4 %  

Graf

17. Myslíte si, že většina těchto zaměstnanců DPP anglicky mluví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne10987,2 %74,15 %  
Ano1612,8 %10,88 %  

Graf

18. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena10974,15 %74,15 %  
Muž3825,85 %25,85 %  

Graf

19. Věk:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-2510471,23 %70,75 %  
26-393322,6 %22,45 %  
40-5596,16 %6,12 %  

Graf

20. Nejvýše dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské vzdělání8356,46 %56,46 %  
Středoškolské vzdělání s maturitou5436,73 %36,73 %  
Středoškolské vzdělání bez maturity64,08 %4,08 %  
Základní vzdělání42,72 %2,72 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Myslíte si, že je částka relevantní?

  • odpověď Ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena na otázku 10. Co si myslíte, že patří mezi hlavní přednosti MHD?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Využíváte služeb MHD v Praze?

2. Jak často služeb využíváte?

3. Kolik měsíčně utratíte za MHD?

4. Myslíte si, že je částka relevantní?

5. Přijde Vám cena 110 Kč za 24hod. jízdenku využívající zejména turisty přijatelná?

6. Jaký způsob jízdného preferujete?

7. Jaké dopravní prostředky k přepravě používáte?

8. Které používáte nejčastěji?

9. Jste spokojeni s návazností spojů a přesností příjezdů?

10. Co si myslíte, že patří mezi hlavní přednosti MHD?

11. Myslíte si, že je MHD v Praze dobře dostupné a srozumitelné pro turisty?

12. Co si myslíte, že by bylo vhodné zlepšit a čím tak zpestřit dosavadní nabídku?

13. Myslíte si, že MHD nabízí dostatek vedlejších služeb využívající zejména turisty? Např. okružní jízdy po Praze apod.?

14. Myslíte si, že stránky Dopravního podniku "www.dpp.cz" nabízejí dostatek přehledných a užitečných informací pro turisty?

15. Myslíte si, že by bylo vhodné rozšířit jazykovou mutaci stránek DPP o další jazyky kromě anglického a německého jazyka?

16. Jazykovou vybavenost zaměstnanců DPP, kteří přicházejí do přímého kontaktu s cestujícími, považujete za:

17. Myslíte si, že většina těchto zaměstnanců DPP anglicky mluví?

18. Pohlaví:

19. Věk:

20. Nejvýše dosažené vzdělání:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Využíváte služeb MHD v Praze?

2. Jak často služeb využíváte?

3. Kolik měsíčně utratíte za MHD?

4. Myslíte si, že je částka relevantní?

5. Přijde Vám cena 110 Kč za 24hod. jízdenku využívající zejména turisty přijatelná?

6. Jaký způsob jízdného preferujete?

7. Jaké dopravní prostředky k přepravě používáte?

8. Které používáte nejčastěji?

9. Jste spokojeni s návazností spojů a přesností příjezdů?

10. Co si myslíte, že patří mezi hlavní přednosti MHD?

11. Myslíte si, že je MHD v Praze dobře dostupné a srozumitelné pro turisty?

12. Co si myslíte, že by bylo vhodné zlepšit a čím tak zpestřit dosavadní nabídku?

13. Myslíte si, že MHD nabízí dostatek vedlejších služeb využívající zejména turisty? Např. okružní jízdy po Praze apod.?

14. Myslíte si, že stránky Dopravního podniku "www.dpp.cz" nabízejí dostatek přehledných a užitečných informací pro turisty?

15. Myslíte si, že by bylo vhodné rozšířit jazykovou mutaci stránek DPP o další jazyky kromě anglického a německého jazyka?

16. Jazykovou vybavenost zaměstnanců DPP, kteří přicházejí do přímého kontaktu s cestujícími, považujete za:

17. Myslíte si, že většina těchto zaměstnanců DPP anglicky mluví?

18. Pohlaví:

19. Věk:

20. Nejvýše dosažené vzdělání:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kleňhová, L.Služby MHD v Praze (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://sluzby-mhd-v-praze.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.