Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > SMART WINGS - kvalita služeb

SMART WINGS - kvalita služeb

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lenka Čiháková
Šetření:18. 04. 2011 - 21. 04. 2011
Počet respondentů:30
Počet otázek (max/průměr):12 / 12
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:48,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:57
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,  studuji cestovní ruch a vyplnění tohoto dotazníku potřebuji pro svou seminární práci. Předem děkuji za vyplnění :o)
 

Odpovědi respondentů

1. Využíváte služeb Smart wings?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1756,67 %56,67 %  
ano1343,33 %43,33 %  

Graf

2. Využíváte služeb Smart wings pravidelně?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2790 %90 %  
ano310 %10 %  

Graf

3. Jak často cestujete se Smart wings?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
příležitostně a v delším časovém intervalu než jeden rok2376,67 %76,67 %  
jednou za rok413,33 %13,33 %  
2 - 4 za rok26,67 %6,67 %  
každý měsíc a více13,33 %3,33 %  

Graf

4. Který z možných prodejních kanálů užíváte nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nákup přes internet2376,67 %76,67 %  
třetí osoba413,33 %13,33 %  
Smart call310 %10 %  

Graf

5. Ohodnoťte, jak jste s Vámi vybraným prodejním kanálem spokojeni.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný1343,33 %43,33 %  
dobrý1343,33 %43,33 %  
výborný26,67 %6,67 %  
nedostatečný26,67 %6,67 %  

Graf

6. Jaké je dle Vašeho názoru chování a ochota letušek?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výborný1136,67 %36,67 %  
chvalitebný1136,67 %36,67 %  
dobrý620 %20 %  
nedostatečný26,67 %6,67 %  

Graf

7. Jak jste spokojeni s čistotou v letadle?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný1033,33 %33,33 %  
výborný1033,33 %33,33 %  
dobrý826,67 %26,67 %  
dostatečný13,33 %3,33 %  
nedostatečný13,33 %3,33 %  

Graf

8. Jaký je Váš názor na občerstvení podávané během letu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

adfg

Celkem zajímavé chuťovky...:)

dobré

dobre

dobré, výběr vyhovuje

dobrý

dobrý

dobrý

dobrý

dobrý

Jsem s ním spokojený

kladný

klasické

lepší standart

mohla by být lepší, ale jídlo v letadlech smart wings není nejhorší

mohlo by to být lepší

Necestuji letadlem, proto neposuzuji.

Nemám žádné výhrady.

nemohu posoudit

Nic mě nenapadá...

nikdy jsem s nima neletěla, nemůžu říct

obcerstveni podavane neni. Lze si ho ovsem koupit

Podprumer

skvělé

Tasty!

ujde to

víc připepřit a větší porce

výborné

výborné !!!

9. Co a proč byste změnili, s čím nejste spokojeni?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

asdf

Charismatičtější letušky

chtělo by to více padáků

jsem spokojena

kontroly

Kvalitu jidla - i za cenu vyssi ceny letenky

kvalitu občerstvení

Neměnil bych asi nic...protože jsem ještě neletěl...:D

nemohu posoudit

není nic co bych měnila

nevím

nevím

nevim

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic mě nenapadá

Nic mě nenapadá...

Nic, stejně cestu prospím.

Se vším jsem spokojena.

to je to stejné, nemůžu říct

To samé jako předchozí otázka.

vice destinaci, nizsi ceny

vše je v pohodě

10. Vyberte, do které věkové skupiny patříte.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 302686,67 %86,67 %  
-1826,67 %6,67 %  
31 - 4026,67 %6,67 %  

Graf

11. Jste žena nebo muž?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena1963,33 %63,33 %  
muž1136,67 %36,67 %  

Graf

12. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské s maturitou2376,67 %76,67 %  
vysokoškolské516,67 %16,67 %  
základní13,33 %3,33 %  
vyšší odborné13,33 %3,33 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Čiháková, L.SMART WINGS - kvalita služeb (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://smart-wings-kvalita-sluzeb.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.