Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Smlouvání v různých sektorech trhu

Smlouvání v různých sektorech trhu

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Markéta Bejdová
Šetření:19. 07. 2012 - 26. 07. 2012
Počet respondentů:124
Počet otázek (max/průměr):34 / 34
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:65,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:01
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

 

jsem studentkou 3. ročníku Vysoké školy ekonomické v Praze, obor Ekonomie. Vyplněním tohoto dotazníku mi pomůžete získat informace k mé připravované bakalářské práci. Dotazník je anonymní a je zaměřen na analýzu smlouvání v různých sektorech trhu. Cílem této práce je zjistit, jestli se možnost popřípadě nemožnost smlouvání dá vyvodit z toho, na jakém trhu se daný produkt nachází.

Poznámka k dotazníku: pokud žádané údaje nevíte přesně, stačí zadat pouze přibližnou hodnotu.

 

Děkuji, že vyplnění dotazníku věnujete pár minut.

Odpovědi respondentů

1. Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Muž vs. Ženaalternativní0.210.956

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

2. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-3510887,1 %87,1 %  
36-5597,26 %7,26 %  
56-7554,03 %4,03 %  
75 a více10,81 %0,81 %  
méně než 15 let10,81 %0,81 %  

Graf

3. Jaké je Vaše bydliště?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hlavní město Praha6250 %50 %  
Středočeský kraj3629,03 %29,03 %  
Plzeňský kraj54,03 %4,03 %  
Moravskoslezský kraj32,42 %2,42 %  
Kraj Vysočina 32,42 %2,42 %  
Jihomoravský kraj32,42 %2,42 %  
Pardubický kraj32,42 %2,42 %  
Ústecký kraj21,61 %1,61 %  
Zlínský kraj21,61 %1,61 %  
Liberecký kraj21,61 %1,61 %  
Olomoucký kraj21,61 %1,61 %  
Karlovarský kraj10,81 %0,81 %  

Graf

4. Jaké je Vaše dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední s maturitou6552,42 %52,42 %  
Vysokoškolské4939,52 %39,52 %  
Vyšší odborné54,03 %4,03 %  
Základní43,23 %3,23 %  
Střední s výučním listem10,81 %0,81 %  

Graf

5. Podařilo se Vám někdy v případě nakupování šperků ve zlatnictví nakoupit daný šperk za cenu nižší, než jaká byla na cenovce? (v tomto a dalších případech se jedná o jednorázovou slevu, kterou Vám prodejce poskytl na základě Vaší dohody)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10685,48 %85,48 %  
ano1814,52 %14,52 %  

Graf

6. Jak vysoké bylo toto zlevnění? Uveďte prosím výši zlevnění v procentech. (V případě, že jste na předchozí otázku odpověděli NE, zadejte do kolonky číslo 0)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze nezáporná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
010685,48 %85,48 %  
1075,65 %5,65 %  
2043,23 %3,23 %  
1521,61 %1,61 %  
10010,81 %0,81 %  
5010,81 %0,81 %  
6010,81 %0,81 %  
510,81 %0,81 %  
3010,81 %0,81 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.29
Minimum:0
Maximum:20
Variační rozpětí:20
Rozptyl:16.1
Směrodatná odchylka:4.01
Medián:0
Modus:0

Graf

7. Jak často šperky nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně často než jedenkrát za rok4939,52 %39,52 %  
Přibližně jedenkrát za rok2620,97 %20,97 %  
Nikdy2419,35 %19,35 %  
Několikrát za rok2116,94 %16,94 %  
Několikrát za měsíc/měsíčně32,42 %2,42 %  
Denně/několikrát za týden10,81 %0,81 %  

Graf

8. Byl/a byste ochoten/na zakoupit šperk mimo specializovanou prodejnu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6754,03 %54,03 %  
ne5745,97 %45,97 %  

Graf

9. Je pro Vás lákavější představa, že můžete nakoupit daný šperk za pevnou cenu nebo byste dal/a přednost individuální dohodě o jeho ceně (vysmlouvali ji)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Pevná cena vs. Individuální dohodaalternativní-0.0161

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

10. Podařilo se Vám někdy v případě nakupování telefonního paušálu (v rámci individuálního nastavení, ne oficiálního balíčku) zakoupit daný paušál za cenu nižší, než jaká Vám byla původně nabídnuta?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9879,03 %79,03 %  
ano2620,97 %20,97 %  

Graf

11. Jak vysoké bylo toto zlevnění? Danou změnu uveďte prosím v procentech.(V případě, že jste na předchozí otázku odpověděli NE, zadejte do kolonky číslo 0)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze nezáporná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
09879,03 %79,03 %  
3054,03 %4,03 %  
1054,03 %4,03 %  
5054,03 %4,03 %  
2043,23 %3,23 %  
4021,61 %1,61 %  
10021,61 %1,61 %  
20010,81 %0,81 %  
7510,81 %0,81 %  
2510,81 %0,81 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.78
Minimum:0
Maximum:50
Variační rozpětí:50
Rozptyl:138.46
Směrodatná odchylka:11.77
Medián:0
Modus:0

Graf

12. Jak často individuální paušál nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně často, než jedenkrát za rok6149,19 %49,19 %  
Nikdy4737,9 %37,9 %  
Jedenkrát za rok129,68 %9,68 %  
Několikrát za rok32,42 %2,42 %  
Několikrát za měsíc/měsíčně10,81 %0,81 %  

Graf

13. Byl/a byste ochoten/na zakoupit individuální paušál od zprostředkovatele, tedy ne od daného telefonního operátora?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9173,39 %73,39 %  
ano3326,61 %26,61 %  

Graf

14. Je pro Vás lákavější představa, že můžete nakoupit paušál za pevnou cenu nebo byste dali přednost individuální dohodě o jeho ceně (vysmlouvali ji)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Pevná cena vs. Individuální dohodaalternativní0.210.956

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

15. Podařilo se Vám někdy v případě nakupování neznačkového oblečení na tržnici zakoupit daný produkt za cenu nižší, než jaká Vám byla původně nabídnuta?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8366,94 %66,94 %  
ne4133,06 %33,06 %  

Graf

16. Jak vysoké bylo toto zlevnění? Danou změnu uveďte prosím v procentech.(V případě, že jste na předchozí otázku odpověděli NE, zadejte do kolonky číslo 0)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze nezáporná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
04133,06 %33,06 %  
202016,13 %16,13 %  
30129,68 %9,68 %  
50108,06 %8,06 %  
1064,84 %4,84 %  
1564,84 %4,84 %  
10054,03 %4,03 %  
15032,42 %2,42 %  
4032,42 %2,42 %  
2532,42 %2,42 %  
ostatní odpovědi 35
60
200
70
5
120
45
0.50
0.5
80
1512,1 %12,1 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:22.96
Minimum:0
Maximum:100
Variační rozpětí:100
Rozptyl:642.63
Směrodatná odchylka:25.35
Medián:20
Modus:0

Graf

17. Jak často neznačkové oblečení nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Několikrát za rok5443,55 %43,55 %  
Méně často, než jedenkrát za rok3024,19 %24,19 %  
Nikdy1612,9 %12,9 %  
Jedenkrát za rok1310,48 %10,48 %  
Několikrát za měsíc/měsíčně118,87 %8,87 %  

Graf

18. Byl/a byste ochoten/na zakoupit neznačkové oblečení mimo prodejnu/tržnici?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8971,77 %71,77 %  
ne3528,23 %28,23 %  

Graf

19. Je pro Vás lákavější představa, že můžete nakoupit neznačkové oblečení za pevnou cenu nebo byste dali přednost individuální dohodě o jeho ceně (vysmlouvali ji)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Pevná cena vs. Individuální dohodaalternativní0.4520.796

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

20. Podařilo se Vám někdy v případě nakupování pečiva zakoupit daný produkt za cenu nižší, než jaká byla na cenovce?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne11391,13 %91,13 %  
ano118,87 %8,87 %  

Graf

21. Jak vysoké bylo toto zlevnění? Uveďte prosím výši zlevnění v procentech. (V případě, že jste na předchozí otázku odpověděli NE, zadejte do kolonky číslo 0)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze nezáporná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
011391,13 %91,13 %  
5043,23 %3,23 %  
521,61 %1,61 %  
1021,61 %1,61 %  
0.3010,81 %0,81 %  
3010,81 %0,81 %  
210,81 %0,81 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:0.2
Minimum:0
Maximum:10
Variační rozpětí:10
Rozptyl:1.35
Směrodatná odchylka:1.16
Medián:0
Modus:0

Graf

22. Jak často pečivo nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Denně/několikrát za týden9375 %75 %  
Několikrát za měsíc/měsíčně2520,16 %20,16 %  
Několikrát za rok32,42 %2,42 %  
Nikdy21,61 %1,61 %  
Méně často, než jedenkrát za rok10,81 %0,81 %  

Graf

23. Byl/a byste ochoten/na zakoupit pečivo mimo specializovanou prodejnu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7862,9 %62,9 %  
ne4637,1 %37,1 %  

Graf

24. Je pro Vás lákavější představa, že můžete nakoupit pečivo za pevnou cenu nebo byste dali přednost individuální dohodě o jeho ceně (vysmlouvali ji)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Pevná cena vs. Individuální dohodaalternativní-0.6290.604

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

25. Podařilo se Vám někdy v případě nakupování časopisu zakoupit daný produkt za cenu nižší, než jaká byla na cenovce?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne11895,16 %95,16 %  
ano64,84 %4,84 %  

Graf

26. Jak vysoké bylo toto zlevnění? Uveďte prosím výši zlevnění v procentech. (V případě, že jste na předchozí otázku odpověděli NE, zadejte do kolonky číslo 0)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze nezáporná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
011895,16 %95,16 %  
8010,81 %0,81 %  
1510,81 %0,81 %  
10010,81 %0,81 %  
5010,81 %0,81 %  
1010,81 %0,81 %  
2010,81 %0,81 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:0
Minimum:0
Maximum:0
Variační rozpětí:0
Rozptyl:0
Směrodatná odchylka:0
Medián:0
Modus:0

Graf

27. Jak často časopisy nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Několikrát za rok5241,94 %41,94 %  
Několikrát za měsíc/měsíčně4939,52 %39,52 %  
Méně často, než jedenkrát za rok108,06 %8,06 %  
Nikdy64,84 %4,84 %  
Jedenkrát za rok54,03 %4,03 %  
Denně/několikrát za týden21,61 %1,61 %  

Graf

28. Byl/a byste ochoten/na zakoupit časopis mimo prodejnu (např. na ulici)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9677,42 %77,42 %  
ne2822,58 %22,58 %  

Graf

29. Je pro Vás lákavější představa, že můžete nakoupit časopis za pevnou cenu nebo byste dali přednost individuální dohodě o její ceně (vysmlouvali ji)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Pevná cena vs. Individuální dohodaalternativní-0.5970.644

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

30. Podařilo se Vám někdy v případě nakupování bílého zboží (lednička, vysavač, myčka,...) zakoupit daný produkt za cenu nižší, než jaká byla na cenovce?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9677,42 %77,42 %  
ano2822,58 %22,58 %  

Graf

31. Jak vysoké bylo toto zlevnění? Uveďte prosím výši zlevnění v procentech. (V případě, že jste na předchozí otázku odpověděli NE, zadejte do kolonky číslo 0)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze nezáporná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
09778,23 %78,23 %  
2075,65 %5,65 %  
1554,03 %4,03 %  
1054,03 %4,03 %  
3021,61 %1,61 %  
2521,61 %1,61 %  
521,61 %1,61 %  
150010,81 %0,81 %  
3510,81 %0,81 %  
5010,81 %0,81 %  
ostatní odpovědi 200 10,81 %0,81 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.9
Minimum:0
Maximum:25
Variační rozpětí:25
Rozptyl:43.08
Směrodatná odchylka:6.56
Medián:0
Modus:0

Graf

32. Jak často bílé zboží nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně často, než jedenkrát za rok6250 %50 %  
Nikdy3326,61 %26,61 %  
Jedenkrát za rok1512,1 %12,1 %  
Několikrát za rok1310,48 %10,48 %  
Několikrát za měsíc/měsíčně10,81 %0,81 %  

Graf

33. Byl/a byste ochoten/na zakoupit bílé zboží mimo autorizovanou prodejnu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9576,61 %76,61 %  
ano2923,39 %23,39 %  

Graf

34. Je pro Vás lákavější představa, že můžete nakoupit bílé zboží za pevnou cenu nebo byste dali přednost individuální dohodě o její ceně (vysmlouvali ji)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Pevná cena vs. Individuální dohodaalternativní-0.2740.925

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Vaše pohlaví

  • odpověď Muž [alternativní] Žena: 1:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát za měsíc/měsíčně na otázku 17. Jak často neznačkové oblečení nakupujete?

15. Podařilo se Vám někdy v případě nakupování neznačkového oblečení na tržnici zakoupit daný produkt za cenu nižší, než jaká Vám byla původně nabídnuta?

  • odpověď ne:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nikdy na otázku 17. Jak často neznačkové oblečení nakupujete?

16. Jak vysoké bylo toto zlevnění? Danou změnu uveďte prosím v procentech.(V případě, že jste na předchozí otázku odpověděli NE, zadejte do kolonky číslo 0)

  • odpověď < 0 - 10 >:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 15. Podařilo se Vám někdy v případě nakupování neznačkového oblečení na tržnici zakoupit daný produkt za cenu nižší, než jaká Vám byla původně nabídnuta?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nikdy na otázku 17. Jak často neznačkové oblečení nakupujete?

34. Je pro Vás lákavější představa, že můžete nakoupit bílé zboží za pevnou cenu nebo byste dali přednost individuální dohodě o její ceně (vysmlouvali ji)?

  • odpověď Pevná cena [alternativní] Individuální dohoda: -1:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pevná cena [alternativní] Individuální dohoda: -1 na otázku 19. Je pro Vás lákavější představa, že můžete nakoupit neznačkové oblečení za pevnou cenu nebo byste dali přednost individuální dohodě o jeho ceně (vysmlouvali ji)?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Vaše pohlaví

2. Jaký je Váš věk?

3. Jaké je Vaše bydliště?

4. Jaké je Vaše dosažené vzdělání?

5. Podařilo se Vám někdy v případě nakupování šperků ve zlatnictví nakoupit daný šperk za cenu nižší, než jaká byla na cenovce? (v tomto a dalších případech se jedná o jednorázovou slevu, kterou Vám prodejce poskytl na základě Vaší dohody)

6. Jak vysoké bylo toto zlevnění? Uveďte prosím výši zlevnění v procentech. (V případě, že jste na předchozí otázku odpověděli NE, zadejte do kolonky číslo 0)

7. Jak často šperky nakupujete?

8. Byl/a byste ochoten/na zakoupit šperk mimo specializovanou prodejnu?

9. Je pro Vás lákavější představa, že můžete nakoupit daný šperk za pevnou cenu nebo byste dal/a přednost individuální dohodě o jeho ceně (vysmlouvali ji)?

10. Podařilo se Vám někdy v případě nakupování telefonního paušálu (v rámci individuálního nastavení, ne oficiálního balíčku) zakoupit daný paušál za cenu nižší, než jaká Vám byla původně nabídnuta?

11. Jak vysoké bylo toto zlevnění? Danou změnu uveďte prosím v procentech.(V případě, že jste na předchozí otázku odpověděli NE, zadejte do kolonky číslo 0)

12. Jak často individuální paušál nakupujete?

13. Byl/a byste ochoten/na zakoupit individuální paušál od zprostředkovatele, tedy ne od daného telefonního operátora?

14. Je pro Vás lákavější představa, že můžete nakoupit paušál za pevnou cenu nebo byste dali přednost individuální dohodě o jeho ceně (vysmlouvali ji)?

15. Podařilo se Vám někdy v případě nakupování neznačkového oblečení na tržnici zakoupit daný produkt za cenu nižší, než jaká Vám byla původně nabídnuta?

16. Jak vysoké bylo toto zlevnění? Danou změnu uveďte prosím v procentech.(V případě, že jste na předchozí otázku odpověděli NE, zadejte do kolonky číslo 0)

17. Jak často neznačkové oblečení nakupujete?

18. Byl/a byste ochoten/na zakoupit neznačkové oblečení mimo prodejnu/tržnici?

19. Je pro Vás lákavější představa, že můžete nakoupit neznačkové oblečení za pevnou cenu nebo byste dali přednost individuální dohodě o jeho ceně (vysmlouvali ji)?

20. Podařilo se Vám někdy v případě nakupování pečiva zakoupit daný produkt za cenu nižší, než jaká byla na cenovce?

21. Jak vysoké bylo toto zlevnění? Uveďte prosím výši zlevnění v procentech. (V případě, že jste na předchozí otázku odpověděli NE, zadejte do kolonky číslo 0)

22. Jak často pečivo nakupujete?

23. Byl/a byste ochoten/na zakoupit pečivo mimo specializovanou prodejnu?

24. Je pro Vás lákavější představa, že můžete nakoupit pečivo za pevnou cenu nebo byste dali přednost individuální dohodě o jeho ceně (vysmlouvali ji)?

25. Podařilo se Vám někdy v případě nakupování časopisu zakoupit daný produkt za cenu nižší, než jaká byla na cenovce?

26. Jak vysoké bylo toto zlevnění? Uveďte prosím výši zlevnění v procentech. (V případě, že jste na předchozí otázku odpověděli NE, zadejte do kolonky číslo 0)

27. Jak často časopisy nakupujete?

28. Byl/a byste ochoten/na zakoupit časopis mimo prodejnu (např. na ulici)?

29. Je pro Vás lákavější představa, že můžete nakoupit časopis za pevnou cenu nebo byste dali přednost individuální dohodě o její ceně (vysmlouvali ji)?

30. Podařilo se Vám někdy v případě nakupování bílého zboží (lednička, vysavač, myčka,...) zakoupit daný produkt za cenu nižší, než jaká byla na cenovce?

31. Jak vysoké bylo toto zlevnění? Uveďte prosím výši zlevnění v procentech. (V případě, že jste na předchozí otázku odpověděli NE, zadejte do kolonky číslo 0)

32. Jak často bílé zboží nakupujete?

33. Byl/a byste ochoten/na zakoupit bílé zboží mimo autorizovanou prodejnu?

34. Je pro Vás lákavější představa, že můžete nakoupit bílé zboží za pevnou cenu nebo byste dali přednost individuální dohodě o její ceně (vysmlouvali ji)?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Vaše pohlaví

2. Jaký je Váš věk?

3. Jaké je Vaše bydliště?

4. Jaké je Vaše dosažené vzdělání?

5. Podařilo se Vám někdy v případě nakupování šperků ve zlatnictví nakoupit daný šperk za cenu nižší, než jaká byla na cenovce? (v tomto a dalších případech se jedná o jednorázovou slevu, kterou Vám prodejce poskytl na základě Vaší dohody)

6. Jak vysoké bylo toto zlevnění? Uveďte prosím výši zlevnění v procentech. (V případě, že jste na předchozí otázku odpověděli NE, zadejte do kolonky číslo 0)

7. Jak často šperky nakupujete?

8. Byl/a byste ochoten/na zakoupit šperk mimo specializovanou prodejnu?

9. Je pro Vás lákavější představa, že můžete nakoupit daný šperk za pevnou cenu nebo byste dal/a přednost individuální dohodě o jeho ceně (vysmlouvali ji)?

10. Podařilo se Vám někdy v případě nakupování telefonního paušálu (v rámci individuálního nastavení, ne oficiálního balíčku) zakoupit daný paušál za cenu nižší, než jaká Vám byla původně nabídnuta?

11. Jak vysoké bylo toto zlevnění? Danou změnu uveďte prosím v procentech.(V případě, že jste na předchozí otázku odpověděli NE, zadejte do kolonky číslo 0)

12. Jak často individuální paušál nakupujete?

13. Byl/a byste ochoten/na zakoupit individuální paušál od zprostředkovatele, tedy ne od daného telefonního operátora?

14. Je pro Vás lákavější představa, že můžete nakoupit paušál za pevnou cenu nebo byste dali přednost individuální dohodě o jeho ceně (vysmlouvali ji)?

15. Podařilo se Vám někdy v případě nakupování neznačkového oblečení na tržnici zakoupit daný produkt za cenu nižší, než jaká Vám byla původně nabídnuta?

16. Jak vysoké bylo toto zlevnění? Danou změnu uveďte prosím v procentech.(V případě, že jste na předchozí otázku odpověděli NE, zadejte do kolonky číslo 0)

17. Jak často neznačkové oblečení nakupujete?

18. Byl/a byste ochoten/na zakoupit neznačkové oblečení mimo prodejnu/tržnici?

19. Je pro Vás lákavější představa, že můžete nakoupit neznačkové oblečení za pevnou cenu nebo byste dali přednost individuální dohodě o jeho ceně (vysmlouvali ji)?

20. Podařilo se Vám někdy v případě nakupování pečiva zakoupit daný produkt za cenu nižší, než jaká byla na cenovce?

21. Jak vysoké bylo toto zlevnění? Uveďte prosím výši zlevnění v procentech. (V případě, že jste na předchozí otázku odpověděli NE, zadejte do kolonky číslo 0)

22. Jak často pečivo nakupujete?

23. Byl/a byste ochoten/na zakoupit pečivo mimo specializovanou prodejnu?

24. Je pro Vás lákavější představa, že můžete nakoupit pečivo za pevnou cenu nebo byste dali přednost individuální dohodě o jeho ceně (vysmlouvali ji)?

25. Podařilo se Vám někdy v případě nakupování časopisu zakoupit daný produkt za cenu nižší, než jaká byla na cenovce?

26. Jak vysoké bylo toto zlevnění? Uveďte prosím výši zlevnění v procentech. (V případě, že jste na předchozí otázku odpověděli NE, zadejte do kolonky číslo 0)

27. Jak často časopisy nakupujete?

28. Byl/a byste ochoten/na zakoupit časopis mimo prodejnu (např. na ulici)?

29. Je pro Vás lákavější představa, že můžete nakoupit časopis za pevnou cenu nebo byste dali přednost individuální dohodě o její ceně (vysmlouvali ji)?

30. Podařilo se Vám někdy v případě nakupování bílého zboží (lednička, vysavač, myčka,...) zakoupit daný produkt za cenu nižší, než jaká byla na cenovce?

31. Jak vysoké bylo toto zlevnění? Uveďte prosím výši zlevnění v procentech. (V případě, že jste na předchozí otázku odpověděli NE, zadejte do kolonky číslo 0)

32. Jak často bílé zboží nakupujete?

33. Byl/a byste ochoten/na zakoupit bílé zboží mimo autorizovanou prodejnu?

34. Je pro Vás lákavější představa, že můžete nakoupit bílé zboží za pevnou cenu nebo byste dali přednost individuální dohodě o její ceně (vysmlouvali ji)?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Bejdová, M.Smlouvání v různých sektorech trhu (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://smlouvani-v-ruznych-sektorec.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.