Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
jsem studentkou 3. ročníku Vysoké školy ekonomické v Praze, obor Ekonomie. Vyplněním tohoto dotazníku mi pomůžete získat informace k mé připravované bakalářské práci. Dotazník je anonymní a je zaměřen na analýzu smlouvání v různých sektorech trhu. Cílem této práce je zjistit, jestli se možnost popřípadě nemožnost smlouvání dá vyvodit z toho, na jakém trhu se daný produkt nachází.
Poznámka k dotazníku: pokud žádané údaje nevíte přesně, stačí zadat pouze přibližnou hodnotu.
Děkuji, že vyplnění dotazníku věnujete pár minut.
Odpovědi respondentů
1. Vaše pohlaví
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Muž vs. Žena
alternativní
0.21
0.956
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
2. Jaký je Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
15-35
108
87,1 %
87,1 %
36-55
9
7,26 %
7,26 %
56-75
5
4,03 %
4,03 %
75 a více
1
0,81 %
0,81 %
méně než 15 let
1
0,81 %
0,81 %
3. Jaké je Vaše bydliště?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Hlavní město Praha
62
50 %
50 %
Středočeský kraj
36
29,03 %
29,03 %
Plzeňský kraj
5
4,03 %
4,03 %
Moravskoslezský kraj
3
2,42 %
2,42 %
Kraj Vysočina
3
2,42 %
2,42 %
Jihomoravský kraj
3
2,42 %
2,42 %
Pardubický kraj
3
2,42 %
2,42 %
Ústecký kraj
2
1,61 %
1,61 %
Zlínský kraj
2
1,61 %
1,61 %
Liberecký kraj
2
1,61 %
1,61 %
Olomoucký kraj
2
1,61 %
1,61 %
Karlovarský kraj
1
0,81 %
0,81 %
4. Jaké je Vaše dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Střední s maturitou
65
52,42 %
52,42 %
Vysokoškolské
49
39,52 %
39,52 %
Vyšší odborné
5
4,03 %
4,03 %
Základní
4
3,23 %
3,23 %
Střední s výučním listem
1
0,81 %
0,81 %
5. Podařilo se Vám někdy v případě nakupování šperků ve zlatnictví nakoupit daný šperk za cenu nižší, než jaká byla na cenovce? (v tomto a dalších případech se jedná o jednorázovou slevu, kterou Vám prodejce poskytl na základě Vaší dohody)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
106
85,48 %
85,48 %
ano
18
14,52 %
14,52 %
6. Jak vysoké bylo toto zlevnění? Uveďte prosím výši zlevnění v procentech. (V případě, že jste na předchozí otázku odpověděli NE, zadejte do kolonky číslo 0)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze nezáporná čísla).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
0
106
85,48 %
85,48 %
10
7
5,65 %
5,65 %
20
4
3,23 %
3,23 %
15
2
1,61 %
1,61 %
100
1
0,81 %
0,81 %
50
1
0,81 %
0,81 %
60
1
0,81 %
0,81 %
5
1
0,81 %
0,81 %
30
1
0,81 %
0,81 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
1.29
Minimum:
0
Maximum:
20
Variační rozpětí:
20
Rozptyl:
16.1
Směrodatná odchylka:
4.01
Medián:
0
Modus:
0
7. Jak často šperky nakupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Méně často než jedenkrát za rok
49
39,52 %
39,52 %
Přibližně jedenkrát za rok
26
20,97 %
20,97 %
Nikdy
24
19,35 %
19,35 %
Několikrát za rok
21
16,94 %
16,94 %
Několikrát za měsíc/měsíčně
3
2,42 %
2,42 %
Denně/několikrát za týden
1
0,81 %
0,81 %
8. Byl/a byste ochoten/na zakoupit šperk mimo specializovanou prodejnu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
67
54,03 %
54,03 %
ne
57
45,97 %
45,97 %
9. Je pro Vás lákavější představa, že můžete nakoupit daný šperk za pevnou cenu nebo byste dal/a přednost individuální dohodě o jeho ceně (vysmlouvali ji)?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Pevná cena vs. Individuální dohoda
alternativní
-0.016
1
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
10. Podařilo se Vám někdy v případě nakupování telefonního paušálu (v rámci individuálního nastavení, ne oficiálního balíčku) zakoupit daný paušál za cenu nižší, než jaká Vám byla původně nabídnuta?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
98
79,03 %
79,03 %
ano
26
20,97 %
20,97 %
11. Jak vysoké bylo toto zlevnění? Danou změnu uveďte prosím v procentech.(V případě, že jste na předchozí otázku odpověděli NE, zadejte do kolonky číslo 0)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze nezáporná čísla).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
0
98
79,03 %
79,03 %
30
5
4,03 %
4,03 %
10
5
4,03 %
4,03 %
50
5
4,03 %
4,03 %
20
4
3,23 %
3,23 %
40
2
1,61 %
1,61 %
100
2
1,61 %
1,61 %
200
1
0,81 %
0,81 %
75
1
0,81 %
0,81 %
25
1
0,81 %
0,81 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
4.78
Minimum:
0
Maximum:
50
Variační rozpětí:
50
Rozptyl:
138.46
Směrodatná odchylka:
11.77
Medián:
0
Modus:
0
12. Jak často individuální paušál nakupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Méně často, než jedenkrát za rok
61
49,19 %
49,19 %
Nikdy
47
37,9 %
37,9 %
Jedenkrát za rok
12
9,68 %
9,68 %
Několikrát za rok
3
2,42 %
2,42 %
Několikrát za měsíc/měsíčně
1
0,81 %
0,81 %
13. Byl/a byste ochoten/na zakoupit individuální paušál od zprostředkovatele, tedy ne od daného telefonního operátora?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
91
73,39 %
73,39 %
ano
33
26,61 %
26,61 %
14. Je pro Vás lákavější představa, že můžete nakoupit paušál za pevnou cenu nebo byste dali přednost individuální dohodě o jeho ceně (vysmlouvali ji)?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Pevná cena vs. Individuální dohoda
alternativní
0.21
0.956
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
15. Podařilo se Vám někdy v případě nakupování neznačkového oblečení na tržnici zakoupit daný produkt za cenu nižší, než jaká Vám byla původně nabídnuta?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
83
66,94 %
66,94 %
ne
41
33,06 %
33,06 %
16. Jak vysoké bylo toto zlevnění? Danou změnu uveďte prosím v procentech.(V případě, že jste na předchozí otázku odpověděli NE, zadejte do kolonky číslo 0)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze nezáporná čísla).
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
22.96
Minimum:
0
Maximum:
100
Variační rozpětí:
100
Rozptyl:
642.63
Směrodatná odchylka:
25.35
Medián:
20
Modus:
0
17. Jak často neznačkové oblečení nakupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Několikrát za rok
54
43,55 %
43,55 %
Méně často, než jedenkrát za rok
30
24,19 %
24,19 %
Nikdy
16
12,9 %
12,9 %
Jedenkrát za rok
13
10,48 %
10,48 %
Několikrát za měsíc/měsíčně
11
8,87 %
8,87 %
18. Byl/a byste ochoten/na zakoupit neznačkové oblečení mimo prodejnu/tržnici?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
89
71,77 %
71,77 %
ne
35
28,23 %
28,23 %
19. Je pro Vás lákavější představa, že můžete nakoupit neznačkové oblečení za pevnou cenu nebo byste dali přednost individuální dohodě o jeho ceně (vysmlouvali ji)?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Pevná cena vs. Individuální dohoda
alternativní
0.452
0.796
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
20. Podařilo se Vám někdy v případě nakupování pečiva zakoupit daný produkt za cenu nižší, než jaká byla na cenovce?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
113
91,13 %
91,13 %
ano
11
8,87 %
8,87 %
21. Jak vysoké bylo toto zlevnění? Uveďte prosím výši zlevnění v procentech. (V případě, že jste na předchozí otázku odpověděli NE, zadejte do kolonky číslo 0)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze nezáporná čísla).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
0
113
91,13 %
91,13 %
50
4
3,23 %
3,23 %
5
2
1,61 %
1,61 %
10
2
1,61 %
1,61 %
0.30
1
0,81 %
0,81 %
30
1
0,81 %
0,81 %
2
1
0,81 %
0,81 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
0.2
Minimum:
0
Maximum:
10
Variační rozpětí:
10
Rozptyl:
1.35
Směrodatná odchylka:
1.16
Medián:
0
Modus:
0
22. Jak často pečivo nakupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Denně/několikrát za týden
93
75 %
75 %
Několikrát za měsíc/měsíčně
25
20,16 %
20,16 %
Několikrát za rok
3
2,42 %
2,42 %
Nikdy
2
1,61 %
1,61 %
Méně často, než jedenkrát za rok
1
0,81 %
0,81 %
23. Byl/a byste ochoten/na zakoupit pečivo mimo specializovanou prodejnu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
78
62,9 %
62,9 %
ne
46
37,1 %
37,1 %
24. Je pro Vás lákavější představa, že můžete nakoupit pečivo za pevnou cenu nebo byste dali přednost individuální dohodě o jeho ceně (vysmlouvali ji)?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Pevná cena vs. Individuální dohoda
alternativní
-0.629
0.604
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
25. Podařilo se Vám někdy v případě nakupování časopisu zakoupit daný produkt za cenu nižší, než jaká byla na cenovce?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
118
95,16 %
95,16 %
ano
6
4,84 %
4,84 %
26. Jak vysoké bylo toto zlevnění? Uveďte prosím výši zlevnění v procentech. (V případě, že jste na předchozí otázku odpověděli NE, zadejte do kolonky číslo 0)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze nezáporná čísla).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
0
118
95,16 %
95,16 %
80
1
0,81 %
0,81 %
15
1
0,81 %
0,81 %
100
1
0,81 %
0,81 %
50
1
0,81 %
0,81 %
10
1
0,81 %
0,81 %
20
1
0,81 %
0,81 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
0
Minimum:
0
Maximum:
0
Variační rozpětí:
0
Rozptyl:
0
Směrodatná odchylka:
0
Medián:
0
Modus:
0
27. Jak často časopisy nakupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Několikrát za rok
52
41,94 %
41,94 %
Několikrát za měsíc/měsíčně
49
39,52 %
39,52 %
Méně často, než jedenkrát za rok
10
8,06 %
8,06 %
Nikdy
6
4,84 %
4,84 %
Jedenkrát za rok
5
4,03 %
4,03 %
Denně/několikrát za týden
2
1,61 %
1,61 %
28. Byl/a byste ochoten/na zakoupit časopis mimo prodejnu (např. na ulici)?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
96
77,42 %
77,42 %
ne
28
22,58 %
22,58 %
29. Je pro Vás lákavější představa, že můžete nakoupit časopis za pevnou cenu nebo byste dali přednost individuální dohodě o její ceně (vysmlouvali ji)?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Pevná cena vs. Individuální dohoda
alternativní
-0.597
0.644
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
30. Podařilo se Vám někdy v případě nakupování bílého zboží (lednička, vysavač, myčka,...) zakoupit daný produkt za cenu nižší, než jaká byla na cenovce?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
96
77,42 %
77,42 %
ano
28
22,58 %
22,58 %
31. Jak vysoké bylo toto zlevnění? Uveďte prosím výši zlevnění v procentech. (V případě, že jste na předchozí otázku odpověděli NE, zadejte do kolonky číslo 0)
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze nezáporná čísla).
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
2.9
Minimum:
0
Maximum:
25
Variační rozpětí:
25
Rozptyl:
43.08
Směrodatná odchylka:
6.56
Medián:
0
Modus:
0
32. Jak často bílé zboží nakupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Méně často, než jedenkrát za rok
62
50 %
50 %
Nikdy
33
26,61 %
26,61 %
Jedenkrát za rok
15
12,1 %
12,1 %
Několikrát za rok
13
10,48 %
10,48 %
Několikrát za měsíc/měsíčně
1
0,81 %
0,81 %
33. Byl/a byste ochoten/na zakoupit bílé zboží mimo autorizovanou prodejnu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
95
76,61 %
76,61 %
ano
29
23,39 %
23,39 %
34. Je pro Vás lákavější představa, že můžete nakoupit bílé zboží za pevnou cenu nebo byste dali přednost individuální dohodě o její ceně (vysmlouvali ji)?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Pevná cena vs. Individuální dohoda
alternativní
-0.274
0.925
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát za měsíc/měsíčně na otázku 17. Jak často neznačkové oblečení nakupujete?
15. Podařilo se Vám někdy v případě nakupování neznačkového oblečení na tržnici zakoupit daný produkt za cenu nižší, než jaká Vám byla původně nabídnuta?
odpověď ne:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nikdy na otázku 17. Jak často neznačkové oblečení nakupujete?
16. Jak vysoké bylo toto zlevnění? Danou změnu uveďte prosím v procentech.(V případě, že jste na předchozí otázku odpověděli NE, zadejte do kolonky číslo 0)
odpověď < 0 - 10 >:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 15. Podařilo se Vám někdy v případě nakupování neznačkového oblečení na tržnici zakoupit daný produkt za cenu nižší, než jaká Vám byla původně nabídnuta?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nikdy na otázku 17. Jak často neznačkové oblečení nakupujete?
34. Je pro Vás lákavější představa, že můžete nakoupit bílé zboží za pevnou cenu nebo byste dali přednost individuální dohodě o její ceně (vysmlouvali ji)?
odpověď Pevná cena [alternativní] Individuální dohoda: -1:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pevná cena [alternativní] Individuální dohoda: -1 na otázku 19. Je pro Vás lákavější představa, že můžete nakoupit neznačkové oblečení za pevnou cenu nebo byste dali přednost individuální dohodě o jeho ceně (vysmlouvali ji)?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Vaše pohlaví
2. Jaký je Váš věk?
3. Jaké je Vaše bydliště?
4. Jaké je Vaše dosažené vzdělání?
5. Podařilo se Vám někdy v případě nakupování šperků ve zlatnictví nakoupit daný šperk za cenu nižší, než jaká byla na cenovce? (v tomto a dalších případech se jedná o jednorázovou slevu, kterou Vám prodejce poskytl na základě Vaší dohody)
6. Jak vysoké bylo toto zlevnění? Uveďte prosím výši zlevnění v procentech. (V případě, že jste na předchozí otázku odpověděli NE, zadejte do kolonky číslo 0)
7. Jak často šperky nakupujete?
8. Byl/a byste ochoten/na zakoupit šperk mimo specializovanou prodejnu?
9. Je pro Vás lákavější představa, že můžete nakoupit daný šperk za pevnou cenu nebo byste dal/a přednost individuální dohodě o jeho ceně (vysmlouvali ji)?
10. Podařilo se Vám někdy v případě nakupování telefonního paušálu (v rámci individuálního nastavení, ne oficiálního balíčku) zakoupit daný paušál za cenu nižší, než jaká Vám byla původně nabídnuta?
11. Jak vysoké bylo toto zlevnění? Danou změnu uveďte prosím v procentech.(V případě, že jste na předchozí otázku odpověděli NE, zadejte do kolonky číslo 0)
12. Jak často individuální paušál nakupujete?
13. Byl/a byste ochoten/na zakoupit individuální paušál od zprostředkovatele, tedy ne od daného telefonního operátora?
14. Je pro Vás lákavější představa, že můžete nakoupit paušál za pevnou cenu nebo byste dali přednost individuální dohodě o jeho ceně (vysmlouvali ji)?
15. Podařilo se Vám někdy v případě nakupování neznačkového oblečení na tržnici zakoupit daný produkt za cenu nižší, než jaká Vám byla původně nabídnuta?
16. Jak vysoké bylo toto zlevnění? Danou změnu uveďte prosím v procentech.(V případě, že jste na předchozí otázku odpověděli NE, zadejte do kolonky číslo 0)
17. Jak často neznačkové oblečení nakupujete?
18. Byl/a byste ochoten/na zakoupit neznačkové oblečení mimo prodejnu/tržnici?
19. Je pro Vás lákavější představa, že můžete nakoupit neznačkové oblečení za pevnou cenu nebo byste dali přednost individuální dohodě o jeho ceně (vysmlouvali ji)?
20. Podařilo se Vám někdy v případě nakupování pečiva zakoupit daný produkt za cenu nižší, než jaká byla na cenovce?
21. Jak vysoké bylo toto zlevnění? Uveďte prosím výši zlevnění v procentech. (V případě, že jste na předchozí otázku odpověděli NE, zadejte do kolonky číslo 0)
22. Jak často pečivo nakupujete?
23. Byl/a byste ochoten/na zakoupit pečivo mimo specializovanou prodejnu?
24. Je pro Vás lákavější představa, že můžete nakoupit pečivo za pevnou cenu nebo byste dali přednost individuální dohodě o jeho ceně (vysmlouvali ji)?
25. Podařilo se Vám někdy v případě nakupování časopisu zakoupit daný produkt za cenu nižší, než jaká byla na cenovce?
26. Jak vysoké bylo toto zlevnění? Uveďte prosím výši zlevnění v procentech. (V případě, že jste na předchozí otázku odpověděli NE, zadejte do kolonky číslo 0)
27. Jak často časopisy nakupujete?
28. Byl/a byste ochoten/na zakoupit časopis mimo prodejnu (např. na ulici)?
29. Je pro Vás lákavější představa, že můžete nakoupit časopis za pevnou cenu nebo byste dali přednost individuální dohodě o její ceně (vysmlouvali ji)?
30. Podařilo se Vám někdy v případě nakupování bílého zboží (lednička, vysavač, myčka,...) zakoupit daný produkt za cenu nižší, než jaká byla na cenovce?
31. Jak vysoké bylo toto zlevnění? Uveďte prosím výši zlevnění v procentech. (V případě, že jste na předchozí otázku odpověděli NE, zadejte do kolonky číslo 0)
32. Jak často bílé zboží nakupujete?
33. Byl/a byste ochoten/na zakoupit bílé zboží mimo autorizovanou prodejnu?
34. Je pro Vás lákavější představa, že můžete nakoupit bílé zboží za pevnou cenu nebo byste dali přednost individuální dohodě o její ceně (vysmlouvali ji)?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Vaše pohlaví
2. Jaký je Váš věk?
3. Jaké je Vaše bydliště?
4. Jaké je Vaše dosažené vzdělání?
5. Podařilo se Vám někdy v případě nakupování šperků ve zlatnictví nakoupit daný šperk za cenu nižší, než jaká byla na cenovce? (v tomto a dalších případech se jedná o jednorázovou slevu, kterou Vám prodejce poskytl na základě Vaší dohody)
6. Jak vysoké bylo toto zlevnění? Uveďte prosím výši zlevnění v procentech. (V případě, že jste na předchozí otázku odpověděli NE, zadejte do kolonky číslo 0)
7. Jak často šperky nakupujete?
8. Byl/a byste ochoten/na zakoupit šperk mimo specializovanou prodejnu?
9. Je pro Vás lákavější představa, že můžete nakoupit daný šperk za pevnou cenu nebo byste dal/a přednost individuální dohodě o jeho ceně (vysmlouvali ji)?
10. Podařilo se Vám někdy v případě nakupování telefonního paušálu (v rámci individuálního nastavení, ne oficiálního balíčku) zakoupit daný paušál za cenu nižší, než jaká Vám byla původně nabídnuta?
11. Jak vysoké bylo toto zlevnění? Danou změnu uveďte prosím v procentech.(V případě, že jste na předchozí otázku odpověděli NE, zadejte do kolonky číslo 0)
12. Jak často individuální paušál nakupujete?
13. Byl/a byste ochoten/na zakoupit individuální paušál od zprostředkovatele, tedy ne od daného telefonního operátora?
14. Je pro Vás lákavější představa, že můžete nakoupit paušál za pevnou cenu nebo byste dali přednost individuální dohodě o jeho ceně (vysmlouvali ji)?
15. Podařilo se Vám někdy v případě nakupování neznačkového oblečení na tržnici zakoupit daný produkt za cenu nižší, než jaká Vám byla původně nabídnuta?
16. Jak vysoké bylo toto zlevnění? Danou změnu uveďte prosím v procentech.(V případě, že jste na předchozí otázku odpověděli NE, zadejte do kolonky číslo 0)
17. Jak často neznačkové oblečení nakupujete?
18. Byl/a byste ochoten/na zakoupit neznačkové oblečení mimo prodejnu/tržnici?
19. Je pro Vás lákavější představa, že můžete nakoupit neznačkové oblečení za pevnou cenu nebo byste dali přednost individuální dohodě o jeho ceně (vysmlouvali ji)?
20. Podařilo se Vám někdy v případě nakupování pečiva zakoupit daný produkt za cenu nižší, než jaká byla na cenovce?
21. Jak vysoké bylo toto zlevnění? Uveďte prosím výši zlevnění v procentech. (V případě, že jste na předchozí otázku odpověděli NE, zadejte do kolonky číslo 0)
22. Jak často pečivo nakupujete?
23. Byl/a byste ochoten/na zakoupit pečivo mimo specializovanou prodejnu?
24. Je pro Vás lákavější představa, že můžete nakoupit pečivo za pevnou cenu nebo byste dali přednost individuální dohodě o jeho ceně (vysmlouvali ji)?
25. Podařilo se Vám někdy v případě nakupování časopisu zakoupit daný produkt za cenu nižší, než jaká byla na cenovce?
26. Jak vysoké bylo toto zlevnění? Uveďte prosím výši zlevnění v procentech. (V případě, že jste na předchozí otázku odpověděli NE, zadejte do kolonky číslo 0)
27. Jak často časopisy nakupujete?
28. Byl/a byste ochoten/na zakoupit časopis mimo prodejnu (např. na ulici)?
29. Je pro Vás lákavější představa, že můžete nakoupit časopis za pevnou cenu nebo byste dali přednost individuální dohodě o její ceně (vysmlouvali ji)?
30. Podařilo se Vám někdy v případě nakupování bílého zboží (lednička, vysavač, myčka,...) zakoupit daný produkt za cenu nižší, než jaká byla na cenovce?
31. Jak vysoké bylo toto zlevnění? Uveďte prosím výši zlevnění v procentech. (V případě, že jste na předchozí otázku odpověděli NE, zadejte do kolonky číslo 0)
32. Jak často bílé zboží nakupujete?
33. Byl/a byste ochoten/na zakoupit bílé zboží mimo autorizovanou prodejnu?
34. Je pro Vás lákavější představa, že můžete nakoupit bílé zboží za pevnou cenu nebo byste dali přednost individuální dohodě o její ceně (vysmlouvali ji)?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.