Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Smýšlení jednotlivců při koupi nového oblečení

Smýšlení jednotlivců při koupi nového oblečení

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Barbora Pluhařová
Šetření:18. 04. 2011 - 25. 04. 2011
Počet respondentů:48
Počet otázek (max/průměr):10 / 10
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:87,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:15
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,
budu ráda, pokud si najdete čas a vyplníte tento krátký dotazník. Dotazník je anonymní a bude sloužit pouze pro vypracování seminární práce. Cílem je zjistit, jaké je smýšlení jednotlivců při pořizování nového oblečení a jaké jsou důvody koupě. Dotazník je určen pro ženy a muže ve věku od 15 do 80 let.

Za vyplnění dotazníku Vám děkuji.
Barbora Pluhařová

 

Odpovědi respondentů

1. Jak často nakupujete nové oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-2x měsíčně3062,5 %62,5 %  
1-2x ročně1122,92 %22,92 %  
1-2x týdně48,33 %8,33 %  
Nepravidelně, někdy 5 ks měsíčně, někdy nic12,08 %2,08 %  
1x za 2-3 měsíce12,08 %2,08 %  
1-2x čtvrtletně12,08 %2,08 %  

Graf

2. 2. Kde nakupujete oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Převážně v kamenných obchodech2450 %50 %  
Výhradně v kamenných obchodech2143,75 %43,75 %  
různě12,08 %2,08 %  
Výhradně v eshopech12,08 %2,08 %  
Převážně v eshopech12,08 %2,08 %  

Graf

3. Co Vás většinou vede ke koupi nového oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Oblečení se mi líbí2041,67 %41,67 %  
Nutnost mít se do čeho obléknout (např. staré oblečení se rozpadlo)1633,33 %33,33 %  
Oblečení je moderní a podobné ještě nemám612,5 %12,5 %  
Potřebuji ho na určitou příležitost a nic vhodného nemám612,5 %12,5 %  

Graf

4. Je pro Vás pořizovací cena oblečení důležitá?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Důležitá3164,58 %64,58 %  
Méně důležitá1020,83 %20,83 %  
Velmi důležitá714,58 %14,58 %  

Graf

5. Je pro Vás kvalita oblečení důležitá?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Důležitá3164,58 %64,58 %  
Velmi důležitá1225 %25 %  
Méně důležitá510,42 %10,42 %  

Graf

6. Je pro Vás důležité, zda je oblečení trendy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně důležitá2654,17 %54,17 %  
Důležitá1327,08 %27,08 %  
Nedůležitá714,58 %14,58 %  
Velmi důležitá24,17 %4,17 %  

Graf

7. Je pro Vás značka oblečení důležitá?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně důležitá2756,25 %56,25 %  
Nedůležitá1122,92 %22,92 %  
Důležitá918,75 %18,75 %  
Velmi důležitá12,08 %2,08 %  

Graf

8. V jaké maximální cenové relaci jste ochotna/ten si zakoupit jeden kus oblečení, pokud bude vyhovovat Vašim požadavkům na vzhled, kvalitu, údržbu a značku? Týká se halenek, triček, kalhot atd. Neberte v úvahu kabáty, boty apod.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Od 500 do 1000 Kč2960,42 %60,42 %  
Od 1000 do 3000 Kč1020,83 %20,83 %  
Do 500 Kč918,75 %18,75 %  

Graf

9. Kolik průměrně měsíčně utratíte za nákup oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 1000 Kč3164,58 %64,58 %  
Od 1000 do 3000 Kč1531,25 %31,25 %  
Od 3000 do 5000Kč24,17 %4,17 %  

Graf

10. Chodíte na cílené nákupy, nebo si oblečení spíše kupujete, když se náhodou rozhodnete jít do obchodu s oblečením?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cíleně, když zjistím, že něco potřebuji2143,75 %43,75 %  
Náhodně, když jdu s někým do obchodů, ale bez konkrétní potřeby nákupu.1327,08 %27,08 %  
Náhodně, když si chozením po obchodě zkracuji čas čekání (např. na autobus)816,67 %16,67 %  
nic24,17 %4,17 %  
Cíleně i náhodně - např. s přáteli, rodinou12,08 %2,08 %  
1. a 3. možnost12,08 %2,08 %  
někdy cíleně, někdy náhodně12,08 %2,08 %  
cíleně i náhodně12,08 %2,08 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Pluhařová, B.Smýšlení jednotlivců při koupi nového oblečení (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://smysleni-jednotlivcu-pri-kou.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.