Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Smýšlení jednotlivců při koupi nového oblečení
Smýšlení jednotlivců při koupi nového oblečení
→ Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali? ←
(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 14. prosince ve 12:00)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Barbora Pluhařová |
---|---|
Šetření: | 18. 04. 2011 - 25. 04. 2011 |
Počet respondentů: | 48 |
Počet otázek (max/průměr): | 10 / 10 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 87,5 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:15 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Vážení respondenti,
budu ráda, pokud si najdete čas a vyplníte tento krátký dotazník. Dotazník je anonymní a bude sloužit pouze pro vypracování seminární práce. Cílem je zjistit, jaké je smýšlení jednotlivců při pořizování nového oblečení a jaké jsou důvody koupě. Dotazník je určen pro ženy a muže ve věku od 15 do 80 let.
Za vyplnění dotazníku Vám děkuji.
Barbora Pluhařová
Odpovědi respondentů
1. Jak často nakupujete nové oblečení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1-2x měsíčně | 30 | 62,5 % | 62,5 % |
1-2x ročně | 11 | 22,92 % | 22,92 % |
1-2x týdně | 4 | 8,33 % | 8,33 % |
Nepravidelně, někdy 5 ks měsíčně, někdy nic | 1 | 2,08 % | 2,08 % |
1x za 2-3 měsíce | 1 | 2,08 % | 2,08 % |
1-2x čtvrtletně | 1 | 2,08 % | 2,08 % |
2. 2. Kde nakupujete oblečení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Převážně v kamenných obchodech | 24 | 50 % | 50 % |
Výhradně v kamenných obchodech | 21 | 43,75 % | 43,75 % |
různě | 1 | 2,08 % | 2,08 % |
Výhradně v eshopech | 1 | 2,08 % | 2,08 % |
Převážně v eshopech | 1 | 2,08 % | 2,08 % |
3. Co Vás většinou vede ke koupi nového oblečení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Oblečení se mi líbí | 20 | 41,67 % | 41,67 % |
Nutnost mít se do čeho obléknout (např. staré oblečení se rozpadlo) | 16 | 33,33 % | 33,33 % |
Oblečení je moderní a podobné ještě nemám | 6 | 12,5 % | 12,5 % |
Potřebuji ho na určitou příležitost a nic vhodného nemám | 6 | 12,5 % | 12,5 % |
4. Je pro Vás pořizovací cena oblečení důležitá?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Důležitá | 31 | 64,58 % | 64,58 % |
Méně důležitá | 10 | 20,83 % | 20,83 % |
Velmi důležitá | 7 | 14,58 % | 14,58 % |
5. Je pro Vás kvalita oblečení důležitá?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Důležitá | 31 | 64,58 % | 64,58 % |
Velmi důležitá | 12 | 25 % | 25 % |
Méně důležitá | 5 | 10,42 % | 10,42 % |
6. Je pro Vás důležité, zda je oblečení trendy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Méně důležitá | 26 | 54,17 % | 54,17 % |
Důležitá | 13 | 27,08 % | 27,08 % |
Nedůležitá | 7 | 14,58 % | 14,58 % |
Velmi důležitá | 2 | 4,17 % | 4,17 % |
7. Je pro Vás značka oblečení důležitá?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Méně důležitá | 27 | 56,25 % | 56,25 % |
Nedůležitá | 11 | 22,92 % | 22,92 % |
Důležitá | 9 | 18,75 % | 18,75 % |
Velmi důležitá | 1 | 2,08 % | 2,08 % |
8. V jaké maximální cenové relaci jste ochotna/ten si zakoupit jeden kus oblečení, pokud bude vyhovovat Vašim požadavkům na vzhled, kvalitu, údržbu a značku? Týká se halenek, triček, kalhot atd. Neberte v úvahu kabáty, boty apod.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Od 500 do 1000 Kč | 29 | 60,42 % | 60,42 % |
Od 1000 do 3000 Kč | 10 | 20,83 % | 20,83 % |
Do 500 Kč | 9 | 18,75 % | 18,75 % |
9. Kolik průměrně měsíčně utratíte za nákup oblečení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Do 1000 Kč | 31 | 64,58 % | 64,58 % |
Od 1000 do 3000 Kč | 15 | 31,25 % | 31,25 % |
Od 3000 do 5000Kč | 2 | 4,17 % | 4,17 % |
10. Chodíte na cílené nákupy, nebo si oblečení spíše kupujete, když se náhodou rozhodnete jít do obchodu s oblečením?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Cíleně, když zjistím, že něco potřebuji | 21 | 43,75 % | 43,75 % |
Náhodně, když jdu s někým do obchodů, ale bez konkrétní potřeby nákupu. | 13 | 27,08 % | 27,08 % |
Náhodně, když si chozením po obchodě zkracuji čas čekání (např. na autobus) | 8 | 16,67 % | 16,67 % |
nic | 2 | 4,17 % | 4,17 % |
Cíleně i náhodně - např. s přáteli, rodinou | 1 | 2,08 % | 2,08 % |
1. a 3. možnost | 1 | 2,08 % | 2,08 % |
někdy cíleně, někdy náhodně | 1 | 2,08 % | 2,08 % |
cíleně i náhodně | 1 | 2,08 % | 2,08 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.