Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Smýšlení jednotlivců při koupi nového oblečení
Smýšlení jednotlivců při koupi nového oblečení
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Barbora Pluhařová |
---|---|
Šetření: | 18. 04. 2011 - 25. 04. 2011 |
Počet respondentů: | 48 |
Počet otázek (max/průměr): | 10 / 10 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 87,5 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:15 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Vážení respondenti,
budu ráda, pokud si najdete čas a vyplníte tento krátký dotazník. Dotazník je anonymní a bude sloužit pouze pro vypracování seminární práce. Cílem je zjistit, jaké je smýšlení jednotlivců při pořizování nového oblečení a jaké jsou důvody koupě. Dotazník je určen pro ženy a muže ve věku od 15 do 80 let.
Za vyplnění dotazníku Vám děkuji.
Barbora Pluhařová
Odpovědi respondentů
1. Jak často nakupujete nové oblečení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1-2x měsíčně | 30 | 62,5 % | 62,5 % |
1-2x ročně | 11 | 22,92 % | 22,92 % |
1-2x týdně | 4 | 8,33 % | 8,33 % |
Nepravidelně, někdy 5 ks měsíčně, někdy nic | 1 | 2,08 % | 2,08 % |
1x za 2-3 měsíce | 1 | 2,08 % | 2,08 % |
1-2x čtvrtletně | 1 | 2,08 % | 2,08 % |
2. 2. Kde nakupujete oblečení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Převážně v kamenných obchodech | 24 | 50 % | 50 % |
Výhradně v kamenných obchodech | 21 | 43,75 % | 43,75 % |
různě | 1 | 2,08 % | 2,08 % |
Výhradně v eshopech | 1 | 2,08 % | 2,08 % |
Převážně v eshopech | 1 | 2,08 % | 2,08 % |
3. Co Vás většinou vede ke koupi nového oblečení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Oblečení se mi líbí | 20 | 41,67 % | 41,67 % |
Nutnost mít se do čeho obléknout (např. staré oblečení se rozpadlo) | 16 | 33,33 % | 33,33 % |
Oblečení je moderní a podobné ještě nemám | 6 | 12,5 % | 12,5 % |
Potřebuji ho na určitou příležitost a nic vhodného nemám | 6 | 12,5 % | 12,5 % |
4. Je pro Vás pořizovací cena oblečení důležitá?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Důležitá | 31 | 64,58 % | 64,58 % |
Méně důležitá | 10 | 20,83 % | 20,83 % |
Velmi důležitá | 7 | 14,58 % | 14,58 % |
5. Je pro Vás kvalita oblečení důležitá?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Důležitá | 31 | 64,58 % | 64,58 % |
Velmi důležitá | 12 | 25 % | 25 % |
Méně důležitá | 5 | 10,42 % | 10,42 % |
6. Je pro Vás důležité, zda je oblečení trendy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Méně důležitá | 26 | 54,17 % | 54,17 % |
Důležitá | 13 | 27,08 % | 27,08 % |
Nedůležitá | 7 | 14,58 % | 14,58 % |
Velmi důležitá | 2 | 4,17 % | 4,17 % |
7. Je pro Vás značka oblečení důležitá?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Méně důležitá | 27 | 56,25 % | 56,25 % |
Nedůležitá | 11 | 22,92 % | 22,92 % |
Důležitá | 9 | 18,75 % | 18,75 % |
Velmi důležitá | 1 | 2,08 % | 2,08 % |
8. V jaké maximální cenové relaci jste ochotna/ten si zakoupit jeden kus oblečení, pokud bude vyhovovat Vašim požadavkům na vzhled, kvalitu, údržbu a značku? Týká se halenek, triček, kalhot atd. Neberte v úvahu kabáty, boty apod.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Od 500 do 1000 Kč | 29 | 60,42 % | 60,42 % |
Od 1000 do 3000 Kč | 10 | 20,83 % | 20,83 % |
Do 500 Kč | 9 | 18,75 % | 18,75 % |
9. Kolik průměrně měsíčně utratíte za nákup oblečení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Do 1000 Kč | 31 | 64,58 % | 64,58 % |
Od 1000 do 3000 Kč | 15 | 31,25 % | 31,25 % |
Od 3000 do 5000Kč | 2 | 4,17 % | 4,17 % |
10. Chodíte na cílené nákupy, nebo si oblečení spíše kupujete, když se náhodou rozhodnete jít do obchodu s oblečením?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Cíleně, když zjistím, že něco potřebuji | 21 | 43,75 % | 43,75 % |
Náhodně, když jdu s někým do obchodů, ale bez konkrétní potřeby nákupu. | 13 | 27,08 % | 27,08 % |
Náhodně, když si chozením po obchodě zkracuji čas čekání (např. na autobus) | 8 | 16,67 % | 16,67 % |
nic | 2 | 4,17 % | 4,17 % |
Cíleně i náhodně - např. s přáteli, rodinou | 1 | 2,08 % | 2,08 % |
1. a 3. možnost | 1 | 2,08 % | 2,08 % |
někdy cíleně, někdy náhodně | 1 | 2,08 % | 2,08 % |
cíleně i náhodně | 1 | 2,08 % | 2,08 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (57,6 %)
- facebook.com (28,3 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.