Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Milí respondenti, prosím Vás o vyplnění tohoto krátkého dotazníku, který je součástí mé seminární práce - marketingového výzkumu. Tento dotazník by měl alespoň z části osvětlit chování obyvatelů České republiky z pohledu „konzumní společnosti“. Měl by pomoci zjistit, nakolik české obyvatelstvo podléhá různým trendům moderního světa v oblasti textilního zboží. Dotazník je naprosto anonymní, nemusíte se proto bát vyplnit jakékoli údaje.
Odpovědi respondentů
1. Dbáte o svůj zevnějšek?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano, trochu
172
49,57 %
49,57 %
ano, velice
153
44,09 %
44,09 %
spíše ne
20
5,76 %
5,76 %
vůbec ne
2
0,58 %
0,58 %
2. Jak často nakupujete textilní zboží?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
maximálně jednou za měsíc
132
38,04 %
38,04 %
častěji než jednou za měsíc
97
27,95 %
27,95 %
maximálně jednou za dva měsíce
76
21,9 %
21,9 %
maximálně jednou za půl roku
42
12,1 %
12,1 %
3. Podléháte módním trendům v oblasti textilního zboží?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano, ale záleží mi hlavně na funkčnosti oblečení
156
44,96 %
44,96 %
ano, móda mě zajímá
101
29,11 %
29,11 %
ne, módní trendy mě vůbec nezajímají
90
25,94 %
25,94 %
4. potrpíte si na značkové oblečení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
značkové oblečení nakupuji jen tehdy, když je za rozumnou cenu
251
72,33 %
72,33 %
ano, nakupuji jen značkové oblečení
65
18,73 %
18,73 %
značkové oblečení vůbec nenakupuji
31
8,93 %
8,93 %
5. Máte svou oblíbenou značku oblečení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, mám → otázka č. 6, nemám → otázka č. 7].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nemám
189
54,47 %
54,47 %
ano, mám
158
45,53 %
45,53 %
6. jakou?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nike
12
7,59 %
3,46 %
puma
9
5,7 %
2,59 %
Adidas
8
5,06 %
2,31 %
Kenvelo
6
3,8 %
1,73 %
Fishbone
6
3,8 %
1,73 %
New Yorker
4
2,53 %
1,15 %
Ed Hardy
4
2,53 %
1,15 %
reserved
3
1,9 %
0,86 %
Roxy
3
1,9 %
0,86 %
ADIO
3
1,9 %
0,86 %
ostatní odpovědi
Vans kaky Emily the strange Bershka Orsay Wrangler, Bushman, Salewa broadway, blend Lonsdale, Dr. Martens... Burton, Horsefeathers, Roxy, Vans... horsefeathers orsay, reserved Alpine pro, nike, adidas s.Oliver, Esprit, Gerry Weber Quiksilver rip curl New Yorker, Kenvelo Atmoshere zara New Yorker, CaA, Orsay fishbone,horsefeathers cherokie mango Berska AlpinePro sam pietro fillipi queen of the darkness Esprit Amisu, Kenvelo Rejoice DC,Amisu Mango, Zara, Adidas HaM, Clockhouse, Nike, Represent fishbone, orsay, sam, new yorker, terranova funstorm Nosferatu time out, terranova Alpine pro, NewYorker nike, adidas, g-unit, ... rey oice reebok New Yorker, Mango ,Clockhaus ,Ann Christiane... H Promod HM Zara, MNG, fitch ... Bershka,Zara McNeal converse... Orsay, Reserved, Kenvelo momentálně Noppies nike, roxy, envy, circa, nuget, Adio, Horsefeathers french conection, chanel, cath koidson Converce,Adidas,TRN,Phillip Russel etnies,DvS,Roxy,Vans, G-Unit Retro nike,adidas,qiksilver Gate, Amisu, Fishbone, Alpine Pro, Kenvelo, CA, HM Guess billabong Nike, Fishbone diesel, roxy rereserved, orsay, pinkie, janis, Clockhouse Vans,Nugget,Dakine C and A Quicksilver,Roxy,H Terranova New Yorker, C Kaki, crow town converse,emily the strange cropp town Roxy,Rip Curl,Nike Fishbone, Amisu nike , ecko , osiris , zoo york Abercrombie, Hooliester, Puma, Nike, Pepe Jeans je jich více - Dakine, Promod, Quikilver, Burton indielabels DC, DVS, Quiksilver, Etnies, Funstorm, Nugget newyorker nakupuji b tatavii, sanu babu a ostatnich etno sho Umbro adidas Nike CA, New Jorker, teranova C adidas, nike, puma Armani Exchange Next AMISU Tally Weil ONLY UAX EXE Nike Adidas
100
63,29 %
28,82 %
7. nakupujete oblečení v cizině?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano, již jsem jednou či víckrát v cizině nakupoval/a
190
54,76 %
54,76 %
nikdy jsem v cizině oblečení nekupoval/a
139
40,06 %
40,06 %
ano, pravidelně
18
5,19 %
5,19 %
8. Vadí Vám, když na ulici potkáváte stejně oblečené lidi jako Vy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano, vadí mi to hodně
140
40,35 %
40,35 %
spíše mi to nevadí
130
37,46 %
37,46 %
nevím, nevšímám si toho
77
22,19 %
22,19 %
9. Nakupujete v obchodech second-hand?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, často → otázka č. 10, málokdy → otázka č. 10, byl/a jsem zde maximálně jednou → otázka č. 11, vůbec → otázka č. 11].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
vůbec
138
39,77 %
39,77 %
málokdy
97
27,95 %
27,95 %
byl/a jsem zde maximálně jednou
75
21,61 %
21,61 %
ano, často
37
10,66 %
10,66 %
10. proč?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
lze zde najít velice originální zboží
86
64,18 %
24,78 %
lze zde najít pěkné zboží
55
41,04 %
15,85 %
kvůli ceně
38
28,36 %
10,95 %
11. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
278
80,12 %
80,12 %
muž
69
19,88 %
19,88 %
12. Přiřaďte se, prosím, do věkové kategorie
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
0 – 26 let
322
92,8 %
92,8 %
26 – 36 let
14
4,03 %
4,03 %
36 – 46 let
7
2,02 %
2,02 %
46 let a více
4
1,15 %
1,15 %
13. Nyní prosím zaškrtněte orientační rozmezí měsíčního příjmu Vaší rodiny
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
20 tis. Kč – 30 tis. Kč
114
34,44 %
32,85 %
5 tis. Kč – 20 tis. Kč
79
23,87 %
22,77 %
30 tis. Kč – 40 tis. Kč
73
22,05 %
21,04 %
40 tis. Kč a více
65
19,64 %
18,73 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nike na otázku 6. jakou?
3. Podléháte módním trendům v oblasti textilního zboží?
odpověď ne, módní trendy mě vůbec nezajímají:
3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 1. Dbáte o svůj zevnějšek?
5. Máte svou oblíbenou značku oblečení?
odpověď ano, mám :
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nike na otázku 6. jakou?
odpověď nemám:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 1. Dbáte o svůj zevnějšek?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi značkové oblečení vůbec nenakupuji na otázku 4. potrpíte si na značkové oblečení?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Dbáte o svůj zevnějšek?
2. Jak často nakupujete textilní zboží?
3. Podléháte módním trendům v oblasti textilního zboží?
4. potrpíte si na značkové oblečení?
5. Máte svou oblíbenou značku oblečení?
6. jakou?
7. nakupujete oblečení v cizině?
8. Vadí Vám, když na ulici potkáváte stejně oblečené lidi jako Vy?
9. Nakupujete v obchodech second-hand?
10. proč?
11. Pohlaví
12. Přiřaďte se, prosím, do věkové kategorie
13. Nyní prosím zaškrtněte orientační rozmezí měsíčního příjmu Vaší rodiny
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Dbáte o svůj zevnějšek?
2. Jak často nakupujete textilní zboží?
3. Podléháte módním trendům v oblasti textilního zboží?
4. potrpíte si na značkové oblečení?
5. Máte svou oblíbenou značku oblečení?
6. jakou?
7. nakupujete oblečení v cizině?
8. Vadí Vám, když na ulici potkáváte stejně oblečené lidi jako Vy?
9. Nakupujete v obchodech second-hand?
10. proč?
11. Pohlaví
12. Přiřaďte se, prosím, do věkové kategorie
13. Nyní prosím zaškrtněte orientační rozmezí měsíčního příjmu Vaší rodiny
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.