Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Snažíte se být "trendy"?
Snažíte se být "trendy"?
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Eva Jiřičková |
---|---|
Šetření: | 14. 12. 2008 - 28. 12. 2008 |
Počet respondentů: | 347 |
Počet otázek (max/průměr): | 13 / 11.8 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 22,9 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:43 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Milí respondenti, prosím Vás o vyplnění tohoto krátkého dotazníku, který je součástí mé seminární práce - marketingového výzkumu. Tento dotazník by měl alespoň z části osvětlit chování obyvatelů České republiky z pohledu „konzumní společnosti“. Měl by pomoci zjistit, nakolik české obyvatelstvo podléhá různým trendům moderního světa v oblasti textilního zboží. Dotazník je naprosto anonymní, nemusíte se proto bát vyplnit jakékoli údaje.
Odpovědi respondentů
1. Dbáte o svůj zevnějšek?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano, trochu | 172 | 49,57 % | 49,57 % |
ano, velice | 153 | 44,09 % | 44,09 % |
spíše ne | 20 | 5,76 % | 5,76 % |
vůbec ne | 2 | 0,58 % | 0,58 % |
2. Jak často nakupujete textilní zboží?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
maximálně jednou za měsíc | 132 | 38,04 % | 38,04 % |
častěji než jednou za měsíc | 97 | 27,95 % | 27,95 % |
maximálně jednou za dva měsíce | 76 | 21,9 % | 21,9 % |
maximálně jednou za půl roku | 42 | 12,1 % | 12,1 % |
3. Podléháte módním trendům v oblasti textilního zboží?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano, ale záleží mi hlavně na funkčnosti oblečení | 156 | 44,96 % | 44,96 % |
ano, móda mě zajímá | 101 | 29,11 % | 29,11 % |
ne, módní trendy mě vůbec nezajímají | 90 | 25,94 % | 25,94 % |
4. potrpíte si na značkové oblečení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
značkové oblečení nakupuji jen tehdy, když je za rozumnou cenu | 251 | 72,33 % | 72,33 % |
ano, nakupuji jen značkové oblečení | 65 | 18,73 % | 18,73 % |
značkové oblečení vůbec nenakupuji | 31 | 8,93 % | 8,93 % |
5. Máte svou oblíbenou značku oblečení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, mám → otázka č. 6, nemám → otázka č. 7].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nemám | 189 | 54,47 % | 54,47 % |
ano, mám | 158 | 45,53 % | 45,53 % |
6. jakou?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nike | 12 | 7,59 % | 3,46 % |
puma | 9 | 5,7 % | 2,59 % |
Adidas | 8 | 5,06 % | 2,31 % |
Kenvelo | 6 | 3,8 % | 1,73 % |
Fishbone | 6 | 3,8 % | 1,73 % |
New Yorker | 4 | 2,53 % | 1,15 % |
Ed Hardy | 4 | 2,53 % | 1,15 % |
reserved | 3 | 1,9 % | 0,86 % |
Roxy | 3 | 1,9 % | 0,86 % |
ADIO | 3 | 1,9 % | 0,86 % |
ostatní odpovědi | 100 | 63,29 % | 28,82 % |
7. nakupujete oblečení v cizině?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano, již jsem jednou či víckrát v cizině nakupoval/a | 190 | 54,76 % | 54,76 % |
nikdy jsem v cizině oblečení nekupoval/a | 139 | 40,06 % | 40,06 % |
ano, pravidelně | 18 | 5,19 % | 5,19 % |
8. Vadí Vám, když na ulici potkáváte stejně oblečené lidi jako Vy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano, vadí mi to hodně | 140 | 40,35 % | 40,35 % |
spíše mi to nevadí | 130 | 37,46 % | 37,46 % |
nevím, nevšímám si toho | 77 | 22,19 % | 22,19 % |
9. Nakupujete v obchodech second-hand?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, často → otázka č. 10, málokdy → otázka č. 10, byl/a jsem zde maximálně jednou → otázka č. 11, vůbec → otázka č. 11].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vůbec | 138 | 39,77 % | 39,77 % |
málokdy | 97 | 27,95 % | 27,95 % |
byl/a jsem zde maximálně jednou | 75 | 21,61 % | 21,61 % |
ano, často | 37 | 10,66 % | 10,66 % |
10. proč?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
lze zde najít velice originální zboží | 86 | 64,18 % | 24,78 % |
lze zde najít pěkné zboží | 55 | 41,04 % | 15,85 % |
kvůli ceně | 38 | 28,36 % | 10,95 % |
11. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 278 | 80,12 % | 80,12 % |
muž | 69 | 19,88 % | 19,88 % |
12. Přiřaďte se, prosím, do věkové kategorie
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
0 – 26 let | 322 | 92,8 % | 92,8 % |
26 – 36 let | 14 | 4,03 % | 4,03 % |
36 – 46 let | 7 | 2,02 % | 2,02 % |
46 let a více | 4 | 1,15 % | 1,15 % |
13. Nyní prosím zaškrtněte orientační rozmezí měsíčního příjmu Vaší rodiny
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
20 tis. Kč – 30 tis. Kč | 114 | 34,44 % | 32,85 % |
5 tis. Kč – 20 tis. Kč | 79 | 23,87 % | 22,77 % |
30 tis. Kč – 40 tis. Kč | 73 | 22,05 % | 21,04 % |
40 tis. Kč a více | 65 | 19,64 % | 18,73 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- ujdeto.cz (44,3 %)
- nezjištěno (37 %)
- vseborec.cz (7 %)
- search.seznam.cz (5 %)
- vyplnto.cz (2,2 %)
- google.cz (1,7 %)
- google.com (0,5 %)
- ankety.stylove.com (0,4 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.