Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Snídaňové cereálie

Snídaňové cereálie

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jitka Jarošincová
Šetření:05. 07. 2011 - 12. 07. 2011
Počet respondentů:83
Počet otázek (max/průměr):24 / 23.93
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:47,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:59
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Cílem mého průzkumu je zjistit, jak si v očích spotřebitelů i široké veřejnosti stojí značky Emco a Nestlé. Jedná se o průzkum k mé bakalářské práci na téma "Český trh cereálií. Marketingové aktivity české společnosti Emco v porovnání s marketingovými aktivitami mezinárodní společnosti Nestlé."

Odpovědi respondentů

1. Jíte snídaňové cereálie? (= jedli jste je více než 2 x v životě)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8096,39 %96,39 %  
ne33,61 %3,61 %  

Graf

2. Jaké snídaňové cereálie konzumujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
müsli6378,75 %75,9 %  
kukuřičné lupínky4050 %48,19 %  
cereální či müsli tyčinky3847,5 %45,78 %  
ochucené dětské cereálie (plněné polštářky, čokoládové kuličky, ...)3746,25 %44,58 %  
ovesné vločky3543,75 %42,17 %  
vločky pro štíhlou linii (Fitness, Miss Fit, ...)2632,5 %31,33 %  
rýžové, kukuřičné či pšeničné chlebíčky2531,25 %30,12 %  
instantní ovesné kaše1822,5 %21,69 %  

Graf

3. Jakou značku cereálií si kupujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Emco2328,75 %27,71 %  
Nestlé2126,25 %25,3 %  
maloobchodní značky (Albert, Tesco, Euroshopper, ...)1417,5 %16,87 %  
Bona Vita (společnost Pragosoja)911,25 %10,84 %  
Jordans (společnost Tonny Bennet)45 %4,82 %  
Racio33,75 %3,61 %  
Dr. Oetker22,5 %2,41 %  
Nový věk22,5 %2,41 %  
Viva11,25 %1,2 %  
Wasa11,25 %1,2 %  

Graf

4. Jmenujte alespoň 3 cereální výrobky Nestlé

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

???

Cini Minis-skořicové a jahodové, Chocapic, Nesquik

cini minis, fitness, nesquik

Cini Minis, Chocapic, Nesquik

CiniMinis, Nesquik, Chocapic

Cookie crisp, BeBe, Fitness

does not compute

Fitness cereálie - jogurtové, čoko atd., cereální tyčinky Nestlé

Fitness cereálie, Fitness cer. tyčinky, Nesquick, Chocapick, Cheerios

Fitness cereálie, jinak nevim

fitness lupinky, ciniminis, nesquik,

Fitness, Cini Minis, Lion

Fitness, müsli tradiční, Nesquik

chocapic

chocapic cheerios cini minis

Chocapic, Cini minies, Nesquik

Chocapic, Cini Minis, Fitness, Cheerios

Chocapic, ciniminis, corn flakes

Chocapic, Lion, Cini Minis

Chocapic, Nesqik, müsli tyčinka

chocapic, nesquick, ciniminis, fitness (mají už spoustu druhů)...

Chocapic, Nesquik, Cini minies

Chocapic, Nesquik, Cini Minis

Chocapic, Nesquik, Cini Minis

Chocapic,Fitness,Nesquik

chocapik,nesquik...nebo jak se to pise....-D,a nevim

kit kat, nesquik, "cini minis"

Křupavé müsli cappuccino, Křupavé müsli oříšky a mandle, Müsli Traditional

Kuličky Nesquick

kuličky,Nestle pšeničná kaše,skořicové

Lion, Fitness, Cini Minis, Chocapic, Nesquik (duo, normal)

Musli tropical Nesquik Cheerios

Musli tyčinky, Fitness lupínky, dál nevím

müsli,

musli, cini minis

musli, musli tycinky, vlocky

Nesquick, Cini minis, Chocapic

Nesquick, Fitness, ?

nesquick, chocapic, cini minis!

Nesquik Ciny Minis Gold flakes

nesquik

nesquik

nesquik fitnes siniminís

Nesquik, Cini Minis, Fitness

Nesquik, Cinis Minis, Chocapic

Nesquik, Fitness

Nesquik, Fitness,Chocapic

Nesquik, Chocapic, Cini Minies

nesquik, chocapic, cini minies

Nesquik, Chocapic, Cini Minis

Nesquik, Chocapic, Cini minis

nesquik, chocapic, cini minis

Nesquik, Chocapic, Ciniminis

Nesquik, Chocapic, Ciniminis

nesquik, chocapic, ciniminis, corn flakes, lion, kangus, cheerios

nesquik, chocapic, fitness

Nesquik, Chocapic, Cheerios

Nesquik, Chocapic,Cini Minis

nesquik, chocapick, ciniminis

Nestle musli. Nestle corn flakes.

Nestlé sušenky, kakaa a nevím...

Netuším

neviem

nevím

nevim

nevim

Nevím

nevim

Nevím

nevím

nevím

nevim

nevím

nevím

nevím jaký jsou nestlé :(

nevim, nevzpominam si

nevzpomenu si

neznám

nic

Niesquick neco.. Kelloggs Fitness neco, Cockapick

Pamatuji si pouze barvy krabiček cereálií

snidaňové cereálie Cini minis, Chocapic, Gold flakes

žeby Nesquic? chochapic a cinyminies? nevím, jak se to píše..

5. Jmenujte alespoň 3 cereální výrobky Emco

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

???

cokoladove musli, ovocne oranzove musli, ovocne cervene musli

Corn Flakes

Corn flakes, corn flakes medové

Cornfleaky

čokoládové, jahodové a oříškové musli ;) jiné vážně neznám

Čoky, Müsli na zdraví, ovesna kaše

Dobré ráno

dobré ráno... fakt nevim

does not compute

Emco cerealie.

Emco cereálie/müsli, emco "müsli tyčinky"

Emco Ferda,plněnén polštářky,Vitalky,Miss Fit, Mysli na zdraví

Emco kuličky,emco kaše,kukuřičné lupínky Emco

Emco müsli

Emco músli kulaté sušenky, Emco kukuřičné lupínky, Emco müsli

Emco müsli sušenky, Emco kukuřičné lupínky, Emco plněné polštářky

Emco musli, dál nevím

Emco mysli na zdraví

Emco Mysli, Kukuřičné lupínky, ovesné sušenky, Ferda. Čoky, Teddy

Emco ovesná kaše, Mysli na zdraví - musli - různé druhy

emco to sou samy musli v pytliku :-D

ferda, čoky, teddy, mysli

ferda, ovesné vločky, mysli

Kukuřičné lupínky

kukuřičné lupínky, miss fit, Mysli na zdraví - ořechy

kukuřičné lupínky, mysli (müsli), plněné polštářky

kukuřičné lupínky, mysli na zdraví

kukuřičné lupínky, mysli na zdraví, ovesná kaše

Musli

musli - cokolada, orisek, jahoda

musli s jahodami a mandlemi, musli s cokoladou, musli s orisky, musli fitness s tropickym ovocem,musli s boruvkami...

Müsli sušenky, plněné polštářky, Mysli na zdraví

Musli tyčinky, musli křupínky, nevím...

müsli,

musli,

Musli, dál nevím

musli, ovesné kaše, polštářky

musli, ovesné vločky, čoky

Musli, ovesné vločky, ovesná kaše

müsli,bliže nevím

Mysli Mysli tyčinky Mysli sušenky

Mysli

mysli

mysli bio muslii

Mysli - oříškový, čokoládový, jahodový,... :) ovesné kaše, ovesnné sušenky oříškové, čokoládové

mysli na své zdraví

mysli na zdraví - müsli, sušenky, ovesná kaše

Mysli na zdraví ( müsli), ovesná kaše, biskiti

Mysli na zdraví, Miss fit, Vitalky

Mysli na zdraví, Ovesné musli sušenky, Expres ovesná kaše s malinami

Mysli na zdraví, Polštářky, Kuličky Ferdy Mravence

Mysli Ovesné sušenky, Mysli cereálie, Mysli kukuřičné lupínky

Mysli, Biskiti, Express

Mysli, Instantní kaše, Emco tyčinky

mysli, jinak nevim

neviem

nevim

nevim

nevím

nevím

nevim

nevim

nevim

nevím

Nevím

nevim

Nevím

nevím

nevim

nevím

nevybavím si

neznám

Neznám

Neznám, nevim, neumim

Ovesné kaše expres - jahodová, jablko se skořicí, meruňková, čokoládová, malinová :-) Mysli na zdraví (sypané s kousky ovoce) Mysli na zdraví - ovesné sušenky kokosové, oříškové

ovesné kaše, müsli

ovesne vlocky, kukuricne lupinky, musli

ovesné vločky, ovesná kaše, musli

Plněné polštářky, Čokoláda, Kukuřičné lupínky

polštářky, sušenky, lupínky

vim o susenkach v krabicce, ale nevim presny nazev

6. Odkud pochází společnost Nestlé?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Švýcarsko4756,63 %56,63 %  
USA1416,87 %16,87 %  
ČR910,84 %10,84 %  
jiné56,02 %6,02 %  
Skandinávie33,61 %3,61 %  
Belgie33,61 %3,61 %  
Velká Británie22,41 %2,41 %  

Graf

7. Odkud pochází společnost Emco?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ČR5768,67 %68,67 %  
USA67,23 %7,23 %  
Velká Británie56,02 %6,02 %  
Jiné44,82 %4,82 %  
Belgie44,82 %4,82 %  
Švýcarsko33,61 %3,61 %  
Východní Evropa22,41 %2,41 %  
Rusko11,2 %1,2 %  
Skandinávie11,2 %1,2 %  

Graf

8. Která ze společností je starší?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nestlé5262,65 %62,65 %  
nevím2934,94 %34,94 %  
Emco22,41 %2,41 %  

Graf

9. Která ze společností působí déle na našem trhu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nestlé4250,6 %50,6 %  
nevím3137,35 %37,35 %  
Emco1012,05 %12,05 %  

Graf

10. Která ze značek je Vám bližší, sympatičtější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nestlé4959,04 %59,04 %  
Emco3440,96 %40,96 %  

Graf

11. Která ze značek podle Vás dělá cereálie zdravější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Emco6679,52 %79,52 %  
Nestlé1720,48 %20,48 %  

Graf

12. Která ze značek podle Vás dělá cereálie dietnější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Emco7489,16 %89,16 %  
Nestlé910,84 %10,84 %  

Graf

13. Která ze značek podle Vás dělá cereálie chutnější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nestlé5971,08 %71,08 %  
Emco2428,92 %28,92 %  

Graf

14. Kterou z těchto značek si kupujete častěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nestlé3744,58 %44,58 %  
Emco3137,35 %37,35 %  
nekupuji ani jednu1518,07 %18,07 %  

Graf

15. Která ze značek je podle Vás více rodinná? (výrobky jsou určeny pro rodiny, značka se stará o rodiny)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nestlé5363,86 %63,86 %  
Emco3036,14 %36,14 %  

Graf

16. Vybavíte si nějakou reklamu na výrobky Emco či událost, kterou sponzorovalo?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5768,67 %68,67 %  
ano2631,33 %31,33 %  

Graf

17. Pokud ano tak jakou? (stačí stručný popis)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

-

-

?

.

.

...

0

Emco - sponzor taneční skupiny roku :)

Emco a zviratka v poli

Emco Čoky žádná zrada, jako pravá čokoláda :) Kluk a medved či co a vodopád z čokolády co zaleje obilné pole

Emco dance life tour

Emco Dance life tour

Emco dance life tour a Taneční skupina roku myslim :)

Emco dance life tour, Emco reklama na musli, od zrnicka az do misky s mlekem :D

emco müsli reklama v tv, pamatuju si akorád ten název emco musli na konci

Emco, reklamy na snídaňové cereálie.

miss

Miss České republiky

Na cereálie Mysli s ovocem... Ovoce se měnilo v mysli...

ne

Ne

ne

ne

ne

NE

ne

ne

ne

ne

ne

ne !

NE!!!

nepamatuji

nesquik

neviděla

neviděla jsem

neviem

nevím

nevim

nevim

nevím

nevím

nevím

nevím

nevim

nevím dal jsem ne

Nevybavím

nevybavuji, neziji v cechach

nevzpomínám si

nevzpomínám si na žádnou

neznám žádnou

nic

nic

nn

odpověděla jsem ne

ovesná snídaně /přítel-manžel/ zavázané oči, dosátavá ochutnat zdravou snídani

proste neznam!!!

reklama na Emco musli

Reklama na mysli (m¨sli)

Reklama na nějaké lupínky v televizi

reklama s tím, jak ruzné druhy musli ochutnávají na lžičce

reklama, kde se v ruce jiná značka rozpadne na mouku a vysype, a emco zustane celý

Reklamu

reklamy v televizi ... ovesné kaše, lupínky atd.

Říkali jsme Emco - mysli.

Sponzor Tanečn skupiny roku :)

šťastná rodina u snídaně...

Taneční skupina roku

taneční skupina roku

Taneční skupina roku

Taneční soutěž

taneční soutěže

tohle je spatne naprogramovany, pokud ne, tak sem nic napsat nemuzu.

zadnou

zadnou neznam

zadnou neznam

žádnou

žádnou

žádnou si nevybavuji

žádnou si nevybavuji

Žádnou.

18. Vybavíte si nějakou reklamu na výrobky Nestlé (z obasti cereálií!) či událost, kterou sponzorovalo?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4554,22 %54,22 %  
ano3845,78 %45,78 %  

Graf

19. Pokud ano tak jakou? (stačí krátký popis)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

-

-

-

-

?

.

.

...

0

cereálie s příchutí nesquicku

cokoladovy deeeeeeeeest!

Cookie crisp, to je samá čokoláda...

Desetobojař Roman Šebrle

králíček nesquik

kreslená reklama na nesquik

kulicky nesquik... dite si je sipe rano do mleka

Lítající pes vylije čokoládu do lánu obilí: "A tak vznikl Chocapic!"

na detske cerealie ale presne nevim, fitness lupinky, pani sni misku a je hned stihla do uplych satu

na fitness cereálie - dárek CD

na chocapic duo.. když ten kralik byl prekvapenej, ze jsou ty kulicky i bily :D

na Nesquik

ne

ne

ne

ne

ne

NE

ne

ne

ne

ne

Ne !

ne, a když ne , tak ne!

ne, nevím

nesquik- králík v čokosvětě :-)

Nesquik, Když budu jíst nesquik tak vyrostu a trefím se do basketbalového koše...

neviděla

neviem

nevim

nevím

nevím

Nevím

nevim

nevim

nevím dal jsem ne

nevim vubec, ale jsou znamejsi nez emco, to urcite

Nevybavím

Nevybavuji si žádnou

Nevzpomínám si na žádnou reklamu

neznám

nic

nic

nizkokaloricke cerealie

nn

Panáček ciniminies .- kreslená postavička - namíchal dětem super skořicové cereálie

Raklamy na Nesquika. Na super hrách je i hra s ním.

reklama na brumíka

reklama na Fitness snídaňové lupínky

reklama na chocapic - animovaný králík a herci - děti

Reklama na kuličky Nesquick s králíčkem. V poslední reklamě byl Šebrle.

reklama na nesqick - pobíhající králík

reklama s králíkem na Nesquick

Reklamu na Cini Minies a na Nesquik s tím psem, jestli se nepletu

reklamu na nesquik a chocapic, že to nají jíst děti, aby lépe rostli

Reklamu Nesquik

reklamy - hlavně dětské cereálie ...

reklamy s králíkem

reklamy v televizi

s kralikem Nesquikem

S králíkem v poli, na letadýlku s čokoládou

S tím nestlé zajícem, jak si hraje s dětmi.

S tím zajíčkem!

Seble a jeho rodina

Spot před pohádkami Walt Dysney a reklama na čokoládový cyklon Chocapic

Šebrle - rodina, Nesquik - kráva a mléko, Chocapik - továrna na čokoládu, rozleje se na pole...

Ta s kravou a kralikem

taky ne

Televizní reklamy cílené na děti - králíček Nesquik co se mu zamotají uši :)

žádnou

žádnou

žádnou si nevybavuji

20. Znáte událost Emco Dance Life Tour? (= slyšeli jste už o ní?)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6679,52 %79,52 %  
ano1720,48 %20,48 %  

Graf

21. Znáte událost Nesquik hřiště?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7792,77 %92,77 %  
ano67,23 %7,23 %  

Graf

22. Je společnost Emco sponzorem události Taneční skupina roku?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím5667,47 %67,47 %  
ano2327,71 %27,71 %  
ne44,82 %4,82 %  

Graf

23. Znáte událost Nestlé LifeInLine Tour?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8197,59 %97,59 %  
ano22,41 %2,41 %  

Graf

24. Roman Šebrle se svojí rodinou propaguje cereálie Nestlé. Ovlivní to nějak Vaše nákupní chování?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, stále si je budu/nebudu kupovat5161,45 %61,45 %  
spíše ne2934,94 %34,94 %  
ano - přestanuje kupovat22,41 %2,41 %  
spíše ano11,2 %1,2 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

10. Která ze značek je Vám bližší, sympatičtější?

  • odpověď Nestlé:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nestlé na otázku 14. Kterou z těchto značek si kupujete častěji?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nestlé na otázku 3. Jakou značku cereálií si kupujete nejčastěji?

14. Kterou z těchto značek si kupujete častěji?

  • odpověď Nestlé:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nestlé na otázku 3. Jakou značku cereálií si kupujete nejčastěji?

18. Vybavíte si nějakou reklamu na výrobky Nestlé (z obasti cereálií!) či událost, kterou sponzorovalo?

  • odpověď ne:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 19. Pokud ano tak jakou? (stačí krátký popis)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi maloobchodní značky (Albert, Tesco, Euroshopper, ...) na otázku 3. Jakou značku cereálií si kupujete nejčastěji?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jíte snídaňové cereálie? (= jedli jste je více než 2 x v životě)

2. Jaké snídaňové cereálie konzumujete?

3. Jakou značku cereálií si kupujete nejčastěji?

4. Jmenujte alespoň 3 cereální výrobky Nestlé

5. Jmenujte alespoň 3 cereální výrobky Emco

6. Odkud pochází společnost Nestlé?

7. Odkud pochází společnost Emco?

8. Která ze společností je starší?

9. Která ze společností působí déle na našem trhu?

10. Která ze značek je Vám bližší, sympatičtější?

11. Která ze značek podle Vás dělá cereálie zdravější?

12. Která ze značek podle Vás dělá cereálie dietnější?

13. Která ze značek podle Vás dělá cereálie chutnější?

14. Kterou z těchto značek si kupujete častěji?

15. Která ze značek je podle Vás více rodinná? (výrobky jsou určeny pro rodiny, značka se stará o rodiny)

16. Vybavíte si nějakou reklamu na výrobky Emco či událost, kterou sponzorovalo?

17. Pokud ano tak jakou? (stačí stručný popis)

18. Vybavíte si nějakou reklamu na výrobky Nestlé (z obasti cereálií!) či událost, kterou sponzorovalo?

19. Pokud ano tak jakou? (stačí krátký popis)

20. Znáte událost Emco Dance Life Tour? (= slyšeli jste už o ní?)

21. Znáte událost Nesquik hřiště?

22. Je společnost Emco sponzorem události Taneční skupina roku?

23. Znáte událost Nestlé LifeInLine Tour?

24. Roman Šebrle se svojí rodinou propaguje cereálie Nestlé. Ovlivní to nějak Vaše nákupní chování?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jíte snídaňové cereálie? (= jedli jste je více než 2 x v životě)

2. Jaké snídaňové cereálie konzumujete?

3. Jakou značku cereálií si kupujete nejčastěji?

4. Jmenujte alespoň 3 cereální výrobky Nestlé

5. Jmenujte alespoň 3 cereální výrobky Emco

6. Odkud pochází společnost Nestlé?

7. Odkud pochází společnost Emco?

8. Která ze společností je starší?

9. Která ze společností působí déle na našem trhu?

10. Která ze značek je Vám bližší, sympatičtější?

11. Která ze značek podle Vás dělá cereálie zdravější?

12. Která ze značek podle Vás dělá cereálie dietnější?

13. Která ze značek podle Vás dělá cereálie chutnější?

14. Kterou z těchto značek si kupujete častěji?

15. Která ze značek je podle Vás více rodinná? (výrobky jsou určeny pro rodiny, značka se stará o rodiny)

16. Vybavíte si nějakou reklamu na výrobky Emco či událost, kterou sponzorovalo?

17. Pokud ano tak jakou? (stačí stručný popis)

18. Vybavíte si nějakou reklamu na výrobky Nestlé (z obasti cereálií!) či událost, kterou sponzorovalo?

19. Pokud ano tak jakou? (stačí krátký popis)

20. Znáte událost Emco Dance Life Tour? (= slyšeli jste už o ní?)

21. Znáte událost Nesquik hřiště?

22. Je společnost Emco sponzorem události Taneční skupina roku?

23. Znáte událost Nestlé LifeInLine Tour?

24. Roman Šebrle se svojí rodinou propaguje cereálie Nestlé. Ovlivní to nějak Vaše nákupní chování?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Jarošincová, J.Snídaňové cereálie (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://snidanove-cerealie.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.