Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Sociální kampaně proti kouření

Sociální kampaně proti kouření

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Václav Chvojka
Šetření:19. 03. 2011 - 01. 04. 2011
Počet respondentů:247
Počet otázek (max/průměr):14 / 8.66
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:77,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:15
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

 

vyplněním tohoto krátkého dotazníku, který se týká kouření a sociálních kampaní proti kouření, mi pomůžete získat důležité informace pro mou bakalářskou práci.

 

Předem Vám děkuji za Váš čas

 

Václav Chvojka
Student Ekonomické fakulty Západočeské univerzity v Plzni

 

Odpovědi respondentů

1. Setkal/a jste se někdy se sociální kampaní (reklamou) proti kouření? (může být i zahraniční, neberte prosím v úvahu komerční kampaně na přípravky proti kouření apod.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 2, NEotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO14157,09 %57,09 %  
NE10642,91 %42,91 %  

Graf

2. Jednalo se o českou či zahraniční kampaň? (znáte-li víc kampaní proti kouření, vyberte tu, která Vás nejvíce zaujala - nezávisle na tom, odkud byla)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
byla česká8058,39 %32,39 %  
byla zahraniční5741,61 %23,08 %  

Graf

3. Kde jste se s kampaní (reklamou) setkal/a? (lze zaškrtnout více odpovědí)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
televize6749,63 %27,13 %  
internet - neplacená propagace - sociální sítě, video, obrázek v e-mailu apod.6346,67 %25,51 %  
leták/brožura (např. u lékaře)4432,59 %17,81 %  
internetová reklama - bannery, textová reklama apod.1712,59 %6,88 %  
billboard42,96 %1,62 %  
lavičky21,48 %0,81 %  
Billboardy10,74 %0,4 %  
na krabičce10,74 %0,4 %  
ve firmě10,74 %0,4 %  
outdoor plakáty10,74 %0,4 %  
na univerzitním kampusu10,74 %0,4 %  
na lavickach v Praze Strasnich.10,74 %0,4 %  
Ta reklama je strasna, tak asi proto tam.10,74 %0,4 %  
Kampaň byla organizována myslím VZP přímo ve měste10,74 %0,4 %  
Informace o ní pak v rozhlase a nějáké letáky10,74 %0,4 %  
Poradci přímo pracovali se zájemci o odvyknutí na 10,74 %0,4 %  
kouření. Bylo to v rcce 1998 -já přitom přestal a 10,74 %0,4 %  
vydržel dodnes.10,74 %0,4 %  
nic10,74 %0,4 %  
varování na krabičkách10,74 %0,4 %  
noviny10,74 %0,4 %  
časopis10,74 %0,4 %  
plakát na ulici10,74 %0,4 %  
lavecky u zastavek MHD10,74 %0,4 %  
výlep10,74 %0,4 %  
nepamatuju si10,74 %0,4 %  
Na krabičce cigaret10,74 %0,4 %  
bilboard na lavičce10,74 %0,4 %  
Lavička10,74 %0,4 %  
ve škole10,74 %0,4 %  

Graf

4. Stručně popište obsah kampaně (hlavní motiv, slogan apod.)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Normální je nekouřit44,26 %1,62 %  
kouřit znamená být otrokem tabáku11,06 %0,4 %  
Frkačka místo cigarety.11,06 %0,4 %  
kuřák se snaží sbalit dívku v baru a neuspěje11,06 %0,4 %  
Ukázky obrázků zničených orgánů po určitém období 11,06 %0,4 %  
Slogan: O přestávce stihnu i dvě11,06 %0,4 %  
Kuřák vyzvracel svoje plíce a ty odešly.11,06 %0,4 %  
kouření škodí zdraví11,06 %0,4 %  
v kampani se pískalo na takové zvláštní píšťaly11,06 %0,4 %  
Každý se snažil nekouřit svým osobitým způsobem11,06 %0,4 %  
ostatní odpovědi Fotografie špinavých plic od kouření
Žijete jen jednou, kouření ničí vaše zdraví
místo var.nápisů fotky plic,člověka na přístrojích
Dopad na zdraví kuřáka a okolí
Šance pro 3 000 000
škodí zdraví
Popis rakoviny plic, průběh nemoci...
Co dělá kouření lidskému tělu
mýtus spojený s kouřením a hubnutím
dopad na zdraví dítěte,vytěsnění nekuřáků ze spol.
fotky/RTG orgánů po kouření (plíce-rakovina,lebka)
vykašlal plíce
Evropa stop kouření
účinky kouření-ukázány zblízka(zevnitř) a drsně
vtipne nastineni proc nekourit
podpora v přestávání
koureni muze zabijet!
NEKUŘ !
evropa taky nekouri
billboard s obrázkem zničených plic
Depresivně laděná akce, nádory plic apod.
Kouření může zabíjet, způsobuje rakovinu...
holčička se sešitou pusou
popis nemocí, které kouření způsobuje
Kouření vážně škodí vám, i lidem ve vašem okolí
vyplivnuté plíce zdrhají ze zakouřeného lokálu
záběr na zničené plíce kuřáka
help za život bez tabáku
neco jako kdo kouri, nepatri do Evropy
Deti-6let vyjadruji strach o sve rodice- kuraky
STOP KOUŘENÍ nebo Přestaňte kouřit tak nějak
holka, aby potlačila chut na cigaretu líbá všechny
kouření zabíjí
vizuální zobrazrní následků kouření na organismus
plíce kuřáka a nekuřáka - porovnání
Frajeři nekouří nebo tak něco
help-za život bez tabaku (snad byla česka,nevim)
Kouření škodí
o prestavce stihnu i dve
umrtnost
kouření škodí zdraví, normální je nekouřit, atd.
život bez cigaret
odstrašující obrázky lidí s rakovinou
Evropa prestava kourit, Cesko neni v EU?
evropa přestává kouřit
jak se ničí orgány při kouření
koureni zpusobuje rakovinu
help
Reklama spojující kouření a sex - byla stažena
nepamatuju si
stop kouření
drsné fotky, naturalistické ale přesto s černým hu
Nepamatuji si
Něco ve smyslu "chcípneš", jsou všechny stejný.
plíce a zdraví a co je normální
co s kuřákem v ložnici
evropa přestává kouřit - čechy nejsou v evropě?
Česko není v Evropě
záběry na plíce a nádory
z nějaké trubice (z lidského těla) vylézal hnis
reklama na nějakou tyčinku - náhražka při odvykání
Evropa přestává kouřit - ČR není v Evropě?
přednáška studenta oboru Výchovy ke zdraví
fotky zničených orgánů
help - pro život bez tabáku
obrázek plic kuřáka
fotka plic kuřáka
plice
nevzpomínám si
ukázka zničených orgánů po kouření
dopad koureni na tehotne zeny, dost brutalni
zasity usta divky
koužení není sexy a zabíjí
následky kouření...obrázky plic
Škodí vám i lidem ve vašem okolí.
HELP pro život bez tabáku
ukázat dopady kouření na zdraví člověka
Evropa prestala kourit, Cesko neni v Evrope?
britská reklama s kázkou zničených plic
HELP - Za život bez tabáku, www.help-eu.com
obrázky nemocných plic atd..na krabičkách
8186,17 %32,79 % 

Graf

5. Přišla Vám tato kampaň společensky prospěšná?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5543,31 %22,27 %  
nevím4233,07 %17 %  
ne3023,62 %12,15 %  

Graf

6. Kouříte tabákové výrobky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, pravidelněotázka č. 8, ano, příležitostně (ne každý den)otázka č. 9, neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne14960,32 %60,32 %  
ano, pravidelně7028,34 %28,34 %  
ano, příležitostně (ne každý den)2811,34 %11,34 %  

Graf

7. Jaký je Váš názor na kuřáky?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vadí mi, když kouří v mé přítomnosti, jinak mi nevadí9362,84 %37,65 %  
vadí mi ve všech ohledech3120,95 %12,55 %  
vůbec mi nevadí128,11 %4,86 %  
nic21,35 %0,81 %  
vadí mi, když kouř jde přímo na mě10,68 %0,4 %  
nevadí mi, pokud nekouří extrémně hodně10,68 %0,4 %  
vadí mi, když kouří např. u dětí, jinak ne10,68 %0,4 %  
neobtěžují-li mne, děti a neodhazují nedopalky -OK10,68 %0,4 %  
smrdí10,68 %0,4 %  
vadí mi, pokud mi kouří pod nos (do obličeje)10,68 %0,4 %  
Vadí mi i v nepřítomnosti v prostoru, kde chci být10,68 %0,4 %  
nemohla bych chodit s kuřákem, jinak mi nevadí10,68 %0,4 %  
vadí mi v klubech, barech a hospodách10,68 %0,4 %  
vadí mi kouření v prostorách, kde jí10,68 %0,4 %  

Graf

8. Kolik kusů cigaret průměrně denně vykouříte?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
201724,64 %6,88 %  
151217,39 %4,86 %  
101115,94 %4,45 %  
545,8 %1,62 %  
3045,8 %1,62 %  
334,35 %1,21 %  
734,35 %1,21 %  
1222,9 %0,81 %  
222,9 %0,81 %  
622,9 %0,81 %  
ostatní odpovědi 25
4
16
9
85
14
10.14
913,04 %3,64 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:13.97
Minimum:3
Maximum:30
Variační rozpětí:27
Rozptyl:42.69
Směrodatná odchylka:6.53
Medián:15
Modus:20

Graf

9. Chcete či chtěl/a jste někdy přestat kouřit, nebo kouření alespoň omezit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 10, NEotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO7172,45 %28,74 %  
NE2727,55 %10,93 %  

Graf

10. Jaké k tomu máte důvody? (lze zaškrtnout více odpovědí)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chci ušetřit peníze, které vydávám za kouření4972,06 %19,84 %  
chci chránit své zdraví4464,71 %17,81 %  
nechci být na ničem závislý/á2333,82 %9,31 %  
chci chránit zdraví nekuřáků (rodiny, přátel), v jejichž přítomnosti obvykle kouřím1014,71 %4,05 %  
myslím si, že je moderní nekouřit a chci jít s dobou811,76 %3,24 %  
Přestalo mi to chutnat11,47 %0,4 %  
vadi mi smrad ze zakourenych mistnosti11,47 %0,4 %  
kvůli dětem11,47 %0,4 %  
nechci smrdět dětem11,47 %0,4 %  

Graf

11. Co by Vás přimělo přestat kouřit? (lze zaškrtnout více odpovědí)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kdyby se zhoršilo mé zdraví933,33 %3,64 %  
nic829,63 %3,24 %  
kdyby se tabákové výrobky výrazně zdražily414,81 %1,62 %  
těhotenství27,41 %0,81 %  
kdyby mě o to žádala rodina či přátelé27,41 %0,81 %  
kdyby zamrzlo peklo13,7 %0,4 %  
nic, dokud jsou. kourim vasnive rada13,7 %0,4 %  
v pripade nejake katastrofy, kdy by cigarety 13,7 %0,4 %  
prestaly existovat. Ustala bych to.13,7 %0,4 %  
nevím, proč bych měl přestat13,7 %0,4 %  
nejsem zavisla, kourim prilezitostne, i 1x mesicne13,7 %0,4 %  
Možná kdyby se změnily klimatické podmínky natolik13,7 %0,4 %  

Graf

12. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena16968,42 %68,42 %  
muž7831,58 %31,58 %  

Graf

13. Jaký je Váš věk? (zadejte počet let)

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
214417,81 %17,81 %  
233413,77 %13,77 %  
222911,74 %11,74 %  
20156,07 %6,07 %  
24104,05 %4,05 %  
2593,64 %3,64 %  
3093,64 %3,64 %  
2883,24 %3,24 %  
1983,24 %3,24 %  
2772,83 %2,83 %  
ostatní odpovědi 26
32
17
38
33
31
29
52
48
16
36
50
45
54
35
59
47
40
58
37
18
64
55
43
46
76
67
60
56
39
34
7429,96 %29,96 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:26.27
Minimum:19
Maximum:52
Variační rozpětí:33
Rozptyl:59.3
Směrodatná odchylka:7.7
Medián:23
Modus:21

Graf

14. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední škola s maturitou14056,68 %56,68 %  
vysoká škola7229,15 %29,15 %  
základní škola145,67 %5,67 %  
vyšší odborná škola135,26 %5,26 %  
střední škola bez maturity83,24 %3,24 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Setkal/a jste se někdy se sociální kampaní (reklamou) proti kouření? (může být i zahraniční, neberte prosím v úvahu komerční kampaně na přípravky proti kouření apod.)

  • odpověď ANO:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi byla česká na otázku 2. Jednalo se o českou či zahraniční kampaň? (znáte-li víc kampaní proti kouření, vyberte tu, která Vás nejvíce zaujala - nezávisle na tom, odkud byla)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi byla zahraniční na otázku 2. Jednalo se o českou či zahraniční kampaň? (znáte-li víc kampaní proti kouření, vyberte tu, která Vás nejvíce zaujala - nezávisle na tom, odkud byla)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi internet - neplacená propagace - sociální sítě, video, obrázek v e-mailu apod. na otázku 3. Kde jste se s kampaní (reklamou) setkal/a? (lze zaškrtnout více odpovědí)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi internetová reklama - bannery, textová reklama apod. na otázku 3. Kde jste se s kampaní (reklamou) setkal/a? (lze zaškrtnout více odpovědí)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi leták/brožura (např. u lékaře) na otázku 3. Kde jste se s kampaní (reklamou) setkal/a? (lze zaškrtnout více odpovědí)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi televize na otázku 3. Kde jste se s kampaní (reklamou) setkal/a? (lze zaškrtnout více odpovědí)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 5. Přišla Vám tato kampaň společensky prospěšná?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 5. Přišla Vám tato kampaň společensky prospěšná?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 5. Přišla Vám tato kampaň společensky prospěšná?

6. Kouříte tabákové výrobky?

  • odpověď ano, pravidelně:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 7 - 10 > na otázku 8. Kolik kusů cigaret průměrně denně vykouříte?
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 10 - 15 > na otázku 8. Kolik kusů cigaret průměrně denně vykouříte?
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 15 - 20 > na otázku 8. Kolik kusů cigaret průměrně denně vykouříte?
  • odpověď ne:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vadí mi ve všech ohledech na otázku 7. Jaký je Váš názor na kuřáky?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vadí mi, když kouří v mé přítomnosti, jinak mi nevadí na otázku 7. Jaký je Váš názor na kuřáky?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vůbec mi nevadí na otázku 7. Jaký je Váš názor na kuřáky?

9. Chcete či chtěl/a jste někdy přestat kouřit, nebo kouření alespoň omezit?

  • odpověď ANO:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi chci chránit své zdraví na otázku 10. Jaké k tomu máte důvody? (lze zaškrtnout více odpovědí)
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi chci chránit zdraví nekuřáků (rodiny, přátel), v jejichž přítomnosti obvykle kouřím na otázku 10. Jaké k tomu máte důvody? (lze zaškrtnout více odpovědí)
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi chci ušetřit peníze, které vydávám za kouření na otázku 10. Jaké k tomu máte důvody? (lze zaškrtnout více odpovědí)
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nechci být na ničem závislý/á na otázku 10. Jaké k tomu máte důvody? (lze zaškrtnout více odpovědí)

13. Jaký je Váš věk? (zadejte počet let)

  • odpověď < 16 - 21 >:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi základní škola na otázku 14. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Setkal/a jste se někdy se sociální kampaní (reklamou) proti kouření? (může být i zahraniční, neberte prosím v úvahu komerční kampaně na přípravky proti kouření apod.)

2. Jednalo se o českou či zahraniční kampaň? (znáte-li víc kampaní proti kouření, vyberte tu, která Vás nejvíce zaujala - nezávisle na tom, odkud byla)

3. Kde jste se s kampaní (reklamou) setkal/a? (lze zaškrtnout více odpovědí)

5. Přišla Vám tato kampaň společensky prospěšná?

6. Kouříte tabákové výrobky?

7. Jaký je Váš názor na kuřáky?

8. Kolik kusů cigaret průměrně denně vykouříte?

9. Chcete či chtěl/a jste někdy přestat kouřit, nebo kouření alespoň omezit?

10. Jaké k tomu máte důvody? (lze zaškrtnout více odpovědí)

12. Jste

13. Jaký je Váš věk? (zadejte počet let)

14. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Setkal/a jste se někdy se sociální kampaní (reklamou) proti kouření? (může být i zahraniční, neberte prosím v úvahu komerční kampaně na přípravky proti kouření apod.)

2. Jednalo se o českou či zahraniční kampaň? (znáte-li víc kampaní proti kouření, vyberte tu, která Vás nejvíce zaujala - nezávisle na tom, odkud byla)

3. Kde jste se s kampaní (reklamou) setkal/a? (lze zaškrtnout více odpovědí)

5. Přišla Vám tato kampaň společensky prospěšná?

6. Kouříte tabákové výrobky?

7. Jaký je Váš názor na kuřáky?

8. Kolik kusů cigaret průměrně denně vykouříte?

9. Chcete či chtěl/a jste někdy přestat kouřit, nebo kouření alespoň omezit?

10. Jaké k tomu máte důvody? (lze zaškrtnout více odpovědí)

12. Jste

13. Jaký je Váš věk? (zadejte počet let)

14. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Chvojka, V.Sociální kampaně proti kouření (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://socialni-kampane-proti-koure.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.