Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Sociální média a nábor pracovníků

Sociální média a nábor pracovníků

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Zuzana Sumarová
Šetření:27. 04. 2014 - 08. 05. 2014
Počet respondentů:106
Počet otázek (max/průměr):24 / 17.55
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:66,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:46
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsem studentkou 3. ročníku VŠE a ráda bych Vás požádala o vyplnění mého dotazníku. Dotazník je určen personalistům či těm, kteří mají vliv na samotný proces náboru. Cílem dotazníkového šetření je posoudit využitelnost sociálních médií při hledání nových zaměstnanců. Výsledky šetření budou použity v mé bakalářské práci. 

Odpovědi respondentů

1. Podílíte se na procesu náboru pracovníků?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7974,53 %74,53 %  
Ne2725,47 %25,47 %  

Graf

2. Jak dlouho pracujete v oblasti personalistiky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Více než 5 let3848,1 %35,85 %  
1 - 3 roky2025,32 %18,87 %  
3 - 5 let1316,46 %12,26 %  
Méně než 1 rok810,13 %7,55 %  

Graf

3. Na který obor se při náboru zaměstnanců specializujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Informační technologie2329,11 %21,7 %  
Obchod a prodej, nákup78,86 %6,6 %  
Administrativa a správní činnosti56,33 %4,72 %  
Výroba56,33 %4,72 %  
Strojírenství56,33 %4,72 %  
Bankovnictví, peněžnictví, pojišťovnictví45,06 %3,77 %  
Elektrotechnika33,8 %2,83 %  
Zdravotnictví22,53 %1,89 %  
Doprava22,53 %1,89 %  
Ekonomie a finance22,53 %1,89 %  
Marketing a reklama22,53 %1,89 %  
Logistika22,53 %1,89 %  
Farmacie, kosmetická výroba22,53 %1,89 %  
kompletní nábor11,27 %0,94 %  
filmová distribuce11,27 %0,94 %  
obchod, administrativa, IT, logistika, zákaznický servis11,27 %0,94 %  
stavebnictví11,27 %0,94 %  
dle potřeby a zaměření společnosti11,27 %0,94 %  
administrativa, správní činnost, ekonomie, informační technologie, marketing, prodej, poradenství11,27 %0,94 %  
Více možností: IT, marketing a reklama, Obchod a prodej, Administrativa11,27 %0,94 %  
Větší záběr oborů11,27 %0,94 %  
široká škála dle požadavků 11,27 %0,94 %  
cestovní ruch 11,27 %0,94 %  
vývoj11,27 %0,94 %  
Informační technologie + marketing a reklama11,27 %0,94 %  
obchod, logistika, admin pozice, výroba11,27 %0,94 %  
Poradenství a konzultace11,27 %0,94 %  
komplet FMCG obory11,27 %0,94 %  

Graf

4. Jaké nástroje používáte při náboru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Inzerce na pracovním portálu (jobs.cz, prace.cz a další)7291,14 %67,92 %  
Inzerce na webových stránkách organizace6683,54 %62,26 %  
Doporučení od známého5569,62 %51,89 %  
Sociální sítě (LinkedIn, Facebook, Google+ a další)5569,62 %51,89 %  
vlastní evidence uchazečů o zaměstnání11,27 %0,94 %  
Úřad práce11,27 %0,94 %  
+ promo letáky, bannery atd.11,27 %0,94 %  
ÚP11,27 %0,94 %  
letáky, propagace v tištěných médiích11,27 %0,94 %  
Personální agentury11,27 %0,94 %  
úřady práce, tisk11,27 %0,94 %  
úřad práce, Talent program, Trainee program11,27 %0,94 %  
spolupráce s univerzitami11,27 %0,94 %  
Úřad práce, karierní veletrhy, stránky VŠ apod.11,27 %0,94 %  
další pracovní portály11,27 %0,94 %  
refrence od zaměstnancu, kolemjdoucí, personální agentury11,27 %0,94 %  

Graf

5. Na kterých sociálních sítí má Vaše firma profil?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook5468,35 %50,94 %  
LinkedIn4556,96 %42,45 %  
Twitter1518,99 %14,15 %  
Google+1113,92 %10,38 %  
YouTube56,33 %4,72 %  
žádné22,53 %1,89 %  
nikde22,53 %1,89 %  
nemáme22,53 %1,89 %  
"under construction"11,27 %0,94 %  
nevyužíváme soc. sítě11,27 %0,94 %  
ne11,27 %0,94 %  
žádných 11,27 %0,94 %  
na žádné11,27 %0,94 %  
nemáme profil na soc. sítích11,27 %0,94 %  
nemá11,27 %0,94 %  
žádná11,27 %0,94 %  

Graf

6. Má Vaše firma na sociálních sítí i kariérní stránku, kde zveřejňuje nabídky práce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5468,35 %50,94 %  
Ano2531,65 %23,58 %  

Graf

7. Které sociální médium preferujete pro nábor?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
LinkedIn3544,3 %33,02 %  
Facebook1620,25 %15,09 %  
žádné45,06 %3,77 %  
Nevyužíváme22,53 %1,89 %  
Twitter22,53 %1,89 %  
žádné, preferujeme inzerci na www.mpsv.cz11,27 %0,94 %  
Prozatím nevyužíváme pro nábor.11,27 %0,94 %  
žádné z uvedených11,27 %0,94 %  
Žádné, nemáme s tím dobré zkušenosti.11,27 %0,94 %  
nepreferujeme žádné soc. médium11,27 %0,94 %  
ne11,27 %0,94 %  
Facebook, Linkedin na stejné úrovni11,27 %0,94 %  
nepreferuji sociální sítě11,27 %0,94 %  
diskuzní servery11,27 %0,94 %  
Zatím jsem využívala jen Linkedin, Facabook plánujeme zahájit v II.čtvrtletí tohoto roku.11,27 %0,94 %  
pro nabor nevyuzivame11,27 %0,94 %  
plánujeme spustit i FB11,27 %0,94 %  
viz odpověď 511,27 %0,94 %  
žádné sociální médium nepreferujeme11,27 %0,94 %  
tuto formu nepreferuji11,27 %0,94 %  
žádné neužívám, nepreferuji11,27 %0,94 %  
sociální sítě k tomuto účelu nevyužíváme11,27 %0,94 %  
nemáme11,27 %0,94 %  
nepreferujeme11,27 %0,94 %  
Ráda bych facebook, ale zatím není podporováno11,27 %0,94 %  

Graf

8. Z jakého důvodu Vaše organizace využívá sociální média pro nábor?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Možnost oslovit specifickou skupinu uchazečů4253,16 %39,62 %  
Nižší náklady než jiné způsoby náboru3341,77 %31,13 %  
Možnost rozšíření uchazečů o tzv. pasivní kandidáty, kteří by se jinak o nabídku práce neucházeli2936,71 %27,36 %  
Možnost zjištění referencí1822,78 %16,98 %  
Prověření potencionálních zaměstnanců1620,25 %15,09 %  
Aktuální databáze potencionálních kandidátů1417,72 %13,21 %  
nevyužívá33,8 %2,83 %  
Nevyužíváme33,8 %2,83 %  
ne22,53 %1,89 %  
nepoužíváme11,27 %0,94 %  
Prozatím nevyužíváme pro nábor.11,27 %0,94 %  
Nevyužívá.11,27 %0,94 %  
zatím nepoužíváme11,27 %0,94 %  
hledani odborniku11,27 %0,94 %  
nepoužíváme sociální média11,27 %0,94 %  
xxx11,27 %0,94 %  
doba si to žádá :(11,27 %0,94 %  
pouze vlastní web, z důvodu nižších nákladů11,27 %0,94 %  
pouze jako méně významné doplnění11,27 %0,94 %  
neužívá, krom specializovaných web portálů11,27 %0,94 %  
širší oslovení, ikdyž někdo práci nehledá, předá info o otevřené pracovní pozici známému11,27 %0,94 %  
soc.sítě k tomuto účelu nevyužíváme11,27 %0,94 %  
jednoduchost, 11,27 %0,94 %  

Graf

9. Využíváte sociální sítě pravidelně pro nábor pracovníků?

Označte na stupnici 1 - 5

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5 - ne2227,85 %20,75 %  
2 - spíše ano2025,32 %18,87 %  
4 - spíše ne2025,32 %18,87 %  
1 - ano1316,46 %12,26 %  
3 - nevím45,06 %3,77 %  

Graf

10. Aktualizuje Vaše organizace pravidelně informace na svém profilu?

Označte na stupnici 1 - 5

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 - ano3037,97 %28,3 %  
2 - spíše ano2329,11 %21,7 %  
5 - ne1316,46 %12,26 %  
4 - spíše ne78,86 %6,6 %  
3 - nevím67,59 %5,66 %  

Graf

11. Na jaký typ pracovních pozic se zaměřujete při náboru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nemanažerské kancelářské pozice3746,84 %34,91 %  
Management2227,85 %20,75 %  
Manuální a operativní pozice2025,32 %18,87 %  

Graf

12. Oslovíte potencionálního zaměstnance, i když na jeho profilu sociální sítě je nedostatek profesních údajů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4658,23 %43,4 %  
Ano3341,77 %31,13 %  

Graf

13. Používáte sociální média i na prověření potencionálních kandidátů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4050,63 %37,74 %  
Ne3949,37 %36,79 %  

Graf

14. Považujete sociální síť LinkedIn za nejvíce profesionální?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4658,23 %43,4 %  
Ne3341,77 %31,13 %  

Graf

15. Pokud ano, z jakého důvodu?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

čistě moje osobní zkušenost, udržení kontaktů

Informace na LinkedIn jsou nejvíce relevantní k zaměstnání, nehromadí se tam "balast".

Je to profesní síť.

Je určená právě k personalistice - je to její podstata - lidé tam chodí za tímto účelem (narozdíl například od FB, kam se chodí bavit).

Jediná dostupná profesní síť.

Jediná z uvedených zaměřená skutečně pracovně.

LinkedIn je určen k profesionální sebeprezentaci. Naopak ostatní sociální sítě nikoli.

Nejrozšířenější, nejznámější

nejvíce rozšířená v ČR a lidé jsou na ni registrování hlavně z pracovních důvodu ne ze soukromých

Obsahuje nejvíce profesních informací o kandidátovi.

obsahuje profesionální zkušenosti osob, možnost volby oboru při vyhledávání, vyhledávání přes klíčová slova, dle různých kritérií (vzdálenosti atd.)

Podle mého názoru se na síti scházejí manažeři, konzultanti a odborníci z nejrůznějších oborů pro profese Top managementu, popř. managementu

úroveň informací

V Oboru IT , na který se zaměřujeme najdeme na linkidu nejkomplexnější informace o potenciálních zájemcích o práci

zaměřena hlavně profesně

Ze sítí, které používáme zcela jistě ano. Důvodem je pravděpodobně účel samotné sítě. Lidé jsou na LinkedIn převážně kvůli pracovním záležitostem a to nejen, aby se neustále prezentovali na trhu práce, ale zároveň proto, aby mohli sdílet a získávat informace na odborná témata, která je zajímají.

16. Jaký typ účtu máte založený na LinkedIn?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Základní (bezplatný) účet4556,96 %42,45 %  
Žádný2329,11 %21,7 %  
Účet Premium (placený)1113,92 %10,38 %  

Graf

17. Podařilo se Vám během posledních 2 let najít kvalifikované pracovníky prostřednictvím sociálních médií?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4151,9 %38,68 %  
Ne3848,1 %35,85 %  

Graf

18. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena6278,48 %58,49 %  
Muž1721,52 %16,04 %  

Graf

19. Kolik Vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26 - 33 let3746,84 %34,91 %  
34 - 41 let2227,85 %20,75 %  
18 - 25 let1012,66 %9,43 %  
42 - 49 let67,59 %5,66 %  
50 - 58 let33,8 %2,83 %  
59 a více let 11,27 %0,94 %  

Graf

20. Na který obor se při náboru zaměstnanců specializujete? [odvozená]

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Informační technologie2329,11 %21,7 %  
Větší záběr oborů1012,66 %9,43 %  
Obchod a prodej, nákup78,86 %6,6 %  
Administrativa a správní činnosti56,33 %4,72 %  
Výroba56,33 %4,72 %  
Strojírenství56,33 %4,72 %  
Bankovnictví, peněžnictví, pojišťovnictví45,06 %3,77 %  
Elektrotechnika33,8 %2,83 %  
Zdravotnictví22,53 %1,89 %  
Doprava22,53 %1,89 %  
Ekonomie a finance22,53 %1,89 %  
Marketing a reklama22,53 %1,89 %  
Logistika22,53 %1,89 %  
Farmacie, kosmetická výroba22,53 %1,89 %  
Filmová distribuce11,27 %0,94 %  
Stavebnictví11,27 %0,94 %  
Cestovní ruch 11,27 %0,94 %  
Vývoj11,27 %0,94 %  
Poradenství a konzultace11,27 %0,94 %  

Graf

21. Jaké nástroje používáte při náboru? [odvozená]

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Inzerce na pracovním portálu (jobs.cz, prace.cz a další)7392,41 %68,87 %  
Inzerce na webových stránkách organizace6683,54 %62,26 %  
Doporučení od známého5569,62 %51,89 %  
Sociální sítě (LinkedIn, Facebook, Google+ a další)5569,62 %51,89 %  
Jiné nástroje911,39 %8,49 %  
Úřad práce56,33 %4,72 %  

Graf

22. Které sociální médium preferujete pro nábor? [odvozená]

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
LinkedIn3645,57 %33,96 %  
Nevyužíváme2430,38 %22,64 %  
Facebook1721,52 %16,04 %  
Twitter22,53 %1,89 %  

Graf

23. Z jakého důvodu Vaše organizace využívá sociální média pro nábor? [odvozená]

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Možnost oslovit specifickou skupinu uchazečů4253,16 %39,62 %  
Nižší náklady než jiné způsoby náboru3341,77 %31,13 %  
Možnost rozšíření uchazečů o tzv. pasivní kandidáty, kteří by se jinak o nabídku práce neucházeli2936,71 %27,36 %  
Nevyužívá1822,78 %16,98 %  
Možnost zjištění referencí1822,78 %16,98 %  
Prověření potencionálních zaměstnanců1620,25 %15,09 %  
Aktuální databáze potencionálních kandidátů1417,72 %13,21 %  
Jiný důvod45,06 %3,77 %  

Graf

24. Na kterých sociálních sítí má Vaše firma profil? [odvozená]

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook5468,35 %50,94 %  
LinkedIn4556,96 %42,45 %  
Twitter1518,99 %14,15 %  
Na žádné1417,72 %13,21 %  
Google+1113,92 %10,38 %  
YouTube56,33 %4,72 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Podílíte se na procesu náboru pracovníků?

2. Jak dlouho pracujete v oblasti personalistiky?

3. Na který obor se při náboru zaměstnanců specializujete?

4. Jaké nástroje používáte při náboru?

5. Na kterých sociálních sítí má Vaše firma profil?

6. Má Vaše firma na sociálních sítí i kariérní stránku, kde zveřejňuje nabídky práce?

7. Které sociální médium preferujete pro nábor?

8. Z jakého důvodu Vaše organizace využívá sociální média pro nábor?

9. Využíváte sociální sítě pravidelně pro nábor pracovníků?

10. Aktualizuje Vaše organizace pravidelně informace na svém profilu?

11. Na jaký typ pracovních pozic se zaměřujete při náboru?

12. Oslovíte potencionálního zaměstnance, i když na jeho profilu sociální sítě je nedostatek profesních údajů?

13. Používáte sociální média i na prověření potencionálních kandidátů?

14. Považujete sociální síť LinkedIn za nejvíce profesionální?

16. Jaký typ účtu máte založený na LinkedIn?

17. Podařilo se Vám během posledních 2 let najít kvalifikované pracovníky prostřednictvím sociálních médií?

18. Pohlaví

19. Kolik Vám je let?

20. Na který obor se při náboru zaměstnanců specializujete? [odvozená]

21. Jaké nástroje používáte při náboru? [odvozená]

22. Které sociální médium preferujete pro nábor? [odvozená]

23. Z jakého důvodu Vaše organizace využívá sociální média pro nábor? [odvozená]

24. Na kterých sociálních sítí má Vaše firma profil? [odvozená]

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Podílíte se na procesu náboru pracovníků?

2. Jak dlouho pracujete v oblasti personalistiky?

3. Na který obor se při náboru zaměstnanců specializujete?

4. Jaké nástroje používáte při náboru?

5. Na kterých sociálních sítí má Vaše firma profil?

6. Má Vaše firma na sociálních sítí i kariérní stránku, kde zveřejňuje nabídky práce?

7. Které sociální médium preferujete pro nábor?

8. Z jakého důvodu Vaše organizace využívá sociální média pro nábor?

9. Využíváte sociální sítě pravidelně pro nábor pracovníků?

10. Aktualizuje Vaše organizace pravidelně informace na svém profilu?

11. Na jaký typ pracovních pozic se zaměřujete při náboru?

12. Oslovíte potencionálního zaměstnance, i když na jeho profilu sociální sítě je nedostatek profesních údajů?

13. Používáte sociální média i na prověření potencionálních kandidátů?

14. Považujete sociální síť LinkedIn za nejvíce profesionální?

16. Jaký typ účtu máte založený na LinkedIn?

17. Podařilo se Vám během posledních 2 let najít kvalifikované pracovníky prostřednictvím sociálních médií?

18. Pohlaví

19. Kolik Vám je let?

20. Na který obor se při náboru zaměstnanců specializujete? [odvozená]

21. Jaké nástroje používáte při náboru? [odvozená]

22. Které sociální médium preferujete pro nábor? [odvozená]

23. Z jakého důvodu Vaše organizace využívá sociální média pro nábor? [odvozená]

24. Na kterých sociálních sítí má Vaše firma profil? [odvozená]

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Sumarová, Z.Sociální média a nábor pracovníků (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://socialni-media-a-nabor-praco.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.