Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Sociální média - výzkum pro návrh komunikační strategie

Sociální média - výzkum pro návrh komunikační strategie

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ondřej Sloup
Šetření:06. 11. 2011 - 30. 11. 2011
Počet respondentů:231
Počet otázek (max/průměr):23 / 22.06
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:67,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:54
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Chtěl bych Vás poprosit o vyplnění tohoto krátkého dotazníku, který mi pomůže získat informace pro zpracování mé diplomové práce na téma: "Komunikační strategie festivalu Finále na sociálních médiích". Dotazník je anonymní a jeho vyplnění by Vám nemělo zabrat více než pět minut.

Sociálními médii (sítěmi) se v tomto dotazování myslí služby jako: YouTube, Facebook, Wikipedia, Twitter, Lidé.cz, různé blogy a online fóra.

 

Předem Vám děkuji za spolupráci,

 

Bc. Ondřej Sloup

Odpovědi respondentů

1. Kde v současné době žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Plzeňský kraj 13658,87 %58,87 %  
Hlavní město Praha3615,58 %15,58 %  
Středočeský kraj 114,76 %4,76 %  
Moravskoslezský kraj104,33 %4,33 %  
Jihomoravský kraj 83,46 %3,46 %  
Ústecký kraj 62,6 %2,6 %  
Pardubický kraj 52,16 %2,16 %  
Jihočeský kraj 52,16 %2,16 %  
Karlovarský kraj 31,3 %1,3 %  
Zlínský kraj31,3 %1,3 %  
Kraj Vysočina 20,87 %0,87 %  
Olomoucký kraj 20,87 %0,87 %  
Pariz, Francie10,43 %0,43 %  
Praha a Moravskolezsko - půl na půl10,43 %0,43 %  
Slovensko10,43 %0,43 %  
Nizozemí10,43 %0,43 %  

Graf

2. Zaškrtněte prosím ty aktivity (služby), které využíváte alespoň jednou měsíčně

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dívám se na internetu na videa / poslouchám zde hudbu19182,68 %82,68 %  
Navštěvuji sociální sítě (Facebook, Twitter, Lidé.cz apod.)17676,19 %76,19 %  
Udržuji si profil na sociálních sítích (Facebook, Twitter, Lidé.cz)15968,83 %68,83 %  
Čtu uživatelské recenze a hodnocení13859,74 %59,74 %  
Čtu online fóra9942,86 %42,86 %  
Čtu blogy8637,23 %37,23 %  
Hlasuji na webech7733,33 %33,33 %  
Taguji [Označuji] fotografie či jiný webový obsah5122,08 %22,08 %  
Přispívám na online fórum3916,88 %16,88 %  
Komentuji na cizím blogu3515,15 %15,15 %  
Píši články a zveřejňuji je3012,99 %12,99 %  
Publikuji své vlastní WWW stránky2410,39 %10,39 %  
Používám RSS čtečku198,23 %8,23 %  
Uploaduji [Nahrávám] video, které jsem vytvořil166,93 %6,93 %  
Zveřejňuji recenze a známkuji produkty a služby 156,49 %6,49 %  
Uploaduji [Nahrávám] hudbu (audio)156,49 %6,49 %  
Publikuji blog146,06 %6,06 %  
Žádná z těchto aktivit104,33 %4,33 %  
Přispívám/edituji články na Wikipedii93,9 %3,9 %  

Graf

3. Jaké používáte české sociální sítě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spolužáci.cz11348,92 %48,92 %  
Žádné8838,1 %38,1 %  
Lidé.cz5021,65 %21,65 %  
facebook125,19 %5,19 %  
Líbimseti.cz41,73 %1,73 %  
Facebook, Twtitter10,43 %0,43 %  
facebook vole !10,43 %0,43 %  
denikreferendum.cz10,43 %0,43 %  
seznam.cz10,43 %0,43 %  
icq facebook10,43 %0,43 %  
Facebook, scoutface10,43 %0,43 %  
fb10,43 %0,43 %  
Facebook.com10,43 %0,43 %  
Pouze mám účet, ale jinak je nenavštěvuji10,43 %0,43 %  

Graf

4. Která (mezinárodní) sociální média dnes již sami využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook19383,55 %83,55 %  
YouTube18881,39 %81,39 %  
Wikipedia16270,13 %70,13 %  
Google + (nezaměňujte s vyhledávačem Google)4117,75 %17,75 %  
Google +3615,58 %15,58 %  
Blogy3113,42 %13,42 %  
Twitter2912,55 %12,55 %  
Last.fm219,09 %9,09 %  
LinkedIn219,09 %9,09 %  
Myspace62,6 %2,6 %  
Žádná52,16 %2,16 %  
MySpcace20,87 %0,87 %  
mail.ru10,43 %0,43 %  
Scautface10,43 %0,43 %  

Graf

5. Kde vyhledáváte informace (při rozhodování co podniknout apod.)? [1 (nejméně důležité) - 5 (nejvíce důležité)]

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
V tisku2.5711.76
Doporučení od známých3.6091.464
Na internetových vyhledávačích (Google, Seznam aj.)3.5391.788
Na internetu pomocí informačních portálů2.9091.553
Sociální média (Facebook, Twitter, YouTube, Wikipedia …)2.9091.961

Graf

6. Můj vztah k sociálním médiím (Facebook, YouTube, Twitter, Wikipedia apod.) je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše kladný9942,86 %42,86 %  
Neutrální6628,57 %28,57 %  
Velmi kladný3716,02 %16,02 %  
Spíše záporný208,66 %8,66 %  
Velmi záporný62,6 %2,6 %  
Wikipedii a YouTube nepovažuji za sociální síť10,43 %0,43 %  
nepoužívám10,43 %0,43 %  
fb zaporny, twitter negativni, yt a wiki kladny10,43 %0,43 %  

Graf

7. Jakou váhu přikládáte informacím, které najdete na sociálních médiích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jsou pro mne důležité11951,52 %51,52 %  
Nemají pro mne význam8637,23 %37,23 %  
Jsou pro mne velmi důležité135,63 %5,63 %  
Obtěžují mne135,63 %5,63 %  

Graf

8. Jak často se průměrně připojíte na sociálním média (Facebook, YouTube, Twitter, Wikipedia apod.)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Nepoužívám tyto službyotázka č. 13, Každý den několikrátotázka č. 9, Průměrně jednou denněotázka č. 9, Několikrát týdněotázka č. 11, Jednou týdněotázka č. 11, Jednou měsíčněotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Každý den několikrát9942,86 %42,86 %  
Průměrně jednou denně6226,84 %26,84 %  
Několikrát týdně4117,75 %17,75 %  
Jednou týdně125,19 %5,19 %  
Jednou měsíčně104,33 %4,33 %  
Nepoužívám tyto služby73,03 %3,03 %  

Graf

9. Kolik času trávíte v souhrnu u sociálních médií (Facebook, YouTube, Twitter …)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 – 3 hodiny5534,16 %23,81 %  
Méně než hodinu4930,43 %21,21 %  
Více než 3 hodiny4226,09 %18,18 %  
2 – 3 hodiny159,32 %6,49 %  

Graf

10. Jakému typu sociálních médií (sítí) dáváte přednost? [1 (nejméně důležité) -5 (nejvíce důležité)]

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Sociální sítě (Facebook, Lidé, LinkedIn)3.9751.714
Blogovací systémy (Blogger, Blog.cz)1.9571.396
Sdílená multimédia (YouTube)3.5221.517
Záložkovací systémy a agregátory obsahu (Linkuj, Digg.com, Del.icio.us)1.5031.082
Weby s obsahem vytvářeným uživateli (Wikipedia)3.1551.46
Virtuální světy (World of Warcraft, Second life)1.4911.307

Graf

11. Připojujete se k sociálním sítím pomocí mobilního zařízení?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne14665,18 %63,2 %  
ano7834,82 %33,77 %  

Graf

12. Sociální média využíváte primárně pro …? [1 (nejméně důležité) -5 (nejvíce důležité)]

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Zábavu3.2541.868
Získávání informací3.2861.776
Kontakt s přáteli3.8172.123
Způsob trávení volného času2.2591.54

Graf

13. Na stupnici od 1 do 10 – kam byste se zařadili, co se týče znalosti sociálních médií? (1 = minimální znalost, 10 = maximální znalost)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
74318,61 %18,61 %  
83916,88 %16,88 %  
53816,45 %16,45 %  
6229,52 %9,52 %  
3198,23 %8,23 %  
9187,79 %7,79 %  
4177,36 %7,36 %  
10135,63 %5,63 %  
2125,19 %5,19 %  
1104,33 %4,33 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.05
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:4.07
Směrodatná odchylka:2.02
Medián:6
Modus:7

Graf

14. Jak je zaměřený plzeňský festival FINÁLE?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Film13257,14 %57,14 %  
Nevím8536,8 %36,8 %  
Divadlo114,76 %4,76 %  
Sportovní přenosy20,87 %0,87 %  
Tanec10,43 %0,43 %  

Graf

15. Které médium primárně využíváte pro zhlédnutí filmu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [TVotázka č. 17, Kinootázka č. 16, Internet - placené služby (např. topfun.tv)otázka č. 16, Internet - ostatní (ulož.to, rapidshare, p2p [torrenty]…)otázka č. 16, DVD/BluRay/VHSotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet - ostatní (ulož.to, rapidshare, p2p [torrenty]…)9842,42 %42,42 %  
TV6226,84 %26,84 %  
Kino3314,29 %14,29 %  
DVD/BluRay/VHS3213,85 %13,85 %  
Internet - placené služby (např. topfun.tv)62,6 %2,6 %  

Graf

16. Kolik celovečerních filmů průměrně měsíčně zhlédnete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3 - 57745,56 %33,33 %  
1 - 25431,95 %23,38 %  
6 - 92112,43 %9,09 %  
10 a více1710,06 %7,36 %  

Graf

17. Už jste někdy navštívil/a filmový festival?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne 10143,72 %43,72 %  
Ano, jednou.6829,44 %29,44 %  
Chodím pravidelně.6226,84 %26,84 %  

Graf

18. Pod jakým jménem znáte plzeňský filmový festival, který se koná každý rok v dubnu? (Vyberte tu z možností, pod kterou máte festival zafixovaný v mysli.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nejsem si jistý7733,33 %33,33 %  
Finále PLZEŇ5925,54 %25,54 %  
Finále3916,88 %16,88 %  
Film Fest Finále239,96 %9,96 %  
Festival českých filmů Finále239,96 %9,96 %  
Filmák52,16 %2,16 %  
Neznám31,3 %1,3 %  
nevím o filmovém festivalu v Plzni10,43 %0,43 %  
neznám vůbec10,43 %0,43 %  

Graf

19. Pod jakým jménem tento festival sám sebe prezentuje (v tisku, na billboardech atd.)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nejsem si jistý11248,48 %48,48 %  
Finále PLZEŇ4921,21 %21,21 %  
Festival českých filmů Finále3213,85 %13,85 %  
Finále187,79 %7,79 %  
Film Fest Finále166,93 %6,93 %  
nevím20,87 %0,87 %  
Filmák10,43 %0,43 %  
neznam ho10,43 %0,43 %  

Graf

20. Kde získáváte informace o Festivalu českých filmů Finále?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nezískávám12554,11 %54,11 %  
Festivalový web5825,11 %25,11 %  
Outdoor reklama (billboardy, citylighty, venkovní vývěsní tabule)5021,65 %21,65 %  
Tisk4921,21 %21,21 %  
Facebook208,66 %8,66 %  
Česko-Slovenská filmová databáze (ČSFD)83,46 %3,46 %  
Twitter20,87 %0,87 %  
Wikipedia10,43 %0,43 %  
od kamaráda10,43 %0,43 %  
Žurnál10,43 %0,43 %  

Graf

21. Kde jste se o tomto dotazníku dozvěděli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Od známých8838,1 %38,1 %  
Jiné sociální sítě3012,99 %12,99 %  
FB stránka Festivalu českých filmů Finále2510,82 %10,82 %  
vyplnto.cz125,19 %5,19 %  
WWW stránka Festivalu českých filmů Finále62,6 %2,6 %  
na vyplnto.cz41,73 %1,73 %  
nic31,3 %1,3 %  
vyplnto31,3 %1,3 %  
vyplň to20,87 %0,87 %  
Klub měšťanské besedy20,87 %0,87 %  
e-mail20,87 %0,87 %  
klub MB20,87 %0,87 %  
mail20,87 %0,87 %  
od autora dotazníku10,43 %0,43 %  
pravidelně navštěvuji vyplnto.cz10,43 %0,43 %  
FB10,43 %0,43 %  
jeden hodný pán mi slíbil pusu za vyplnění10,43 %0,43 %  
od tvůrce dotazníku10,43 %0,43 %  
náhodou, kvůli nutnosti tu strávit 60 min :o)10,43 %0,43 %  
přes vyplnto.cz10,43 %0,43 %  
od kamaráda10,43 %0,43 %  
přes nabídnuté dotazníky k vyplnění10,43 %0,43 %  
e-mail Klub měštanské besedy10,43 %0,43 %  
Měšťanská beseda Plzeň10,43 %0,43 %  
přišel mi e-mail10,43 %0,43 %  
odkaz v mailu Měšťanské besedy10,43 %0,43 %  
přišel mi emailem10,43 %0,43 %  
mailem10,43 %0,43 %  
odkaz e-mailem 10,43 %0,43 %  
vypln to.cz10,43 %0,43 %  
klub Slovanská Beseda10,43 %0,43 %  
přišel mi mailem10,43 %0,43 %  
tu10,43 %0,43 %  
newsletter MB10,43 %0,43 %  
centrum.cz10,43 %0,43 %  
Chodím na vyplnto.cz10,43 %0,43 %  
Ze stránek vyplnto.cz10,43 %0,43 %  
spam od Tým Finále Plzeň10,43 %0,43 %  
e-mail zpráva z MB10,43 %0,43 %  
e-mailem od Měšťanské Besedy10,43 %0,43 %  
Zde, na vyplnto.cz10,43 %0,43 %  
tady na vyplnto.cz10,43 %0,43 %  
odkazem na vyplnto.cz10,43 %0,43 %  
vyplnto.cz - rozcestník10,43 %0,43 %  
Klub Měšťanská beseda10,43 %0,43 %  
v životě jsem to neslyšel10,43 %0,43 %  
stránka vyplnto.cz10,43 %0,43 %  
Tady na Vyplňto10,43 %0,43 %  
vyplňto.cz (vyplňuju tu všechno)10,43 %0,43 %  
www.vyplnto.cz/databaze-dotazniku10,43 %0,43 %  
náhodně10,43 %0,43 %  
z vyplnto.cz10,43 %0,43 %  
zde na vyplnto.cz10,43 %0,43 %  
www.vyplnto.cz10,43 %0,43 %  
náhodou jsem ho našla zde v seznamu10,43 %0,43 %  
seznam dotazníků na vyplnto.cz10,43 %0,43 %  
vyplnto.cz nahoda10,43 %0,43 %  
po ukončení jiného dotazníku10,43 %0,43 %  
nabídl mi ho sám web vyplnto.cz10,43 %0,43 %  
tady na vyplnto.cz, chtelo se mi :-)10,43 %0,43 %  
chodím sem vyplňovat některé dotazníky10,43 %0,43 %  
navštěvuji tuto stránku pravidelně10,43 %0,43 %  
přes vyplnto.cz, sama přidávám dotazník10,43 %0,43 %  

Graf

22. Do jaké věkové skupiny patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 -33 17073,59 %73,59 %  
34-492912,55 %12,55 %  
50-67198,23 %8,23 %  
6-17104,33 %4,33 %  
68-9931,3 %1,3 %  

Graf

23. Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena16471 %71 %  
Muž6729 %29 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Kde v současné době žijete?

  • odpověď Plzeňský kraj :
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na internetu pomocí informačních portálů: napište které …=1 na otázku 5. Kde vyhledáváte informace (při rozhodování co podniknout apod.)? [1 (nejméně důležité) - 5 (nejvíce důležité)]
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Film Fest Finále na otázku 19. Pod jakým jménem tento festival sám sebe prezentuje (v tisku, na billboardech atd.)?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sociální sítě (Facebook, Twitter, Wikipedia …)=1 na otázku 5. Kde vyhledáváte informace (při rozhodování co podniknout apod.)? [1 (nejméně důležité) - 5 (nejvíce důležité)]
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 13. Na stupnici od 1 do 10 – kam byste se zařadili, co se týče znalosti sociálních médií? (1 = minimální znalost, 10 = maximální znalost)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Outdoor reklama (billboardy, citylighty, venkovní vývěsní tabule) na otázku 20. Kde získáváte informace o Festivalu českých filmů Finále?

2. Zaškrtněte prosím ty aktivity (služby), které využíváte alespoň jednou měsíčně

  • odpověď Čtu uživatelské recenze a hodnocení:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sociální sítě (Facebook, Lidé, LinkedIn)=3 na otázku 10. Jakému typu sociálních médií (sítí) dáváte přednost? [1 (nejméně důležité) -5 (nejvíce důležité)]

8. Jak často se průměrně připojíte na sociálním média (Facebook, YouTube, Twitter, Wikipedia apod.)?

  • odpověď Každý den několikrát:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 13. Na stupnici od 1 do 10 – kam byste se zařadili, co se týče znalosti sociálních médií? (1 = minimální znalost, 10 = maximální znalost)

10. Jakému typu sociálních médií (sítí) dáváte přednost? [1 (nejméně důležité) -5 (nejvíce důležité)]

  • odpověď Virtuální světy (World of Warcraft, Second life)=1:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sociální sítě (Facebook, Lidé, LinkedIn)=3 na otázku 10. Jakému typu sociálních médií (sítí) dáváte přednost? [1 (nejméně důležité) -5 (nejvíce důležité)]
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Blogovací systémy (Blogger, Blog.cz) =1 na otázku 10. Jakému typu sociálních médií (sítí) dáváte přednost? [1 (nejméně důležité) -5 (nejvíce důležité)]
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 13. Na stupnici od 1 do 10 – kam byste se zařadili, co se týče znalosti sociálních médií? (1 = minimální znalost, 10 = maximální znalost)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Weby s obsahem vytvářeným uživateli (Wikipedia)=1 na otázku 10. Jakému typu sociálních médií (sítí) dáváte přednost? [1 (nejméně důležité) -5 (nejvíce důležité)]
  • odpověď Záložkovací systémy a agregátory obsahu (Linkuj, Digg.com, Del.icio.us)=1:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Blogovací systémy (Blogger, Blog.cz) =1 na otázku 10. Jakému typu sociálních médií (sítí) dáváte přednost? [1 (nejméně důležité) -5 (nejvíce důležité)]

11. Připojujete se k sociálním sítím pomocí mobilního zařízení?

  • odpověď ano:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 13. Na stupnici od 1 do 10 – kam byste se zařadili, co se týče znalosti sociálních médií? (1 = minimální znalost, 10 = maximální znalost)
  • odpověď ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 13. Na stupnici od 1 do 10 – kam byste se zařadili, co se týče znalosti sociálních médií? (1 = minimální znalost, 10 = maximální znalost)

14. Jak je zaměřený plzeňský festival FINÁLE?

  • odpověď Film:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tisk na otázku 20. Kde získáváte informace o Festivalu českých filmů Finále?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Film Fest Finále na otázku 18. Pod jakým jménem znáte plzeňský filmový festival, který se koná každý rok v dubnu? (Vyberte tu z možností, pod kterou máte festival zafixovaný v mysli.)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Facebook na otázku 20. Kde získáváte informace o Festivalu českých filmů Finále?

15. Které médium primárně využíváte pro zhlédnutí filmu?

  • odpověď Internet - ostatní (ulož.to, rapidshare, p2p [torrenty]…):
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Virtuální světy (World of Warcraft, Second life)=5 na otázku 10. Jakému typu sociálních médií (sítí) dáváte přednost? [1 (nejméně důležité) -5 (nejvíce důležité)]

19. Pod jakým jménem tento festival sám sebe prezentuje (v tisku, na billboardech atd.)?

  • odpověď Nejsem si jistý:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nejsem si jistý na otázku 18. Pod jakým jménem znáte plzeňský filmový festival, který se koná každý rok v dubnu? (Vyberte tu z možností, pod kterou máte festival zafixovaný v mysli.)

20. Kde získáváte informace o Festivalu českých filmů Finále?

  • odpověď Nezískávám:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moravskoslezský kraj na otázku 1. Kde v současné době žijete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 14. Jak je zaměřený plzeňský festival FINÁLE?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyplnto.cz na otázku 21. Kde jste se o tomto dotazníku dozvěděli?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Středočeský kraj na otázku 1. Kde v současné době žijete?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kde v současné době žijete?

2. Zaškrtněte prosím ty aktivity (služby), které využíváte alespoň jednou měsíčně

3. Jaké používáte české sociální sítě?

4. Která (mezinárodní) sociální média dnes již sami využíváte?

5. Kde vyhledáváte informace (při rozhodování co podniknout apod.)? [1 (nejméně důležité) - 5 (nejvíce důležité)]

6. Můj vztah k sociálním médiím (Facebook, YouTube, Twitter, Wikipedia apod.) je:

7. Jakou váhu přikládáte informacím, které najdete na sociálních médiích?

8. Jak často se průměrně připojíte na sociálním média (Facebook, YouTube, Twitter, Wikipedia apod.)?

9. Kolik času trávíte v souhrnu u sociálních médií (Facebook, YouTube, Twitter …)?

10. Jakému typu sociálních médií (sítí) dáváte přednost? [1 (nejméně důležité) -5 (nejvíce důležité)]

11. Připojujete se k sociálním sítím pomocí mobilního zařízení?

12. Sociální média využíváte primárně pro …? [1 (nejméně důležité) -5 (nejvíce důležité)]

13. Na stupnici od 1 do 10 – kam byste se zařadili, co se týče znalosti sociálních médií? (1 = minimální znalost, 10 = maximální znalost)

14. Jak je zaměřený plzeňský festival FINÁLE?

15. Které médium primárně využíváte pro zhlédnutí filmu?

16. Kolik celovečerních filmů průměrně měsíčně zhlédnete?

17. Už jste někdy navštívil/a filmový festival?

18. Pod jakým jménem znáte plzeňský filmový festival, který se koná každý rok v dubnu? (Vyberte tu z možností, pod kterou máte festival zafixovaný v mysli.)

19. Pod jakým jménem tento festival sám sebe prezentuje (v tisku, na billboardech atd.)?

20. Kde získáváte informace o Festivalu českých filmů Finále?

21. Kde jste se o tomto dotazníku dozvěděli?

22. Do jaké věkové skupiny patříte?

23. Vaše pohlaví

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kde v současné době žijete?

2. Zaškrtněte prosím ty aktivity (služby), které využíváte alespoň jednou měsíčně

3. Jaké používáte české sociální sítě?

4. Která (mezinárodní) sociální média dnes již sami využíváte?

5. Kde vyhledáváte informace (při rozhodování co podniknout apod.)? [1 (nejméně důležité) - 5 (nejvíce důležité)]

6. Můj vztah k sociálním médiím (Facebook, YouTube, Twitter, Wikipedia apod.) je:

7. Jakou váhu přikládáte informacím, které najdete na sociálních médiích?

8. Jak často se průměrně připojíte na sociálním média (Facebook, YouTube, Twitter, Wikipedia apod.)?

9. Kolik času trávíte v souhrnu u sociálních médií (Facebook, YouTube, Twitter …)?

10. Jakému typu sociálních médií (sítí) dáváte přednost? [1 (nejméně důležité) -5 (nejvíce důležité)]

11. Připojujete se k sociálním sítím pomocí mobilního zařízení?

12. Sociální média využíváte primárně pro …? [1 (nejméně důležité) -5 (nejvíce důležité)]

13. Na stupnici od 1 do 10 – kam byste se zařadili, co se týče znalosti sociálních médií? (1 = minimální znalost, 10 = maximální znalost)

14. Jak je zaměřený plzeňský festival FINÁLE?

15. Které médium primárně využíváte pro zhlédnutí filmu?

16. Kolik celovečerních filmů průměrně měsíčně zhlédnete?

17. Už jste někdy navštívil/a filmový festival?

18. Pod jakým jménem znáte plzeňský filmový festival, který se koná každý rok v dubnu? (Vyberte tu z možností, pod kterou máte festival zafixovaný v mysli.)

19. Pod jakým jménem tento festival sám sebe prezentuje (v tisku, na billboardech atd.)?

20. Kde získáváte informace o Festivalu českých filmů Finále?

21. Kde jste se o tomto dotazníku dozvěděli?

22. Do jaké věkové skupiny patříte?

23. Vaše pohlaví

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Sloup, O.Sociální média - výzkum pro návrh komunikační strategie (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://socialni-media-vyzkum-pro-na.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.