Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Sociální pedagogika - Musilová
Sociální pedagogika - Musilová
→ Máte zkušenosti s distančním vzděláváním (jako žák/student, učitel nebo rodič)? Jaké vidíte výhody a nevýhody tohoto způsobu výuky? Jsou předměty, pro které se hodí více? ←
(veřejné výsledky)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Petra Musilová |
---|---|
Šetření: | 08. 04. 2010 - 09. 04. 2010 |
Počet respondentů: | 5 |
Počet otázek (max/průměr): | 10 / 10 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | nelze zjistit |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:52 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
tento test se týká základních znalostí z oboru Sociální pedagogiky.
Odpovědi respondentů
1. Sociální pedagogika vznikla:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
v 2. pol. 19. st | 4 | 80 % | 80 % |
v 17. st. | 1 | 20 % | 20 % |
2. Mezi hlavní představitele sociální pedagogiky patří:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Pestalozzi, Lindner | 5 | 100 % | 100 % |
3. Počátek sociální pedagogiky v ČR je spojován se jménem:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Lindner | 4 | 80 % | 80 % |
Natorp | 1 | 20 % | 20 % |
4. Sociální pedagogika se zaměřuje na:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vztahy ve společnosti | 5 | 100 % | 100 % |
5. Sociální pedagogika se zabývá:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
výchovou, chováním | 5 | 100 % | 100 % |
6. Soubor pravidel posuzovaných z hlediska dobra a zla, ovlivňujících chování a jednání lidí v dané společnosti se nazývá:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
etika | 2 | 40 % | 40 % |
morálka | 2 | 40 % | 40 % |
norma | 1 | 20 % | 20 % |
7. Věda zkoumající morálku a mravnost v historickém kontextu je:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
mravní výchova | 3 | 60 % | 60 % |
etika | 1 | 20 % | 20 % |
morálka | 1 | 20 % | 20 % |
8. Řád, který zabezpečuje existenci jednotlivce i skupin se nazývá:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
mrav | 2 | 40 % | 40 % |
norma | 1 | 20 % | 20 % |
morálka | 1 | 20 % | 20 % |
kázeň | 1 | 20 % | 20 % |
9. Proces záměrného působení na osobnost s cílem dosáhnout pozitivních změn v jejím vývoji se nazývá:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
mravní výchova | 3 | 60 % | 60 % |
estetická výchova | 1 | 20 % | 20 % |
etická výchova | 1 | 20 % | 20 % |
10. Výchova, která pomáhá rozvíjet činnost smyslových orgánů – rozvíjí myšlení a řeč – podporuje rozvoj fantazie, se nazývá:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
estetická | 4 | 80 % | 80 % |
mravní | 1 | 20 % | 20 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (71,4 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.