Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Sociální pedagogika- Sládková
Sociální pedagogika- Sládková
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Kateřina Sládková |
---|---|
Šetření: | 08. 04. 2010 - 09. 04. 2010 |
Počet respondentů: | 1 |
Počet otázek (max/průměr): | 10 / 10 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | nelze zjistit |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.07:43 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
prosím vás o vyplnění následujícího nenáročného dotazníku, jehož cílem bude zjistit vše, co víte o sociální pedagogice.
Děkuji, Sládková
Odpovědi respondentů
1. Charakteristika socialni pedagogiky jako pedagogické discipliny:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
je pedagogickou disciplínou, která ve své tematické struktuře sleduje vztah výchovy a prostředí, výchovu a vzdělávání (edukaci) chápe antropologicky jako právní nárok člověka i jako pomoc všem věkovým kategoriím. | 1 | 100 % | 100 % |
2. Rozlišujeme dvě dimenze sociální pedagogiky:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
sociální, pedagogické | 1 | 100 % | 100 % |
3. 3 modely vzájemného vztahu sociální pedagogiky a sociální práce:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
identifikační, diferencovaný, konvergentní | 1 | 100 % | 100 % |
4. Kdo je zakladatelem pedagogiky jako vědy o výchově?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Jan Ámos Komenský | 1 | 100 % | 100 % |
5. Kdy vznikla sociální pedagogika jako teoretická disciplína?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
druhá pol. 19. stol. | 1 | 100 % | 100 % |
6. Významní představitelé sociální pedagogiky v historii jsou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
G. A. Linder, P. Natorp , R. Wroczyński | 1 | 100 % | 100 % |
7. Čtyři pilíře procesu výchovy a vzdělávání podle Delorse:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Učit se poznávat, Učit se jednat, Učit se žít společně, učit se žít s ostatními, Učit se být | 1 | 100 % | 100 % |
8. Jak byste definovaly pojem socializace?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Socializací rozumíme zapojení jednotlivce do společnosti po stránce společenské, pracovní i subjektivní. | 1 | 100 % | 100 % |
9. V sociální pedagogice se rozlišují 4 negativní typy sociálního pracovníka, uveď které:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Velmi přísný pracovník, typ shovívavý, typ lhostejný, typ pedant | 1 | 100 % | 100 % |
10. Prostředí rozdělujeme podle:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
podle prostoru, povahy, charakteru, působících podnětů | 1 | 100 % | 100 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (47,4 %)
- vyplnto.cz (36,8 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.