Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Sociální reklama a Vaš postoj k ní

Sociální reklama a Vaš postoj k ní

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Dasha Gaivanovitch
Šetření:03. 02. 2011 - 10. 02. 2011
Počet respondentů:42
Počet otázek (max/průměr):11 / 11
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:48,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:48
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Cílem dotazniku je zjistit, jestli je Vam znam pojem sociální reklamy a některé z jejích typů. Pak bych chtěla zjistit, jestli myslite, že sociální reklama muže být učinná a dosahovat jednoho ze svých základních cílů, a to - změnit chování jednotlivců. 

Odpovědi respondentů

1. Víte co to sociální reklama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, slyšel jsem o tom1535,71 %35,71 %  
Ne1433,33 %33,33 %  
Ano, jsem se setkával s ní1330,95 %30,95 %  

Graf

2. Kde se nejčastějí setkávate se sociální reklamou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
TV1535,71 %35,71 %  
Internet921,43 %21,43 %  
Bigbordy, billbordy511,9 %11,9 %  
Časopisy511,9 %11,9 %  
nevim37,14 %7,14 %  
kdyz nevim co to je...12,38 %2,38 %  
neslyšel jsem o tom..12,38 %2,38 %  
nevím, když nevím, co to je12,38 %2,38 %  
nic12,38 %2,38 %  
nevím co to sociální reklama je12,38 %2,38 %  

Graf

3. Může sociální reklama ovlivnit, podle Vašeho názoru, chování lidí?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím1535,71 %35,71 %  
nevím1330,95 %30,95 %  
souhlasím716,67 %16,67 %  
spíše nesouhlasím614,29 %14,29 %  
nesouhlasím12,38 %2,38 %  

Graf

4. Ovlivňuje sociální reklama Váše chování (pokud ano, tak jak?)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2559,52 %59,52 %  
ano819,05 %19,05 %  
nevím49,52 %9,52 %  
nevim co to je12,38 %2,38 %  
většinou nemusí12,38 %2,38 %  
chovani moc ne, ale hodne o tom premyslim12,38 %2,38 %  
nevím, když nevím, co to je12,38 %2,38 %  
Chování neznatelně, spíše vnímání problému.12,38 %2,38 %  
nákupní horečka12,38 %2,38 %  
většinou mám předem jasný názor12,38 %2,38 %  
negativně12,38 %2,38 %  

Graf

5. Znáte pojem šoková reklama?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2866,67 %66,67 %  
ne1433,33 %33,33 %  

Graf

6. Jaký je vaš postoj k šokové reklamě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vím, že existuje, a setkával jsem s ní1228,57 %28,57 %  
Vím, že existuje, ale nikdy se na ní nedívám. Vyvolává negativní emoce716,67 %16,67 %  
Nedávám pozor na šokovou reklamu. Stejně jak i na jakoukoliv jinou reklamu614,29 %14,29 %  
Nikdy jsem neviděl šokovou reklamu614,29 %14,29 %  
Vím, že existuje511,9 %11,9 %  
nevim24,76 %4,76 %  
neznám šokovou reklamu12,38 %2,38 %  
nevím, co je to šoková reklama12,38 %2,38 %  
vím,že existuje, hodnotím ji pozitivně12,38 %2,38 %  
mám tendenci vyhýbat se jí, je neetická a uráží12,38 %2,38 %  

Graf

7. Myslíte, že šoková reklama může být učinná?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím1638,1 %38,1 %  
nevím1433,33 %33,33 %  
souhlasím614,29 %14,29 %  
spíše nesouhlasím49,52 %9,52 %  
nesouhlasím24,76 %4,76 %  

Graf

8. Myslíte, žě šoková reklama může být učinnější, než ostátní typy sociální reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Šoková reklama je více učinná, než ostátní typy sociální reklamy1740,48 %40,48 %  
nevim716,67 %16,67 %  
Šoková reklama je stejně NEučinná, jako i ostátní typy sociální reklamy716,67 %16,67 %  
Šoková reklama je stejně učinná, jako i ostátní typy sociální reklamy614,29 %14,29 %  
jak pro koho, celkove je mene ucinna12,38 %2,38 %  
Šoková reklama je méně učinná, než ostátní typy sociální reklamy12,38 %2,38 %  
nevím, když nevím, co to je12,38 %2,38 %  
nemůžu reagovat, neznám pojem12,38 %2,38 %  
výhoda ŠR je jen v rychlém nárůst znalosti reklamy12,38 %2,38 %  

Graf

9. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena2866,67 %66,67 %  
Muž1433,33 %33,33 %  

Graf

10. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16-253071,43 %71,43 %  
26-401228,57 %28,57 %  

Graf

11. Státní příslušnost

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ČR1638,1 %38,1 %  
česká1330,95 %30,95 %  
CR24,76 %4,76 %  
česká Republika24,76 %4,76 %  
CZ12,38 %2,38 %  
Ceska12,38 %2,38 %  
česká rep.12,38 %2,38 %  
BLR12,38 %2,38 %  
RUS12,38 %2,38 %  
rusko12,38 %2,38 %  
ostatní odpovědi Gruzie
Česká zatím
MDA
37,14 %7,14 % 

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Gaivanovitch, D.Sociální reklama a Vaš postoj k ní (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://socialni-reklama-a-vas-posto.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.