Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vliv sociálních sítí na adolescenty studující na středních školách

Vliv sociálních sítí na adolescenty studující na středních školách

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michal Kaczor
Šetření:08. 05. 2013 - 07. 06. 2013
Počet respondentů:152
Počet otázek (max/průměr):18 / 15.66
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:50 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:01
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Cílem mého výzkumného projektu je zjistit, jak ovlivňuje současný fenomén – sociální sítě, trávení volného času studujících adolescentů na středních školách a jaký vliv mají sociální sítě na jejich mezilidské vztahy.

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Vážení studenti, vážené studentky,


rád bych Vás poprosil o vyplnění tohoto dotazníku, jenž je součástí výzkumu na téma „Vliv sociálních sítí na mezilidské vztahy a způsob trávení volného času studujících adolescentů na středních školách“.


Posláním výzkumu je zjistit, jak ovlivňují sociální sítě Vaší věkovou skupinu (tj. adolescenty na středních školách), zejména z hlediska mezilidských vztahů a trávení volného času.


Dotazník obsahuje celkem 18 otázek (těch, kteří nevyužívají služeb žádné sociální sítě, se týká pouze 10 otázek) a jeho vyplňování by nemělo zabrat více než 5 minut. Veškeré Vámi vyplněné údaje jsou anonymní.

 

Předem Vám děkuji za věnovaný čas, kterým podpoříte můj výzkum.

Odpovědi respondentů

1. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena12078,43 %78,95 %  
muž3321,57 %21,71 %  

Graf

2. Jaký ročník střední školy navštěvujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4. ročník5938,56 %38,82 %  
3. ročník4026,14 %26,32 %  
1. ročník2818,3 %18,42 %  
2. ročník2616,99 %17,11 %  

Graf

3. Jaká je velikost obce, ve které žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nad 10 000 obyvatel7750,33 %50,66 %  
do 1 000 obyvatel3522,88 %23,03 %  
1 000 – 5 000 obyvatel2717,65 %17,76 %  
5 001 – 10 000 obyvatel149,15 %9,21 %  

Graf

4. Mluvili s Vámi někdy Vaši učitelé o rizicích spojených se sociálními sítěmi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7448,37 %48,68 %  
ne5837,91 %38,16 %  
nevím2113,73 %13,82 %  

Graf

5. Cítíte se být dostatečně informován/a o nebezpečí sociálních sítí (cookies, zpřístupnění zveřejněného obsahu třetím stranám, sociální inženýrství, kyberšikana, aj.)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11474,51 %75 %  
ne3925,49 %25,66 %  

Graf

6. Uvítali byste možnost dozvědět se více o rizicích sociálních sítí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano5535,95 %36,18 %  
spíše ne4428,76 %28,95 %  
rozhodně ano3623,53 %23,68 %  
rozhodně ne1811,76 %11,84 %  

Graf

7. Všiml/a jste si, že sociální sítě nějak ovlivňují Vás nebo lidi ve Vašem okolí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 8, nevímotázka č. 9, neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9864,47 %64,47 %  
nevím3724,34 %24,34 %  
ne1711,18 %11,18 %  

Graf

8. Prosím, popište, jak konkrétně sociální sítě ovlivňují Vás nebo Vaše okolí:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

- Rychleji se člověk seznamuje (je snazší si s někým třeba psát, než čekat, až ho znovu uvidím a budu mít šanci ho poznat) - Taková degenerace - lidi žijí i v realitě vlastně virtuální život. Př.: holky se fotí a už přemýšlí o tom, že si to dají jako "profilovku".

*

1) hodně času tráví na počítači 2) jakoby se život přesunul do virtuálního světa. Nastal kontrast mezi virtuálním a normální světem. Lidé se vnímají rozdílně. 3) dostáváme se do stavů, kdy jsme naprosto ponořeni do monitoru a dění na sociální síti, kdy nevnímáme okolí, a nejsme schopni se odtrhnout. A po odtržení jsme zmatení a nesví.

Člověk se stává méně společenský. Raději sedí u počítače, než aby někam vyrazil.

Domluva je bezsprostřední a okamžité, více se plánují společné akce a je usnadněna jejich příprava. Lze kontaktovat většinu lidí okamžitě přes Facebook.

drby

Facebook

Facebook - máme zde založenou třídní stránku, kde se společně domlouváme a posíláme si na ní věci do školy.

Facebook, Twitter, YouTube

facebook!

Hádky

Hloupnou. Jen já se zdokonaluji.

chodíme méně ven...

Je toho více, ale chování je takovým větším dopadem. Soc.sítě ovlivňují názory, pohled na věc, rozhodnutí atp. Také kradou drahocenný čas, a podle mě i zbytečně.

Jsou součástí běžného života a jedním ze způsobů jak komunikovat s ostatními lidmi.

Kamarádi se spolu méně stýkají na veřejnosti.

kamarádky musí vše uveřejnit na facebooku, nevydrží bez něj ani den

kdo tam není, neexistuje

komunikace, více se o ostatních dozvíme

Lidé dávají přednost chtování a lajkování fotek před kontaktem z očí do očí

lidé chodí méně do společnosti zbytečně trávený čas u počítače nedostatek fyzického kontaktu

lidé jsou zdegenerovaní (jak při používání gramatiky tak morálně), děti na facebooku předčasně dospívají ve špatném slova smyslu, nechtějí si už hrát jako si hrávali jejich vrstevníci v minulých generacích, ale raději komunikují přes facebook.. a to často velmi vulgárně a nevhodně.

Lidé na sociálních sítích tráví mnoho času, určují se trendy díky postování fotografií

lidé přestávají chodit ven, komunikovat jinak než přes internet

Lidé se na nich stávají závislí

Lidé vůbec nechodí ven, pořád sedí u Facebooku.

Lidem se už nechce chodit ven, je strašně těžký přemluvit kamarády, aby šli jen tak ven, radši sedí u počítače.

lidi jsou spíš doma než venku, neužívají si života

lidi tam řešej veškerý záležitosti, i takový, co by se měly řešit osobně, je znát že se neumí normálně domluvit a že se bez toho už neobejdou, prostě to degraduje komunikační schopnosti lidí

Ľudia sú agresívnejší na internete, lebo sa skrývajú za masku anonymity.

Mají méně času, místo toho aby jeli s partou na chatu, jsou doma a píší si s přítelem na FB

Mé okolí ovlivňují v tom smyslu, že jim ubírají čas. Je opravdu šílené, kolik času nad tím dokážou mnozí studenti strávit a pak naříkají, že nemají čas na něco jiného (zpravidla na své povinnosti, na zábavu si najdou čas vždy).

Mene casu se travi realnym kontaktem s prateli, socialni site jsou hlavnim mistem organizace spolecnych akci

méně časté osobní kontakty mezi přáteli, lidé dnes raději sedí u počítače než aby se s přáteli setkali oobně

mene komunikace

méně pohybových aktivit

méně se setkávám s přáteli

Místo sportu a jiných koníčků se sedí u počítače. Všichni mají hrozně moc přátel, ale přes síť nerozlišují ty pravé a falešné.

mjusí být neustále online

mohu být v bližším kontaktu i se vzdálenými lidmi, neztrácím ponětí ani o lidech, se kterými přímo nemluvím(fb), nemusím platit za sms (chat). Samozřejmě příliš virtuální vztahy jsou nepřijemné, ale to záleží na osobnosti (více u mladších, nezkušenějších, stydlivějších teenagerů), pokud to tak někdo dělá, např. rozchody na fb, hádky po chatu.... je mi to nepřijemné

Myslím, že lidé už se ani moc nebaví spolu porotže všechno se dovědí na sítích. Navíc myslím, že kdby nebyly počítače tak bychom mnohem víc chodili ven a sportovat.

Na sociáích sití mají lidé větší seběvedomí když konverzace nebo celé to děňí neprobíhá osobně

Nadváha, hloupost, lenost, nedostatek pohybu, chutě učit se a chodit mezi lidi.

najednou jsou všechny holky větší píči. Nenávidim holky který na fb hoděj duck face a "prosej" o Like!

nazory na nekteré veci u spoluzaku, oklikani

Nechodí ven, sedí doma u počítače rozrůstá se kyberšikana

někteří lidé už nežijí jinak než přes sociální sítě

Někteří lidé v mém okolí se stali závislými na internetu a to především na sociálních sítích, díky nimž nechodí ven a veškerý svůj volný čas tráví právě u těchto sítí.

někteří nechodí ven a sedí doma u pc na facebooku...

Někteří známí sedí pořád na FB a nic jiného nedělají, pořád chodí s mobilem a projíždějí podezřele modré stránky, když dlouho nepotkají WiFi, tak mají div ne abstinenční příznaky,...

nemam čas

neochota podnikat jiné aktivity

Neustále jsou lidí závislí na připojení na sociálních sítích. Jsou nervózní když se nemohou připojit. Navíc je dost problém, že víc komunikují přes sociální sítě nežli osobně.

Neustále musí aktualizovat FB.

Neustále se všude mluví, co bylo, je a bude na facebooku.

nijak extra

Odvádějí pozornost od práce a povinností.

okolí - neřeší se věci naživo, ale přes sociální síť

okolí je zásilé na facebooku

OMG, WTF, LOL

Podle mě ovlivňuje jak zájmy teenagerů, tak vztahy s ostatními lidmi

požírač času

prokrastinace, vliv na partnerský vztah

Především na sociálních sítích, jako například Facebook, se v mém okolí objevuje kyberšikana. Dost to ovlivňují i nový trend stránek přiznání, ve kterých lidé anonymně píší o svých zážitcích nebo zážitcích druhých nebo jen prostě o svých pocitech. Upřímně, stránka přiznání naší školy má příšernou úroveň a je mi těch lidí někdy líto. Všichni ví, o kom je v rádoby "anonymním" příspěvku řeč a ten se poté stává terčem posměchu a hloupých narážek. Nehledě na to, že žáci si zde vylévají svá srdce i na učitele, jenže si neuvědomují, že učitelé mají účet na FB také. Mrzí mi to, že jsme taková škola, ale s tím se nedá nic dělat.

přestávají se zajímat o reálný svět

Sdílejí naprosté hlouposti, dávají si nevhodné fotky, píší extra sprosté komentáře

Spolužáci mnohem radši vše řeší "online".

spousta lidí prezentuje na sociálních sítích záležitosti, které by se měli řešit v soukromí a nejhorší je, když někdo uveřejňuje vaše fotky, které nejsou zrovna lichotivé a pak je často vidí i rodiče nebo učitelé

špatně

špatně

Travime mene casu venku, porad jsme na fb

Uváději soukromé informace, detialy ze života, fotky a názory, které by leckdy neřekli ani nikomu do očí

v chovani

věčné sedění na soc. sítí menší koncentrace na učení

Velmi, predevsim kvuli rychle komunikaci

více času u PC

Vícer jsme doma u počítačů,všechno děláme radši přes fb atd.

Vidím, jak jsou lidé závislý na soc. sítích, jako je např. facebook apod.

Vše se kolem nich točí, už to není jako dřív ( teď kdo nemá Facebook, jakoby nežil).. Když jsem s někým venku, furt datluje do mobilu a je na sociálních sítích apod.

vše se řeší jenom tam. I soukromé věci, které by člověk normálně nikomu neřekl, přes facebook vykecá komukoli a nahraje tam milion fotek. Nejhorší je, že děcka nemají čas se normálně sejít a něco dělat, ale pak jsou celé odpoledně všichni on-line a ochotni si psát.

Zabírají moc času, vzniká spoustu hádek jen kvůli třeba blbébu lajknutí fotky, způsobují zbytečně spoustu rozepří, lidé neumí řešit spory osobně, ale přes sociální sítě veřejně

Zabislost na soc. siti, neuprimnost, pomluvy

závislost

závislost

závislost

závislost kamaráda Adama na facebooku ;)

závislost na počítači, agrese, klepání prstů

Závislost z které jsem se osobně již vyléčil.Takže málo času na důležité věci neboli zanedbávání poviností.Je to tedy jen můj názor.

závislost-neustálé datlování, potřeba se podívat, kdo napsal

závislost, exkludování lidí bez účtu na sociálních sítích

Závislost, Upadání do virtuálního života..

Závislost, uzavření se před okolním světem.

závislost, život je jen na facebooku, kdo nemá facebook je divnej

zavislosti

změna chování,větší uzavřenost

znám několik lidí, kteří se BAVÍ jen přes FB, jinak nejsou schopní komunikace.

ztrata vlastni identity

žijeme neustále online, jsme v baru a někdo z přítomných oznámí polohu, aby ostatní věděli, kde práce se bavíme

žrout času

9. Využíváte služby některé ze sociálních sítí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 11, neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano14394,08 %94,08 %  
ne95,92 %5,92 %  

Graf

10. Z jakého důvodu nevyužíváte sociální sítě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nic mi to neříká440 %2,63 %  
nemám na to čas220 %1,32 %  
jsem konzervativní110 %0,66 %  
bojím se ztráty soukromí110 %0,66 %  
rodiče si to nepřejí110 %0,66 %  
nechci komunikovat takovým způsobem110 %0,66 %  

Graf

11. Trávíte čas s ostatními lidmi spíše ve společnosti nebo ve virtuálním prostředí (tj. na sociálních sítích)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
preferuji osobní kontakt8055,94 %52,63 %  
stýkám se s lidmi v přibližně stejné míře na sociální síti i osobně5538,46 %36,18 %  
preferuji sociální sítě85,59 %5,26 %  

Graf

12. Co Vás nejvíce motivuje k užívání sociálních sítí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kontakt s lidmi (chatování, zprávy)11076,92 %72,37 %  
mohu nahlédnout do soukromí ostatních128,39 %7,89 %  
hraní her (FarmVille, Texas HoldEm Poker, The Sims Social, aj.)64,2 %3,95 %  
informace21,4 %1,32 %  
Sledování událostí, studijních možností atd.10,7 %0,66 %  
rychlejší spojení s přáteli10,7 %0,66 %  
kontakt s lidmi, které jsem už léta neviděla, třeba z dětství. 10,7 %0,66 %  
sdileni tzv. mekkych informaci10,7 %0,66 %  
mohu se s nimi spojit -10,7 %0,66 %  
nejsem motivovan je pouzivat a prilis nepouzivam10,7 %0,66 %  
čtení statusů10,7 %0,66 %  
ma FB pouze pro občasné zprávy s Přáteli kteří žijí daleko10,7 %0,66 %  
Hry a hlavně vtipy a obrázky z různých stránek10,7 %0,66 %  
Je to nutnost, když nebudu chodit na sociální sítě, nebudu vůbec vědět co se děje, nedomluvím se ani na osobním setkání, nejradši bych to zrušila, ale prostě to nejde.10,7 %0,66 %  
Proč já tam lezu!? Nuda?10,7 %0,66 %  
rychlost, levnost, dostupnost kontaktu, možnost sdílení fotek10,7 %0,66 %  
organizace různých volnočasových skupin10,7 %0,66 %  

Graf

13. Kdyby sociální sítě neexistovaly, ovlivnilo by to nějak Vaši účast na společenském životě (např. osobní setkávání s ostatními lidmi, častější chození na procházky, aj.)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [rozhodně anootázka č. 14, spíše anootázka č. 14, spíše neotázka č. 15, rozhodně neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne6243,36 %40,79 %  
spíše ano3323,08 %21,71 %  
rozhodně ano2718,88 %17,76 %  
rozhodně ne2114,69 %13,82 %  

Graf

14. Můžete tuto změnu nějak blíže specifikovat?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

....

byl bych vice venku

byl bych více venku, neseděl bych doma

byla bych jiná

bylo by pro mne obtížnější kontaktovat některé lidi a např. o oslavách, piknicích...vzdálenějších přátel bych se nedozvěděla a méně se s nimi viděla. Utratila bych hrozně peněz na sms. Nemohla bych se na poslední chvíli dozvědět např. že někdo je zrovna blízko.

Člověk pomocí FB lépe dokáže ve větší skupině lépe zorganizovat nějakou akci, výlet, cokoli. Nedávno jsme to řešili s kamarády a vůbec si teď nedokážeme představit, že bychom domlouvali něco třeba v pěti lidech a více bez FB.

dálka a špatné spojení mezi přáteli

Díky SS se dozvídám o spoustě akcí, na které jdu. Nemít žádnou ze sociálních sítí, o těchto akcích nevím a tedy bych nikam nešla.

f

horší kontakt s ostatními.

hůře by se domlouvala organizace a srazy různých akcí

Je snazší se skupinově dohodnout na sociální síti, než třeba telefonem. Pro organizování skupinových akcí je to lepší. Co se týče setkávání s kamarády, tak by to asi nebylo tak výrazné, kdyby sociální sítě neexistovaly.

Jsem na intru, takže můj nejčastější kontakt s kamarády a přítelem je přes sociální sítě.

mám přehled o akcích, které se budou konat a můžu se v co nejrychlejším čase domluvit s přáteli na schůzku atd.

Měla bych s lidmi častější kontakt.

měla bych víc času na skutečný kontakt s mými přáteli....věděla bych, kdy mají narozeniny, ...

Mene "pareb", take horsi komunikacecs prateli z vetsi vzdalenosti (100 km)

Mene casu straveneho na pc

Myslím si jako holka, že takto dostávají prostor laciné holky, které se umí vyfotit tak, že vypadají úžasně, a jsou dost hloupé na to, aby vše zveřejnovaly. Likes na facebooku je dělají štastnými. Proto si myslím, že nebýt soc. sítí, byla bych v kategorii nejpopulárnějších, protože (upřímně a na rovinu) vypadám normálně lépe než na fotkách, radši se bavím venku a provozuji různé aktivity.

myslím, že by mě to více donutilo chodit ven nebo dělat lépe prospěšnou činnost

Myslím, že bych vyhledávala více osobní kontakt.

ne

ne

ne

Ne

Ne.

Ne.

nebyla bych v kontakte s lidma, kdyz mam domaci vezeni, a pratele bydli daleko

nebylo by tak jednoduché se dorozumět, tak lehké si o něčem promluvit. sociální sítě jsou rychlý způsob a seženete tam každého ze svých přátel.

Nebylo by tak snadné a levné domluvit se na časech, místech setkání, podmínkách apod. Takto je jednodušší napsat: Ahoj, máš čas dneska za hodinku? Můžeme jít ven?

negativne, asi by sme se neschazeli v tak hojnem poctu, svolavani lidi smska, je na dlouhy lokte a navic je to draha zalezitost...

Neměl bych se jak domluvit s budoucímy zákazníky.

Neměla bych důvod vysedávat tolik u počítače. Používala bych raději telefon nebo osobní kontakt. Více bych sportovala.

nemohla bych komunikovat s rodinou v cizině

nemůžu

neobtěžovaly by mě spamy z fb

Nepoznala bych některé lidi se kterými jsem se seznámila na internetu.

Občas se pomocí sociálních sítí lidé jednodušeji seznámí

obtížnější domlouvání akcí, srazů, apod.

obtížnější organizace hromadných akcí

Potkávala bych se s kamarády jen ve škole, případně bych musela dojíždět.

Prostě bych u počítače míň seděla a radši bych třeba v pěkném počasí vyrazila ve.

rozhodně bych měla více času, který takhle "zahodím" na sociálních sítích - chodila bych častěji ven a kvůli faktu, že většina mých přátel bydlí daleko ode mě, bych platila i větší účet za telefon

Sociální síť mi slouží jako spojení s ostatními.

Spíše ne. Jsem rád když můžu zajít do společnosti. Osobní kontakt je přece jen lepší než

svůj volný čas bych trávila asi více sportem (popřípadě jinými koníčky) a venku

Špatně bych se domlouvala s ostatními

určitě bych se snažila více věnovat ostatním lidem v osobním kontaktu, takhle mám možnost se udržet s lidmi v kontaktu bez vídání, když musím být doma a dělat věci do školy.

určitě více kontakt osobní by přibyl, též by bylo více času na koníčky a hlavně by se spousta lidí odtrhli od počítače a šli raději se projít, zasportovat či tak

utratila bych víc na SMS; nevěděla bych, co se děje (dění ve škole,...), menší komunikace

víc bych chodila ven

Víc bych chodila ven

Víc fyzického pohybu, ztráta kontaktu s lidmi v zahraničí, lepší studijní zázemí.

více bych chodila ven

více pohybu

Více setkávání mimo náš stůl s PC, trávení volného času venku, nebo při užitečnějších aktivitách

více sportu

Virtuální kontakt by zmizel, tudíž by přibilo kontaktů osobních

zrusim si facebook a tim padem uz mi nikdo nenapise

Ztráta kontaktu s velkou spoustou lidí. Více času na jiné aktivity.

ztratila bych kontakt s některými lidmi

15. Jakou sociální síť preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook12285,31 %80,26 %  
Skype106,99 %6,58 %  
Twitter53,5 %3,29 %  
Skype není tak úplně sociální síť. Ale preferuji jej. 10,7 %0,66 %  
icq10,7 %0,66 %  
Facebook a Skype 10,7 %0,66 %  
Interpals10,7 %0,66 %  
Google+10,7 %0,66 %  
preferuji dvě: Facebook + Skype10,7 %0,66 %  

Graf

16. Kolik času strávíte denně na sociální síti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-2 hodiny5337,06 %34,87 %  
více než dvě, ale méně než 5 hodin4430,77 %28,95 %  
méně než hodinu3121,68 %20,39 %  
5 a více hodin1510,49 %9,87 %  

Graf

17. Máte kromě aktivit ve virtuálním prostředí (na sociálních sítích) nějaké záliby/koníčky, kterým se věnujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 18, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13191,61 %86,18 %  
ne128,39 %7,89 %  

Graf

18. Prosím, uveďte, o jaké záliby/koníčky se jedná:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

box

.

Aerobic, tanec, líčení, móda, jazyky

agility,běhání,geocaching,kempování,dogtreking,tenis,voleybal

airsoft, historie, historie

Airsoft, rybaření, procházky, historie, ekologie,...

angry birds

anime

balet, přátelé

Biology :D

brigáda a sport

bruslení, lední brusleník, jízda na kole, plavání, tanec

Bruslení, lyžování, jízda na kole, chození ven se psem, tenis..

cizí jazyky, sport

cizí jazyky, škola

cteni, filmy, inline brusle, kolo, historie

Cvičení ve fitness, výstavy psů, jízda na koni a sport

Cyklistika, posezení s přáteli, plavání, tanec

četba sport kreslení

Četba knih, studium cizích jazyků, návštěva restaurací a kaváren, cestování...

Četba, historie, box, běh, věda.

četba, hudba

četba, chození ven, fotografovní, poslouchání písniček, starání se o zvířata, sport

četba, jízda na kole, běhání, pes,koně

četba, kynologie, turistika, cyklistika, chození ven s přáteli, filmy, zvířata

čtení knih, pes, kytara

Čtení knih, sledování filmů a seriálů, angličtina

Čtení knížek, tanec, in-line brusle, sledování filmů, nakupování

Čtení, hra na klavír, kreslení, hra na kytaru, psaní příběhů, studium teorie chaosu, teorie relativity a kvantové teorie, toulání se po centru velkoměsta, navštěvování knihovny

čtení, laser game, squash, aerobic, cestování, dovolená na chatě, přítel :D, péče o domácí mazlíčky, procházky a návštěvy zoologických zahrad

čtení, plavání, příroda, chlast

Čtení, psaní, fotografování, in-line.

čtení, sport, posezení v čajovně

Čtení, vaření, cyklistika.

Domaci zvirata, pritel, kickbox, prochazky, cizi jazyky, vyzkum, kolo, cetba...

fitness, programování, grafický design,

Focení, badminton, cvičení podle videí na iternetu, concerty, festivaly, přítele

focení, čtení, poslouchání hudby

Folklor (tanec, zpěv), plavání, kytara, flétna, výtvarný kroužek, příprava na architekturu

fotbal

fotbal, čtení

Fotografování, malba, fitness, posilování, běh, kamarádi, mazlíčci

fotografování, míšové hry, procházka s pejsky, geocaching

geocaching, čtení, sledování filmů

Geocaching, historické tance

hlasitá hudba, klavír, balet, atletika, jazyky, sex, filmy, seriály, chození do klubů na elektro hudbu, i čtení mě baví, pivo, tráva, tvrdý alkohol, rekreačně všechny sporty - fotbal, florbal, kanoe, turistika do hor, plavání, badminton, fotbálek,..cestování

hokej

horolezectví, turistika, četba, skauting,..

Housle

hra na kytaru, čtení knih, sborový zpěv, svého psa (NO) a zahrada

hudba

hudba

Hudba - koncerty, atletika, četba, kamarádi, úprava fotek, hokej, škola, televize, příprava táborů pro děcka

hudba, četba

hudba, sport

hudba, sport, čtení, divadlo, přátelé

hudba, sport, nabozenstvi, animatorska cinnost

hudební nástroje, pivo

inline brusle, tenis, klavír, knihy

Jedna se o spoustu konicku napriklad- lyzovani, snowboardyng, plavani, kresleni, jizda na kole, brusleni, chozeni ven s kamarady, hrani pingpongu, skakani na trampoline, venceni psu... Je toho moc!

jízda na kole, psi, malování, hra na piáno, akvaristika

Jízda na koni, na kole, lyžování, čtení a běh se psem. Navíc dobrovoničím pro několik organizací (Pět P, Hnutí brontosaurus)

jumping, dějiny umění, lyžování, snowboarding, jízda na kole, kino, posezení s přáteli, četba knih

Kapela, fotbal, hospoda

Kapela, pes

Kendo, pití, hospody, matematika♥, poslech hudby

Klavír, plavání, učení se (někdy je to fakt zábava =)), chození na procházky

klavír, zpěv

Kolo, aerobic

kolo, brusle, knihy, procházky

kolo, moto, lyže

kolom cetba, pc hry

krasobruslení, aerobic, balet a kreslení

Kreslení, četba, běhání a bruslení, stýkání se s přáteli

kreslím, zdobeni vyrobku, cteni

Kutilství.

kytara, klavír, cizí jazyk (španělština)

malování, běhání, horolezectví, četba, tanec

Malování, sport, četba

nemám kontrétní koníček, např. čtení, realizace různých DIY projektů, cyklistika..

Pes

pes, procházky, hraní her

plavání, četba, turistika, příroda

Posilovna, plavání, hokej, knihy, koncerty....

Požární sport, plavání, jízda na koni

procházky se psem, volnočasové sporty, divadlo

procházky se psem, zumba, vyšívání, chození do hospody, ping pong

přítel, četba, jízda na kole

Psaní blogu, hlídání děti.

Psaní blogu.

psy

sledování Formule 1

sport

sport

Sport

sport

sport

sport

SPORT

sport

Sport - atletika, kytara, cestování, fotografování, vaření, posezení s přáteli, víno

Sport - fotbal. Bohužel aktuálně nemohu sportovat kvůli zranění. Proto jsem také na PC déle. Hodně času trávím také s přítelem.

Sport :-)

sport, cestování, četba, vycházky

sport, cestování, sex

sport, četba

sport, četba, studium

sport, čtení, chození po venku,

sport, hudba

Sport, knihy

sport, přátelé

sport, tanec, fotografování, vaření

sport, výroba náušnic, výroba svíček, ubrousková technika, ...

Sport,pes

sportování, čtení, turistika

Sporty, jazyky

Standartní a Latinskoamerické Tance B třída

šerm

Taekwondo (2x týdně), japonština (1x týdně)

tanec

Tanec, film, četba

Tanec,zpěv

Toho je velmi mnoho. Ve stručnosti: četba, psaní, historie, hra na kytaru, poslech hudby, skládání hudby, fyzika, geologie, přátelé, chov zvířat, luštění všeho možného, turistika, sport

turistika

umělecká kresba, grafika, čtení, sport

vaření, rodina, kino, práce, TV, čtení, hudba, plavání

video, hudba

Vše kolem PC programování, grafika, hardware, sítě servery.

výroba přívěsků

Závodní tanec, herectví, čtení, běh aj.

Zpěv, debatování, Sokol, čtení, filmy, výtvarná výchova et cetera.


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Jaký ročník střední školy navštěvujete?

3. Jaká je velikost obce, ve které žijete?

4. Mluvili s Vámi někdy Vaši učitelé o rizicích spojených se sociálními sítěmi?

5. Cítíte se být dostatečně informován/a o nebezpečí sociálních sítí (cookies, zpřístupnění zveřejněného obsahu třetím stranám, sociální inženýrství, kyberšikana, aj.)?

6. Uvítali byste možnost dozvědět se více o rizicích sociálních sítí?

7. Všiml/a jste si, že sociální sítě nějak ovlivňují Vás nebo lidi ve Vašem okolí?

9. Využíváte služby některé ze sociálních sítí?

11. Trávíte čas s ostatními lidmi spíše ve společnosti nebo ve virtuálním prostředí (tj. na sociálních sítích)?

12. Co Vás nejvíce motivuje k užívání sociálních sítí?

13. Kdyby sociální sítě neexistovaly, ovlivnilo by to nějak Vaši účast na společenském životě (např. osobní setkávání s ostatními lidmi, častější chození na procházky, aj.)?

15. Jakou sociální síť preferujete?

16. Kolik času strávíte denně na sociální síti?

17. Máte kromě aktivit ve virtuálním prostředí (na sociálních sítích) nějaké záliby/koníčky, kterým se věnujete?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Jaký ročník střední školy navštěvujete?

3. Jaká je velikost obce, ve které žijete?

4. Mluvili s Vámi někdy Vaši učitelé o rizicích spojených se sociálními sítěmi?

5. Cítíte se být dostatečně informován/a o nebezpečí sociálních sítí (cookies, zpřístupnění zveřejněného obsahu třetím stranám, sociální inženýrství, kyberšikana, aj.)?

6. Uvítali byste možnost dozvědět se více o rizicích sociálních sítí?

7. Všiml/a jste si, že sociální sítě nějak ovlivňují Vás nebo lidi ve Vašem okolí?

9. Využíváte služby některé ze sociálních sítí?

11. Trávíte čas s ostatními lidmi spíše ve společnosti nebo ve virtuálním prostředí (tj. na sociálních sítích)?

12. Co Vás nejvíce motivuje k užívání sociálních sítí?

13. Kdyby sociální sítě neexistovaly, ovlivnilo by to nějak Vaši účast na společenském životě (např. osobní setkávání s ostatními lidmi, častější chození na procházky, aj.)?

15. Jakou sociální síť preferujete?

16. Kolik času strávíte denně na sociální síti?

17. Máte kromě aktivit ve virtuálním prostředí (na sociálních sítích) nějaké záliby/koníčky, kterým se věnujete?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kaczor, M.Vliv sociálních sítí na adolescenty studující na středních školách (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://socialni-site-a-adolescenti.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.