Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Sociální sítě a jejich komerční využití
Sociální sítě a jejich komerční využití
→ Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ ←
(cca 15 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Jana Juřenová |
---|---|
Šetření: | 24. 07. 2010 - 05. 08. 2010 |
Počet respondentů: | 135 |
Počet otázek (max/průměr): | 20 / 18.14 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 77,3 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.07:06 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Tento dotazník je prováděn za účelem provedení průzkumu pro mou diplomovou práci na téma Sociální sítě a jejich komerční využití. Cílem dotazníku a i celé práce je zjistit chování uživatelů komunitních webů jako je Facebook, Twitter, MySpace, LinkedIn, YouTube atd., jejich postoj k propagaci firem na sociálních sítích, vyhodnotit efektivitu komerčního využití sociálních sítí a zjistit, na co by se firmy měly zaměřit nejvíce.
Prosím Vás tímto o pár minut Vašeho času a vyplnění několika otázek, které mi velmi pomohou k úspěšnému dokončení mé diplomové práce.
Předem velmi děkuji!
Jana
Odpovědi respondentů
1. Na kterých sociálních sítích máte vytvořen svůj profil?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
118 | 87,41 % | 87,41 % | |
Spoluzaci.cz | 81 | 60 % | 60 % |
YouTube | 46 | 34,07 % | 34,07 % |
Lide.cz | 38 | 28,15 % | 28,15 % |
Libimseti.cz | 19 | 14,07 % | 14,07 % |
14 | 10,37 % | 10,37 % | |
MySpace | 14 | 10,37 % | 10,37 % |
9 | 6,67 % | 6,67 % | |
na žádné | 5 | 3,7 % | 3,7 % |
Stesti.cz | 5 | 3,7 % | 3,7 % |
icq | 2 | 1,48 % | 1,48 % |
iboys.cz | 1 | 0,74 % | 0,74 % |
ukazse.cz | 1 | 0,74 % | 0,74 % |
spoluziaci.sk | 1 | 0,74 % | 0,74 % |
xchat.cz | 1 | 0,74 % | 0,74 % |
iboys | 1 | 0,74 % | 0,74 % |
scoutface.com | 1 | 0,74 % | 0,74 % |
netlog | 1 | 0,74 % | 0,74 % |
Bandzone | 1 | 0,74 % | 0,74 % |
pise.cz | 1 | 0,74 % | 0,74 % |
buzz | 1 | 0,74 % | 0,74 % |
flickr.com | 1 | 0,74 % | 0,74 % |
2. Jak často navštěvujete sociální sítě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
alespoň jednou denně | 49 | 36,3 % | 36,3 % |
několikrát denně | 45 | 33,33 % | 33,33 % |
alespoň jednou týdně | 26 | 19,26 % | 19,26 % |
alespoň jednou měsíčně | 7 | 5,19 % | 5,19 % |
nikdy | 5 | 3,7 % | 3,7 % |
méně často | 3 | 2,22 % | 2,22 % |
3. Kolik času trávíte průměrně na sociálních sítích za den?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
méně než hodinu | 74 | 54,81 % | 54,81 % |
1-2 hodiny | 37 | 27,41 % | 27,41 % |
2-4 hodiny | 15 | 11,11 % | 11,11 % |
více než 4 hodiny | 7 | 5,19 % | 5,19 % |
nikdy | 2 | 1,48 % | 1,48 % |
4. K čemu využíváte sociální sítě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
komunikace s přáteli a rodinou | 112 | 82,96 % | 82,96 % |
sledování profilů mých přátel | 74 | 54,81 % | 54,81 % |
nalezení starých přátel | 66 | 48,89 % | 48,89 % |
získávání informací | 64 | 47,41 % | 47,41 % |
sdílení hudby, videa a fotografií | 59 | 43,7 % | 43,7 % |
zábava (hry, kvízy, testy, horoskopy,...) | 34 | 25,19 % | 25,19 % |
sledování profilů neznámých lidí | 22 | 16,3 % | 16,3 % |
seznamování | 19 | 14,07 % | 14,07 % |
propagace produktu či firmy | 12 | 8,89 % | 8,89 % |
nakupování nebo získávání informací před nakupováním | 8 | 5,93 % | 5,93 % |
nepoužívám je vůbec | 7 | 5,19 % | 5,19 % |
sledování komerčních stránek | 6 | 4,44 % | 4,44 % |
5. Hrajete na sociálních sítích hry?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 96 | 71,11 % | 71,11 % |
ano | 39 | 28,89 % | 28,89 % |
6. Stáváte se fanoušky či následovateli firemních stránek či produktových stránek obsahující komerční obsah?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 68 | 50,37 % | 50,37 % |
ano, ale jen občas | 59 | 43,7 % | 43,7 % |
ano, často | 8 | 5,93 % | 5,93 % |
7. Pokud jste odpověděli na předešlou otázku ano, tak proč?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
příslušnost ke značce / firmě / produktu | 39 | 62,9 % | 28,89 % |
chci vědět, co je nového | 29 | 46,77 % | 21,48 % |
výhody z členství (slevy, kupony, informace) | 17 | 27,42 % | 12,59 % |
chci mít možnost k čemukoliv se vyjádřit, ovlivnit nebo na cokoliv se zeptat | 15 | 24,19 % | 11,11 % |
zvědavost | 14 | 22,58 % | 10,37 % |
účast v soutěžích | 10 | 16,13 % | 7,41 % |
reference na produkt či firmu od ostatních uživatelů | 9 | 14,52 % | 6,67 % |
přidám se, pokud se přidali i mí přátelé | 3 | 4,84 % | 2,22 % |
činím tak bezdůvodně | 3 | 4,84 % | 2,22 % |
8. Vybavíte si některé stránky či skupiny komerčního charakteru, kterých jste členem? A proč jste se jím stali?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Bastard.cz / líbí se mi jejich produkty a sleduji novinky Heineken / oblíbené pivo Atticus / líbí se mi jejich produkty a sleduji novinky
Bernard, Lobkowicz - oblibené pivní produkty
CatGang.cz, z důvodu soutěže.
Coca - Cola, Gambrinus,¨Události komentáře - příslušnost ke značce
coca cola je lepsi nez pepsi --> podpora spolecnosti, ve ktere pracuji
dieselpower.cz zájem, koníček
Dobrá čajovna Zlín - často navštěvuji
DPK - jsem správce, tak mi nic jiného nezbylo Kofola - ráda ji piju Neoluxor - nakupuji tam knížky + soutěže Pilsner Urquell - mám ráda pivo Power Plate Studio Zlín - chodím tam cvičit Curaprox - můj oblíbený kartáček na zuby aj. A proč? Nevadí mi propagovat věci, co mám ráda.
facebook- komunikace s přáteli
Garnier, Insportline
Hit rádio FM - líbí se mi skladby, které pouští do éteru. :-)
Klimatex - info o vyrobcich, Beskyd sport - sleva, Kofola - oblíbenost značky...
Kofola - když ji miluješ, není co řešit :-)
Kofola, Horalky, Spišská hruška atd lebo ich mam rada
kofola, míša, rossignol - kupuju je
Korkové podlahy . Reklamní poutač
Kuky se vraci
Mall.cz - často zde nakupuji
MEDIARESEARCH (zaměstnavatel), Médiář (partner)
miss sporty, sam73, garnier...
Moloko bar club. - Vzdy se dozvim o nejake spolecenske akci drive nez zavitam do baru. -aktualne zjistim, jakou maji treba akci na vybrany produkt Politicke strany - Vím, co mají nového v plánu - Vim co udelali. Levnematrace.eu - poradí mi pri vyberu matrace - Více informaci se ale nedozvim ze stranky na socoalni siti
Multikino - upozorňují na nové filmy a akce Několik kosmetických značek - upozorňují na novinky a občas se dají využít různé slevy nebo akce Cestovní agentura - sledovala jsem přes facebook nabídku aktuálních last minute zájezdů Nákupní centrum - upozorňování na akce v průběhu roku
Ne
ne
ne
Neoluxor - probíhala soutěž Titulkari.com - info o nových filmech a titulkách slevomat.cz - slevy, na které chci upozornit kamarády
Nirvana. Mám rád jejich muziku.
NWT Computer...Abych zjistila více o produktech firmy a novinkách
OSIS kill routine - vytvorila to moje slecna...musim...
pouze stranky firmy, kde pracuji a proto, ze tam pracuji :)
RedCat CLub - je to můj oblíbený klub, vím jaké akce se tam konají a kdy
T-mléko, Kofola... příslušnost k české značce
T-mleko, levnematrace.eu
Tmléko - miluji čerstvé mléko Bastard.cz - trička s perfektními potisky Bernard s čistou hlavou - zamiloval jsem si jejich ochucený birell švestka
Vodafone
youtube.. videa od 18-ti let
ZARA, protože tam rád nukupuju
Zásadně takové stránky ignoruji
9. Jsou pro vás informace o produktech či firmách získané ze sociálních sítí důvěryhodné?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevěřím jim ani z tradičních médií, ani ze sociálních sítí | 61 | 45,19 % | 45,19 % |
ano, stejně jako informace z tradičních médií (TV, rádio,...) | 41 | 30,37 % | 30,37 % |
ano, ale věřím více tradičním médiím (TV, rozhlas,...) | 25 | 18,52 % | 18,52 % |
ano, věřím jim více než informacím z tradičních médií (TV, rádio | 5 | 3,7 % | 3,7 % |
nevěřím jim v sociálních sítích, věřím pouze tomu, co se dozvím v tradičních médiích (TV, rádio,...) | 3 | 2,22 % | 2,22 % |
10. Jaké aplikace komerčního nebo nekomerčního charakteru využíváte v rámci sociálních sítí (například Skleničková věž Becherovky Lemond nebo Pošli plzničku)?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
nepouzivam
-
-
-
---
------------------------------
???
.
aplikace žádné
asi žádné
buddy poke
Co prosím?
dej si vodnici
drinks
farmville
hry ( zynga), srdíčka
icq kulečník
jdeme na kafé
my empire, pošli hovno
my social wishlist - kasa.cz
Ne, nepoužívám.
nepoužívám
nepoužívám
nepoužívám
Nerozumím otázce.
netuším o co se jedná
nevím z paměti musela bych se podívat
Nevybavuju si žádné
nevyužívám
nevyuživám
nevyužívám
nevyužívám sociální sítě
nevyužívám tyto aplikace
nevyužívám žádné
nevyužívám žádnou
nevyužívám žádných aplikacích sociálních sítí
neznám
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
Nic,nemám na to čas.Musím makat :D
Phrases Gambrinus Hospoda
Plznička
plzničku
Poker..:-)
Posli plznicku
pošli plzničku
Pošli Plzničku
pošli plzničku
Pošli plzničku
Pošli plzničku
Pošli plzničku kdysi, teď už ignoruji veškeré aplikace na Facebooku a na ostatních sítích o takových věcech zatím nevím. Když už něco používat, tak jedině, pokud mám potřebu dělat danému produktu reklamu, tj. je mi hodně sympatický, blízký.
pošli plzničku, dál si nevzpomenu
pošli skleničku
Pošli srdce
Pošli srdce
Pošli srdce.
Send a drink, Free Love Gifts
seznam
Skleničková věž Becherovky
Skleničková věž Becherovky Lemond nebo Pošli plzničku - neznám, ani žádné jiné
Skleničková věž Becherovky, Pošli plzničku, Pošli slivovičku, Pošli srdce atd.
skoro nikdy nic,a jestli nekdy nejakou tak uz si nepamatuju jakou
Takové aplikace nevyužívám.
Top 5
Tyto aplikace nevyužívám
tyto aplikace nevyužívám
tyto mi sice přišly a nereagovala jsem na ně, aplikace tohoto typu nepoužívám už ze zásady, jsou zbytečnou přítěží pro PC. Hlavně mi přijde otravné to posílat dál, obtěžuje to lidi
zadne
zadne
zadne
zadne nevyuzivam
Zadnou!!! Nesnasím je. Hned blokuji aplikaci! Ted me to celkem nastvalo tahle otazka;)...
ziadne
žádné
žádné
žádné
žádné
žádné
žádné
žadné
žádné
žádné
žádné
žádné
žadne
žádné
žádné
žádné
žádné
žádné
žádné
žádné
žádné
Žádné
žádné
Žádné
žádné
žádné
žádné
Žádné
žádné
žádné
žádné
žádné
žádné
žádné
žádné
žádné
ŽÁDNÉ
žádné, nejsem spamer
žádné, nevím o co jde
žádné, pouze sdílím fotky a videa + používám vyhledávání přátel
žádné!!!
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
žádnou
11. Obtěžují vás reklamy na sociálních sítích?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
některé ano, některé ne | 56 | 41,48 % | 41,48 % |
ano, jsou otravné | 35 | 25,93 % | 25,93 % |
ne, nevnímám je | 32 | 23,7 % | 23,7 % |
ne, pokud jsou zajímavé, občas na ně i kliknu | 7 | 5,19 % | 5,19 % |
ne, nevadí mi | 4 | 2,96 % | 2,96 % |
ne, sociální sítě nepoužívám | 1 | 0,74 % | 0,74 % |
12. Vybavíte si některou reklamu ze sociálních sítí? Uveďte kterou a kde byla umístěna...
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
-
---
.
..
bohužel ne
bonprix - oblečení
bonprix.cz vpravo nahoře
bvin .com
dámské oděvy, hodinky na Facebooku
Facebook - bonprix
Facebook - O2 mobilní internet
facebook - prodlužování vlasů, prsteny, swaovski...
Facebook - tipy na vanocni darky
facebook... bonprix, stomatologické centrum, lampiony přání...
gambo
je spousta reklam, většina převažuje telefonických sítí jako O2, vodafone, T-mobile
Juřko říkalas pár minut...a člověk aby to všechno vypisoval:-(vrrrr
koncerty na Bandzone
na boku na facebooku ale neviem presne, nejake oblecenie, obuv, dovolenky...neklikam na ne preto neviem aka firma
na facebooku reklama na axe
Na FB jsou vždycky vpravo, ale do 5ti vteřin dobrovolně zapomínám na co byly.
na FB v prave casti - adrenalinove zazitky
na nějaký obchod s hip-hop oblečením - vpravo nahoře (ostatní taky v pravo nahoře na stránce)
Na spoluzaci.cz na nějakou čokoládu.
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
Ne
ne
ne
ne.
Ne.
nejaka na plavky tam porad sviti, porad koukam na tu hubenou slecnu v plavkach, bylo to v praven sidebaru, v horni casti
nepamatuji si
neuvědomím si
neviem
nevím
nevím
nevim
nevim
nevim
nevim jaká, ale v pásu na pravém okraji obrazovky
Nevím musela bych se podívat
Nevím, neznám..to ještě existuje? :-)
nevím, už si nepamatuju
nevímám je
Nevybavím
nevybavím
Nevybavim
nevybavím
nevybavim
Nevybavím
nevybavím
nevybavím
nevybavím
nevybavím
nevybavím
Nevybavím si žádnou, moc se po reklamách nedívám.
nevybavím, nevnímám je
nevybavím, protože je ignoruju a nečtu
Nevybavuji
nevybavuji
nevybavuji
Nevybavuji
nevybavuji si
Nevybavuji, reklamy přehlížím a v paměti mi nezůstávají.
nevybavuju si
nevzpomenu
nevzpomenu si
Nevzpomenu si, nesleduju je.
nevzpomenu, nejsem uživatelem ani jedné ze sociálních sítí
nevzpomínám si
nic
nie
O2 fér iphoneshop.sk
Reklama na Diesel a Kofolu - v pravém rohu
Reklama na Kofolu - TV
reklama na plavky teď v létě, umístěna "googlovsky" v pravém pruhu
reklama vodafone na libimseti.cz
Reklamu na trička z Big Bang Theory - Facebook
reklamy bývají umístěny na pravém okraji stránky a povětšinou jsou spojeny se zájmy, které mám uvedeny na svém profilu. Žádnou si ale momentálně nevybavuji.
Reklamy na FB v pravém sloupci občas čtu. - netradiční dárky - trika - politické strany (VV, TOP09) - obchodování s měnami - ...
Reklamy nevnímám a přehlížím je...
reklamy v pravém pruhu - nevnímám je
repelentní náramky; vpravo dole
různé, pravý horní roh na facebooku
sportovní oblečení levněji na FB
staropramen
studentská pečeť - spolužáci fotky na tričko - facebook
studium v kanadě - byla v pravo, spíše textového charakteru
svatebni saty.cz
swarovski, pravý pruh
V pravem sloupci Amilo tech Irobot automoto styl
vím, že v pravém sloupci jsou reklamy, ale netuším, na co, pořád se to mění, a úmyslně se je snažím ignorovat
vodafone - libimseti.cz
vtipná trička-Facebook, pravý sloupec
značka Armani, na fb
ŽÁDNÉ
žádnou
žádnou
žádnou si nevybavuju
13. Pokud se vám líbí nějaké video, sdílíte ho se svými přáteli (posláním odkazu přátelům nebo vystavením na vašem profilu)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
občas | 85 | 62,96 % | 62,96 % |
nikdy | 25 | 18,52 % | 18,52 % |
často | 15 | 11,11 % | 11,11 % |
velmi často | 7 | 5,19 % | 5,19 % |
vždy | 3 | 2,22 % | 2,22 % |
14. Jaká videa šíříte (sdílíte)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
zábavná | 87 | 64,44 % | 64,44 % |
hudební | 75 | 55,56 % | 55,56 % |
žádná | 28 | 20,74 % | 20,74 % |
sportovní | 22 | 16,3 % | 16,3 % |
filmová | 16 | 11,85 % | 11,85 % |
reklamní | 16 | 11,85 % | 11,85 % |
televizní | 8 | 5,93 % | 5,93 % |
15. Vzpomeňte si, která videa jste v poslední době sdíleli a uveďte je.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
- akrobatecké dovednosti bagru Liebher - nehodu při skákání z mostu (drsný obsah)
.
Black books - drinking and smoking is fantastic
dlouho nic
dramatic cat
Eminem - i'm Not Afraid
facebook vs. realita
Flogging Molly
fotbalisti radující se z gólu tak, že předvádějí rybolov
http://www.stream.cz/video/273178-nejvetsi-had-na-zemi-bohuzel-mrtvy
http://www.youtube.com/watch?v=22gUYhzG3iI http://www.youtube.com/watch?v=_QJE-tFB4BQ
http://www.youtube.com/watch?v=t2Cv1fDeUR4
http://www.youtube.com/watch?v=tDE8q9YKC6Q
hudba, videoklipy
hudební
hudební
hudební videa
hudební z youtube
hudební, videa se zvířaty
inception, reef, horkyze slize
Kabát.
Keynes vs. Hayek rap, Mac or PC rap
klip zpěvačky Feist
Klipy: PunkFloid, Houba, AC/DC Zabava: Nekecej, Kazma, Nejfake
Megadeth
Mluvící koza - zábavné video http://www.youtube.com/watch?v=x0S5zS8jSE4 Quantum experiment - jednoduché vysvětlení fyzikálního experimentu http://www.youtube.com/watch?v=htSIjIyF9bU
motivační řeč
MS fotbal 2010
ne
Nejlepší reklamní spoty na světě.
nesdílím
nevzpomenu
Nevzpomenu si
nevzpomenu si, ale šlo o hudební video
nevzpomenu si...vice nez pul roku asi tomu jiz
nevzpomínám
New! Gandalf Goes to the World Cup Full Version [HD]; Rowan Atkinson - A Warm Welcome; The Most Useless Machine EVER!
Obecně hudební videoklipy z youtube
Pár videí z akcí, na kterých jsem byl (natočeno fotoaparátem či levnou kamerou).
parodie na Avatar a jiné povedené filmy
parodie na Městečko South Park:-)
píseň od U2
píseň waving flag
Poslední dobou hodně videjí od Chemical Brothers.
Poslední video, které jsem sdílela se týkalo propagace boje proti rakovině a pár písniček ze stránek Youtube.com
prago union
reklama na bezpecnostni pasy, simulovani ve fotbale
reklama na pilsner urquell
roman pro zeny
sdílím pouze hudební klipy, jiná videa vůbec
Sexy taneční číslo z jednoho muzikálu :D
sociální reklamy
sportovní o hokeji
The Killers - Good night, Travel Well Marina and the Diamonds - I am not a Robot Rob Dougan - Clubbed to Death Muse - Neutron Star Collision (Love is Forever) Muse - Undisclosed Desires Muse - Uprising a nejspíš další ostatní musicvidea od Muse Sia - Breath Me Sia - The Girl You Lost to Cocaine Editors - Smokers Outside The Hospital Doors
The Pretty Reckless - He Loves You Travie McCoy: Billionaire ft. Bruno Mars
vtipek nejaky
za poslední rok třeba 10 hudebních videoklipů (obvykle kvůli hudbě, která je tímto způsobem nejsnáze sdílitelná) za účelem podělení se o výjimečný zážitek a 10 "zábavných videí", o nichž jsem myslel, že je dotyčný nezná a že ho zaujmou. Ovšem sdílel rozhodně nikoli prostřednictvím "sociální sítě".
záznam z vystoupení
žádná
16. Jak často se vyjadřujete k příspěvkům na sociálních sítích (komentáře, líbí se mi, hlasování atd.)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
občas | 87 | 64,44 % | 64,44 % |
často | 23 | 17,04 % | 17,04 % |
nikdy | 17 | 12,59 % | 12,59 % |
velmi často | 8 | 5,93 % | 5,93 % |
17. Byli byste ochotni platit za využívání sociálních sítí či některé jejich aplikace či hry?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 125 | 92,59 % | 92,59 % |
ano | 10 | 7,41 % | 7,41 % |
18. Jste?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 71 | 52,59 % | 52,59 % |
muž | 64 | 47,41 % | 47,41 % |
19. Kolik vám je let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
20-25 | 106 | 78,52 % | 78,52 % |
14-19 | 12 | 8,89 % | 8,89 % |
26-30 | 10 | 7,41 % | 7,41 % |
31-35 | 4 | 2,96 % | 2,96 % |
41-50 | 1 | 0,74 % | 0,74 % |
36-40 | 1 | 0,74 % | 0,74 % |
méně než 14 let | 1 | 0,74 % | 0,74 % |
20. Nejvýše dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
VŠ | 67 | 49,63 % | 49,63 % |
gymnázium / střední škola s maturitou | 44 | 32,59 % | 32,59 % |
vyučen | 8 | 5,93 % | 5,93 % |
základní | 6 | 4,44 % | 4,44 % |
zatím žádné (jsem žákem ZŠ) | 4 | 2,96 % | 2,96 % |
vyučen s maturitou | 4 | 2,96 % | 2,96 % |
VOŠ | 2 | 1,48 % | 1,48 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.