Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Sociální sítě a komunikace módních značek

Sociální sítě a komunikace módních značek

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lenka Karafiátová
Šetření:05. 03. 2012 - 12. 03. 2012
Počet respondentů:11
Počet otázek (max/průměr):17 / 13.45
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:44,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:47
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

 

tento dotazník se týká komunikace módních značek s teenagery na sociální siti Facebook. Výsledky poslouží jako podklady diplomové práce pro návrh na  zlepšení komunikace značky Kenvelo na síti Facebook s cílovou skupinou mládeže.

 

Doufám, že se vám dotazník bude líbit a jeho vyplňování rychle uteče :)

 

 

 

Odpovědi respondentů

1. Mate zalozeny ucet na Facebooku?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11100 %100 %  

Graf

2. Jaky je vas vek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [13 - 15otázka č. 3, 16 - 20otázka č. 3, 21 - 25otázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 25654,55 %54,55 %  
16 - 20545,45 %45,45 %  

Graf

3. Jakeho jste pohlavi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zena872,73 %72,73 %  
Muz327,27 %27,27 %  

Graf

4. Jake moznosti obleceni nejvice vyuzivate a ocenujete?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
moznost vyjadreni sve osobnosti, pocitu a nazoru2.9092.264
ziskat urcitou image31.273
ziskat pratele4.0911.901
zacleneni se do nejake skupiny (emo, punk...)4.3641.504
zaujmout opacne pohlavi21.636
zvednout si sebevedomi/naladu1.8181.603
vyzvednout prednosti/skryt nedostatky1.5451.339
je to jen obleceni, nema dalsi moznosti4.1821.967

Graf

5. Jak hodnotite znacku Kenvelo?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Jaka je podle Vas kvalita obleceni?2.8180.876
Jak hodnotite cenu?2.8180.512
Jak se Vam libi styl a design?3.0911.174
Jak na Vas pusobi image?2.8181.421
Jak hodnotite prodejni prostory?2.3640.777
Jak hodnotite sve povedomi o znacce?2.5451.702

Graf

6. Setkal/a jste se nekdy s jakoukoliv firemni prezentaci znacky Kenvelo?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano763,64 %63,64 %  
ne327,27 %27,27 %  
nevím19,09 %9,09 %  

Graf

7. Seradte vzestupne vlastnosti, ktere jsou pro Vas pri nakupu obleceni dulezite.

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
nizka cena31.636
kvalita materialu3.9092.992
image znacky5.0912.264
vzhled odevu39.455
pozitivni zkusenost4.3642.595
doporuceni pratel51.091
zdarila reklamni kampan5.9095.174
socialni zodpovednost znacky5.7277.835

Graf

8. Jak hodnotite moznost komunikace mezi Vami a komercnimi znackami na Facebooku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, moznost je to dobra654,55 %54,55 %  
ne, znacky na Facebook nepatri327,27 %27,27 %  
ano, chci byt v kontaktu se svymi oblibenymi znackami19,09 %9,09 %  
nevim, ale mozna me tato moznost zujme19,09 %9,09 %  

Graf

9. Mate zalozeny ucet i na jinych socialnich sitich?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nemam dalsi ucet763,64 %63,64 %  
Google+218,18 %18,18 %  
Twitter19,09 %9,09 %  
LinkedIn19,09 %9,09 %  
MySpace19,09 %9,09 %  
Badoo19,09 %9,09 %  

Graf

10. Pouzivate ucet pod svym vlastnim jmenem?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1090,91 %90,91 %  
ne19,09 %9,09 %  

Graf

11. Jste fanouskem nektere znacky na Facebooku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 12, neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne763,64 %63,64 %  
ano436,36 %36,36 %  

Graf

12. S jakou znackou na Facebooku komunikujete/jste fanouskem?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

FF

hm, lindex,

Kenvelo

Kofola

13. Co pri komunikaci s touto znackou nejvice vyhledavate?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
zabavu3.53.25
souteze o ceny3.754.188
zviditelneni se mezi ostatnimi fanousky teto znacky80
informace o novinkach a slevach1.50.75
videa s tematikou moji znacky4.53.25
moznost diskuze s ostatnimi uzivateli znacky5.750.688
fotky novych kolekci a katalogu4.51.25
moznost rychle odpovedi na dotazy4.54.25

Graf

14. Kolik hodin denne travite na Facebooku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hodinu az dve250 %18,18 %  
dve az tri125 %9,09 %  
mene nez hodinu125 %9,09 %  

Graf

15. Mate v mobilnim telefonu moznost pripojeni na internet?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne250 %18,18 %  
ano250 %18,18 %  

Graf

16. Pocet obyvatel Vaseho bydliste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100 000 a vice250 %18,18 %  
30 000 - 100 000250 %18,18 %  

Graf

17. Z jakeho duvodu nevyuzivate Facebook ke komunikaci s komercnimi znackami?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nechci zadnou reklamu457,14 %36,36 %  
znam, ale nikdy me to nenapadlo228,57 %18,18 %  
nemam zajem komunikovat se znackami114,29 %9,09 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Karafiátová, L.Sociální sítě a komunikace módních značek (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://socialni-site-a-moda.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.