Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Sociální sítě a komunikace módních značek
Sociální sítě a komunikace módních značek
→ Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ ←
(cca 15 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Lenka Karafiátová |
---|---|
Šetření: | 05. 03. 2012 - 12. 03. 2012 |
Počet respondentů: | 11 |
Počet otázek (max/průměr): | 17 / 13.45 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 44,4 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.04:47 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
tento dotazník se týká komunikace módních značek s teenagery na sociální siti Facebook. Výsledky poslouží jako podklady diplomové práce pro návrh na zlepšení komunikace značky Kenvelo na síti Facebook s cílovou skupinou mládeže.
Doufám, že se vám dotazník bude líbit a jeho vyplňování rychle uteče :)
Odpovědi respondentů
1. Mate zalozeny ucet na Facebooku?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 11 | 100 % | 100 % |
2. Jaky je vas vek?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [13 - 15 → otázka č. 3, 16 - 20 → otázka č. 3, 21 - 25 → otázka č. 3].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21 - 25 | 6 | 54,55 % | 54,55 % |
16 - 20 | 5 | 45,45 % | 45,45 % |
3. Jakeho jste pohlavi?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Zena | 8 | 72,73 % | 72,73 % |
Muz | 3 | 27,27 % | 27,27 % |
4. Jake moznosti obleceni nejvice vyuzivate a ocenujete?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
moznost vyjadreni sve osobnosti, pocitu a nazoru | 2.909 | 2.264 |
ziskat urcitou image | 3 | 1.273 |
ziskat pratele | 4.091 | 1.901 |
zacleneni se do nejake skupiny (emo, punk...) | 4.364 | 1.504 |
zaujmout opacne pohlavi | 2 | 1.636 |
zvednout si sebevedomi/naladu | 1.818 | 1.603 |
vyzvednout prednosti/skryt nedostatky | 1.545 | 1.339 |
je to jen obleceni, nema dalsi moznosti | 4.182 | 1.967 |
5. Jak hodnotite znacku Kenvelo?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Jaka je podle Vas kvalita obleceni? | 2.818 | 0.876 |
Jak hodnotite cenu? | 2.818 | 0.512 |
Jak se Vam libi styl a design? | 3.091 | 1.174 |
Jak na Vas pusobi image? | 2.818 | 1.421 |
Jak hodnotite prodejni prostory? | 2.364 | 0.777 |
Jak hodnotite sve povedomi o znacce? | 2.545 | 1.702 |
6. Setkal/a jste se nekdy s jakoukoliv firemni prezentaci znacky Kenvelo?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 7 | 63,64 % | 63,64 % |
ne | 3 | 27,27 % | 27,27 % |
nevím | 1 | 9,09 % | 9,09 % |
7. Seradte vzestupne vlastnosti, ktere jsou pro Vas pri nakupu obleceni dulezite.
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď | Průměrné pořadí | Rozptyl |
---|---|---|
nizka cena | 3 | 1.636 |
kvalita materialu | 3.909 | 2.992 |
image znacky | 5.091 | 2.264 |
vzhled odevu | 3 | 9.455 |
pozitivni zkusenost | 4.364 | 2.595 |
doporuceni pratel | 5 | 1.091 |
zdarila reklamni kampan | 5.909 | 5.174 |
socialni zodpovednost znacky | 5.727 | 7.835 |
8. Jak hodnotite moznost komunikace mezi Vami a komercnimi znackami na Facebooku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano, moznost je to dobra | 6 | 54,55 % | 54,55 % |
ne, znacky na Facebook nepatri | 3 | 27,27 % | 27,27 % |
ano, chci byt v kontaktu se svymi oblibenymi znackami | 1 | 9,09 % | 9,09 % |
nevim, ale mozna me tato moznost zujme | 1 | 9,09 % | 9,09 % |
9. Mate zalozeny ucet i na jinych socialnich sitich?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nemam dalsi ucet | 7 | 63,64 % | 63,64 % |
Google+ | 2 | 18,18 % | 18,18 % |
1 | 9,09 % | 9,09 % | |
1 | 9,09 % | 9,09 % | |
MySpace | 1 | 9,09 % | 9,09 % |
Badoo | 1 | 9,09 % | 9,09 % |
10. Pouzivate ucet pod svym vlastnim jmenem?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 10 | 90,91 % | 90,91 % |
ne | 1 | 9,09 % | 9,09 % |
11. Jste fanouskem nektere znacky na Facebooku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 12, ne → otázka č. 17].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 7 | 63,64 % | 63,64 % |
ano | 4 | 36,36 % | 36,36 % |
12. S jakou znackou na Facebooku komunikujete/jste fanouskem?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
FF
hm, lindex,
Kenvelo
Kofola
13. Co pri komunikaci s touto znackou nejvice vyhledavate?
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď | Průměrné pořadí | Rozptyl |
---|---|---|
zabavu | 3.5 | 3.25 |
souteze o ceny | 3.75 | 4.188 |
zviditelneni se mezi ostatnimi fanousky teto znacky | 8 | 0 |
informace o novinkach a slevach | 1.5 | 0.75 |
videa s tematikou moji znacky | 4.5 | 3.25 |
moznost diskuze s ostatnimi uzivateli znacky | 5.75 | 0.688 |
fotky novych kolekci a katalogu | 4.5 | 1.25 |
moznost rychle odpovedi na dotazy | 4.5 | 4.25 |
14. Kolik hodin denne travite na Facebooku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
hodinu az dve | 2 | 50 % | 18,18 % |
dve az tri | 1 | 25 % | 9,09 % |
mene nez hodinu | 1 | 25 % | 9,09 % |
15. Mate v mobilnim telefonu moznost pripojeni na internet?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 2 | 50 % | 18,18 % |
ano | 2 | 50 % | 18,18 % |
16. Pocet obyvatel Vaseho bydliste?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
100 000 a vice | 2 | 50 % | 18,18 % |
30 000 - 100 000 | 2 | 50 % | 18,18 % |
17. Z jakeho duvodu nevyuzivate Facebook ke komunikaci s komercnimi znackami?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nechci zadnou reklamu | 4 | 57,14 % | 36,36 % |
znam, ale nikdy me to nenapadlo | 2 | 28,57 % | 18,18 % |
nemam zajem komunikovat se znackami | 1 | 14,29 % | 9,09 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.