Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Sociální sítě (Facebook, Twitter, Lide,cz) jako nástroj komunikace

Sociální sítě (Facebook, Twitter, Lide,cz) jako nástroj komunikace

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Pavel Kotyza
Šetření:07. 12. 2009 - 05. 01. 2010
Počet respondentů:184
Počet otázek (max/průměr):25 / 23.49
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:63,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:37
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Pro vlastní bakalářskou práci na téma:

 

Sociální sítě jako nástroj marketingové komunikace malých a středních podniků

 

jsem si vytvořil vlastní dotazník, kde chci získat přehled o využívání sociálních sítí.


Jeho vyplnění nezabere více než 4 minuty a pomůže získat přehled o využívání sociálních sítí v mém okolí. Výsledky budou k dispozici pro každého, kdo zadá na konci email. počet responzí a tedy hlouba této výzkumné sondy záleží jen jen a pouze na respondentech a počtu získaných odpovědí.

 

Děkuji za pomoc.

 

Pavel Kotyza

3. roč. FMK, UTB Zlín

http://fmk.utb.cz


 

Odpovědi respondentů

1. Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena13170,81 %71,2 %  
Muž5429,19 %29,35 %  

Graf

2. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 207138,38 %38,59 %  
21 - 256132,97 %33,15 %  
26 - 302211,89 %11,96 %  
více než 35 let168,65 %8,7 %  
31 - 35158,11 %8,15 %  

Graf

3. Dosažené vzdělání (i právě probíhající)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské (vč. studujících)11361,08 %61,41 %  
Střední s maturitou6535,14 %35,33 %  
Střední bez maturity52,7 %2,72 %  
Základní21,08 %1,09 %  

Graf

4. Kolik hodin denně strávíte na internetu

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2 - 4 hodiny denně7540,54 %40,76 %  
4 - 8 hodin denně7138,38 %38,59 %  
1 - 2 hodiny denně2312,43 %12,5 %  
více než 8 hodin denně158,11 %8,15 %  
méně než hodinu10,54 %0,54 %  

Graf

5. Na kterých z následujících soc. sítí máte registraci a svůj profil. Můžete zvolit více položek.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook15483,24 %83,7 %  
Lide.cz9149,19 %49,46 %  
Youtube8445,41 %45,65 %  
My Space2513,51 %13,59 %  
LinkedIN2211,89 %11,96 %  
Twitter2111,35 %11,41 %  
Libim se ti.cz189,73 %9,78 %  
Stream158,11 %8,15 %  
žádné158,11 %8,15 %  
Flikr84,32 %4,35 %  

Graf

6. Pokud NEJSTE členem některé sociální sítě, co jsou hlavní důvody vaší neúčasti.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nezajímá mě to3255,17 %17,39 %  
Nechci se takto prezentovat2339,66 %12,5 %  
Nemám na to čas1424,14 %7,61 %  
Je to proti mému přesvědčení nebo vyznání813,79 %4,35 %  
nic35,17 %1,63 %  

Graf

7. Kolik připojených ("Přátel, Spojení, Kamárádů") máte ve svých sociálních profilech (v průměru)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10 - 494825,95 %26,09 %  
50 - 994423,78 %23,91 %  
100 - 2004323,24 %23,37 %  
více než 200 přátel2614,05 %14,13 %  
Méně než 102412,97 %13,04 %  

Graf

8. Jak často se přihlašujete ke svým oblíbeným komunitním službám

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Několikrát za den se přihlásím12165,41 %65,76 %  
Jednou za pár dnů se přohlašuji2312,43 %12,5 %  
Jsem neustále přihlášen/a2010,81 %10,87 %  
Ještě méně se přihlašuji2010,81 %10,87 %  
Jednou týdně zkontroluji své soc. sítě10,54 %0,54 %  

Graf

9. Kolika komunit/skupin/fan page jste členem

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 107641,08 %41,3 %  
11 - 504725,41 %25,54 %  
Žádné3418,38 %18,48 %  
více než 50 skupin2815,14 %15,22 %  

Graf

10. Co je hlavním důvodem pro přihlášení se do komunity/skupiny v sociální síti?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Takto mohu sledovat novinky v dané komunitě8557,05 %46,2 %  
Je to pro mě zajiímavá, aktivní a odpovídající skupina7046,98 %38,04 %  
Mám k tématu co říci a bez členství se nelze zapojit3120,81 %16,85 %  
Domívám se, že to bude dobrým zdrojem nových kontaktů2013,42 %10,87 %  
nic53,36 %2,72 %  

Graf

11. Jak často se účastníte diskuzí komunity/skupiny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Více diskuze jen sleduji, ale občas přidám komentář9551,35 %51,63 %  
Nekomentují dění ve skupině, jen sledují novinky a ostatní8143,78 %44,02 %  
Jsem aktivním komentátorem dění v komunitě a přispívám137,03 %7,07 %  
Jsem vedoucím skupiny, takže často84,32 %4,35 %  

Graf

12. Jak často přicházíte kontrolovat novinky do své oblíbené sociální sítě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Denně - odebírám RSS, sleduji profily8043,24 %43,48 %  
Několikrát za týden5630,27 %30,43 %  
Párkrát za měsíc nebo méně3619,46 %19,57 %  
Jednou za týden137,03 %7,07 %  

Graf

13. Věříte informacím získaných z sociálních sítí

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, pokud jsou od mých přátel/propojení9149,19 %49,46 %  
Ne, vždy jsem kritický ke kvalitě informací a vše si raději ověřuji8847,57 %47,83 %  
Ano, pokud jsou informace od vůdčích osobností v komunitě126,49 %6,52 %  
Ano, věřím informacím od zástupců společností a firem prezentující se na síti115,95 %5,98 %  
Ano63,24 %3,26 %  

Graf

14. Jste členem některé skupiny spojené s vaším studiem (předchozí i aktuální)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, neoficiální studentská komunita8948,11 %48,37 %  
Ne4825,95 %26,09 %  
Ano, oficiální studentská komunita4423,78 %23,91 %  
Ano, klub absolventů školy2412,97 %13,04 %  
Nevím, zda má škola má profil v sociálních sítích179,19 %9,24 %  

Graf

15. Na sociální síti najdu důležité informace a názory

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím7037,84 %38,04 %  
spíše nesouhlasím5027,03 %27,17 %  
nevím3418,38 %18,48 %  
souhlasím2111,35 %11,41 %  
nesouhlasím105,41 %5,43 %  

Graf

16. Sociální síť využívám jako zdroj zábavy

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím8445,41 %45,65 %  
spíše souhlasím6334,05 %34,24 %  
spíše nesouhlasím179,19 %9,24 %  
nesouhlasím158,11 %8,15 %  
nevím63,24 %3,26 %  

Graf

17. Komunitní službu využívám jako nástroj, jak být v kontaktu s přáteli

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím9652,17 %52,17 %  
spíše souhlasím5429,35 %29,35 %  
nesouhlasím168,7 %8,7 %  
spíše nesouhlasím126,52 %6,52 %  
nevím63,26 %3,26 %  

Graf

18. Pasivně sleduji co dělají mí přátelé a kde se právě nacházejí

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím7741,62 %41,85 %  
souhlasím5931,89 %32,07 %  
spíše nesouhlasím2111,35 %11,41 %  
nesouhlasím2010,81 %10,87 %  
nevím84,32 %4,35 %  

Graf

19. Na sociální síti si vyměňujeme zkušenosti a názory

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím6736,22 %36,41 %  
spíše nesouhlasím4725,41 %25,54 %  
souhlasím4222,7 %22,83 %  
nevím158,11 %8,15 %  
nesouhlasím147,57 %7,61 %  

Graf

20. Hraji online hry nabízené v sociální síti

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím8948,11 %48,37 %  
souhlasím3418,38 %18,48 %  
spíše souhlasím3418,38 %18,48 %  
spíše nesouhlasím2614,05 %14,13 %  
nevím21,08 %1,09 %  

Graf

21. Sledujete reklamní sdělení na své oblíbené sociální síti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 23, Neotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne12969,73 %70,11 %  
Ano4423,78 %23,91 %  
Ano, přeskočte otázku 23105,41 %5,43 %  
Ano a klikl jsem10,54 %0,54 %  
Ano, ale neklikl jsem na reklamu10,54 %0,54 %  

Graf

22. Co je hlavní důvod, že jste si nevšimáte reklamy na stránkách?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reklama neodpovídá mým zájmům, nesleduji jí6756,3 %36,41 %  
Jsem již tak otupělý, že reklamu již ignoruji5344,54 %28,8 %  
Používám služby na skrývání reklamy2117,65 %11,41 %  
Mám jiný důvod proč nesleduji reklamu1815,13 %9,78 %  
Reklama splývá s ostatním sdělením na stránce1714,29 %9,24 %  
Není jasný produkt nabízený v reklamě65,04 %3,26 %  
Je dost často mimo viditelnou část obrazovky65,04 %3,26 %  

Graf

23. Jsou reklamy zobrazované na vašem profilu odpovídající vašim zájmům?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, většinou anootázka č. 24, Příležitostně reklama sedí na mé zájmyotázka č. 24, Ne, nikdyotázka č. 24].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Příležitostně reklama sedí na mé zájmy11763,24 %63,59 %  
Ne, nikdy5730,81 %30,98 %  
Ano, většinou ano115,95 %5,98 %  

Graf

24. Jak často klikáte na reklamu, kterou vidíte v sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Častootázka č. 25, Sem tamotázka č. 25, Velice příležitostněotázka č. 25, Téměř nikdyotázka č. 25, Vůbec neklikám → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vůbec neklikám7339,46 %39,67 %  
Téměř nikdy5027,03 %27,17 %  
Velice příležitostně4021,62 %21,74 %  
Sem tam1910,27 %10,33 %  
Často31,62 %1,63 %  

Graf

25. Co je vaším hlavním důvodem kliknutí na reklamu

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Odpovídá mým zájmům8273,21 %44,57 %  
Znám značku nebo produkt3733,04 %20,11 %  
Mám jiný důvod proč klikám na reklamu1715,18 %9,24 %  
Zajímá mě podmínka získání odměny1412,5 %7,61 %  
Mohu něco vyhrát nebo dostat ZDARMA119,82 %5,98 %  
Jsem fanouškem celebrity propagující danou značku54,46 %2,72 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Na kterých z následujících soc. sítí máte registraci a svůj profil. Můžete zvolit více položek.

  • odpověď Youtube:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Twitter na otázku 5. Na kterých z následujících soc. sítí máte registraci a svůj profil. Můžete zvolit více položek.

11. Jak často se účastníte diskuzí komunity/skupiny?

  • odpověď Nekomentují dění ve skupině, jen sledují novinky a ostatní:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ještě méně se přihlašuji na otázku 8. Jak často se přihlašujete ke svým oblíbeným komunitním službám

12. Jak často přicházíte kontrolovat novinky do své oblíbené sociální sítě?

  • odpověď Denně - odebírám RSS, sleduji profily:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jsem neustále přihlášen/a na otázku 8. Jak často se přihlašujete ke svým oblíbeným komunitním službám
  • odpověď Párkrát za měsíc nebo méně:
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ještě méně se přihlašuji na otázku 8. Jak často se přihlašujete ke svým oblíbeným komunitním službám

13. Věříte informacím získaných z sociálních sítí

  • odpověď Ne, vždy jsem kritický ke kvalitě informací a vše si raději ověřuji:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 16. Sociální síť využívám jako zdroj zábavy

20. Hraji online hry nabízené v sociální síti

  • odpověď nesouhlasím:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 16. Sociální síť využívám jako zdroj zábavy
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 19. Na sociální síti si vyměňujeme zkušenosti a názory

24. Jak často klikáte na reklamu, kterou vidíte v sociálních sítích?

  • odpověď Vůbec neklikám:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 16. Sociální síť využívám jako zdroj zábavy

25. Co je vaším hlavním důvodem kliknutí na reklamu

  • odpověď Odpovídá mým zájmům:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, přeskočte otázku 23 na otázku 21. Sledujete reklamní sdělení na své oblíbené sociální síti?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Vaše pohlaví

2. Váš věk

3. Dosažené vzdělání (i právě probíhající)

4. Kolik hodin denně strávíte na internetu

5. Na kterých z následujících soc. sítí máte registraci a svůj profil. Můžete zvolit více položek.

6. Pokud NEJSTE členem některé sociální sítě, co jsou hlavní důvody vaší neúčasti.

7. Kolik připojených ("Přátel, Spojení, Kamárádů") máte ve svých sociálních profilech (v průměru)

8. Jak často se přihlašujete ke svým oblíbeným komunitním službám

9. Kolika komunit/skupin/fan page jste členem

10. Co je hlavním důvodem pro přihlášení se do komunity/skupiny v sociální síti?

11. Jak často se účastníte diskuzí komunity/skupiny?

12. Jak často přicházíte kontrolovat novinky do své oblíbené sociální sítě?

13. Věříte informacím získaných z sociálních sítí

14. Jste členem některé skupiny spojené s vaším studiem (předchozí i aktuální)

15. Na sociální síti najdu důležité informace a názory

16. Sociální síť využívám jako zdroj zábavy

17. Komunitní službu využívám jako nástroj, jak být v kontaktu s přáteli

18. Pasivně sleduji co dělají mí přátelé a kde se právě nacházejí

19. Na sociální síti si vyměňujeme zkušenosti a názory

20. Hraji online hry nabízené v sociální síti

21. Sledujete reklamní sdělení na své oblíbené sociální síti?

22. Co je hlavní důvod, že jste si nevšimáte reklamy na stránkách?

23. Jsou reklamy zobrazované na vašem profilu odpovídající vašim zájmům?

24. Jak často klikáte na reklamu, kterou vidíte v sociálních sítích?

25. Co je vaším hlavním důvodem kliknutí na reklamu

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Vaše pohlaví

2. Váš věk

3. Dosažené vzdělání (i právě probíhající)

4. Kolik hodin denně strávíte na internetu

5. Na kterých z následujících soc. sítí máte registraci a svůj profil. Můžete zvolit více položek.

6. Pokud NEJSTE členem některé sociální sítě, co jsou hlavní důvody vaší neúčasti.

7. Kolik připojených ("Přátel, Spojení, Kamárádů") máte ve svých sociálních profilech (v průměru)

8. Jak často se přihlašujete ke svým oblíbeným komunitním službám

9. Kolika komunit/skupin/fan page jste členem

10. Co je hlavním důvodem pro přihlášení se do komunity/skupiny v sociální síti?

11. Jak často se účastníte diskuzí komunity/skupiny?

12. Jak často přicházíte kontrolovat novinky do své oblíbené sociální sítě?

13. Věříte informacím získaných z sociálních sítí

14. Jste členem některé skupiny spojené s vaším studiem (předchozí i aktuální)

15. Na sociální síti najdu důležité informace a názory

16. Sociální síť využívám jako zdroj zábavy

17. Komunitní službu využívám jako nástroj, jak být v kontaktu s přáteli

18. Pasivně sleduji co dělají mí přátelé a kde se právě nacházejí

19. Na sociální síti si vyměňujeme zkušenosti a názory

20. Hraji online hry nabízené v sociální síti

21. Sledujete reklamní sdělení na své oblíbené sociální síti?

22. Co je hlavní důvod, že jste si nevšimáte reklamy na stránkách?

23. Jsou reklamy zobrazované na vašem profilu odpovídající vašim zájmům?

24. Jak často klikáte na reklamu, kterou vidíte v sociálních sítích?

25. Co je vaším hlavním důvodem kliknutí na reklamu

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kotyza, P.Sociální sítě (Facebook, Twitter, Lide,cz) jako nástroj komunikace (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://socialni-site-jako-nastroj-nove-komunikace.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.