Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Sociální sítě společnosti ŠKODA Auto a. s.

Sociální sítě společnosti ŠKODA Auto a. s.

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martina Tesaříková
Šetření:02. 03. 2015 - 20. 03. 2015
Počet respondentů:127
Počet otázek (max/průměr):15 / 10.98
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:59,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:44
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

jsem studentkou posledního ročníku informačního managementu. Prosím vás o vyplnění následujícího dotazníku. Tento dotazník je součástí mé diplomové práce a klade si za cíl zjistit zda má veřejnost povědomí o existenci společnosti ŠKODA Auto a. s. na sociálních sítích. 

Děkuji za vyplnění            

Martina Tesaříková

Odpovědi respondentů

Charakteristika respondenta

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž7155,91 %55,91 %  
Žena5644,09 %44,09 %  

Graf

2. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 25 let7055,12 %55,12 %  
26 - 35 let2217,32 %17,32 %  
45 let a více1814,17 %14,17 %  
36 - 45 let1511,81 %11,81 %  
do 18 - ti let21,57 %1,57 %  

Graf

Aktivita na sociálních sítích

3. Máte založený uživatelský profil na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 4, Neotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano10885,04 %85,04 %  
Ne1914,96 %14,96 %  

Graf

4. Jaké sociální sítě využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook10698,15 %83,46 %  
YouTube6459,26 %50,39 %  
Google+4743,52 %37,01 %  
Instagram1917,59 %14,96 %  
Twitter1412,96 %11,02 %  
Linkedin21,85 %1,57 %  
ask.fm10,93 %0,79 %  
Linked In10,93 %0,79 %  
Geocaching10,93 %0,79 %  
yahoo.com10,93 %0,79 %  
redtube10,93 %0,79 %  
zvraceny, agresori, drsny svet, heavy10,93 %0,79 %  

Graf

Klikněte prosím na níže uvedené odkazy sociálních sítí, jichž využívá k prezentaci společnost ŠKODA Auto a. s.. 

https://www.facebook.com/skoda.cz/timeline

https://www.youtube.com/user/skodaceskarepublika

https://twitter.com/skodacz

https://instagram.com/skodacr/

 

5. Prohlédněte si a ohodnoťte jednotlivé profily společnosti ŠKODA Auto a. s..

Hodnoťte jako ve škole, 1 nejlepší a 5 nejhorší.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Facebook2.2361.078
YouTube2.371.241
Twitter2.5671.112
Instagram2.5671.505

Graf

6. Navrhovali byste změny profilu společnosti ŠKODA Auto a. s. na sociálních sítích. A Jaké?

Prosím o konkrétní uvedení příkladů a jaké sociální sítě se týkají.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

.

.

.

.

.

.

.

.

.

..

..Ne

aby se raďeji stáhla

Doporučoval bych zaměřit se na rozšíření sociální sítě Instagram o příspěvky týkající se novinek.Nachází se zde pouze fotografie.Celkově působí stroze.

chtel bych te vylizat Martinko :P

Je mi to jedno...

Místo sociálních sítí by měla Škoda začít řešit jak vyrábět auta a ne ty sračky

n e

Ne

Ne

Ne

Ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

Ne

Ne.

Ne.

Ne.

nenavrhovala

Nevím.

Pouze bych pro Twitter header použil obrázek o vyšším rozlišení

Rozhodně bych se vyvaroval deseti fotek stejnýho auta na jedné stránce, viz instagram. To je odpudivé. Dále jsou odpudivé na twitru ty fotky těch aut z blízka. A taky to jak je to poházené na obrazovce chaoticky, bez řádu. V tomto vyniká facebook, kde je dobře rozdělena novinka která přišla xy dobu a nějaký nový projekt. Jediné co asi nejvíc bolí je ta bohapustá nic neříkající zelená všude bez ladu a skladu. Chtělo by to vyčlenit nějakou konturu, nějakej detail znaku v obřím přiblížení a přes to nějakej nápis. Další věcí je nepřehlodnost nabídek, je to jako s polraichem. Taky říká že je zbytečné aby restaurace vyřila dvacet druhů jídel kerý všechny stojí za prd. Lepší je aby vařila pár jídel ale zase vynikajíce. škodofka má jakžtak řadu aut, ale chybí mi toričku spolupráce s fanoušky, nějaká fanouškovská verze auta.

Snížit nároky na HW, všechny sítě.

škoda loni prodala nejvíce produktů jen ať pokračuje ve stejných intencích

vše OK

Vzhledově bych stránky neměnil, myslím, že jsou velice zajímavé.

you tube, Instagram, více interaktivních prvků, víve informací...vstřícnost k zákazníkovi, zdá se mi to pouze informativní....neoslovující zákazníka

Zlevnit a zkvalitnit

Žádné

7. Jak často navštěvujete profil společnosti ŠKODA Auto a. s. na sociálních sítích.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Poprvé v rámci dotazníkuotázka č. 10, Jednou či vícekrát týdněotázka č. 8, Jednou či vícekrát měsíčněotázka č. 8, Jednou či vícekrát ročněotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Poprvé v rámci dotazníku9776,38 %76,38 %  
Jednou či vícekrát ročně2217,32 %17,32 %  
Jednou či vícekrát měsíčně53,94 %3,94 %  
Jednou či vícekrát týdně32,36 %2,36 %  

Graf

8. Které informace vyhledáváte na profilech společnosti ŠKODA Auto a. s. na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Novinky2376,67 %18,11 %  
Multimediální obsah (videa, fotky)1653,33 %12,6 %  
Pozvánky na akce723,33 %5,51 %  
Aplikace ke stažení310 %2,36 %  
přehled vozů k prodeji + technické a cenové parametry13,33 %0,79 %  
info o autech13,33 %0,79 %  

Graf

9. Zapojujete se aktivně do tvorby obsahu stránek společnosti ŠKODA Auto a. s. na sociálních sítích? Komentáře, ankety, příspěvky či jinak vložený obsah.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2790 %21,26 %  
Přemýšlím o aktivitě, dotazník mně inspiroval26,67 %1,57 %  
Ano13,33 %0,79 %  

Graf

10. Shledáváte seznam videí a fotek uvedených na profilu společnosti ŠKODA Auto a. s. na sociálních sítích jako dostatečný a pestrý?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 12, Neotázka č. 11, Nevímotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7055,12 %55,12 %  
Nevím3930,71 %30,71 %  
Ne1814,17 %14,17 %  

Graf

11. Napište prosím jak byste upravili či doplnili seznam videí a fotek na profilu společnosti ŠKODA Auto a. s. na sociálních sítích. Co zde postrádáte?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

nahé holky s auty

neco jako rentgenovy 3d, ze by bylo videt vlastni zpracovani auta, ane jen navoneny plasty

nevím, touto problematikou se nezabývám

Nic.

novinky co se chystají, komunikaci se zákazníky, fanouškovské návrh aut, pohledy na technologie jak výroby tak samotného auta, naprostá ignorace alternativních zdrojů energie apod...

Těžko říct.

vice fotek

Následující dvě otázky se týkají sociální sítě Facebook.

12. Naláká vás pozvánka na akci, soutěž či akční slevy na vozy k návštěvě profilu společnosti ŠKODA Auto a. s. na sociální síti Facebook?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5644,09 %44,09 %  
nevím3930,71 %30,71 %  
ano3225,2 %25,2 %  

Graf

13. Využili jste či využili byste při koupi automobilu příspěvky týkající se vyráběných modelů automobilů uvedených na profilu společnosti ŠKODA Auto a. s. na sociální síti Facebook?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6752,76 %52,76 %  
ano6047,24 %47,24 %  

Graf

14. Myslíte si, že společnost ŠKODA Auto a. s. využívá dostatečně sociální sítě ke komunikaci se zákazníky a přiblížení společnosti zákazníkům.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → konec dotazníku, Neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9877,17 %77,17 %  
Ne2922,83 %22,83 %  

Graf

15. Uveďte prosím důvody, proč se vám nezdá dostatečná komunikace mezi společností ŠKODA Auto a. s. a zákazníky.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

?

.

.

.

.

...

...u společnosti ŠKODA Auto a. s. jsem v posledních deseti letech zakoupil již dva nové vozy a co na to "škodovka"??? Nic, vůbec nic navíc...

a

Doposud jsem netušil že něco takového existuje a to mám škodovku.

Jen marketingova propaganda

malo info

malo informaci o novinkach

Malo viralnich reklam

Moc neni viditelna

Na facebooku to jde. Ostatní sítě zákazníky neoslovují, připomínají katalog, prohlídnu, odložím. Radši zajdu do prodejny, ale jen v případě, že si auto budu chtít pořídit..jinak mě nabídka neosloví. Neprohlídnu si to ze zvědavosti. Jsem však žena a autům moc nerozumím.

nepotřebuji kupovat auto, tudíž s nimi nekomunikuji. Raději využívám osobní kontakt

Neustálé vychvalování výrobků, které se po chvíli začnou sypat. O tom samozřejmě ticho po pěšině.

nevím

O těchto způsobech komunikace jsem se dozvěděla teprve z dotazníku, proto se mi zdá tento způsob nedostatečně rozšířený pro veřejnost.

Protoze Martinka je dole moc úzká ;) tak ji stačí malý penis

s

typické: "my jsme řekli že to budeme dělat takto a my jsme nejlepší a basta" Sakra seděl někdo z techniků v roomstru? Cucal se tam s nějakou holkou? Ležel jí na klíně nebo ona jemu (nemyslím prasárny!) jenom idiot může ignorovat ty debilní zámky bezp.pásů které nejdou sklopit a tlačí do žeber!!! Další idiot vyrobil středovej tunel tak tlustej že při pro mě normální poloze se mi roh palubní desky zabodává do kolení jamky. Ale když jim nabídnu nápad jak vyrobit bezstupňovou automatickou převodovku s plynulým převodem tak ohrňují nos tím že prej je vechno už vymyšlený a do DSG vrazili tolik že se dalším vývojem převodovky zabývat nebudou. tak co chcete?

Ukazuje stále jen novinky a na starší vozy kašle.

uz jen cena co je na reklamach, ale realita je jinde, jako vsechny automobilky, blamaz

Velké rozdíly mezi kvalitou jednotlivých profilů na sociálních stránkách firmy Škoda.

Za svůj život jsem se s nimi nesetkal. A to pracuji a zajímám se o automotive. Navíc vlastním dva vozy Škoda.

zaměřena pouze na určitý segment zákazníků...a přitom akce nejsou mířené pouze na daný segment ale i pro rozšířenou veřejnost. Chci říci, že rozšířená veřejnost nemá ponětí o akcích společnosti ŠKODA AUTO


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Pohlaví

  • odpověď Muž:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 36 - 45 let na otázku 2. Věk

4. Jaké sociální sítě využíváte?

  • odpověď YouTube:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Twitter na otázku 4. Jaké sociální sítě využíváte?

9. Zapojujete se aktivně do tvorby obsahu stránek společnosti ŠKODA Auto a. s. na sociálních sítích? Komentáře, ankety, příspěvky či jinak vložený obsah.

  • odpověď Ne:
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednou či vícekrát ročně na otázku 7. Jak často navštěvujete profil společnosti ŠKODA Auto a. s. na sociálních sítích.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Máte založený uživatelský profil na sociálních sítích?

4. Jaké sociální sítě využíváte?

5. Prohlédněte si a ohodnoťte jednotlivé profily společnosti ŠKODA Auto a. s..

6. Navrhovali byste změny profilu společnosti ŠKODA Auto a. s. na sociálních sítích. A Jaké?

7. Jak často navštěvujete profil společnosti ŠKODA Auto a. s. na sociálních sítích.

8. Které informace vyhledáváte na profilech společnosti ŠKODA Auto a. s. na sociálních sítích?

9. Zapojujete se aktivně do tvorby obsahu stránek společnosti ŠKODA Auto a. s. na sociálních sítích? Komentáře, ankety, příspěvky či jinak vložený obsah.

10. Shledáváte seznam videí a fotek uvedených na profilu společnosti ŠKODA Auto a. s. na sociálních sítích jako dostatečný a pestrý?

12. Naláká vás pozvánka na akci, soutěž či akční slevy na vozy k návštěvě profilu společnosti ŠKODA Auto a. s. na sociální síti Facebook?

13. Využili jste či využili byste při koupi automobilu příspěvky týkající se vyráběných modelů automobilů uvedených na profilu společnosti ŠKODA Auto a. s. na sociální síti Facebook?

14. Myslíte si, že společnost ŠKODA Auto a. s. využívá dostatečně sociální sítě ke komunikaci se zákazníky a přiblížení společnosti zákazníkům.

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Máte založený uživatelský profil na sociálních sítích?

4. Jaké sociální sítě využíváte?

5. Prohlédněte si a ohodnoťte jednotlivé profily společnosti ŠKODA Auto a. s..

6. Navrhovali byste změny profilu společnosti ŠKODA Auto a. s. na sociálních sítích. A Jaké?

7. Jak často navštěvujete profil společnosti ŠKODA Auto a. s. na sociálních sítích.

8. Které informace vyhledáváte na profilech společnosti ŠKODA Auto a. s. na sociálních sítích?

9. Zapojujete se aktivně do tvorby obsahu stránek společnosti ŠKODA Auto a. s. na sociálních sítích? Komentáře, ankety, příspěvky či jinak vložený obsah.

10. Shledáváte seznam videí a fotek uvedených na profilu společnosti ŠKODA Auto a. s. na sociálních sítích jako dostatečný a pestrý?

12. Naláká vás pozvánka na akci, soutěž či akční slevy na vozy k návštěvě profilu společnosti ŠKODA Auto a. s. na sociální síti Facebook?

13. Využili jste či využili byste při koupi automobilu příspěvky týkající se vyráběných modelů automobilů uvedených na profilu společnosti ŠKODA Auto a. s. na sociální síti Facebook?

14. Myslíte si, že společnost ŠKODA Auto a. s. využívá dostatečně sociální sítě ke komunikaci se zákazníky a přiblížení společnosti zákazníkům.

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Tesaříková, M.Sociální sítě společnosti ŠKODA Auto a. s. (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://socialni-site-skoda.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.