Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Využití sociálních sítích v pracovním prostředí

Využití sociálních sítích v pracovním prostředí

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Romana Kulíšková
Šetření:14. 06. 2013 - 21. 06. 2013
Počet respondentů:210
Počet otázek (max/průměr):16 / 12.02
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:67,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:56
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

prosím o vyplnění krátkého dotazníku o sociálních sítích a jejich využití ve firmách a jejich informačních systémech. Dodazník není vhodný např. pro dlouhodobě nezaměstnané nebo studenty, kteří zatím nepracovali.

Odpovědi respondentů

1. Jste v současné době přihlášen/a k nějak sociální sítí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano19491,94 %92,38 %  
Ne178,06 %8,1 %  

Graf

2. Na jaké následujících sociální sítí máte založený profil?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook18896,91 %89,52 %  
Google+8543,81 %40,48 %  
Twiter5126,29 %24,29 %  
LinkedIn4523,2 %21,43 %  
Jiná2914,95 %13,81 %  
My Space94,64 %4,29 %  

Graf

3. Využíváte sociální sítě pro pracovní účely?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 4, Neotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne9850,52 %46,67 %  
Ano9649,48 %45,71 %  

Graf

4. Jak často využíváte sociální sítě v pracovní době?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vícekrát denně6835,05 %32,38 %  
Každý den5628,87 %26,67 %  
Vůbec4221,65 %20 %  
Jednou týdně189,28 %8,57 %  
Méně často105,15 %4,76 %  

Graf

5. Využívá vaše společnost sociální sítě nebo jiné komunikační kanály?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 6, Neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano12463,92 %59,05 %  
Ne7036,08 %33,33 %  

Graf

6. K čemu vaše společnost tyto média využívá?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Marketing8266,13 %39,05 %  
Získávání nových zákazníků7056,45 %33,33 %  
Interní komunikace6350,81 %30 %  
Externí komunikace (se zákazníky, obchodními partnery)6048,39 %28,57 %  
Získávání nových dodavatelů, obchodních partnerů2318,55 %10,95 %  
Hr10,81 %0,48 %  
získání informací o konkurenci10,81 %0,48 %  
Nabídka služeb v neziskové sféře10,81 %0,48 %  
novinky, zpravodajství, kontakt s diváky...10,81 %0,48 %  
informace o službách10,81 %0,48 %  

Graf

7. Využívá vaše společnost sociální sítě k vlastní propagaci a ke zvýšení povědomí o firmě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, naše firma má na sociálních sítích založený profil a často ho aktualizuje.8261,65 %39,05 %  
Ano, naše firma má na sociálních sítích založený profil, ale nevyužíváme ho často k propagaci.2619,55 %12,38 %  
Ne, profil na sociální síti nemáme a neplánujeme založit.2015,04 %9,52 %  
Ne, ale profil hodláme v brzké době založit.53,76 %2,38 %  

Graf

8. Využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 9, Neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6851,13 %32,38 %  
Ano6548,87 %30,95 %  

Graf

9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Udržení kvalitního a zdravého vztahu se zákazníkem4467,69 %20,95 %  
Oslovení nových klientů4467,69 %20,95 %  
Utváření dobrého jména firmy4264,62 %20 %  
Úspora nákladů na zákaznickou péči2436,92 %11,43 %  
Nalezení nové obchodní příležitosti (např. identifikace poptávky po novém produktu či službě)2132,31 %10 %  
Zdokonalení databáze klientů2030,77 %9,52 %  
Získání velkého množství dat o současných zákaznících1421,54 %6,67 %  
na facebooku jsou všichni a je to in způsob propagace. navíc nic nestojí.11,54 %0,48 %  
informace o aktualitách, dění11,54 %0,48 %  

Graf

10. Využívá vaše společnost sociální sítě pro řízení dodavatelského řetězce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 11, Neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne11888,72 %56,19 %  
Ano1511,28 %7,14 %  

Graf

11. Za jakým účelem využívá vaše společnost sociální sítě pro řízení dodavatelského řetězce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Udržování kontaktu s dodavateli853,33 %3,81 %  
Informace o akcích a nových produktů od dodavatelů746,67 %3,33 %  
Komunikace s dodavatelem320 %1,43 %  
Určení požadavků na produkty320 %1,43 %  

Graf

12. Myslíte, že v budoucnosti bude využívání sociálních sítí v pracovním prostředí stejně běžné jako dnes například e-mail?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, jejich potenciál je vysoký10549,76 %50 %  
Ano, ale pouze pro marketingové účely6028,44 %28,57 %  
Ne, rizika zneužití jsou příliš vysoká3114,69 %14,76 %  
Nevím157,11 %7,14 %  

Graf

13. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Zaměstnanecotázka č. 14, Živnostníkotázka č. 15, Nezaměstnaný → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnanec12974,57 %61,43 %  
Živnostník2514,45 %11,9 %  
Nezaměstnaný1910,98 %9,05 %  

Graf

14. Kolik zaměstnanců pracuje ve vaší organizaci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
250 a více4728,14 %22,38 %  
10-494426,35 %20,95 %  
50-2494225,15 %20 %  
1-93420,36 %16,19 %  

Graf

15. V jakém oboru pracujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Informační technologie2613,54 %12,38 %  
Administrativa a správní činnosti147,29 %6,67 %  
Marketing/reklama/ PR147,29 %6,67 %  
Služby136,77 %6,19 %  
Jiný136,77 %6,19 %  
Obchod a nákup, prodej136,77 %6,19 %  
Vzdělání a vědecko-výzkumné činnosti126,25 %5,71 %  
Bankovnictví, peněžnictví, pojišťovnictví126,25 %5,71 %  
Zdravotní a sociální péče, lázeňské služby115,73 %5,24 %  
Kulturní, zábavní a rekreační činnost105,21 %4,76 %  
Činnosti v oblasti nemovitostí63,13 %2,86 %  
Doprava a skladování63,13 %2,86 %  
Energetika52,6 %2,38 %  
Elektrotechnika52,6 %2,38 %  
Veřejná správa a obrana52,6 %2,38 %  
Ubytování, stravování a pohostinství42,08 %1,9 %  
Potravinářský průmysl42,08 %1,9 %  
Stavebnictví31,56 %1,43 %  
Nezisková či církevní organizace31,56 %1,43 %  
Řemeslná výroba31,56 %1,43 %  
Zemědělství, lesnictví, rybářství21,04 %0,95 %  
Zábava a volný čas21,04 %0,95 %  
Strojírenství21,04 %0,95 %  
Automobilový průmysl21,04 %0,95 %  
Telekomunikace10,52 %0,48 %  
Ochrana životního prostředí10,52 %0,48 %  

Graf

16. Jaké typy systémů máte v rámci firmy implementovány?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím7338,02 %34,76 %  
CRM (Řízení vztahů se zákazníky - shromažďování, zpracování a využití informací o zákaznících)4221,88 %20 %  
ERP (Plánování podnikových zdrojů - výroba, logistika, distribuce, správa majetku, prodej, fakturace, účetnictví,..)3618,75 %17,14 %  
Žádný3216,67 %15,24 %  
BI (Business Intelligence - zpracovávání dat o prodej, výrobě, financích,...)2915,1 %13,81 %  
DMS (Systém pro správu dokumentů - správa elektronických dokumentů)2412,5 %11,43 %  
CMS (Systém pro správu obsahu - správa dokumentů, webového obsahu,...)157,81 %7,14 %  
SCM (Řízení dodavatelského řetězce - plánování dodavatelských řetězců)147,29 %6,67 %  
PLM (Správa životního cyklu výrobku - údaje o výrobcích)147,29 %6,67 %  
CRM (Customer Relationship management)115,73 %5,24 %  
ERP (Enterprise Resource Planning)94,69 %4,29 %  
BI (Business Intelligence)73,65 %3,33 %  
DMS (Document Management Systém)42,08 %1,9 %  
SCM (Supply Chain Management)31,56 %1,43 %  
CRP (Capacity Resource Planning)31,56 %1,43 %  
MRP (Material Requirements Planning)31,56 %1,43 %  
CMS (Content Management Systém)31,56 %1,43 %  
PLM (Product Livecycle Management)21,04 %0,95 %  
MRP II (Manufacturing Resource Planning)10,52 %0,48 %  
ECM (Enterprise Content Management)10,52 %0,48 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Využíváte sociální sítě pro pracovní účely?

  • odpověď Ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Úspora nákladů na zákaznickou péči na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Získávání nových dodavatelů, obchodních partnerů na otázku 6. K čemu vaše společnost tyto média využívá?

5. Využívá vaše společnost sociální sítě nebo jiné komunikační kanály?

  • odpověď Ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Externí komunikace (se zákazníky, obchodními partnery) na otázku 6. K čemu vaše společnost tyto média využívá?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Marketing na otázku 6. K čemu vaše společnost tyto média využívá?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Získávání nových dodavatelů, obchodních partnerů na otázku 6. K čemu vaše společnost tyto média využívá?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Úspora nákladů na zákaznickou péči na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zdokonalení databáze klientů na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Získání velkého množství dat o současných zákaznících na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 10. Využívá vaše společnost sociální sítě pro řízení dodavatelského řetězce?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kulturní, zábavní a rekreační činnost na otázku 15. V jakém oboru pracujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Získávání nových zákazníků na otázku 6. K čemu vaše společnost tyto média využívá?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Interní komunikace na otázku 6. K čemu vaše společnost tyto média využívá?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oslovení nových klientů na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Utváření dobrého jména firmy na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, naše firma má na sociálních sítích založený profil a často ho aktualizuje. na otázku 7. Využívá vaše společnost sociální sítě k vlastní propagaci a ke zvýšení povědomí o firmě?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 8. Využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, naše firma má na sociálních sítích založený profil, ale nevyužíváme ho často k propagaci. na otázku 7. Využívá vaše společnost sociální sítě k vlastní propagaci a ke zvýšení povědomí o firmě?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Udržení kvalitního a zdravého vztahu se zákazníkem na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nalezení nové obchodní příležitosti (např. identifikace poptávky po novém produktu či službě) na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 10. Využívá vaše společnost sociální sítě pro řízení dodavatelského řetězce?

6. K čemu vaše společnost tyto média využívá?

  • odpověď Marketing:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kulturní, zábavní a rekreační činnost na otázku 15. V jakém oboru pracujete?

7. Využívá vaše společnost sociální sítě k vlastní propagaci a ke zvýšení povědomí o firmě?

  • odpověď Ano, naše firma má na sociálních sítích založený profil a často ho aktualizuje.:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Získání velkého množství dat o současných zákaznících na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Udržení kvalitního a zdravého vztahu se zákazníkem na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nalezení nové obchodní příležitosti (např. identifikace poptávky po novém produktu či službě) na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Utváření dobrého jména firmy na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zdokonalení databáze klientů na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?

8. Využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?

  • odpověď Ano:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nalezení nové obchodní příležitosti (např. identifikace poptávky po novém produktu či službě) na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oslovení nových klientů na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Udržení kvalitního a zdravého vztahu se zákazníkem na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Úspora nákladů na zákaznickou péči na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Utváření dobrého jména firmy na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zdokonalení databáze klientů na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Získání velkého množství dat o současných zákaznících na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
  • odpověď Ne:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, profil na sociální síti nemáme a neplánujeme založit. na otázku 7. Využívá vaše společnost sociální sítě k vlastní propagaci a ke zvýšení povědomí o firmě?

10. Využívá vaše společnost sociální sítě pro řízení dodavatelského řetězce?

  • odpověď Ne:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kulturní, zábavní a rekreační činnost na otázku 15. V jakém oboru pracujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 8. Využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, profil na sociální síti nemáme a neplánujeme založit. na otázku 7. Využívá vaše společnost sociální sítě k vlastní propagaci a ke zvýšení povědomí o firmě?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Externí komunikace (se zákazníky, obchodními partnery) na otázku 6. K čemu vaše společnost tyto média využívá?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Udržení kvalitního a zdravého vztahu se zákazníkem na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Úspora nákladů na zákaznickou péči na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?

13. Jste:

  • odpověď Zaměstnanec:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednou týdně na otázku 4. Jak často využíváte sociální sítě v pracovní době?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi SCM (Řízení dodavatelského řetězce - plánování dodavatelských řetězců) na otázku 16. Jaké typy systémů máte v rámci firmy implementovány?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste v současné době přihlášen/a k nějak sociální sítí?

2. Na jaké následujících sociální sítí máte založený profil?

3. Využíváte sociální sítě pro pracovní účely?

4. Jak často využíváte sociální sítě v pracovní době?

5. Využívá vaše společnost sociální sítě nebo jiné komunikační kanály?

6. K čemu vaše společnost tyto média využívá?

7. Využívá vaše společnost sociální sítě k vlastní propagaci a ke zvýšení povědomí o firmě?

8. Využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?

9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?

10. Využívá vaše společnost sociální sítě pro řízení dodavatelského řetězce?

12. Myslíte, že v budoucnosti bude využívání sociálních sítí v pracovním prostředí stejně běžné jako dnes například e-mail?

13. Jste:

14. Kolik zaměstnanců pracuje ve vaší organizaci?

15. V jakém oboru pracujete?

16. Jaké typy systémů máte v rámci firmy implementovány?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste v současné době přihlášen/a k nějak sociální sítí?

2. Na jaké následujících sociální sítí máte založený profil?

3. Využíváte sociální sítě pro pracovní účely?

4. Jak často využíváte sociální sítě v pracovní době?

5. Využívá vaše společnost sociální sítě nebo jiné komunikační kanály?

6. K čemu vaše společnost tyto média využívá?

7. Využívá vaše společnost sociální sítě k vlastní propagaci a ke zvýšení povědomí o firmě?

8. Využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?

9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?

10. Využívá vaše společnost sociální sítě pro řízení dodavatelského řetězce?

12. Myslíte, že v budoucnosti bude využívání sociálních sítí v pracovním prostředí stejně běžné jako dnes například e-mail?

13. Jste:

14. Kolik zaměstnanců pracuje ve vaší organizaci?

15. V jakém oboru pracujete?

16. Jaké typy systémů máte v rámci firmy implementovány?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kulíšková, R.Využití sociálních sítích v pracovním prostředí (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://socialni-site-v-podnikovych.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.