Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
prosím o vyplnění krátkého dotazníku o sociálních sítích a jejich využití ve firmách a jejich informačních systémech. Dodazník není vhodný např. pro dlouhodobě nezaměstnané nebo studenty, kteří zatím nepracovali.
Odpovědi respondentů
1. Jste v současné době přihlášen/a k nějak sociální sítí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 2, Ne → otázka č. 7].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
194
91,94 %
92,38 %
Ne
17
8,06 %
8,1 %
2. Na jaké následujících sociální sítí máte založený profil?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Facebook
188
96,91 %
89,52 %
Google+
85
43,81 %
40,48 %
Twiter
51
26,29 %
24,29 %
LinkedIn
45
23,2 %
21,43 %
Jiná
29
14,95 %
13,81 %
My Space
9
4,64 %
4,29 %
3. Využíváte sociální sítě pro pracovní účely?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 4, Ne → otázka č. 4].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
98
50,52 %
46,67 %
Ano
96
49,48 %
45,71 %
4. Jak často využíváte sociální sítě v pracovní době?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vícekrát denně
68
35,05 %
32,38 %
Každý den
56
28,87 %
26,67 %
Vůbec
42
21,65 %
20 %
Jednou týdně
18
9,28 %
8,57 %
Méně často
10
5,15 %
4,76 %
5. Využívá vaše společnost sociální sítě nebo jiné komunikační kanály?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 6, Ne → otázka č. 12].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
124
63,92 %
59,05 %
Ne
70
36,08 %
33,33 %
6. K čemu vaše společnost tyto média využívá?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Marketing
82
66,13 %
39,05 %
Získávání nových zákazníků
70
56,45 %
33,33 %
Interní komunikace
63
50,81 %
30 %
Externí komunikace (se zákazníky, obchodními partnery)
60
48,39 %
28,57 %
Získávání nových dodavatelů, obchodních partnerů
23
18,55 %
10,95 %
Hr
1
0,81 %
0,48 %
získání informací o konkurenci
1
0,81 %
0,48 %
Nabídka služeb v neziskové sféře
1
0,81 %
0,48 %
novinky, zpravodajství, kontakt s diváky...
1
0,81 %
0,48 %
informace o službách
1
0,81 %
0,48 %
7. Využívá vaše společnost sociální sítě k vlastní propagaci a ke zvýšení povědomí o firmě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano, naše firma má na sociálních sítích založený profil a často ho aktualizuje.
82
61,65 %
39,05 %
Ano, naše firma má na sociálních sítích založený profil, ale nevyužíváme ho často k propagaci.
26
19,55 %
12,38 %
Ne, profil na sociální síti nemáme a neplánujeme založit.
20
15,04 %
9,52 %
Ne, ale profil hodláme v brzké době založit.
5
3,76 %
2,38 %
8. Využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 9, Ne → otázka č. 10].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
68
51,13 %
32,38 %
Ano
65
48,87 %
30,95 %
9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Udržení kvalitního a zdravého vztahu se zákazníkem
44
67,69 %
20,95 %
Oslovení nových klientů
44
67,69 %
20,95 %
Utváření dobrého jména firmy
42
64,62 %
20 %
Úspora nákladů na zákaznickou péči
24
36,92 %
11,43 %
Nalezení nové obchodní příležitosti (např. identifikace poptávky po novém produktu či službě)
21
32,31 %
10 %
Zdokonalení databáze klientů
20
30,77 %
9,52 %
Získání velkého množství dat o současných zákaznících
14
21,54 %
6,67 %
na facebooku jsou všichni a je to in způsob propagace. navíc nic nestojí.
1
1,54 %
0,48 %
informace o aktualitách, dění
1
1,54 %
0,48 %
10. Využívá vaše společnost sociální sítě pro řízení dodavatelského řetězce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 11, Ne → otázka č. 12].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
118
88,72 %
56,19 %
Ano
15
11,28 %
7,14 %
11. Za jakým účelem využívá vaše společnost sociální sítě pro řízení dodavatelského řetězce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Udržování kontaktu s dodavateli
8
53,33 %
3,81 %
Informace o akcích a nových produktů od dodavatelů
7
46,67 %
3,33 %
Komunikace s dodavatelem
3
20 %
1,43 %
Určení požadavků na produkty
3
20 %
1,43 %
12. Myslíte, že v budoucnosti bude využívání sociálních sítí v pracovním prostředí stejně běžné jako dnes například e-mail?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano, jejich potenciál je vysoký
105
49,76 %
50 %
Ano, ale pouze pro marketingové účely
60
28,44 %
28,57 %
Ne, rizika zneužití jsou příliš vysoká
31
14,69 %
14,76 %
Nevím
15
7,11 %
7,14 %
13. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Zaměstnanec → otázka č. 14, Živnostník → otázka č. 15, Nezaměstnaný → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Zaměstnanec
129
74,57 %
61,43 %
Živnostník
25
14,45 %
11,9 %
Nezaměstnaný
19
10,98 %
9,05 %
14. Kolik zaměstnanců pracuje ve vaší organizaci?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
250 a více
47
28,14 %
22,38 %
10-49
44
26,35 %
20,95 %
50-249
42
25,15 %
20 %
1-9
34
20,36 %
16,19 %
15. V jakém oboru pracujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Informační technologie
26
13,54 %
12,38 %
Administrativa a správní činnosti
14
7,29 %
6,67 %
Marketing/reklama/ PR
14
7,29 %
6,67 %
Služby
13
6,77 %
6,19 %
Jiný
13
6,77 %
6,19 %
Obchod a nákup, prodej
13
6,77 %
6,19 %
Vzdělání a vědecko-výzkumné činnosti
12
6,25 %
5,71 %
Bankovnictví, peněžnictví, pojišťovnictví
12
6,25 %
5,71 %
Zdravotní a sociální péče, lázeňské služby
11
5,73 %
5,24 %
Kulturní, zábavní a rekreační činnost
10
5,21 %
4,76 %
Činnosti v oblasti nemovitostí
6
3,13 %
2,86 %
Doprava a skladování
6
3,13 %
2,86 %
Energetika
5
2,6 %
2,38 %
Elektrotechnika
5
2,6 %
2,38 %
Veřejná správa a obrana
5
2,6 %
2,38 %
Ubytování, stravování a pohostinství
4
2,08 %
1,9 %
Potravinářský průmysl
4
2,08 %
1,9 %
Stavebnictví
3
1,56 %
1,43 %
Nezisková či církevní organizace
3
1,56 %
1,43 %
Řemeslná výroba
3
1,56 %
1,43 %
Zemědělství, lesnictví, rybářství
2
1,04 %
0,95 %
Zábava a volný čas
2
1,04 %
0,95 %
Strojírenství
2
1,04 %
0,95 %
Automobilový průmysl
2
1,04 %
0,95 %
Telekomunikace
1
0,52 %
0,48 %
Ochrana životního prostředí
1
0,52 %
0,48 %
16. Jaké typy systémů máte v rámci firmy implementovány?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nevím
73
38,02 %
34,76 %
CRM (Řízení vztahů se zákazníky - shromažďování, zpracování a využití informací o zákaznících)
42
21,88 %
20 %
ERP (Plánování podnikových zdrojů - výroba, logistika, distribuce, správa majetku, prodej, fakturace, účetnictví,..)
36
18,75 %
17,14 %
Žádný
32
16,67 %
15,24 %
BI (Business Intelligence - zpracovávání dat o prodej, výrobě, financích,...)
29
15,1 %
13,81 %
DMS (Systém pro správu dokumentů - správa elektronických dokumentů)
24
12,5 %
11,43 %
CMS (Systém pro správu obsahu - správa dokumentů, webového obsahu,...)
PLM (Správa životního cyklu výrobku - údaje o výrobcích)
14
7,29 %
6,67 %
CRM (Customer Relationship management)
11
5,73 %
5,24 %
ERP (Enterprise Resource Planning)
9
4,69 %
4,29 %
BI (Business Intelligence)
7
3,65 %
3,33 %
DMS (Document Management Systém)
4
2,08 %
1,9 %
SCM (Supply Chain Management)
3
1,56 %
1,43 %
CRP (Capacity Resource Planning)
3
1,56 %
1,43 %
MRP (Material Requirements Planning)
3
1,56 %
1,43 %
CMS (Content Management Systém)
3
1,56 %
1,43 %
PLM (Product Livecycle Management)
2
1,04 %
0,95 %
MRP II (Manufacturing Resource Planning)
1
0,52 %
0,48 %
ECM (Enterprise Content Management)
1
0,52 %
0,48 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Úspora nákladů na zákaznickou péči na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Získávání nových dodavatelů, obchodních partnerů na otázku 6. K čemu vaše společnost tyto média využívá?
5. Využívá vaše společnost sociální sítě nebo jiné komunikační kanály?
odpověď Ano:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Externí komunikace (se zákazníky, obchodními partnery) na otázku 6. K čemu vaše společnost tyto média využívá?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Marketing na otázku 6. K čemu vaše společnost tyto média využívá?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Získávání nových dodavatelů, obchodních partnerů na otázku 6. K čemu vaše společnost tyto média využívá?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Úspora nákladů na zákaznickou péči na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zdokonalení databáze klientů na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Získání velkého množství dat o současných zákaznících na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 10. Využívá vaše společnost sociální sítě pro řízení dodavatelského řetězce?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kulturní, zábavní a rekreační činnost na otázku 15. V jakém oboru pracujete?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Získávání nových zákazníků na otázku 6. K čemu vaše společnost tyto média využívá?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Interní komunikace na otázku 6. K čemu vaše společnost tyto média využívá?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oslovení nových klientů na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Utváření dobrého jména firmy na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, naše firma má na sociálních sítích založený profil a často ho aktualizuje. na otázku 7. Využívá vaše společnost sociální sítě k vlastní propagaci a ke zvýšení povědomí o firmě?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 8. Využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, naše firma má na sociálních sítích založený profil, ale nevyužíváme ho často k propagaci. na otázku 7. Využívá vaše společnost sociální sítě k vlastní propagaci a ke zvýšení povědomí o firmě?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Udržení kvalitního a zdravého vztahu se zákazníkem na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nalezení nové obchodní příležitosti (např. identifikace poptávky po novém produktu či službě) na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 10. Využívá vaše společnost sociální sítě pro řízení dodavatelského řetězce?
6. K čemu vaše společnost tyto média využívá?
odpověď Marketing:
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kulturní, zábavní a rekreační činnost na otázku 15. V jakém oboru pracujete?
7. Využívá vaše společnost sociální sítě k vlastní propagaci a ke zvýšení povědomí o firmě?
odpověď Ano, naše firma má na sociálních sítích založený profil a často ho aktualizuje.:
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Získání velkého množství dat o současných zákaznících na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Udržení kvalitního a zdravého vztahu se zákazníkem na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nalezení nové obchodní příležitosti (např. identifikace poptávky po novém produktu či službě) na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Utváření dobrého jména firmy na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zdokonalení databáze klientů na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
8. Využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
odpověď Ano:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nalezení nové obchodní příležitosti (např. identifikace poptávky po novém produktu či službě) na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oslovení nových klientů na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Udržení kvalitního a zdravého vztahu se zákazníkem na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Úspora nákladů na zákaznickou péči na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Utváření dobrého jména firmy na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zdokonalení databáze klientů na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Získání velkého množství dat o současných zákaznících na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
odpověď Ne:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, profil na sociální síti nemáme a neplánujeme založit. na otázku 7. Využívá vaše společnost sociální sítě k vlastní propagaci a ke zvýšení povědomí o firmě?
10. Využívá vaše společnost sociální sítě pro řízení dodavatelského řetězce?
odpověď Ne:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kulturní, zábavní a rekreační činnost na otázku 15. V jakém oboru pracujete?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 8. Využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, profil na sociální síti nemáme a neplánujeme založit. na otázku 7. Využívá vaše společnost sociální sítě k vlastní propagaci a ke zvýšení povědomí o firmě?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Externí komunikace (se zákazníky, obchodními partnery) na otázku 6. K čemu vaše společnost tyto média využívá?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Udržení kvalitního a zdravého vztahu se zákazníkem na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Úspora nákladů na zákaznickou péči na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
13. Jste:
odpověď Zaměstnanec:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednou týdně na otázku 4. Jak často využíváte sociální sítě v pracovní době?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi SCM (Řízení dodavatelského řetězce - plánování dodavatelských řetězců) na otázku 16. Jaké typy systémů máte v rámci firmy implementovány?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jste v současné době přihlášen/a k nějak sociální sítí?
2. Na jaké následujících sociální sítí máte založený profil?
3. Využíváte sociální sítě pro pracovní účely?
4. Jak často využíváte sociální sítě v pracovní době?
5. Využívá vaše společnost sociální sítě nebo jiné komunikační kanály?
6. K čemu vaše společnost tyto média využívá?
7. Využívá vaše společnost sociální sítě k vlastní propagaci a ke zvýšení povědomí o firmě?
8. Využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
10. Využívá vaše společnost sociální sítě pro řízení dodavatelského řetězce?
12. Myslíte, že v budoucnosti bude využívání sociálních sítí v pracovním prostředí stejně běžné jako dnes například e-mail?
13. Jste:
14. Kolik zaměstnanců pracuje ve vaší organizaci?
15. V jakém oboru pracujete?
16. Jaké typy systémů máte v rámci firmy implementovány?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jste v současné době přihlášen/a k nějak sociální sítí?
2. Na jaké následujících sociální sítí máte založený profil?
3. Využíváte sociální sítě pro pracovní účely?
4. Jak často využíváte sociální sítě v pracovní době?
5. Využívá vaše společnost sociální sítě nebo jiné komunikační kanály?
6. K čemu vaše společnost tyto média využívá?
7. Využívá vaše společnost sociální sítě k vlastní propagaci a ke zvýšení povědomí o firmě?
8. Využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
10. Využívá vaše společnost sociální sítě pro řízení dodavatelského řetězce?
12. Myslíte, že v budoucnosti bude využívání sociálních sítí v pracovním prostředí stejně běžné jako dnes například e-mail?
13. Jste:
14. Kolik zaměstnanců pracuje ve vaší organizaci?
15. V jakém oboru pracujete?
16. Jaké typy systémů máte v rámci firmy implementovány?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.