Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Využití sociálních sítích v pracovním prostředí

Využití sociálních sítích v pracovním prostředí

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Romana Kulíšková
Šetření:14. 06. 2013 - 21. 06. 2013
Počet respondentů:210
Počet otázek (max/průměr):16 / 12.02
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:67,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:56
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

prosím o vyplnění krátkého dotazníku o sociálních sítích a jejich využití ve firmách a jejich informačních systémech. Dodazník není vhodný např. pro dlouhodobě nezaměstnané nebo studenty, kteří zatím nepracovali.

Odpovědi respondentů

1. Jste v současné době přihlášen/a k nějak sociální sítí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano19491,94 %92,38 %  
Ne178,06 %8,1 %  

Graf

2. Na jaké následujících sociální sítí máte založený profil?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook18896,91 %89,52 %  
Google+8543,81 %40,48 %  
Twiter5126,29 %24,29 %  
LinkedIn4523,2 %21,43 %  
Jiná2914,95 %13,81 %  
My Space94,64 %4,29 %  

Graf

3. Využíváte sociální sítě pro pracovní účely?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 4, Neotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne9850,52 %46,67 %  
Ano9649,48 %45,71 %  

Graf

4. Jak často využíváte sociální sítě v pracovní době?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vícekrát denně6835,05 %32,38 %  
Každý den5628,87 %26,67 %  
Vůbec4221,65 %20 %  
Jednou týdně189,28 %8,57 %  
Méně často105,15 %4,76 %  

Graf

5. Využívá vaše společnost sociální sítě nebo jiné komunikační kanály?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 6, Neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano12463,92 %59,05 %  
Ne7036,08 %33,33 %  

Graf

6. K čemu vaše společnost tyto média využívá?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Marketing8266,13 %39,05 %  
Získávání nových zákazníků7056,45 %33,33 %  
Interní komunikace6350,81 %30 %  
Externí komunikace (se zákazníky, obchodními partnery)6048,39 %28,57 %  
Získávání nových dodavatelů, obchodních partnerů2318,55 %10,95 %  
Hr10,81 %0,48 %  
získání informací o konkurenci10,81 %0,48 %  
Nabídka služeb v neziskové sféře10,81 %0,48 %  
novinky, zpravodajství, kontakt s diváky...10,81 %0,48 %  
informace o službách10,81 %0,48 %  

Graf

7. Využívá vaše společnost sociální sítě k vlastní propagaci a ke zvýšení povědomí o firmě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, naše firma má na sociálních sítích založený profil a často ho aktualizuje.8261,65 %39,05 %  
Ano, naše firma má na sociálních sítích založený profil, ale nevyužíváme ho často k propagaci.2619,55 %12,38 %  
Ne, profil na sociální síti nemáme a neplánujeme založit.2015,04 %9,52 %  
Ne, ale profil hodláme v brzké době založit.53,76 %2,38 %  

Graf

8. Využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 9, Neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6851,13 %32,38 %  
Ano6548,87 %30,95 %  

Graf

9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Udržení kvalitního a zdravého vztahu se zákazníkem4467,69 %20,95 %  
Oslovení nových klientů4467,69 %20,95 %  
Utváření dobrého jména firmy4264,62 %20 %  
Úspora nákladů na zákaznickou péči2436,92 %11,43 %  
Nalezení nové obchodní příležitosti (např. identifikace poptávky po novém produktu či službě)2132,31 %10 %  
Zdokonalení databáze klientů2030,77 %9,52 %  
Získání velkého množství dat o současných zákaznících1421,54 %6,67 %  
na facebooku jsou všichni a je to in způsob propagace. navíc nic nestojí.11,54 %0,48 %  
informace o aktualitách, dění11,54 %0,48 %  

Graf

10. Využívá vaše společnost sociální sítě pro řízení dodavatelského řetězce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 11, Neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne11888,72 %56,19 %  
Ano1511,28 %7,14 %  

Graf

11. Za jakým účelem využívá vaše společnost sociální sítě pro řízení dodavatelského řetězce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Udržování kontaktu s dodavateli853,33 %3,81 %  
Informace o akcích a nových produktů od dodavatelů746,67 %3,33 %  
Komunikace s dodavatelem320 %1,43 %  
Určení požadavků na produkty320 %1,43 %  

Graf

12. Myslíte, že v budoucnosti bude využívání sociálních sítí v pracovním prostředí stejně běžné jako dnes například e-mail?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, jejich potenciál je vysoký10549,76 %50 %  
Ano, ale pouze pro marketingové účely6028,44 %28,57 %  
Ne, rizika zneužití jsou příliš vysoká3114,69 %14,76 %  
Nevím157,11 %7,14 %  

Graf

13. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Zaměstnanecotázka č. 14, Živnostníkotázka č. 15, Nezaměstnaný → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnanec12974,57 %61,43 %  
Živnostník2514,45 %11,9 %  
Nezaměstnaný1910,98 %9,05 %  

Graf

14. Kolik zaměstnanců pracuje ve vaší organizaci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
250 a více4728,14 %22,38 %  
10-494426,35 %20,95 %  
50-2494225,15 %20 %  
1-93420,36 %16,19 %  

Graf

15. V jakém oboru pracujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Informační technologie2613,54 %12,38 %  
Administrativa a správní činnosti147,29 %6,67 %  
Marketing/reklama/ PR147,29 %6,67 %  
Služby136,77 %6,19 %  
Jiný136,77 %6,19 %  
Obchod a nákup, prodej136,77 %6,19 %  
Vzdělání a vědecko-výzkumné činnosti126,25 %5,71 %  
Bankovnictví, peněžnictví, pojišťovnictví126,25 %5,71 %  
Zdravotní a sociální péče, lázeňské služby115,73 %5,24 %  
Kulturní, zábavní a rekreační činnost105,21 %4,76 %  
Činnosti v oblasti nemovitostí63,13 %2,86 %  
Doprava a skladování63,13 %2,86 %  
Energetika52,6 %2,38 %  
Elektrotechnika52,6 %2,38 %  
Veřejná správa a obrana52,6 %2,38 %  
Ubytování, stravování a pohostinství42,08 %1,9 %  
Potravinářský průmysl42,08 %1,9 %  
Stavebnictví31,56 %1,43 %  
Nezisková či církevní organizace31,56 %1,43 %  
Řemeslná výroba31,56 %1,43 %  
Zemědělství, lesnictví, rybářství21,04 %0,95 %  
Zábava a volný čas21,04 %0,95 %  
Strojírenství21,04 %0,95 %  
Automobilový průmysl21,04 %0,95 %  
Telekomunikace10,52 %0,48 %  
Ochrana životního prostředí10,52 %0,48 %  

Graf

16. Jaké typy systémů máte v rámci firmy implementovány?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím7338,02 %34,76 %  
CRM (Řízení vztahů se zákazníky - shromažďování, zpracování a využití informací o zákaznících)4221,88 %20 %  
ERP (Plánování podnikových zdrojů - výroba, logistika, distribuce, správa majetku, prodej, fakturace, účetnictví,..)3618,75 %17,14 %  
Žádný3216,67 %15,24 %  
BI (Business Intelligence - zpracovávání dat o prodej, výrobě, financích,...)2915,1 %13,81 %  
DMS (Systém pro správu dokumentů - správa elektronických dokumentů)2412,5 %11,43 %  
CMS (Systém pro správu obsahu - správa dokumentů, webového obsahu,...)157,81 %7,14 %  
SCM (Řízení dodavatelského řetězce - plánování dodavatelských řetězců)147,29 %6,67 %  
PLM (Správa životního cyklu výrobku - údaje o výrobcích)147,29 %6,67 %  
CRM (Customer Relationship management)115,73 %5,24 %  
ERP (Enterprise Resource Planning)94,69 %4,29 %  
BI (Business Intelligence)73,65 %3,33 %  
DMS (Document Management Systém)42,08 %1,9 %  
SCM (Supply Chain Management)31,56 %1,43 %  
CRP (Capacity Resource Planning)31,56 %1,43 %  
MRP (Material Requirements Planning)31,56 %1,43 %  
CMS (Content Management Systém)31,56 %1,43 %  
PLM (Product Livecycle Management)21,04 %0,95 %  
MRP II (Manufacturing Resource Planning)10,52 %0,48 %  
ECM (Enterprise Content Management)10,52 %0,48 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Využíváte sociální sítě pro pracovní účely?

  • odpověď Ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Úspora nákladů na zákaznickou péči na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Získávání nových dodavatelů, obchodních partnerů na otázku 6. K čemu vaše společnost tyto média využívá?

5. Využívá vaše společnost sociální sítě nebo jiné komunikační kanály?

  • odpověď Ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Externí komunikace (se zákazníky, obchodními partnery) na otázku 6. K čemu vaše společnost tyto média využívá?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Marketing na otázku 6. K čemu vaše společnost tyto média využívá?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Získávání nových dodavatelů, obchodních partnerů na otázku 6. K čemu vaše společnost tyto média využívá?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Úspora nákladů na zákaznickou péči na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zdokonalení databáze klientů na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Získání velkého množství dat o současných zákaznících na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 10. Využívá vaše společnost sociální sítě pro řízení dodavatelského řetězce?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kulturní, zábavní a rekreační činnost na otázku 15. V jakém oboru pracujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Získávání nových zákazníků na otázku 6. K čemu vaše společnost tyto média využívá?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Interní komunikace na otázku 6. K čemu vaše společnost tyto média využívá?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oslovení nových klientů na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Utváření dobrého jména firmy na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, naše firma má na sociálních sítích založený profil a často ho aktualizuje. na otázku 7. Využívá vaše společnost sociální sítě k vlastní propagaci a ke zvýšení povědomí o firmě?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 8. Využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, naše firma má na sociálních sítích založený profil, ale nevyužíváme ho často k propagaci. na otázku 7. Využívá vaše společnost sociální sítě k vlastní propagaci a ke zvýšení povědomí o firmě?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Udržení kvalitního a zdravého vztahu se zákazníkem na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nalezení nové obchodní příležitosti (např. identifikace poptávky po novém produktu či službě) na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 10. Využívá vaše společnost sociální sítě pro řízení dodavatelského řetězce?

6. K čemu vaše společnost tyto média využívá?

  • odpověď Marketing:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kulturní, zábavní a rekreační činnost na otázku 15. V jakém oboru pracujete?

7. Využívá vaše společnost sociální sítě k vlastní propagaci a ke zvýšení povědomí o firmě?

  • odpověď Ano, naše firma má na sociálních sítích založený profil a často ho aktualizuje.:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Získání velkého množství dat o současných zákaznících na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Udržení kvalitního a zdravého vztahu se zákazníkem na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nalezení nové obchodní příležitosti (např. identifikace poptávky po novém produktu či službě) na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Utváření dobrého jména firmy na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zdokonalení databáze klientů na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?

8. Využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?

  • odpověď Ano:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nalezení nové obchodní příležitosti (např. identifikace poptávky po novém produktu či službě) na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oslovení nových klientů na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Udržení kvalitního a zdravého vztahu se zákazníkem na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Úspora nákladů na zákaznickou péči na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Utváření dobrého jména firmy na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zdokonalení databáze klientů na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Získání velkého množství dat o současných zákaznících na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
  • odpověď Ne:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, profil na sociální síti nemáme a neplánujeme založit. na otázku 7. Využívá vaše společnost sociální sítě k vlastní propagaci a ke zvýšení povědomí o firmě?

10. Využívá vaše společnost sociální sítě pro řízení dodavatelského řetězce?

  • odpověď Ne:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kulturní, zábavní a rekreační činnost na otázku 15. V jakém oboru pracujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 8. Využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, profil na sociální síti nemáme a neplánujeme založit. na otázku 7. Využívá vaše společnost sociální sítě k vlastní propagaci a ke zvýšení povědomí o firmě?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Externí komunikace (se zákazníky, obchodními partnery) na otázku 6. K čemu vaše společnost tyto média využívá?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Udržení kvalitního a zdravého vztahu se zákazníkem na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Úspora nákladů na zákaznickou péči na otázku 9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?

13. Jste:

  • odpověď Zaměstnanec:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednou týdně na otázku 4. Jak často využíváte sociální sítě v pracovní době?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi SCM (Řízení dodavatelského řetězce - plánování dodavatelských řetězců) na otázku 16. Jaké typy systémů máte v rámci firmy implementovány?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste v současné době přihlášen/a k nějak sociální sítí?

2. Na jaké následujících sociální sítí máte založený profil?

3. Využíváte sociální sítě pro pracovní účely?

4. Jak často využíváte sociální sítě v pracovní době?

5. Využívá vaše společnost sociální sítě nebo jiné komunikační kanály?

6. K čemu vaše společnost tyto média využívá?

7. Využívá vaše společnost sociální sítě k vlastní propagaci a ke zvýšení povědomí o firmě?

8. Využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?

9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?

10. Využívá vaše společnost sociální sítě pro řízení dodavatelského řetězce?

12. Myslíte, že v budoucnosti bude využívání sociálních sítí v pracovním prostředí stejně běžné jako dnes například e-mail?

13. Jste:

14. Kolik zaměstnanců pracuje ve vaší organizaci?

15. V jakém oboru pracujete?

16. Jaké typy systémů máte v rámci firmy implementovány?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste v současné době přihlášen/a k nějak sociální sítí?

2. Na jaké následujících sociální sítí máte založený profil?

3. Využíváte sociální sítě pro pracovní účely?

4. Jak často využíváte sociální sítě v pracovní době?

5. Využívá vaše společnost sociální sítě nebo jiné komunikační kanály?

6. K čemu vaše společnost tyto média využívá?

7. Využívá vaše společnost sociální sítě k vlastní propagaci a ke zvýšení povědomí o firmě?

8. Využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?

9. Z jakého důvodu využívá vaše firma sociální sítě při řízení vztahu se zákazníky?

10. Využívá vaše společnost sociální sítě pro řízení dodavatelského řetězce?

12. Myslíte, že v budoucnosti bude využívání sociálních sítí v pracovním prostředí stejně běžné jako dnes například e-mail?

13. Jste:

14. Kolik zaměstnanců pracuje ve vaší organizaci?

15. V jakém oboru pracujete?

16. Jaké typy systémů máte v rámci firmy implementovány?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Kulíšková, R.Využití sociálních sítích v pracovním prostředí (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://socialni-site-v-podnikovych.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.