Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Cílená reklama a bezpečnost na sociálních sítích 2

Cílená reklama a bezpečnost na sociálních sítích 2

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martin Soukup
Šetření:03. 03. 2016 - 03. 03. 2016
Počet respondentů:1123
Počet otázek (max/průměr):21 / 19.61
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:nelze zjistit
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:37
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-5 PDF-6 PDF-7 PDF-8 PDF-9 PDF-10 PDF-11 PDF-12 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

Jsem studentem České zemědělské univerzity v Praze a v současné době píši bakalářskou práci na téma Sociální sítě a nová média.

V této souvislosti bych Vás rád poprosil o vyplnění dotazníku. Otázky jsou zejména zaškrtávací, tudíž by Vám dotazník neměl zabrat příliš času (cca 5 min).

Předkládaný dotazník je anonymní a jeho výsledky budou sloužit jako podpůrný materiál ke zpracování mé bakalářské práce. 

Tento dotazník je určen uživatelům sociálních sítí.

 

Děkuji za Váš čas a ochotu podílet se na výzkumu.

Martin Soukup

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena71663,76 %63,76 %  
Muž40736,24 %36,24 %  

Graf

2. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-2545340,34 %40,34 %  
26-3528525,38 %25,38 %  
13-2020518,25 %18,25 %  
36 a více18016,03 %16,03 %  

Graf

3. Nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou53447,55 %47,55 %  
Vysokoškolské40435,98 %35,98 %  
Základní686,06 %6,06 %  
Středoškolské443,92 %3,92 %  
Bez vzdělání373,29 %3,29 %  
Vyšší odborné363,21 %3,21 %  

Graf

4. Jaké sociální sítě využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook106895,1 %95,1 %  
YouTube94484,06 %84,06 %  
Instagram48343,01 %43,01 %  
LinkedIn23420,84 %20,84 %  
Twitter17215,32 %15,32 %  
snapchat141,25 %1,25 %  
žádné80,71 %0,71 %  
skype80,71 %0,71 %  
vk40,36 %0,36 %  
Pinterest, Google+40,36 %0,36 %  
Soundcloud40,36 %0,36 %  
Google40,36 %0,36 %  
Modry konik40,36 %0,36 %  
raptr40,36 %0,36 %  
Tumblr40,36 %0,36 %  
Pinterest40,36 %0,36 %  
G+40,36 %0,36 %  
Periscope, Snapchat40,36 %0,36 %  
mám pocit, že youtube není sociální sít40,36 %0,36 %  
redtube40,36 %0,36 %  
google+, pinterest40,36 %0,36 %  
Whatsapp40,36 %0,36 %  
Google+40,36 %0,36 %  
Academia40,36 %0,36 %  
Skype, snapchat10,09 %0,09 %  
BK10,09 %0,09 %  
Ask.fm10,09 %0,09 %  
whatsapp, snapchat, alliexpress10,09 %0,09 %  
snapchat, tumblr, alliexpress10,09 %0,09 %  
snapchat, skype10,09 %0,09 %  
snpachta, skype, ask.fm10,09 %0,09 %  
Pinterest, Weheartit, Snapchat10,09 %0,09 %  

Graf

5. Ze kterých zařízení se na tyto sociální sítě připojujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mobilní zařízení (smartphone, tablet, chytré hodinky atp.)97186,46 %86,46 %  
Přenosný počítač87878,18 %78,18 %  
Stolní počítač50645,06 %45,06 %  
SmartTV50,45 %0,45 %  
ze žádných - nechodím na sociální sítě40,36 %0,36 %  
nepřipojuji se na sociální sítě40,36 %0,36 %  
vystříkaná kunda40,36 %0,36 %  
tablet10,09 %0,09 %  

Graf

6. K čemu nejčastěji využíváte sociální sítě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Komunikace s přáteli100989,85 %89,85 %  
K získávání nových informací82173,11 %73,11 %  
Sdílení informací a médií48543,19 %43,19 %  
Poznávání nových lidí1059,35 %9,35 %  
K ničemu80,71 %0,71 %  
sledování videí40,36 %0,36 %  
V případě youtube, konzumace zábavy40,36 %0,36 %  
K promu40,36 %0,36 %  
ztrácení času40,36 %0,36 %  
komunikace se studenty v ročníku40,36 %0,36 %  
Zábava40,36 %0,36 %  
YT - pouze poslech hudby, vytváření vlastních hudebních listů40,36 %0,36 %  
Propagace firmy40,36 %0,36 %  
propagace podnikání40,36 %0,36 %  
Komunikace se spolužáky40,36 %0,36 %  
škola40,36 %0,36 %  
nevyužívám sociální sítě40,36 %0,36 %  
vystříkání kundy40,36 %0,36 %  
Přestávám je téměř používat.40,36 %0,36 %  
k praci40,36 %0,36 %  
Sledování eventů a událostí40,36 %0,36 %  
Vyvíjím a spravuji platformu pro tvorbu reklam na FB, kterou provozujeme.40,36 %0,36 %  
K pobavení10,09 %0,09 %  
Zasmání10,09 %0,09 %  
inspirace10,09 %0,09 %  

Graf

7. Sdílíte osobní informace a soukromá média* skrze sociální sítě?

*Pod pojmem soukromé média jsou myšleny osobní fotky nebo videa atp..

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sdílím informace i média58452 %52 %  
Nesdílím26423,51 %23,51 %  
Sdílím pouze média17315,41 %15,41 %  
Sdílím pouze informace1029,08 %9,08 %  

Graf

8. Máte na svém profilu v přátelích pouze lidi, které osobně znáte?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím57851,47 %51,47 %  
spíše souhlasím41136,6 %36,6 %  
spíše nesouhlasím665,88 %5,88 %  
nesouhlasím554,9 %4,9 %  
nevím131,16 %1,16 %  

Graf

9. Čtete před registrací licenčí podmínky dané sociální sítě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 11, Neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne88278,54 %78,54 %  
Ano24121,46 %21,46 %  

Graf

10. Z jakého důvodu nečtete licenční podmínky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nezajímají mě42347,96 %37,67 %  
Nerozumím jejich obsahu10912,36 %9,71 %  
Moc dlouhé242,72 %2,14 %  
Jsou moc dlouhe242,72 %2,14 %  
jsou dlouhé161,81 %1,42 %  
moc dlouhý121,36 %1,07 %  
je to dlouhy80,91 %0,71 %  
Jsem líná80,91 %0,71 %  
zdlouhavé80,91 %0,71 %  
nikdy mě to nenapadne40,45 %0,36 %  
jsou dlouhé, nikdo to nečte....:)40,45 %0,36 %  
zabere to moc času40,45 %0,36 %  
Je i to jedno40,45 %0,36 %  
informuji se u znamych pouzivajicich tuto socialni sit40,45 %0,36 %  
Většinou jsou hodně dlouhé a detailní a nebaví mě to čí.st40,45 %0,36 %  
dlouhá nuda40,45 %0,36 %  
moc dlouhé čtení40,45 %0,36 %  
moc dlouhé a většinou bez podstatných informací40,45 %0,36 %  
Můj život na to není dostatečně dlouhý,stejně jako např. na bezpečné odpojení flashdisku od počítače.40,45 %0,36 %  
Obvykle přiliš dlouhé40,45 %0,36 %  
Příliš dlouhé čtení.40,45 %0,36 %  
Není čas ztrácet čas40,45 %0,36 %  
je to strašně dlouhý a nudný40,45 %0,36 %  
Rychle je prolitnu, ale nějak zvlášť je nečtu pokud mě něco nezaujme nebo nemám cílenou otázku-na kterou hledám odpověď v licenčních podmínkách.40,45 %0,36 %  
Jsem líný jako ...40,45 %0,36 %  
rozsah40,45 %0,36 %  
Jsem jen na "ověřených" stránkách a užívám je způsobem kdy se mne většina podmínek přímo nedotýká. Například nemám video kanál na youtube za účelem tvorby videí. Ovšem je pravda, že články na internetu mne několikrát přiměli si zpětně podmínky přečíst nebo upravit své užívání sociálních sítí.40,45 %0,36 %  
Proletavam jen zbezne, kdyz vim,ze mi to stejne nezabrani v tom ucet zalozit...40,45 %0,36 %  
Všechny jsou skoro stejné.40,45 %0,36 %  
Jsou dlouhý40,45 %0,36 %  
Nechce se mi40,45 %0,36 %  
802 stran podminek mne zdrzuje. Potrebuju rychle sjizdet fotky na fejsu :-D40,45 %0,36 %  
přečtu jen zběžně, nejspíše z důvodu lenosti40,45 %0,36 %  
jsou moc dlouhé, nebaví mě to40,45 %0,36 %  
jsou moc dlouhé a když se registruji, tak nechci strávit hodinu čtením podmínek, ale chci být rychle připojená40,45 %0,36 %  
bo su línej ty sračky číst.40,45 %0,36 %  
nesrozumitelné, příliž obsáhlé40,45 %0,36 %  
důvěřuji obsahu podmínek40,45 %0,36 %  
Zbytečně dlouhé40,45 %0,36 %  
Páč jsem líný, tak! :D40,45 %0,36 %  
službu chci používat40,45 %0,36 %  
příliš mnoho textu...40,45 %0,36 %  
jsou prilis obsahle40,45 %0,36 %  
jsou dlouhé a většinou stejné, tak to neřeším40,45 %0,36 %  
Kdybych měl číst všechny licenční podmínky všech produktů tak čtu do teď40,45 %0,36 %  
když pochopím konec, zapomenu začátek40,45 %0,36 %  
Ctu jen nejake40,45 %0,36 %  
zajímají mě, ale jsou příliš dlouhé a často zavádějící40,45 %0,36 %  
nepoužívám sociální sítě40,45 %0,36 %  
ani nevím, nijak jsem se nad tím nepozastavovala40,45 %0,36 %  
je to moc dlouhe a "drzim se davu" kdyz to pouziva tolik lidi tak to nemuze byt nic strasne40,45 %0,36 %  
Nepřehledná spousta informací40,45 %0,36 %  
Nemam na to čas40,45 %0,36 %  
Moc dlouhe :))40,45 %0,36 %  
Je to zdlouhavé... Radši se věnuji něčemu jinému.40,45 %0,36 %  
moc dlouhé, nesrozumitelné, na soc síti nesdílím nic co by mohlo škodit40,45 %0,36 %  
zběžně40,45 %0,36 %  
hodne textu, malo casu40,45 %0,36 %  
jsou moc dlouhé a rozsáhlé40,45 %0,36 %  
příliš dlouhé, pouze prolítnu očima pro dobrý pocit40,45 %0,36 %  
čtu částečně40,45 %0,36 %  
je to moc dlouhé40,45 %0,36 %  
i když s nimi nebudu souhlasit,tak bez potvrzení souhlasu se nemohu do daného programu přihlásit40,45 %0,36 %  
radši si nechám vystříkat kundu40,45 %0,36 %  
nevím40,45 %0,36 %  
časové důvody40,45 %0,36 %  
Nemá to smysl. Když chci danou síť používat, stejně s nimi musím souhlasit.40,45 %0,36 %  
Je to dlouhe a moc nesrozumitelne,nudi me to.40,45 %0,36 %  
Příliš dlouhé40,45 %0,36 %  
Nechce se mi to číst.40,45 %0,36 %  
Jsem líná (a vím, že je to chyba).40,45 %0,36 %  
jiné10,11 %0,09 %  
Někdy pročtu, někdy ne10,11 %0,09 %  

Graf

11. Jste si vědom/a možnosti prodeje Vašich osobních informací třetím stranám?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano87878,18 %78,18 %  
ne24521,82 %21,82 %  

Graf

12. Myslíte si, že jsou sociální sítě bezpečné?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím48543,19 %43,19 %  
nesouhlasím26423,51 %23,51 %  
spíše souhlasím18416,38 %16,38 %  
nevím15814,07 %14,07 %  
souhlasím322,85 %2,85 %  

Graf

13. Jak vnímáte reklamu na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neutrálně61354,59 %54,59 %  
Negativně46040,96 %40,96 %  
Pozitivně504,45 %4,45 %  

Graf

14. Motivovala Vás někdy internetová reklama k zakoupení produktu nebo služby?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne64757,61 %57,61 %  
ano47642,39 %42,39 %  

Graf

15. Sledujete na sociálních sítích určité značky či společnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, zajímají mne novinky60253,61 %53,61 %  
Nesleduji40936,42 %36,42 %  
Ano, zaujala mě jejich reklama605,34 %5,34 %  
monitoring konkurence40,36 %0,36 %  
čas od času40,36 %0,36 %  
Čas od času mě něco zaujme.ale nesleduji pak značku cíleného delší dobu.40,36 %0,36 %  
jen společnost, kde pracuji40,36 %0,36 %  
Je mi to u prdele40,36 %0,36 %  
Ano, firemní kultura mého zaměstnavatele.40,36 %0,36 %  
sleduji dle aktuální potřeby, často mažu / odstraňuji pokud již nepotřebuji40,36 %0,36 %  
nepoužívám sociální sítě40,36 %0,36 %  
Ano, pokud například vlastní jejich výrobek a zajímají mě o něm novinky.40,36 %0,36 %  
BestCreampiesEver.com40,36 %0,36 %  
jen určité o bchody které jsem si cíleně vyhledala a zajímají mě.40,36 %0,36 %  
Občas40,36 %0,36 %  
Jen občas sleduji, ovlivnit ke koupi se nedám.40,36 %0,36 %  

Graf

16. Jak se nejčastěji dozvídáte o nových produktech a službách?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Z internetu102391,1 %91,1 %  
Z TV51245,59 %45,59 %  
Z venkovní reklamy34430,63 %30,63 %  
Z tisku23320,75 %20,75 %  
Z newsletterů18316,3 %16,3 %  
Z rádia14813,18 %13,18 %  
Od znamych80,71 %0,71 %  
Od přátel80,71 %0,71 %  
Od přátel a známých40,36 %0,36 %  
Doporučení od přátel, rodiny.40,36 %0,36 %  
mezi řečí s přáteli, klienty, rodinou40,36 %0,36 %  
A od přátel čí rodiny40,36 %0,36 %  
E-mail40,36 %0,36 %  
Nezájem40,36 %0,36 %  
z doslechu40,36 %0,36 %  
přátelé40,36 %0,36 %  
Od jiné osoby40,36 %0,36 %  
od přátel, známých a rodiny40,36 %0,36 %  
obchod40,36 %0,36 %  
Od felaku40,36 %0,36 %  
nezajímám se o "nové produkty", zajímám se pouze o takové produkty, které potřebujim bez ohledu na tom zda jsou nové či ne40,36 %0,36 %  
vyteče mi to z kundy40,36 %0,36 %  
od kamarádů40,36 %0,36 %  
od přátel, známých, od rodiny40,36 %0,36 %  
od lidí co, se kterými se stýkám40,36 %0,36 %  
Od známých a přátel40,36 %0,36 %  
Od kolegů v práci40,36 %0,36 %  

Graf

17. Komunikoval/a jste někdy se společností nebo institucí pomocí jejich profilu na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 18, Neotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne63256,28 %56,28 %  
Ano49143,72 %43,72 %  

Graf

18. Jak tuto komunikaci vnímáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pozitivně29960,9 %26,63 %  
Neutrálně17535,64 %15,58 %  
Negativně173,46 %1,51 %  

Graf

19. Z jakého důvodu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Volím radši tradiční formu komunikace34053,8 %30,28 %  
Prozatím k tomu nebyla příležitost25540,35 %22,71 %  
ss pouze pasivně40,63 %0,36 %  
nebylo potřeba40,63 %0,36 %  
Nebyl důvod40,63 %0,36 %  
Vadilo by mi, kdyby všini věděli, jaké produkty a služby používám.40,63 %0,36 %  
nepoužívám sociální sítě40,63 %0,36 %  
Nebyl důvod.40,63 %0,36 %  
nevidím důvod komunikovat s někým prostřednictvím zprostředkovatele (provozovatele sociální sítě)40,63 %0,36 %  
radši to dělám naživo , hezky až do konce...40,63 %0,36 %  
Pokud společnost komunikuje prostřednictvím soc. sítě, nepovažuji ji za profesionální.40,63 %0,36 %  
jiné10,16 %0,09 %  

Graf

20. Setkali jste se s pojmem „cílová skupina“ v on-line marketingu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 21, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano92682,46 %82,46 %  
Ne19717,54 %17,54 %  

Graf

21. Dokážete se zařadit do cílové skupiny na základě Vašich dostupných informací na Vašem profilu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano67673 %60,2 %  
ne25027 %22,26 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 12 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Pohlaví:

  • odpověď Žena:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi jsou dlouhé na otázku 10. Z jakého důvodu nečtete licenční podmínky?

2. Věk:

  • odpověď 13-20:
    • 5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bez vzdělání na otázku 3. Nejvyšší dosažené vzdělání:

3. Nejvyšší dosažené vzdělání:

  • odpověď Středoškolské s maturitou:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi moc dlouhý na otázku 10. Z jakého důvodu nečtete licenční podmínky?

4. Jaké sociální sítě využíváte?

  • odpověď Instagram:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi snapchat na otázku 4. Jaké sociální sítě využíváte?

5. Ze kterých zařízení se na tyto sociální sítě připojujete?

  • odpověď Stolní počítač:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 8. Máte na svém profilu v přátelích pouze lidi, které osobně znáte?

7. Sdílíte osobní informace a soukromá média* skrze sociální sítě?

  • odpověď Sdílím informace i média:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, zaujala mě jejich reklama na otázku 15. Sledujete na sociálních sítích určité značky či společnosti?

8. Máte na svém profilu v přátelích pouze lidi, které osobně znáte?

  • odpověď spíše souhlasím:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi snapchat na otázku 4. Jaké sociální sítě využíváte?

10. Z jakého důvodu nečtete licenční podmínky?

  • odpověď Nezajímají mě:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Negativně na otázku 18. Jak tuto komunikaci vnímáte?

15. Sledujete na sociálních sítích určité značky či společnosti?

  • odpověď Ano, zajímají mne novinky:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi jsou dlouhé na otázku 10. Z jakého důvodu nečtete licenční podmínky?

16. Jak se nejčastěji dozvídáte o nových produktech a službách?

  • odpověď Z TV:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi moc dlouhý na otázku 10. Z jakého důvodu nečtete licenční podmínky?

17. Komunikoval/a jste někdy se společností nebo institucí pomocí jejich profilu na sociálních sítích?

  • odpověď Ano:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Negativně na otázku 18. Jak tuto komunikaci vnímáte?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Neutrálně na otázku 18. Jak tuto komunikaci vnímáte?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pozitivně na otázku 18. Jak tuto komunikaci vnímáte?
  • odpověď Ne:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prozatím k tomu nebyla příležitost na otázku 19. Z jakého důvodu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Volím radši tradiční formu komunikace na otázku 19. Z jakého důvodu?

21. Dokážete se zařadit do cílové skupiny na základě Vašich dostupných informací na Vašem profilu?

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Negativně na otázku 18. Jak tuto komunikaci vnímáte?
  • odpověď ne:
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 8. Máte na svém profilu v přátelích pouze lidi, které osobně znáte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Nejvyšší dosažené vzdělání:

4. Jaké sociální sítě využíváte?

5. Ze kterých zařízení se na tyto sociální sítě připojujete?

6. K čemu nejčastěji využíváte sociální sítě?

7. Sdílíte osobní informace a soukromá média* skrze sociální sítě?

8. Máte na svém profilu v přátelích pouze lidi, které osobně znáte?

9. Čtete před registrací licenčí podmínky dané sociální sítě?

10. Z jakého důvodu nečtete licenční podmínky?

11. Jste si vědom/a možnosti prodeje Vašich osobních informací třetím stranám?

12. Myslíte si, že jsou sociální sítě bezpečné?

13. Jak vnímáte reklamu na sociálních sítích?

14. Motivovala Vás někdy internetová reklama k zakoupení produktu nebo služby?

15. Sledujete na sociálních sítích určité značky či společnosti?

16. Jak se nejčastěji dozvídáte o nových produktech a službách?

17. Komunikoval/a jste někdy se společností nebo institucí pomocí jejich profilu na sociálních sítích?

18. Jak tuto komunikaci vnímáte?

19. Z jakého důvodu?

20. Setkali jste se s pojmem „cílová skupina“ v on-line marketingu?

21. Dokážete se zařadit do cílové skupiny na základě Vašich dostupných informací na Vašem profilu?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Nejvyšší dosažené vzdělání:

4. Jaké sociální sítě využíváte?

5. Ze kterých zařízení se na tyto sociální sítě připojujete?

6. K čemu nejčastěji využíváte sociální sítě?

7. Sdílíte osobní informace a soukromá média* skrze sociální sítě?

8. Máte na svém profilu v přátelích pouze lidi, které osobně znáte?

9. Čtete před registrací licenčí podmínky dané sociální sítě?

10. Z jakého důvodu nečtete licenční podmínky?

11. Jste si vědom/a možnosti prodeje Vašich osobních informací třetím stranám?

12. Myslíte si, že jsou sociální sítě bezpečné?

13. Jak vnímáte reklamu na sociálních sítích?

14. Motivovala Vás někdy internetová reklama k zakoupení produktu nebo služby?

15. Sledujete na sociálních sítích určité značky či společnosti?

16. Jak se nejčastěji dozvídáte o nových produktech a službách?

17. Komunikoval/a jste někdy se společností nebo institucí pomocí jejich profilu na sociálních sítích?

18. Jak tuto komunikaci vnímáte?

19. Z jakého důvodu?

20. Setkali jste se s pojmem „cílová skupina“ v on-line marketingu?

21. Dokážete se zařadit do cílové skupiny na základě Vašich dostupných informací na Vašem profilu?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Soukup, M.Cílená reklama a bezpečnost na sociálních sítích 2 (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://socialnisite-2.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.