Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Cílená reklama a bezpečnost na sociálních sítích

Cílená reklama a bezpečnost na sociálních sítích

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martin Soukup
Šetření:29. 02. 2016 - 03. 03. 2016
Počet respondentů:305
Počet otázek (max/průměr):22 / 19.57
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:87,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:26
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

Jsem studentem České zemědělské univerzity v Praze a v současné době píši bakalářskou práci na téma Sociální sítě a nová média.

V této souvislosti bych Vás rád poprosil o vyplnění dotazníku. Otázky jsou zejména zaškrtávací, tudíž by Vám dotazník neměl zabrat příliš času (cca 5 min).

Předkládaný dotazník je anonymní a jeho výsledky budou sloužit jako podpůrný materiál ke zpracování mé bakalářské práce. 

Tento dotazník je určen uživatelům sociálních sítí.

 

Děkuji za Váš čas a ochotu podílet se na výzkumu.

Martin Soukup

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena19262,95 %62,95 %  
Muž11337,05 %37,05 %  

Graf

2. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-2511337,05 %37,05 %  
26-357022,95 %22,95 %  
13-175016,39 %16,39 %  
36 a více4314,1 %14,1 %  
18-20299,51 %9,51 %  

Graf

3. Nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou13243,28 %43,28 %  
Vysokoškolské9932,46 %32,46 %  
Bez vdělání3712,13 %12,13 %  
Základní175,57 %5,57 %  
Středoškolské113,61 %3,61 %  
Vyšší odborné92,95 %2,95 %  

Graf

4. Jaké sociální sítě využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook29295,74 %95,74 %  
YouTube26285,9 %85,9 %  
Instagram14045,9 %45,9 %  
LinkedIn5919,34 %19,34 %  
Twitter4615,08 %15,08 %  
snapchat82,62 %2,62 %  
Skype51,64 %1,64 %  
vk10,33 %0,33 %  
Pinterest, Google+10,33 %0,33 %  
Soundcloud10,33 %0,33 %  
Google10,33 %0,33 %  
Modry konik10,33 %0,33 %  
raptr10,33 %0,33 %  
Tumblr10,33 %0,33 %  
Pinterest10,33 %0,33 %  
G+10,33 %0,33 %  
Periscope, Snapchat10,33 %0,33 %  
mám pocit, že youtube není sociální sít10,33 %0,33 %  
google+, pinterest10,33 %0,33 %  
Whatsapp10,33 %0,33 %  
Skype, snapchat10,33 %0,33 %  
BK10,33 %0,33 %  
Ask.fm10,33 %0,33 %  
whatsapp, snapchat, alliexpress10,33 %0,33 %  
snapchat, tumblr, alliexpress10,33 %0,33 %  
snapchat, skype10,33 %0,33 %  
snpachta, skype, ask.fm10,33 %0,33 %  
Google+10,33 %0,33 %  
Academia10,33 %0,33 %  

Graf

5. Ze kterých zařízení se na tyto sociální sítě připojujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mobilní zařízení (smartphone, tablet, chytré hodinky atp.)26787,54 %87,54 %  
Přenosný počítač23577,05 %77,05 %  
Stolní počítač13845,25 %45,25 %  
SmartTV20,66 %0,66 %  
tablet10,33 %0,33 %  

Graf

6. K čemu nejčastěji využíváte sociální sítě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Komunikace s přáteli27891,15 %91,15 %  
K získávání nových informací21971,8 %71,8 %  
Sdílení informací a médií12841,97 %41,97 %  
Poznávání nových lidí309,84 %9,84 %  
sledování videí10,33 %0,33 %  
V případě youtube, konzumace zábavy 10,33 %0,33 %  
K promu10,33 %0,33 %  
ztrácení času10,33 %0,33 %  
komunikace se studenty v ročníku10,33 %0,33 %  
Zábava10,33 %0,33 %  
YT - pouze poslech hudby, vytváření vlastních hudebních listů10,33 %0,33 %  
K ničemu10,33 %0,33 %  
Propagace firmy10,33 %0,33 %  
propagace podnikání10,33 %0,33 %  
Komunikace se spolužáky10,33 %0,33 %  
škola10,33 %0,33 %  
K pobavení10,33 %0,33 %  
Zasmání10,33 %0,33 %  
Přestávám je téměř používat.10,33 %0,33 %  
k praci10,33 %0,33 %  
Sledování eventů a událostí10,33 %0,33 %  
Vyvíjím a spravuji platformu pro tvorbu reklam na FB, kterou provozujeme.10,33 %0,33 %  

Graf

7. Sdílíte osobní informace a soukromá média* skrze sociální sítě?

*Pod pojmem soukromé média jsou myšleny osobní fotky nebo videa atp..

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sdílím informace i média15450,49 %50,49 %  
Nesdílím7223,61 %23,61 %  
Sdílím pouze média5217,05 %17,05 %  
Sdílím pouze informace278,85 %8,85 %  

Graf

8. Máte na svém profilu v přátelích pouze lidi, které osobně znáte?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím15149,51 %49,51 %  
spíše souhlasím11437,38 %37,38 %  
spíše nesouhlasím216,89 %6,89 %  
nesouhlasím154,92 %4,92 %  
nevím41,31 %1,31 %  

Graf

9. Čtete před registrací licenčí podmínky dané sociální sítě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 11, Neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne23978,36 %78,36 %  
Ano6621,64 %21,64 %  

Graf

10. Z jakého důvodu nečtete licenční podmínky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nezajímají mě11949,58 %39,02 %  
Nerozumím jejich obsahu3414,17 %11,15 %  
Moc dlouhé62,5 %1,97 %  
Jsou moc dlouhe62,5 %1,97 %  
jsou dlouhé41,67 %1,31 %  
moc dlouhý31,25 %0,98 %  
je to dlouhy20,83 %0,66 %  
Jsem líná 20,83 %0,66 %  
zdlouhavé20,83 %0,66 %  
nikdy mě to nenapadne10,42 %0,33 %  
jsou dlouhé, nikdo to nečte....:)10,42 %0,33 %  
zabere to moc času10,42 %0,33 %  
Je i to jedno10,42 %0,33 %  
informuji se u znamych pouzivajicich tuto socialni sit10,42 %0,33 %  
Většinou jsou hodně dlouhé a detailní a nebaví mě to čí.st10,42 %0,33 %  
dlouhá nuda10,42 %0,33 %  
moc dlouhé čtení10,42 %0,33 %  
moc dlouhé a většinou bez podstatných informací10,42 %0,33 %  
Můj život na to není dostatečně dlouhý,stejně jako např. na bezpečné odpojení flashdisku od počítače.10,42 %0,33 %  
Obvykle přiliš dlouhé10,42 %0,33 %  
Příliš dlouhé čtení.10,42 %0,33 %  
Není čas ztrácet čas10,42 %0,33 %  
je to strašně dlouhý a nudný10,42 %0,33 %  
Rychle je prolitnu, ale nějak zvlášť je nečtu pokud mě něco nezaujme nebo nemám cílenou otázku-na kterou hledám odpověď v licenčních podmínkách. 10,42 %0,33 %  
Jsem líný jako ...10,42 %0,33 %  
rozsah10,42 %0,33 %  
Jsem jen na "ověřených" stránkách a užívám je způsobem kdy se mne většina podmínek přímo nedotýká. Například nemám video kanál na youtube za účelem tvorby videí. Ovšem je pravda, že články na internetu mne několikrát přiměli si zpětně podmínky přečíst nebo upravit své užívání sociálních sítí.10,42 %0,33 %  
Proletavam jen zbezne, kdyz vim,ze mi to stejne nezabrani v tom ucet zalozit...10,42 %0,33 %  
Všechny jsou skoro stejné.10,42 %0,33 %  
Jsou dlouhý 10,42 %0,33 %  
Nechce se mi 10,42 %0,33 %  
802 stran podminek mne zdrzuje. Potrebuju rychle sjizdet fotky na fejsu :-D10,42 %0,33 %  
přečtu jen zběžně, nejspíše z důvodu lenosti10,42 %0,33 %  
jsou moc dlouhé, nebaví mě to10,42 %0,33 %  
jsou moc dlouhé a když se registruji, tak nechci strávit hodinu čtením podmínek, ale chci být rychle připojená10,42 %0,33 %  
bo su línej ty sračky číst.10,42 %0,33 %  
nesrozumitelné, příliž obsáhlé10,42 %0,33 %  
důvěřuji obsahu podmínek10,42 %0,33 %  
Zbytečně dlouhé10,42 %0,33 %  
Páč jsem líný, tak! :D10,42 %0,33 %  
službu chci používat10,42 %0,33 %  
příliš mnoho textu...10,42 %0,33 %  
jsou prilis obsahle10,42 %0,33 %  
jsou dlouhé a většinou stejné, tak to neřeším10,42 %0,33 %  
Kdybych měl číst všechny licenční podmínky všech produktů tak čtu do teď 10,42 %0,33 %  
když pochopím konec, zapomenu začátek10,42 %0,33 %  
Ctu jen nejake10,42 %0,33 %  
zajímají mě, ale jsou příliš dlouhé a často zavádějící10,42 %0,33 %  
ani nevím, nijak jsem se nad tím nepozastavovala 10,42 %0,33 %  
je to moc dlouhe a "drzim se davu" kdyz to pouziva tolik lidi tak to nemuze byt nic strasne 10,42 %0,33 %  
Nepřehledná spousta informací10,42 %0,33 %  
Nemam na to čas10,42 %0,33 %  
Moc dlouhe :))10,42 %0,33 %  
Je to zdlouhavé... Radši se věnuji něčemu jinému.10,42 %0,33 %  
čtu jen zběžně, nikdy ne detailně10,42 %0,33 %  
moc dlouhé, nesrozumitelné, na soc síti nesdílím nic co by mohlo škodit10,42 %0,33 %  
zběžně10,42 %0,33 %  
hodne textu, malo casu10,42 %0,33 %  
jsou moc dlouhé a rozsáhlé10,42 %0,33 %  
příliš dlouhé, pouze prolítnu očima pro dobrý pocit10,42 %0,33 %  
čtu částečně10,42 %0,33 %  
je to moc dlouhé10,42 %0,33 %  
i když s nimi nebudu souhlasit,tak bez potvrzení souhlasu se nemohu do daného programu přihlásit 10,42 %0,33 %  
nevím10,42 %0,33 %  
časové důvody10,42 %0,33 %  
Nemá to smysl. Když chci danou síť používat, stejně s nimi musím souhlasit. 10,42 %0,33 %  
Je to dlouhe a moc nesrozumitelne,nudi me to.10,42 %0,33 %  
jiné10,42 %0,33 %  
Příliš dlouhé10,42 %0,33 %  
Nechce se mi to číst.10,42 %0,33 %  
Jsem líná (a vím, že je to chyba).10,42 %0,33 %  

Graf

11. Jste si vědom/a možnosti prodeje Vašich osobních informací třetím stranám?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano23276,07 %76,07 %  
ne7323,93 %23,93 %  

Graf

12. Myslíte si, že jsou sociální sítě bezpečné?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím13142,95 %42,95 %  
nesouhlasím6721,97 %21,97 %  
spíše souhlasím5417,7 %17,7 %  
nevím4314,1 %14,1 %  
souhlasím103,28 %3,28 %  

Graf

13. Jak vnímáte reklamu na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neutrálně17055,74 %55,74 %  
Negativně12139,67 %39,67 %  
Pozitivně144,59 %4,59 %  

Graf

14. Motivovala Vás někdy internetová reklama k zakoupení produktu nebo služby?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne17858,36 %58,36 %  
ano12741,64 %41,64 %  

Graf

15. Sledujete na sociálních sítích určité značky či společnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, zajímají mne novinky16353,44 %53,44 %  
Nesleduji11337,05 %37,05 %  
Ano, zaujala mě jejich reklama185,9 %5,9 %  
monitoring konkurence10,33 %0,33 %  
čas od času10,33 %0,33 %  
Čas od času mě něco zaujme.ale nesleduji pak značku cíleného delší dobu.10,33 %0,33 %  
jen společnost, kde pracuji10,33 %0,33 %  
Je mi to u prdele 10,33 %0,33 %  
Ano, firemní kultura mého zaměstnavatele.10,33 %0,33 %  
sleduji dle aktuální potřeby, často mažu / odstraňuji pokud již nepotřebuji10,33 %0,33 %  
Ano, pokud například vlastní jejich výrobek a zajímají mě o něm novinky.10,33 %0,33 %  
jen určité o bchody které jsem si cíleně vyhledala a zajímají mě.10,33 %0,33 %  
Občas10,33 %0,33 %  
Jen občas sleduji, ovlivnit ke koupi se nedám.10,33 %0,33 %  

Graf

16. Jak se nejčastěji dozvídáte o nových produktech a službách?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Z internetu27991,48 %91,48 %  
Z TV14647,87 %47,87 %  
Z venkovní reklamy9230,16 %30,16 %  
Z tisku5919,34 %19,34 %  
Z newsletterů4815,74 %15,74 %  
Z rádia4013,11 %13,11 %  
Od znamych20,66 %0,66 %  
Od přátel20,66 %0,66 %  
Od přátel a známých10,33 %0,33 %  
Doporučení od přátel, rodiny. 10,33 %0,33 %  
mezi řečí s přáteli, klienty, rodinou10,33 %0,33 %  
A od přátel čí rodiny 10,33 %0,33 %  
E-mail10,33 %0,33 %  
Nezájem10,33 %0,33 %  
z doslechu10,33 %0,33 %  
přátelé10,33 %0,33 %  
Od jiné osoby10,33 %0,33 %  
od přátel, známých a rodiny10,33 %0,33 %  
obchod10,33 %0,33 %  
Od felaku10,33 %0,33 %  
od kamarádů10,33 %0,33 %  
od přátel, známých, od rodiny10,33 %0,33 %  
od lidí co, se kterými se stýkám10,33 %0,33 %  
Od známých a přátel10,33 %0,33 %  
Od kolegů v práci10,33 %0,33 %  

Graf

17. Komunikoval/a jste někdy se společností nebo institucí pomocí jejich profilu na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 18, Neotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne17557,38 %57,38 %  
Ano13042,62 %42,62 %  

Graf

18. Jak tuto komunikaci vnímáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pozitivně7960,77 %25,9 %  
Neutrálně4635,38 %15,08 %  
Negativně53,85 %1,64 %  

Graf

19. Z jakého důvodu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Volím radši tradiční formu komunikace9152 %29,84 %  
Prozatím k tomu nebyla příležitost7744 %25,25 %  
ss pouze pasivně10,57 %0,33 %  
nebylo potřeba10,57 %0,33 %  
Nebyl důvod10,57 %0,33 %  
Vadilo by mi, kdyby všini věděli, jaké produkty a služby používám.10,57 %0,33 %  
Nebyl důvod.10,57 %0,33 %  
Pokud společnost komunikuje prostřednictvím soc. sítě, nepovažuji ji za profesionální.10,57 %0,33 %  
jiné10,57 %0,33 %  

Graf

20. Setkali jste se s pojmem „cílová skupina“ v on-line marketingu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 21, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano23878,03 %78,03 %  
Ne6721,97 %21,97 %  

Graf

21. Dokážáte se zařadit do cílové skupiny na základě Vašich dostupných informací na Vašem profilu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano17673,95 %57,7 %  
ne6226,05 %20,33 %  

Graf

22. Jaké sociální sítě využíváte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Věk:

  • odpověď 13-17:
    • 6.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bez vdělání na otázku 3. Nejvyšší dosažené vzdělání:

17. Komunikoval/a jste někdy se společností nebo institucí pomocí jejich profilu na sociálních sítích?

  • odpověď Ano:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Neutrálně na otázku 18. Jak tuto komunikaci vnímáte?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pozitivně na otázku 18. Jak tuto komunikaci vnímáte?
  • odpověď Ne:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prozatím k tomu nebyla příležitost na otázku 19. Z jakého důvodu?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Volím radši tradiční formu komunikace na otázku 19. Z jakého důvodu?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Nejvyšší dosažené vzdělání:

4. Jaké sociální sítě využíváte?

5. Ze kterých zařízení se na tyto sociální sítě připojujete?

6. K čemu nejčastěji využíváte sociální sítě?

7. Sdílíte osobní informace a soukromá média* skrze sociální sítě?

8. Máte na svém profilu v přátelích pouze lidi, které osobně znáte?

9. Čtete před registrací licenčí podmínky dané sociální sítě?

10. Z jakého důvodu nečtete licenční podmínky?

11. Jste si vědom/a možnosti prodeje Vašich osobních informací třetím stranám?

12. Myslíte si, že jsou sociální sítě bezpečné?

13. Jak vnímáte reklamu na sociálních sítích?

14. Motivovala Vás někdy internetová reklama k zakoupení produktu nebo služby?

15. Sledujete na sociálních sítích určité značky či společnosti?

16. Jak se nejčastěji dozvídáte o nových produktech a službách?

17. Komunikoval/a jste někdy se společností nebo institucí pomocí jejich profilu na sociálních sítích?

18. Jak tuto komunikaci vnímáte?

19. Z jakého důvodu?

20. Setkali jste se s pojmem „cílová skupina“ v on-line marketingu?

21. Dokážáte se zařadit do cílové skupiny na základě Vašich dostupných informací na Vašem profilu?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Nejvyšší dosažené vzdělání:

4. Jaké sociální sítě využíváte?

5. Ze kterých zařízení se na tyto sociální sítě připojujete?

6. K čemu nejčastěji využíváte sociální sítě?

7. Sdílíte osobní informace a soukromá média* skrze sociální sítě?

8. Máte na svém profilu v přátelích pouze lidi, které osobně znáte?

9. Čtete před registrací licenčí podmínky dané sociální sítě?

10. Z jakého důvodu nečtete licenční podmínky?

11. Jste si vědom/a možnosti prodeje Vašich osobních informací třetím stranám?

12. Myslíte si, že jsou sociální sítě bezpečné?

13. Jak vnímáte reklamu na sociálních sítích?

14. Motivovala Vás někdy internetová reklama k zakoupení produktu nebo služby?

15. Sledujete na sociálních sítích určité značky či společnosti?

16. Jak se nejčastěji dozvídáte o nových produktech a službách?

17. Komunikoval/a jste někdy se společností nebo institucí pomocí jejich profilu na sociálních sítích?

18. Jak tuto komunikaci vnímáte?

19. Z jakého důvodu?

20. Setkali jste se s pojmem „cílová skupina“ v on-line marketingu?

21. Dokážáte se zařadit do cílové skupiny na základě Vašich dostupných informací na Vašem profilu?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Soukup, M.Cílená reklama a bezpečnost na sociálních sítích (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://socialnisite.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.